Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Pfff linana je maakt me bang...
    ;)
    Ik hoorde laatst dat iemand niet meer kon fietsen vanwege de indamming deed best zeer. Herkennen jullie dit dames ??

2. Linana

Linana Niet meer actief

Niet bang worden tatiana! Zo opgesomd klinkt het niet vrolijk, maar als je er midden in zit ervaar je het op dat moment anders als wanneer je erop terug kijkt.

Antwoord ik je vraag: nee, herken ik niet. Kind is hier al bijna 2,5 wk ingedaald en vast in het bekken en ik heb laatst nog 3 kwartier gefietst en afgelopen maandag nog 2 uur gelopen.
    Ik moet alleen sneller plassen :p

3. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Hoop gewoon dat ik even een uurtje me ogen dicht kan doen.
    Op dit moment verlang ik echt naar m'n Mama die nu in Assen zit! :(

Ik ken het ook niet, Tatiana! Zijn jullie al uit de naam? :p:D

4. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Dit moet zeker weten wat opleveren twixie!! En we worden niet gek van je! Ik weet niet zoveel goede tips eerlijk gezegd.. miss inderdaad wat series? Douchen ook al is het maar voor de afleiding.. Ik hoop zo voor je dat je morgenochtend kan vertellen dat de kleine er is!!

5. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ach meid wat rot om te lezen. Hoop dat je er snel vanaf bent. Je moet toch de vk bellen als je 2 uur lang om de zoveel minuten een wee heb van een minuut, of zeg ik nu iets doms?

6. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Nee twix geen vaste naam nog mssn toch voor een kortere die wie allebij erg mooi vinden of toch wat aparter en meningen over verdeeld zullen zijn. Ik blijf de andere twee zowiezo erg mooi vinden maar silla is gewoon appart en vind fijn dat er maar weinig van zijn op dit moment. Tenminste volgens internet zijn maar mssn keer 5 kids die zo heten ;) maar Yalissa/ jalissa vind ik ook erg mooi

7. Mnon

Mnon Niet meer actief

Inderdaad slapen met weeën uhmmm niet. Ik ben bij 3-4cm naar ziekenhuis gegaan voor remifentanil! Heerlijk!! Toen inderdaad een beetje kunnen dutten tussen de weeën. Hier waren de vorige zwangerschap om 20:30 uur m'n vliezen gebroken 1:30uur begonnen de weeën maar zelfs na het breken van de vliezen had ik niet meer geslapen! Dus ja was best wel moe! 8:00uur ziekenhuis en 12:39uur dochter geboren!

Vandaag is trouwens de dag dat ik hoop te bevallen! Vind dit echt een mooie datum omdat we dan ik - man - zoon allemaal op de 29e in opvolgende maanden jarig zijn. Dit was ook zo bij oma - opa - oom ook maart april mei alleen dan hun op de 22e....
    Ik houd wel van dat soort gelijkenissen. Net zoals dat onze initialen hetzelfde zijn als die van mijn ouders en man is 21:21uur geboren en ik om 17:17... Allemaal kleine toevalligheden die ik super leuk vind! Hopelijk denk onze kleine man er ook zo over!

8. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    En we hebben nog een een naam "LIV" maar is kort past niet bij de onze maar we vonden deze vanaf begin af aan allebei wel mooi dus jullie weten de namen onze top drie maar welke gaat Het worden dat blijft surprise ofcours haha maar meningen mogen altijd

9. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Mnon wat grappig zeg dan zou het inderdaad leuk zijn als de kleine mee werkt maar wat denk je zelf ;)

10. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Geven de meeste verloskundigen of GYN een voorspelling waneer je bevalt zoals met twix dat ze zeggen dat eens deze dagen lan gebeuren? En dat je ingeleid mag worden ?

11. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Mnon, wat grappig. Zou leuk zijn als je vandaag bevalt.

Wij hebben dat met vrijdag de 13de. We zijn vrijdag 13de getrouwd, ik was precies 12 weken zwanger op vrijdag de 13de en ik ben 38 weken zwanger op vrijdag de 13de haha

12. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Was de weeën timer van android blauw met roze en zwart poppetje logo dan ik heb die en is erg handig. Zelf heb ik
    Niet maar me vriend heeft android ik
    Apple ik heb nu de app. De recensies waren goed Zometeen ff uit testen

13. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ik weet niet wie vroeg maar ik heb ook iPhone en de weetniet is wel handig ook grafiek bij de pauze hoe lang wee duurt. Alleen ff aanmelden maar was zo klaar

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Dat is echt grappig, Mnon :D
    Dan moet je haast wel bevallen vandaag.

En Taatje, dan moet jij vrijdag 13 juni bevallen he! :)

15. Linana

Linana Niet meer actief

Mijn verloskundige doet niet aan voorspellingen ;)

Ik moet vrijdag weer heen, zal haar eens vragen of de eerste en tweede vaak rond dezelfde termijn komen...

Ik heb de zwanger &zo app en daar zit een timer bij. Ik heb nog een leuke app voor iPhone: expecting, maar dat is zonder timer, maar wel stukken leuker dan Nederlandse apps :D

16. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hahaha ik zal morgen is kijken naar de app. De eerste was bij mij al geboren rond deze tijd was 6 weken te vroeg....

17. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Zat vandaag nog ff babyboek door te bladeren gaat tijd hard zeg en wat was ze klein ze is dan 6 week te vroeg en woog 1970 gram na week mocht ze van beademing af en deed ze al helemaal zelf na 11 dagen mocht ze al naar huis was zo trots op haar zo sterke meid.

Het zet me zoals nu wel aan denken wat als weer gebeurd .... Mjah gaan gewoon hopen voor spontane bevalling

18. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hoe komen jullie aan die banner bij je berichten ik dacht dat ik dat ook had

19. Linana

Linana Niet meer actief

Rechtsboven staat banner, daar heb ik 1 gemaakt en dat hele zootje in m'n handtekening geplakt :D

Je meid was wel klein zeg! Nog geen 2 kilo bij 6 weken te vroeg!
    Hier woog de kleine man bij de laatste groeiecho al stukken meer dan dat!
    Laten we hopen op een spontane bevalling voor iedereen. Twixie als eerst ;)

20. Linana

Linana Niet meer actief

Oh je moet trouwens wel ergens aanvinken dat je je handtekening zichtbaar wil hebben bij je berichten, misschien staat dat uit bij jou tatiana?

Deel Deze Pagina