Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Bedankt voor de warme welkom allemaal :D

@Elise aan de ene kant toch wel fijn om de exacte dag te weten dat je je kleine in je armen mag sluiten ;)

@Fleetwood wat een geweldig nieuws zeg! Geniet ze zou ik zeggen :D

@Huiboobee gefeliciteerd met je ouders! Geniet ze ;)

@Annamar Slimmm dat overblijven! Moet ik onthouden voor later haha :D

@Naam: Daar waren we 4 maanden lang mee bezig! Iedere leuke naam die we tegen kwamen gelijk Opschrijven. Toe kwamen opeens DE naam tegen!! Zonder er over te twijfelen, hebben we besloten dat dat t wordt.. :D

@De kamer: De uitzet is zo goed als compleet. Nu de kamer nog in elkaar zetten.. Maar omdat we ook nog op zoek zijn naar een grotere woning en vrijdag een bezichtiging hebben, is deze voorlopig op hold gezet ;) Ben benieuwd of t wat wordt en of dat nog wel redden met de bevalling en al… We shall seeee…

2. Smra

Smra Lid

29 mrt 2014
    18
    0
    0
    HoiHoi allemaal,

Ik sluit me aan :D ben ook echt aan het aftellen.
    Aankomend zondag 30 weken. Ik ben hartstikke zenuwachtig, wordt
    ons eerste kindje, maar kan zeker niet meer wachten.

;)

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hoi dames!

Wat betreft kamertje zijn we in grote lijnen wel klaar.. Vooral opruim werk en nog wat afwerk dingetjes.. Ukje krijgt de complete kamer van de oudste en dat kamertje is net twee jaar oud dus hebben er eigenlijk weinig aan hoeven doen :) Was al een neutrale kamer omdat we vorige zwangerschap niet konden wachten haha!Wil alleen nog even kijken voor leuke mandjes voor de commode :)

Wij gaan vanmiddag naar de speeltuin.. Is seizoensopening vandaag dus ben benieuwd ;)

4. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal :)

HuiBooBee: al die zorgen om niets! Gelukkig gaat het dan nu naar verwachting goed. Ik vind 3.3 kilo netjes hoor, is ook niet te licht of zo. Onze baby wordt nu ongeveer geschat op 3.5, dus dat scheelt niet zo bijster veel.

Dreamer: leuk, naar de speeltuin! Ik kijk daar ook wel naar uit om dat soort dingen te doen met ons kindje. :)

Prettig weekend allemaal.

5. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Wat een hoop weer te lezen!! Welkom alle nieuwkomers, wat een hoop juni kindjes bij elkaar!

Ook ik heb nog niets gehoord van de kraamzorg, ze hadden het over 7 weken van te voren, dus ik ben benieuwd of ik volgende week iets hoor. Al moet ik nog even wachten op alle ziekenhuisbezoeken en uitslagen, want ik wilde graag bevallen in een geboortecentrum, maar misschien moet ik toch onder begeleiding van de gynaecoloog bevallen, dus nog even afwachten..

Wat betreft de namen waren we er ook snel uit gelukkig, mijn man is van marokkaanse afkomst, dus we hadden de uitdaging een naam te kiezen wat in beide 'culturen' kan, maar gelukkig hebben we dezelfde smaak dus dat scheelt ;)

Het kamertje is hier al een tijdje af en ben er helemaal blij mee, nu nog alle kleertjes en het beddengoed wassen en dan ben ik er denk ik wel..

@Huiboobee gefeliciteerd met je ouders, een hele prestatie deze tijd!! :) Volgende maand zijn wij 5 jaar getrouwd, dat vond ik al heel wat ;)

@Fleetwood, dat zal zeker een bijzonder feestje zijn zeg, veel plezier!

@de rest weten jullie al wat het wordt borst- of flesvoeding? Hier ook een pro borstvoeding, na een positieve ervaring met de vorige.. Ik kan niet wachten (en hopen dat het lukt uiteraard) om deze ervaring weer te mogen delen met m'n kleintje..

Iedereen een fijn zonnig, hopelijk uitgerust ;) weekend toegewenst!!

6. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Ik mag mij ook aanmelden,
    gisteren 30 weken!

dus nog 8 tot 12 weken tot de kleine komt :D

7. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Welkom Disneyfan :D Mooie mijlpaal he, 30 weken! Gefeliciteerd :D

@ Rowtje: hier ook borstvoeding (hoop ik). A.s. donderdag ga ik met vl naar een infoavond op het ziekenhuis over borstvoeding, ben heel benieuwd wat ik allemaal kan verwachten :)

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Rowtje, ik hoop dit keer bv te gaan geven.. Bij de eerste stond ik er totaal niet achter, maar voel me nu nog steeds goed bij het idee om bv wel te gaan proberen.. Heb bij de eerste nadien zoveel spijt gehad ;)

9. annamar

annamar Niet meer actief

Ik ga ook bv geven,
    het kamertje is bijna af alleen nog even wat puntjes op de i zetten, houten letters ophangen nog even kijken hoe we hebben geen gladde muur, en de pom poms die ik opgehangen had en waarvan er 2weer afgevallen zijn opnieuw ophangen alleen even kijken voor de beste manier en dan zijn we wel klaar!

10. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Welkom disneyfan, voor jou kan het aftellen nu ook beginnen!!

Ik verheug me zo weer op het geven van borstvoeding, ondanks dat de start erg moeizaam ging en je in het begin erg twijfelt of de kleine wel genoeg krijgt, is het zo bijzondere ervaring! Dus mocht het in het begin helemaal niet gaan (mijn eerste week bestond uit voeden, kolven, slapen en weer voeden, kolven,slapen) probeer het echt door te zetten, als het lukt uiteraard!, want het is zo'n mooie ervaring :)

Zijn er nog meer meiden ontzettend moe in deze periode? Ik slaap overdag soms 2 a 3 uur en dan 's avonds ook nog eens mijn normale 8 uur. M'n ogen vallen gewoon dicht..

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Heb even niet mee gekregen hoever jij nu precies ben rowtje?
    Maar ik heb t idee hele dagen te kunnen slapen..

Speeltuin ging m niet worden.. Was seizoensopening en 50x drukker dan ik had verwacht haha

12. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Yep hier nog iemand die ongelooflijk moe is! Maar vannacht compleet over de flos gegaan omdat ik elke nacht klaar wakker ben en de laatste nachten echt nog maar 3 a 4 uur slaap. Ik schrik van het kleinste geluid wakker en kan dan niet meer slapen, helaas snurkt man lief nogal en ben ik dus naar de bank verhuisd vannacht waar ik dus weer op mijn duvel kreeg van lief omdat het toch niet normaal was dat ik met mijn zwangere buik op de bank ging slapen:)

13. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

En het erge is dat ik normaal een taaie tante ben en dus helemaal niet snel zeurt of huilt :):(

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Haha, ik kan sowieso al heel slecht tegen slecht/weinig slapen zonder duidelijke reden :p

15. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik kan daar normaal heel goed tegen maar nu.... ;)

16. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ dreamer, donderdag was ik 32 weken, dus het zal er ook wel bij horen, maar jeetje zodra ik liggen vallen m'n ogen dicht en ben ik weg, maar ik ben dus niet de enige :D Jammer dat de speeltuin niet doorging, maar met al die drukte en hormonen :)

Ow wat erg babylove, die korte nachten :( wel goed dat je op je kop hebt gekregen, die laatste weken gooi je hem er maar uit hoor ;)

17. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dat was ook wat hij zei hahahah heb vanmiddag oordopjes gehaald ;)

18. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    mijn probleem is dat ik zelf snurk sinds een maand,
    ook nog steeds een verstopte neus van de hooi koorts maar ik draai steeds op mijn rug en ga daardoor hard snurken :D en dan word ik wakker.

19. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik snurk zelf ook :)

20. annamar

annamar Niet meer actief

heb vriendlief er nog niet over gehoord deze x maar de vorige keren snurkte ik ook tijdens mijn zwangerschappen :p

Deel Deze Pagina