@ thinkpink, ik hoop dat het eindelijk doorzet. En voor de andere dames die nog moeten bevallen natuurlijk ook. het wordt tijd voor nog meer babys hier. zo, nog even showen...een beetje laat maar hier is onze kleine grote man:
Waar blijven hier de baby's ? Wij willen baby's! hihi Iluna wat een schatje! Echt een jongensgezichtje Ik kom ook nog even een foto spammen van onze 10 dagen oude zoon
Ja, m'n zus kreeg s nachts last van diarree en daarna ook overgeven. Ze had later pas door dat de weeën begonnen waren Dit vond ik nog op internet... Bevallen? Hoe een bevalling bevalt! | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Iluna, wauw wat een mooi knap ventje zeg!!! Lypu, ook al zo'n mooi mannetje! Dames, sterkte met de laatste loodjes!
Hoi meiden! Hier is het nog rustig dus met de baby's! Kom op babysss! Hier eindelijk bevallen van een gezonde zoon van 3705 gram op 15 juli! T was een super snelle bevalling van 4 uurtjes vond het wel heel erg heftig!! Maar t mannetje doet het super goed! Sinds gisteravond lekker thuis, dus ga nu echt even lekker genieten van de rust. Zal snel even een fotootje plaatsen
Gefeliciteerd mami22!!! Foto graag . Mama's, hoe gaat het herstel? De borstvoeding? Krampjes? De nachten??? Hier best goed, wel last van krampjes. En borstvoeding vind ik best wel zwaar moet ik eerlijk bekennen .
Gefeliciteerd Mami! @ Lypu, wat een mooi kereltje! @ zonnestraal, hier loopt de bv ook goed. Ik vind het ook zwaar, de gebroken nachten en dat ik gemiddelt iets van 4-5 uur slaap per nacht. Mannetje heeft zijn onrustige uren bij voorkeur 's nachts. Ik durf nog niet te zeggen of het krampjes zijn of gewoon onrust is... Aan de andere kant vind ik het ook prachtig om te doen en geniet ervan - ik weet zeker dat het bij twee kindjes blijft, dus ben ik me bewust dat dit de laatste keer is dat ik dit mee zal maken en probeer zo veel mogelijk te genieten van die momenten. Ik werd laatst al aardig sentimenteel bij die gedachte... Ze worden zo snel groot!
Ja zo is het ook! Ik probeer ook meer te genieten hoor. Hier ook blijft het bij onze 2 ventjes. Net als m'n eerste zoontje heb ik nu weer een veelvraat. Groeit ook als kool. Maar dus ook krampjes (wat minder lijkt te worden). Ben benieuwd wanneer S.tijn een nachtvoeding laat vallen. Dat het 1 nachtvoeding wordt ipv 2. Dat zou al schelen .
gefeliciteerd mami22!! hier vandaag weer op controle geweest en nog steeds niks aan het handje , mijn kleine eigenwijsje vind het wel lekker bij mama denk ik
Mami22 gefeliciteerd Wat een lieve kindjes zie ik voorbij komen Hier heeft het strippen niet geholpen helaas had zo gehoopt niet overtijd te gaan maar uk vind het nog wel prima geloof ik
Van harte gefeliciteerd nieuwe mama's. Ik ben inmiddels iets meer als een week bevallen van een gezonde dochter. Ik geef haar borstvoeding, maar wie oo wiee onder ons weet hoe ik van mijn pijnlijke tepels af kom. Ik stel het nu zo lang mogelijk uit om haar te voeden, want de tranen lopen al over me wangen zodra ze de eerste hap zet.
@ special gift, ja de eerste tijd moeten je tepels er erg aan wennen. Dat heb ik nu bij de 2e ook weer (hoewel het bij de eerste nog erger was). Heb je tepelkloven, of zijn je tepels 'gewoon' gevoelig? wat helpt is o.a. Purelan (wolvet) zalf. Dat houd de tepels soepel en helpt ook bij kloven. Omdat ik ook de bh soms pijnlijk vind aanvoelen heb ik regelmatig (alleen thuis, omdat het zo leuk staat ) tepel beschermers van medela aan. Hierdoor wrijft geen stof erover en kan het na de voeding goed drogen. Als je echt kloven hebt kunnen mother mates (hydrogel schijfjes) helpen. En misschien is het handig een lactatiekundige een keer mee te laten kijken, of het aanleggen goed gaat? dat heeft mij toen erg geholpen en ze had al die boven genoemde tips. Succes & beterschap (ik vond de tepelkloof minstens zo pijnlijk als een wee....)