Hoi dames Ik ben op 6-7 bevallen van dochter N Uiteindelijk met gel ingeleid en kreeg in de loop van de dag steeds heftigere weeën. Ik moest nog wel de nacht door voordat ze vliezen gingen breken. Omdat de weeeen te heftig waren kreeg ik een injectie met pijnstiller en een slaapmiddel. Helaas werkte deze na een uur amper nog. Snachts uiteindelijk een ruggeprik town had ik 3cm. De weeeen kwamen er al snel weer door enbtoen bleek ik al 10cm te hwbben. Na een uur persen is besloten haar met een vacuüm pomp te halen. Dit mislukte een paar x maar uiteindelijk is ze geboren!
Minigirl - 16 juli - inleiden op 1-7-14 Missguit - 3 Juli Hooverphonic - 5 Juli - jongen Pleegje - 5 Juli - onbekend SpecialGift - 6 Juli Lypu - 7 Juli Cooksie - 7 Juli Rombely - 8 Juli Dame28 - 9 Juli - meisje Draagmoeder1976 - 9 Juli Mami22 - 10 Juli - jongen Beccy - 10 juli - jongen Siepie - 12 Juli Minime - 12 Juli - onbekend Quinten2011 - 13 juli - meisje iluna - 12 Juli - verrassing Jumphola - 14 Juli Miran82 - 14 Juli - onbekend Deniseb11 - 14 Juli Wondertje1985 - 16 Juli madameV - 16 juli - meisje Sterre82 - 16 juli - meisje Coltje - 19 juli - meisje Pingu - 20 Juli ThinkPink1201- 21 Juli - meisje LindsayS - 24 Juli - meisje Claudia88 - 24 Juli Samurai - 27 Juli Bevallen: Dpbovenkamp - op 19 juni - zoon Tygo Zonnestraal77 - op 24 Juni - zoon S.tijn Pleegje - op 29 juni - dochter Janne Miss Guit - op 3 juli - zoon Mats Cooksie - op 3 juli - zoon F.loris Draagmoeder - op 4 juli - dochter Jasmijn Lypu - op 6 juli - zoon Ruben Dame28 - op 6 juli - dochter N. Quinten - op 7 juli - dochter Yinthe Iluna - 8 juli - zoon T.
Dame28, Iluna en quinten gefeliciteerd met jullie kindjes lekker genieten nu. Hooverphonic ik hoop dat het strippen helpt en dat jullie snel jullie wondertje in jullie armen hebben. Specialgift dit klinkt idd alsof het is begonnen spannend. Zet hem op. Begin het nu echt beu te worden die buik zit in de weg slaap slecht en de kindjes zijn met dit weer nauwelijks tevreden te houden en gaan lopen vervelen en heb daar nu zo geen puf meer voor.
Hoover: wat fijn dat ze je hebben kunnen strippen, ik duim voor je dat het wat gaat doen! Dame: klinkt inderdaad pittig maar ze is er Hartelijk gefeliciteerd!
Gefeliciteerd dames! Hier voel ik van alles, maar volgens mij is dat alleen omdat ik er zo mee bezig ben. T lijkt wel of het kindje meer omhoog is gekomen, voel het echt weer helemaal boven in me buik. Duwt tegen me ribben en maagzuur, maar het was al helemaal ingedaald. Wat vaag allemaal, wordt er moe van... genoeg geklaagd voor vandaag, sorry. Ben benieuwd wie de volgende is, succes meiden!
Dame28 nogmaals gefeliciteerd. Hooverphonic hopelijk zet het door zodat je die sectio niet hoeft. @specialgift spannend en veel succes.
Specialgift, je ligt nu te bevallen of je hebt je kindje al in je armen. Ben benieuwd! Hoover, spannend! Ik hoop dat het strippen gaat helpen. Dame28, mijn uitrekendatumgenote Van harte gefeliciteerd!!! Heel veel geluk met jullie kleine meid!!
net terug van controle... baby is ingedaald en heb 1 cm ontsluiting! Gynaecoloog denkt dat het voor elk moment kan zijn!
ff van me afschrijven hoor . vandaag weer op controle geweest bij de gyn, groei echo gehad en deze was gelukkig goed. beebje is nog niet voldoende ingedaald , baarmoedermond nog niet helemaal week en heb 1cm ontsluiting. dus is en een ks ingepland . dit had ik dus zo niet verwacht , ik had zo op een natuurlijk bevalling gehoopt probeer en nu zo positief mogelijk tegen over te staan , maar het valt nu even niet mee ..
Oh begrijp helemaal hoe je je voelt! Wat een teleurstelling he? Maar waarom nu al sectio ingepland? Willen ze niet wachten tot bv 41 weken?
Ik snap het ook niet, je bent 39,2 weken... Er is toch nog tijd? Is er een medische reden om een geplande ks te doen? Thinkpink: spannend!
ik heb met mijn dochter 5 jaar geleden een ks gehad ivm suiker. nu geen suiker en met mij en de baby gaat alles goed . vandaar dat ze niet willen inleiden maar het spontaan moet gebeuren , en als dat niet snel gaat gebeuren dan toch weer die ks. en daar zie ik zo tegen op want de eerste keer is er zoveel fout gegaan.
Ah jij hebt ook al een eerdere ks gehad. Extra balen dus.... Wij hebben de sectio dus op bijna 41 weken gepland om de natuur een kans te geven. Dat zou ik als ik jou was ook doen, wie weet wat er voor die tijd gebeurd! Hier nog niet veel ondanks strippen. Hele dag harde buiken en krampen, maar niks noemenswaardig. Heb een traantje gelaten hoor dat ik weer aan die rot ks moet, dus meis I feel your pain!