Ah Linana, geweldig he die uitspraken. Snap dat dat een lach op je gezicht toverd.. Whaha Darkness, klinkt als een hele warme band. Ik zou zeggen aju paraplu, ga echt niet mee uit eten.. Mysterios gaat ook als een gek tekeer haha.. Wat die hormonen wel niet met ons doen, te gek voor woorden eigenlijk. Ik heb vandaag twee wasjes gedraaid, bed verscchoond, boven gestofzuigd, wieg, matrasje en mijn andere luiertas opgehaald bij Babypark. En als mijn man zo thuis komt van het werk ga ik wat boodschappen halen en bij LaPizza in Rotterdam uit eten, jammie...
Ik krijg ook trek! Vanavond eten wij zalm met aardappeltjes uit de oven. Ik lig weer even op bed en ben echt nog zo mega moe. Er zit nog visite beneden... De klossen zijn onder het bed vandaan gehaald. Stukken beter! Ik kan weer tenminste normaal uit bed. Wat voor stoommaaltijd heb je, Row? Vind dat altijd wel lekker. Er komt weer visite binnen... Zucht.
Oh twix teveel visite is ook niet goed voor je! Kun je ze niet buiten houden? Ik ga hier echt een papiertje aan de deur hangen dat ik geen visite wil EN ik koppel de deurbel los EN ik laat de gordijnen dicht. Heb het ook al tegen veel mensen gezegd dat ze sowieso moeten bellen omdat ik ze er anders niet in laat en dat ik liever heb dat ze naar het kraamfeest komen. Klinkt misschien grof, maar hier komt nooit zoveel visite dus nu wil ik dat ook niet.PUNT!
@ twixie, ik heb altijd de spaghetti met kaassaus en groente van de appie mmm, volgens mij is het veel minder gezond dan dat het er uit ziet, maar hij is wel lekker en simpel Denk inderdaad goed aan jezelf hoor, lekker jezelf soms even afzonderen! @ Darkness, Hihi kijk dat is nou duidelij je taal! Hier is de bel er af, maar dat komt omdat ik momenteel geen mensen om heen kan verdragen haha
Zoooo dames lekker gekletst hoor... Wat een super mooie naam twix ...blij dat goed gaat met je en visite lekker deur uitschoppen. Banan hoop ook voor je dat het doorzet. Heel veel sterkte en succes mocht het zover zijn. Linana geweldig die uitspraken. Hahahaha Wij hebben vandaag beetje boodschappen gedaan lekker uitgeslapen beetje. En vanmiddag op verjaardag geweest ff lekker samen uurtje in bed liggen en Zo maar is kijken waar zin in hb. Heb zo zin in frikandel speciaal mjah heb gisteren ook al gehad. Maar water loopt me in de mond of de Mac. Hmmm. Wat vinden jullie van de naam lauren. Is jongens meisjes lelijk ik weet het niet zo goed
Het enige waar ik bang voor ben is me moeder en me schoonmoeder zoveel hier te hebben blehhhh. Zoveel familie hebben wij verder niet dus denk dat visite mee zal valleb
Ze zijn allemaal weg. Gelukkig! Ik snap dat iedereen nieuwsgierig en enthousiast is, maar teveel is ook niet goed. Klinkt lekker, Row. Alles met kaassaus vind ik lekker hahah Opeens heb ik helemaal geen trek meer in avondeten Veels te warm voor.. Die kleime ligt nu ook in zn romper. Het is warm bij me op de slaapkamer...
@taatje lekkerrrr eet smakelijk @eten: allemaal lekkere dingen yummmmm!! Kreeg spontaan zin in pannenkoeken haha dus ben ik daarvoor gegaan was heerlijk
@twixie aaaah wat lief twix had hij geen kruiken nodig voor t op temperatuur houden van zn lichaam? Ik moest van de kraamzorg twee aanschaffen ook al is t zomer @visite: oohhh daar ben ik ook zoo bang voor! Vooral omdat wij erg klein wonen een ik nergens naartoe kan vluchten.. maak me er nu al druk om!
Nou la pizza is niks geworden. Ik heb zoveel last van steken in mijn schaamstreek en pijn in mijn liezen, kan er bijna niet lopen. Nu maar kip uit de oven met aardappels en appelmoes. Tatiana, ik vind lauren een hele leuke naam!! Twix, ik zou die mensen echt wegsturen. Je hebt net een bevalling achter de rug, rust is echt nodig. En je wilt natuurlijk gewoon genieten van je man en kindje..
Over kruiken gesproken... Even een tip: de senzy kruik. Kost wel 30,- per kruik, maar is binnen 3 min te gebruiken. In andere woorden... Je stopt de kruik in het stopcontact, je voedt je kindje en naderhand heb je een perfecte temperatuur kruik, zonder je poten te branden Hier was de kruik goedgekeurd door de kraamzorg en ben er heel erg blij mee. Voor mijzelf zijn ze ook fijn bij rugpijn of pijn in de schaamstreek
@hier ons huisje is weer op en top schoon de keukenkasten doe ik morgen wel. De energie is er wel, maar mijn rug en de steken in mn doos werken niet bepaald mee nu. Dan maar op de bank ploffen en tv kijken
Sooooow dames lig eidelijk op bed. Heb nog ff de keukenkastjes geschilderd en de kast van de babykamer de drang is er behoorlijk. Maar goed... Hoe was jullie dag. Veel bijgelezen maar kon echt niet alles onthouden. Banan ik hoop dat je inmiddels je kindje in je armen kan sluiten. Ik ben zo blij met me oordopjes vannacht buren hier achter hebben een feestje ofso maar muziek knetter hard en vlak bij onze ramen. Ben echt geen zijkert ofso daarover maar om 2 uur snachts in een kinderwijk nog karaoke te gaan zingen. Misschien word ik gewoon oud hahaha
Leuke naam hoor, Lauren. Zo heet ik Meneer houdt zichzelf goed op temperatuur (37,3) dus hoef er geen kruik bij. Net gedronken en valt tie gewoon in slaap! Mama ook trouwens. Hebben jullie het ook zo benauwd?? Pff.. Sauna!
Dames ik heb eigenlijk een vraagje... Mijn vriend die vind een biertje wel lekker... S avonds als hij vrij is van werk wat te drinken en weekend sowieso. Zoals vandaag lekker weer verjaardag vanavond gezellig met buurman vuurkorfje erbij. ... Ik vind dat echt niet erg want hij word niet dronken of vervelend. Maar heb hem laatst gevraagd eventueel wat te minderen ivm naar ziekenhuis rijden wij moeten zeker wel een halfuur met de auto snelweg etc...wat vinden jullie dat ik het nogmaals moet vragen of nog ff lekker laten genieten en wachten tot twee weken voor die tijd... Vandaag is meneer al lekker om half twee begonnen want de kleine is er ook niet. en zit nog buiten met buurman. Maar dan zijn er al wat biertjes ingegaan natuurlijk. Ik moet nog vier weken. Maar stel ik moet wel naar ZH?? De eerste is namelijk ook zes welen te vroeg geboren zegt nog niets maar toch Hij zou vast wel in zo ebeurtenis nuchter zijn. Maar goed het idee en is toch normaal dat ik vraag er rekening mee te houden.?
@Lauren: mooie naam @twixie wat fijn zeg en heerlijk zo'n rustige baby @tatiana: ik vraag t ml telkens voordat hij wat met zn vrienden gaat doen, want als zij samen zijn, wordt er altijd gedronken... soms snap ik ze echt niet. Kunnen ze niet zonder genieten?? Maar goed zoals je al zei je weet maar nooit wanneer de baby zich aankondigd, daarom heb ik liever dat hij voorlopig nuchter blijft, want wij wonen ook 20 min van t zh! Hij drinkt dan hoogstens 1 a 2 biertjes. En btw wij drinken onze hele zs niet en ook niet als we bv gaan geven. Is toch niet teveel van ze gevraagd om zich nu een beetje in te houden is ook hun baby...