heeft iedereen al wat gehoord over een intake ik heb nog helemaal niks gehoord wanneer belden ze bij jullie? fleetwood wat lief en ja een wijntje of een lekkere glas rosé hmmm maar ja ga bv geven dus voorlopig zit dat er niet in denk ik haha
Oh maar ik ga ook bv geven hoor. Heb bij mijn dochter ook een wijntje gedronken zolang je het ruim voor de volgende voeding doet en het netjes bij 1 glas houd is er niks aan de hand. Welkom Liesbeth en Dreamer! Hier dit keer geen intake meer iig niet hier thuis, schijnt zo te zijn dat ze dat niet meer doen bij een 2e. Weten jullie wat het gaat worden? Huiboobee duidelijk niet
haha nee huiboobee duidelijk niet nee wel leuk zo'n verrassing maar niks voor mij,voor mij zijn 16 weken een verrassing wel lang genoeg haha en oh dan neem ik na de voeding gelijk maar een lekker wijntje straks op vakantie
Hier ook nog niks van intake kraamzorg gehoord.. Heb die vrouw twee weken terug wel gezien.. Ze zei toen dat ze op dat moment met de maand mei bezig waren en dat ze me binnenkort wel zou zien.. Dus ik wacht rustig af.. Bij mijn dochter was ook pas de intake tijdens m'n verlof dus ik heb dan nog even haha!
Ik heb twee weken geleden de intake van de kraamzorg gehad. Veel informatie gekregen en veel is ook duidelijk voor ons geworden. Nu in volle spanning aan het wachten op het kleintje. Ik vind het zo spannend! Tel de weken al af. Over 2 weken met verlof... Genoeg te doen, maar zal me collega's wel missen hi hi
oh lekker he bijna met verlof lekker van genieten hoor! Vandaag de houten letters die we besteld hadden met naam en uiltje binnen gekregen echt leuk! Kan ze alleen nog niet ophangen mijn jongens weten de naam nog niet en zijn geregeld in het kamertje te vinden en ben bang dat ik per ongeluk miss wel een keer bezoek de kamer inlaat en als haar naam er dan hangt haha Ik wacht nog even af miss hoor ik morgen wel wat en anders volgende week maar even een mail sturen, had eigenlijk vorige week al wel een telefoontje verwacht, in de brief stond in de 7e maand nemen we contact op maar zit volgens mij nu in maand 8? of volgende week pas?
Ik heb al wel een telefonische intake gehad voor de kraamzorg. En een hoop informatie per post. Ik geloof dat ik dan nog een keer een mail krijg waarin ik moet aangeven of er veranderingen zijn. Verder stelde het weinig voor.
Ik ben 26 juni uitgerekend en sluit me graag bij jullie aan Wat de kraamzorg betreft, heb ik volgende week donderdag een intake.. ben benieuwd
Ik heb de intake ook nog niet gehad. Schijnt in ieder geval voor de 36 weken te gebeuren bij het kraamcentrum waar ik me ingeschreven heb.
ja wij hebben een naam, al is er 1 naam die ik net wat leuker vind maar dat vond mijn vriend helemaal niks Sara is de naam die ik net wat leuker vond, hij wilde Lisa vond ik niet echt bij ons passen wel een leuke naam ook, en op 2 stond bij ons allebei dezelfde naam en dat is het dus geworden
Zo moeilijk is dat he! Bij onze dochter waren we er net een week voor de bevalling uit hahaha dus we hebben nog ff
Haha gefeliciteerd met de 30 weken Voordat ik zwanger was vond ik echt heel veel namen leuk eenmaal zwanger dan is bijna niks meer goed genoeg hahaha en ja een naam vinden die je beide leuk vind is dan moeilijk heet hier ook wel ff geduurd we hebben het er ook echt vaak over gehad en vorige maand de knoop doorgehakt