Hmmm cocoa butter klinkt lekker Ik smeer nog preventief voor t geval ik nog groter wordt tot de bevalling. Heb wel een aantal striemen op mn billen dmv van te veel vocht *zucht*... Heb je die vitamine a creme van je huisarts gekregen? Zou die wel voor mn billen willen gebruiken dan
Dreamer, ik voel mijn kindje ook minder als voorheen. Mijn buik is ook behoorlijk gezakt. Volgens mij hoort het er wel een beetje bij, maar toch een geruststelling als je hem dan even goed hebt gevoelt. Zou Plurk al een baby hebben?? Ben benieuwd hoor, spannend.. Ik heb vandaag gezellig geluncht met mijn vader, een tukkie gedaan op de bank vanmiddag, boodschapjes gedaan, lasagna gemaakt en nu lekker op het bankie. Heerlijk dagje zo..
Whaaaaa hier stijgt de spanning opeens ten top! morgen heb ik een extra echo bij t zh. Hopen dat de kleine meid goed groeit... vind t toch wel spannend hoor, want bij de vk kwam ze ver onder de curve terecht bij de metingen... nog een nachtje slapen en we hebben meer duidelijkheid..... tik tak tik tak....
Spannend mysterious! Hopelijk valt het allemaal nog mee! Taatje, hier zakt buik nog niet.. Althans niet dat ik vind haha!
Ja hij is heerlijk hoor mysterious, die butter is wel wat vettig, maar die olie valt mee.. Ik heb die vitamine a crème van m'n zus, die heeft ze uit Thailand zonder recept, ze vertelde mij dat het hier alleen op recept verkrijgbaar is.. Spannend morgen joh, ik ben benieuwd wat je te horen krijgt! Inderdaad hoe zou het met plurk zijn, het is al een tijdje stil, dus ze zal best al aardig onderweg zijn of heeft ook al lekker de baby in de armen, opnieuw: jaloers Klinkt als een goed dagje Taatje, hier voel ik ook de baby minder/anders.. heerlijk als ie inderdaad dan even een lekkere gekke beweging maakt die m'n buik weer laat schudden @ pompeltje, het is nooit te laat mee te kletsen @ hier, véél te véél gedaan, dus mijn hele lichaam doet PIJN, grr zo eigenwijs, maar wel een schone woonkamer, gezeemde ramen en m'n was weg gestreken
Oh mysterious! Gaan ze je nu nog even zenuwachtig maken.. Komt vast goed! Ik heb een cake in de oven staan (jaja, nu nog) en heb net aardappelpuree gemaakt voor zeker drie dagen. Lekker overdreven! Hier was baby de hele dag rustig maar dat heeft ze zonet dubbel en dik ingehaald. Jeetje! Begon al te denken dat ze zich nog even ging draaien. Heb een paar keer gzprobeerd te voelen hoe ze nu ligt, maar mn buik wordt steeds keihard. GRRR..
Tnx meiden ik houd jullie op de hoogte @pompeltje van harte welkom meid! Het is zeker nooit te laat om mee te kletsen @rowtje klinkt als nesteldrang haha wel goed je rust nemen hoor! Je weet maar nooit wanneer je bevalling begint... ik ga morgen na mn zh afspraak langs de kv om de cocoa butter in te slaan en te proberen heb veel goede reviews over gelezen. Ben benieuwd
Ik gebruik bepathen zwangerschapscreme zelf persoonlijk vind ik het fijn is niet vettig en trekt snel in!
De cacao boter van palmers gebruik ik al jaren! Gewoon omdat het lekker spul is. Striemen worden er echt minder rood/zichtbaar van (na bevalling). Ook voor mijn zoontje zijn gemixte huidje is het heerlijk spul Op curacao en in Amerika heb je er een hele babylijn van, hier helaas moeilijk te vinden... Volgens mij is hier de beeb weer ingedaald, want ik heb opeens geen maagzuur in de avond Heerlijk gevoel, hopelijk blijft dit zo. Had wel een paar enorme steken in m'n doos vandaag, dus denk dat dat de indeling weer was. Ondertussen heb ik het uitzicht van een sportende getinte man in mijn woonkamer. Mijn vriend doet wat pull-ups, push-ups en sit-ups. Ik zou graag meedoen, maar dat laat dit logge lijf echt niet toe haha
Ik gebruik ook de cacoa boter en heb de bio oil vind de cacoa beter smeren maar vind stinken na een tijdje... Gevoel dat ik naar oude chocola ruik.... Ben ook wel benieuwd hoe het nu met plurk is.... Zou toch al wel Bevallen zijn inmiddels ? Ik lig op bed heb net alle keukenkastjes uitgesopt en gestofzogen niet echt tijdstip om dat te doen maar kan me draai niet vinden en wil Gewoon alles af hebben... Maar ben bang dat ik het niet red komt dichtbij wil te veel en me lichaam Laat me finaal in de steek op moment...... Morgen ochtend maar weer ochtendje kapper zitten grrrr ook wel zat van inmiddels Dames ga proberen te slapen eerste nacht zonder wekker te zetten voor een pil Kuur is afgelopen yeah !!! Sweet Dreams en geen rare dromen hoop ik Voor jullie. Heb er niet echt last van ( afkloppen)
Hallo dames, Ik ben inderdaad vanavond om 19.35 bevallen van onze zoon Tim! Een supermooi en lief mannetje. Vanmorgen om 9.00 begonnen met weeenopwekkers maar de ontsluiting bleef heel lang hangen op 5 cm. Ik heb om 15.00een ruggeprik gekregen en die werkte prima. Ik heb zelfs de presseren en het persen niet gevoeld. Best bizar. Nu maar eens proberen te slapen. Succes dames met jullie laatste loodjes!
Gefeliciteerd Plurk!! Wat fijn dat je je mannetje eindelijk mag vasthouden Lekker genieten en uitrusten! Ons lijstje wordt steeds korter.... Ben heel benieuwd wie nu de volgende is
Gefeliciteerd plurk! Wat fijn dat de bevalling goed is verlopen nu lekker genieten van jullie mannetje en heerlijk bijkomen @tatiana succs bij de kapper meid.. hopelijk is t voorlopig de laatste keer @hier ik ga ook eens proberen te slapen ondanks alle zenuwen.. trusten meiden xxx
Wat goed! Van harte, Plurk! Het echte genieten gaat vanaf nu beginnen he? Vond je het trouwens niet raar dat je de persweeen en het persen zelf niet voelde? Lijkt me aan de ene kant super raar, maar aan de andere kant echt ideaal! Hier een trotse Mama. Meneertje heeft het de nacht zo goed gedaan. Hij sliep dan wel bij me in bed, maar moest hem zelfs wakker maken om 01:00 uur. Nu ligt hij alweer vredig op mijn borst te slapen. Echt genieten zo! Nou, als alle (nog) rommelde buikjes zo door blijven gaan, halen we eind juni niet hoor, meiden Het gaat nu ineens hard! We moeten de lijst maar weer updaten, want er zijn alweer wat baby's erbij. Leuk!
Jeeeej, plurk! Proficiat!! Hoe viel dat inleiden mee? Ben er zelf zo bang van omdat gezegd wordt dat dat veel heftiger en pijnlijker is omdat het zo "snel" gaat allemaal. @twix: lijkt me een droombaby! Heerlijk! Hier na veel gerommel een rustige nacht, helaas. Ben het wachten zat!
Plurk, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Genieten kan beginnen nu. Hoe voel je je? Ik heb echt slechte nacht gehad. Vaak naar de wc. Krijg iedere keer heel erg buikpijn als ik moet plassen. Ga zo dus maar een plasje naar de doc brengen.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje, Plurk! Heel veel geluk, genieten en nu lekker uitrusten
Bevallingslijst MrsDee - 2 juni - verrassing - 3e kindje Elise75 - 3 juni - meisje HuiBooBee - 4 juni - verrassing Rowtje86 - 5 juni - jongetje - 2e kindje Twixie - 6 juni - jongetje - 1e kindje Joy13- 6 juni - jongetje Annamar - 8 Juni - meisje Oktober91 - 8 juni - verrassing - 1e kindje Tutu - 9 juni - meisje Kim01 - 9 juni jongetje Fleetwood - 11 juni - meisje Miekjepiekje- 12 juni- jongetje Mnon - 16 juni - jongetje - 2e kindje Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje LoveP - 18 juni - meisje Marliesba - 18 juni - jongetje Plurk80 - 19 juni - jongetje - 3e kindje Bananarama - 20 juni - jongetje - 1e kindje Danielle - 22 juni - verrassing Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje Dreamer - 25 juni - jongetje Miesje87 - 25 juni - jongetje - 2e kindje Liesbeth79 - 25 juni - verrassing - 3e kindje MysteriousG - 26 juni - meisje Taatje84 - 27 juni - jongetje Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje Libra - 28 juni - jongetje Romyvs - 29 juni - jongetje - 1e kindje Bevallen Elise75 - 11-05-2014 - Babylove26 - 15-05-2014 - Jesper HuiBooBee - 20-05-2014 - Abbygail Twixie- 29-05-2014 - Kéoni Bananarama- 31-05-2014 - Castiėl MrsDee- 01-06-2014 - Plurk80- 02-06-2014 - Tim