Haha dat arme kind! Ik zit nu al heel de dag tegen hem te zeuren dat ie moet komen, vind je het gek dat ie blijft zitten
Simone, misschien is dit topic meer voor jou http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/516779-laatste-10-weken-aftellen-eind-juli-begin-augustus.html Deze meiden zijn allemaal eind juli/begin augustus uitgerekend
Wens ik jullie verder héél veel succes met de aankomende bevalling! En succes de laatste lootjes! Geniet van de kleine straks.
Twixie is of bevallen of aan het bevallen Kan niet anders!! Onderweg naar de woonboulevard kreeg ik menstruatiekramp en dat bleef aanhouden... Nu steeds weer af en aan Echter geen piek etc. Welkom voorweeën
Ohh vind het wel spannend hoor voor Twixie. Leef helemaal mee. Erg ook eigenlijk want ik doe mijn uiterste best om de KS datum geheim te houden om dit juist te voorkomen van vrienden en familie. En zelf zit ik steeds hier te kijken of Twixie al bevallen is. Shame on me..... Hoe is het verder hier met de dames? Hier alvast alles bevallingsklaar maken. Net de flessen uitgekookt. En de spenen. ( weet nog niet of ik bv of fv gaat geven ) Dus hou met alles rekening. Alvast een zeiltje op mijn bed gelegd. En nog wat enveloppen geschreven. Verder een beetje rustig aan vandaag!
Twixie hopelijk heb je je uk al in je armen!! Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met zwanger zijn. Voel nu al weer die rot teleurstelling dat de baby er nog niet is terwijl ik pas 37+3 ben! Had het bij mijn dochter ook! Elke dag weer teleurgesteld naar bed. Dat duurde tot 40+4! Pffff ik voel die prenatale depressie al weer aankomen.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, heb net op me kop gekregen van m'n moeder dat ik niet zo chago moet doen, dat het niet helpt.. Ik kan er niets aan doen, ik wil niet over tijd lopen.. grrrr Ohhh twixie houdt de spanning er wel in hihi ik ben niet ongeduldig
Even klagen.... over een goed half uur gaan ze me toucheren en evt de ballon inbrengen. Vannacht onrustig geslapen, vanmiddag ook niet kunnen slapen, ben best zenuwachtig.. in de kamer tegenover die van mij ligt een kraamvrouw van somalische origine. Best een aardig mens. Haar echtgenoot en hun 3 andere kids zijn al een dikke 2 uur op bezoek. Vanaf dat ze er zijn, huilt de baby al. Soms is hij een minuut stil, om vervolgens weer af te gaan. Ik neem het t ventje niet kwalijk.. maar blijkbaar zijn al deze prikkels gewoon teveel voor hem. Pa blijft echter zitten.. praat op luide toon en de baby huilt maar... ook is mijn man nog niet gearriveerd terwijl ik zo aan hem gevraagd heb of hij om 6 uur hier k8n zijn. Hij is druk bezig geweest in huis om alle voorbereidingen te treffen die nog moesten.. en ik waardeer dat enorm... maar ik ben op van de zenuwen en heb hem nodig!
Banana wat vervelend zeg Je man komt vast zsm en is de tijd waarschijnlijk kwijt door alles wat hij nog moet doen. Kan je niet vragen aan de verpleging of zij er iets van kunnen zeggen? Bezoek is leuk, maar moet geen overlast gaan worden voor de rest lijkt mij
Pcffff irritant druk bezoek en huilende kinderen! Vooral als het huilende kind genegeerd wordt! Rowtje jij bent het dus ook zat? Ik ben ook chago, but yeah thats my problem. Als mensen zich er mee gaan bemoeien wordt het alleen maar erger!
Banana, heel veel succes en sterkte meid. Balen van je overbuurvrouw. Inderdaad wat Linana zegt, kan je de verpleging er niks van laten zeggen. Het zou fijn zijn als er rekening met elkaar gehouden word. Hoop dat je man snel arriveerd en je ff wat steun aan hem hebt.
Aftellen, Banana! Hoop dat je toch wat rust vindt vanavond en vannacht. Hoop dat alles vlot verloopt morgen!
Succs banana! Ik zou er ook gek van worden hoor! Idd de verpleger vragen of die er wat van kan zeggen... ik hoop dat alles snel achter de rug is en je je kleintje zsm in je armen hebt
Succes vannacht en morgen banana! Dat alles voorspoedig mag verlopen en je straks lekker kan gaan genieten☺️
Spannend hoor bananarama! Hopelijk is je man ondertussen bij je en kan je wat meer ontspannen.. je weet in elk geval dat er hier genoeg meiden zijn, die in gedachten bij je zijn sterkte! En nog heel even en ligt er een klein hummeltje in je armen