Wat een hoop nieuwkomers, welkom! Ik was al jaren verzot op de naam Emma, totdat die in de top 4 kwam te staan van populaire namen. Vorig jaar op vakantie viel ineens de naam, en die is gebleven. Dus we zijn er al heel lang aan uit. Maar wij waren ook al ruim twee jaar bezig met zwanger worden mét IVF traject, dus dan ga je al snel dagdromen natuurlijk.
HOihoi. Ik ben ook officieel in juni uitgerekend (3 juni).... Ik weet wel dat ik eerder ga bevallen door een geplande keizersnede. Maar leuk om met dezelfde termijn mensen te kletsen....(Ik zit ook in het half mei/begin juni topic). Maar ik heb vannacht voor het eerst wakker gelegen door de baby... als ik op mijn rechterzij lag dan trapte ze tegen mijn maag, lag ik op mijn linkerzij dan kreeg ik stekken in mijn baarmoedermond en als ik op mijn rug lag werd ik duizelig...jippie! Hopelijk komt dit niet te vaak voor
Welkom Elise en alle andere nieuwe meiden, gezellig Het is te hopen dat je beeb nu voortaan lekker rustig blijft, Elise. Niks zo vervelend als slecht slapen! Ik slaap al drie maanden apart van mijn vriend omdat ik het hele bed nodig heb om goed te kunnen liggen zodat ik eindelijk eens in slaap val Vannacht vier uurtjes kunnen maken, daar ben ik al best blij mee Over de naam waren wij het snel eens, ik heb die naam al vanaf mijn 20e "gepland" en vind hem nu, 9 jaar later, nog steeds mooi Komt veel voor maar dat maakt ons niets uit, vriendlief vindt het ook een mooie naam gelukkig A.s. woensdag heb ik een afspraak staan bij de verloskundige, hoop eigenlijk weer op een echo... Is zo lang geleden (bij 20 weken) Weet niet wanneer ik een groeiecho krijg eigenlijk, staat me iets van bij dat dat bij 36 weken is hier, maar kan het ook gedroomd hebben
Goedemiddag dames, Hoe is het hier? Vinden jullie het goed dat ik hier ook mee kom kletsen? Kletst al in 2 andere topics, maar daar reageert eigenlijk niemand meer. Groetjes
Welkom Kim! Tutu rot he als je zo slecht slaapt hier nog 1tje ik heb vannacht net 3 uur gehaald en vanmorgen was dochter al weer vroeg wakker *gaap* Elise wat spannend dat je het al weet! Waarom krijg je een ks?
Respect, hoor! Jij hebt al een kleintje, dat moet nog veel zwaarder zijn als je slecht slaapt! Hopelijk krijgen we gaiw een goede nachtrust, de energie zullen we wel nodig hebben tegen het einde aan
Merk idd zeker wel verschil met toen ik zwanger was van onze dochter, toen kon ik gaan liggen wanneer ik wilde en haalde ik de slaap gedurende de dag wel weer in. Maar moet ook zeggen toen dacht ik ook wel eens pfff hoe doen die meiden het die al een kind hebben, merk wel dat je gewoon door gaat op de automatische piloot. komt goed
tutu hoop ook op een echo nog hier ook de laatste met 20 weken gehad is alweer zo lang geleden alleen zijn die echo's met 30 en 36 weken niet standaard wel jammer, die met 30 weken heb ik niet gehad en die met 36 weken doen ze ook niet aan geloof ik, wel jammer want anders heb je weer even iets om naartoe te leven de geboorte lijkt dan nog zo ver weg wat vervelend dat slechte slapen, ik hoop dat je komende weken je slaap nog wel een beetje kan pakken zodat je een beetje uitgerust de kraamtijd ingaat en babylove poeh wat zwaar!! fleetwood emma is ook een mooie naam mijn vriend vind dat alleen helemaal niks ben benieuwd wat de naam uiteindelijk geworden is straks hier het laatste babywasje gewassen en opgehangen <3 en verder heb ik echt zo weinig energie echt alles kost moeite pff
Oooh vervelend he meiden dat rotte slapen.. Hier gebeurt t regelmatig, vannacht ook weer ruim twee uur wakker gelegen en dan een uur voor de wekker ofzo weer in slaap vallen.. Achja.. Op mn vrije dagen ga ik gewoon met m'n peuter tegelijk op bed haha! Namen, wij zijn er nog niet uit.. Voor een meisje hadden we zo een naam, maar een jongen.. Pfoe...
Ja klopt, ik kom uit Boxmeer En jij? Thanks, Annemar, ik hoop ook dat het beter gaat worden met slapen! Lijkt inderdaad echt eeuwen geleden dat we een echo gehad hebben, ja Volgens mij is het hier ook niet standaard om nog een echo op het einde te krijgen, vrees ik
ja ik heb er 2 rondlopen gaan allebei al wel naar school, scheelt wel misschien, en vanaf volgende maand laat ik ze lekker overblijven, kan ik mijn rust ook makkelijker pakken straks met de kleine is dat ook wel makkelijker! tutu oh dat zou jammer zijn he al zie je toch niet veel op het einde meer maar toch ff spieken blijft leuk!
Dat is een goed idee, om de kids te laten overblijven. Kan je een beetje bijkomen Hebben jullie allemaal het babykamertje al af? En hoe ziet 'ie eruit? Ik maak steeds een foto van de nieuwste ontwikkelingen Heb vandaag twee mdf panelen wit geverfd, die als ze droog zijn met wieltjes in een rail worden gehangen. Dan hebben we een kast gecreëerd onder een schuin dak, zeg maar. Dat ophangen gaat morgen gebeuren en daarna zijn we klaar om het ledikantje en de commode-kast neer te zetten Zo'n zin in! Als het dit weekend klaar is ga ik de voor en na-foto's hier plaatsen
Wooow! Wat een nieuwelingen, welkom! @Kraamzorg: ik heb gisteren de intake gehad! Wat een info! Helemaal pro-borstvoeding @Namen: Die staan al 5 jaar vast! Af en toe een lichte twijfel, maar dat duurt maar 3 seconden ofzo @Babykamer: In grote lijnen is het af. Wordt nu tijd om schilderijtjes op te hangen etc. Hebben jullie al plannen voor het weekend? Wij gaan morgen lekker uit eten met mijn ouders, zij zijn 25 jaar getrouwd! Ik word oud
@Tutu, maar 4 uur per dag, pffff.... dan kan je mij echt opvegen. Ik heb heel veel echo's gehad, dit in verband met mijn medicatie gebruik voor de ziekte van Crohn. @Babylove, ik krijg een keizersnede omdat de placenta over de uitgang ligt. Ze kan er niet uit...... De naam staat hier ook al een paar jaar vast.... net als bij HBB, soms wat twijfel, maar dat is maar heel kort.... De babykamer is af, heel erg naar mijn zin. Dus dat geeft rust. Kleertjes ga ik in mijn verlof wassen, ik moet dan ook nog wat te doen hebben ..... ik ben zo bang dat ik me echt ga vervelen Donderdag mijn laatste werkdag. Het weekend eigenlijk eens geen plannen.... zal wel lekker met de hond het bos in gaan, huisje pruimen, naar de markt.... mss even langs mijn zus.
Ten eerste gefeliciteerd met het jubileum van je ouders HuiBooBee! En fijn dat je een leuke intake hebt gehad. Hoe gaat het verder met je kleintje? Ik zal ook eens een foto posten van de kamer, alleen moeten wij nog wat lijstjes ophangen, willen we nog letters beplakken met plakfolie en moet er nog een hemeltje komen. Morgen moet ik even langs de kapper en zondag hebben we een bijzonder feestje. Mijn zwager en zijn vrouw hebben hun pleegkind kunnen adopteren (hij is al vanaf de geboorte bij hen) en daar willen ze een feest voor geven. Voor mijn man ook een heel erg leuke aangelegenheid, het is namelijk zijn petekind, nu officieel natuurlijk!
Dankjewel! Kleine is helemaal goedgekeurd. Groeit lekker in een eigen tempo! Waarschijnlijk waren de vorige metingen gewoon iet goed uitgevoerd! Ik ben zo ontzettend opgelucht. Baby wordt rond de 3300gr geschat bij geboorte, alsnog geen reus maar groot genoeg Wat tof Fleetwood. Dat is zeker reden tot een feestje
Ik kom uit Den Bosch Tutu Tja elise dan lijkt het me best essentieel dat je een ks krijgt Wat een leuke en bijzonder feestje Fleetwood! Gefeliciteerd Met het jubileum Huiboobee, en veel plezier natuurlijk! Ja kan me idd wel voorstellen dat het wel scheelt als ze lekker op school zitten Annamar en idd een goed idee om ze lekker te laten overblijven. Kamertje is zo goed als klaar hier, ik kan helaas geen foto posten ivm meelezers en niemand weet het geslacht (wij wel)