We krijgen echt een babyboom hier in de groep! Thanks, Linana! Ik ga gelijk ff kijken. Net voor het eerst gekolfd, omdat ik echt een verschrikkelijke druk had. 200 cc in 10 minuten. Lijk net wel een koe! Hahaha. Kleine mag nu om de 4 uur drinken ipv 3 uur
Plurk, heel veel succes meid! Op naar jullie baby, maar dat gaat wel goedkomen zo te lezen. Linana, nou hoop ook dat dromen bedrog zijn haha. Zou echt niet relaxt zijn. Leuk he die assistentes tatiana. Hoop dat het niks is.
Jezus Tatiana, wat een mens zeg... Lijkt wel een medewerker van de gemeente hier, die zijn ook niet al te snugger Goed bezig Twixie! Liever zo, dan wanneer het niet opgang komt etc Taatje: als ik net zo rustig blijf in het echte leven als in mijn droom, moet het goedkomen, maar ik beval toch liever gewoon onder begeleiding van deskundigen in het ziekenhuis haha! Juni is echt de maand van dames die niet tot 40 weken doorlopen lijkt het goed vooruitzicht voor de nog wachtenden
@mrsdee woooww dat is idd geweldig nieuws van harte gefeliciteerd meid! @plurk succs meid! Hopen dat de weeën dat vanzelf komen @twixie ohhh stuwing lijkt mij ook vreselijk... gelukkig kan je tegenwoordi lkkr snel en makkijk kolven @linanan wat een droom zeg! Gelukkig zijn ze idd bedrog ik zou echt niet in mn eentje willen bevallen @tatiana jeejtje wat een gedoe zeg! Een beetje inlevingsvermogen is toch niet te veel gevraagd! @hier lijkt t best wel rustig vandaag.. behalve dikke handen en voeten nergens last van. Ik juich niet te vroeg, maar hoop dat t zo blijft want moet nog veel doen vandaag
Nou twix weet hoe je je voelt met die trechters op je borsten... Vind het ook verschrikkelijk .. En je bent geen koe hoor die assistente is een domme koe ! Heb je verder ook last van je hormonen nu twix ? De domme koe belde net terwijl berichtje aan typen was en moest afwachten kom ook afscheiding zijn. Nou dan doen we dan maar he meer kunnen we niet doen wachten wChten wachten wachten ......... Vandaag gebeld door de kraanzorg die komt woensdag avond kennismaken. Nou gaan we ff gezellig bakje koffie drinken heb alleen nog niets af en overal bende dus staat me Nog wat te doen....... Wat zijn jullie plannen ?
Hier ga ik straks een wasje ophangen en als ik er zin in heb de kozijnen schoonmaken (kans is groot dat ik er geen zin in heb). Verder lekker even binnen hangen vandaag, want heb niet echt geen om eruit te moeten. Gisteren nog wel mijn vluchttas herpakt. Er zat een harembroek en maxi jurk in... Maar dat is nu gewoon een heerlijke joggingsbroek van america today en een leuk fijn gebreid truitje van h&m. Slippers eronder en klaar om naar huis te gaan Ik herinnerde mij opeens dat ik de vorige keer als een kreupele pinguïn het ziekenhuis uit waggelde, dan ziet zo'n maxi jurk er maar bijzonder uit denk ik haha
Fijne droom Linana lijkt me toch niets op die manier haha.. Ik ben bang dat ik de uitzondering op de regel ben met voor de 40 weken bevallen Ooow zo irritant zulk soort assistentes, pfff een lesje sociale vaardigheden zou ook geen kwaad kunnen Fijn hoor twixie dat de bv zo lekker gaat.. er bestaat wel wat voor darmkrampjes, ik weet alleen de naam niet meer heb je ook lekker veel aan he haha Hier maar weer verder met de schoonmaak woede (even pauze) ach ja als voordeel dat ie op zich laat wachten, is dat m'n huis straks spik en span is
Rowtje, je bedoelt infacol of cinababy denk ik Ik ga ff een uurtje plat.. Voel de beeb laatste dagen erg weinig dus hoop dat n uurtje rust me goed doet
MrsDee, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje! Wat fijn dat het allemaal zo snel is gegaan. Hopelijk komt je bloeddruk weer op peil en kunnen jullie lekker naar huis Geniet!
Infacol gebruik ik nu inderdaad voor de voeding De spanning is van me borsten. Wat een fijn gevoel is dat zeg... Hier aan het bijkomen van de nacht. Die zijn wat korter. Stop houd op over hormonen.... De welbekende kraamtranen zijn hier al om het hoekje gekropen. Nou Row, zeg jij maar geen datum meer hoor want die ga jij gewoon voorbij Hoop dat je na je uurtje je de kleine weer voelt schoppen en trappen dreamer. Hier was de maxi dress ook in de tas gebleven. Was zo niet charming.met lopen....
Wow Twix! Van goede melkproductie gesproken... heb geen idee hoe stuwing voelt, maar lijkt me niet zo aangenaam. Is dat tijdelijk? Of heb je dat de hele periode dat je borstvoeding geeft? Ik ben (nog) een echte leek. @Tatiana: altijd wat met assistentes, pff. Telefonistes zijn ook zulke vage types. Had er straks eentje aan de lijn ivm een verzekering. Heb van ellende ingehaakt. Als ze te dom zijn om op een simpele vraag te antwoorden hoeft het voor mij ook niet meer! Ik heb vandaag nog niet al te veel gedaan. Vanmorgen even in bad gelegen ivm harde buiken en krampen/pijn maar dat hielp niet echt. Ben dan maar even gaan wandelen met ml en hondje voor wat afleiding. Daarna beetje papierwerk gedaan, gegeten en lig nu op bed met (nog steeds) buikpijn. Volgens mij heb ik nu al kraamtranen! Heb al wat traantjes gelaten vandaag..
Met die middeltjes voor krampjes heb ik geen goede ervaringen. Werd er niet minder op ofzo... Warmte hielp hier nog het beste De was hangt, de badkamer is weer schoon. De wc heb ik geen zin in en de kozijnen net zo min... Misschien over een uurtje Nu eerst koekjes met thee
Als ik die berichten terug lees, moet ik toch maar die vluchttas alvast gaan inpakken. @Twixie, zit je op een roze wolk en is het wat je had verwacht? Ondanks de kraamtranen Zouden jullie op mijn buik van de maand willen stemmen? Heb afgelopen zaterdag een fotoshoot gehad en ben er zo blij mee . Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ik lag nog geen koud vijf minuten.. Of hij werd weer wat actief.. Zo actief als hij net was zo heb ik m het hele weekend nog niet gevoeld dus zal wel oke zijn. Zat te denken om anders vandaag voor ctg te bellen maar lijkt me nu niet nodig dan toch? Woensdag sowieso controle en dan wel ff aangeven dat t minder wordt
Gefeliciteerd mrsdee met de kleine meid. Linana wat een droom het zal je maar gebeuren pfff Twixie wat fijn dat je voldoende melk hebt voor de kleine. Het heeft wel een voordeel extra afkolven. Je kan is een voeding weggooien als je graag een wijntje wilt☺️ Hier kom ik vandaag helemaal nergens aan behalve bank liggen. Mega hoofdpijn, verkouden aan het worden en gewoon futloos. Helaas heeft man avonddienst dus moet zo toch gewoon aan de bak voor dochter. Ik heb geprobeerd de bevalllijst te update maar op de een of andere manier krijg ik hem niet zoals hij moet zijn. Misschien dat iemand anders het lukt.
Heb ook niet echt het idee dat de Infacol helpt, maar goed wie weet doet het z'n werk nog... Stuwingen blijf je (gelukkig) niet houden... Maar vervelend is het zeker! Ze voelen echt aan als stenen. Gelukkig kun je door het te kolven de spanning wat minder houden. Zit wel op een wolk, maar dan de blauwe versie ervan . Het is zeker wat.ik had verwacht, maar wat wil je na bijna 9 maand vol nieuwsgierigheid Alleen je moet je echt aanpassen he. Vooral wennen aan de nachten. Voel me nog echt moe, sinds de bevalling heb ik niet meer kunnen slapen... Gelukkig dat de baby weer lekker actief is geweest, Dreamer! Neemt alweer een hoop zorgen van je weg.. Nu ik er zo overna denk, heb ik echt dubbel zoveel respect voor de mama's die al een kleine hebben rondlopen die ook nog eens aandacht vraagt. Ik vind het nu soms al lastig laat staan jullie... De kraamzorg is hier in de weer geweest met het schoonmaken. Zal haar echt missen als ze weg is... hihi
@dreamer fijn om te horen dat de baby weer lekker actief is @vraag: met wat smeren jullie je buik in? Ik vind bio oil ed te vettig en plakkerig voor dit weer.. nu t bijna op is wil ik iets anders proberen.. iets in een vorm van een creme of lotion. Hebben jullie eventuele tips?
Pfff ik heb hier een erg kort lontje vanmiddag... :x zucht... @ dreamer, fijn dat de baby weer even van zich heeft laten 'voelen' en inderdaad ik bedoelde infacol @ miesje, balen dat je, je zo rot voelt, kan je er nu helemaal niet bij hebben @ twixie, ik maak inderdaad geen afspraken meer haha ik ben der klaar mee, maximaal 10 dagen dan gaan we die wijsneus maar halen @ mysterious, ik gebruik van palmers cocoa butter of de olie, maar die zijn denk ik te vergelijken met bio oil.. Ik heb voor na de zwangerschap ( ik heb echt heel veel striae overgehouden aan de eerste zwangerschap) een vitamine a crème op recept basis, dar schijnt als één van de weinige dingen echt te helpen bij striemen, maar dat moet je echt opbouwen en mag niet in de zon (of smeer je preventief?)
Goedendag dames hier ook kort lontje ben kapot van weinig doen eigenlijk hahaha ... Baal er zo van heb me lichaam zo hart nodig deze dagen. Wil gewoon even de laatste dingen op orde brengen...... Morgenochtend maar weer naar de kapper en andere kapper en hopelijk andere kleurtje maar wel richting blond. Vind zo afschuwlijk en kan er echt niet aan wennen en vind ook absurt lelijk ze schrokken er ook van. Kon wel mee doen voor de WK voetbal haha . Hopelijk ga ik me iets knapper voelen maar zal nog wel ff duren Twix vreselijk die hornonen bah en stuwing helemaal. De nachten breken je op Pff hoop dat snel doorslaapt. Ik wil ook bevallen grrr ben klaar mee