@Plurk: van harte gefeliciteerd met jullie mannetje! Leuke naam ook @Twixie: heerlijk zo'n relaxbaby Geniet er maar mooi van. @Taatje: Toch geen blaasontsteking? Ons ukkie ligt weer in stuit Morgenochtend hebben we een draaipoging. Ben benieuwd... Het maakt het allemaal wel wat spannender. Verder kan ik nauwelijks lopen van de bekkenpijn, terwijl het vorige week nog zo goed ging! Ben het ook allemaal wel zat nu, maar geldt voor de meesten hier natuurlijk. Enneh... hebben jullie de weersverwachting voor zaterdag gezien? 30 graden
Ik hoop dat de lijst zo goed is, dat ik alles juist heb ingevuld en niemand vergeten ben, die hormonen haha nadenken is een kunst nu Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Plurk, lekker genieten nu!! Super twixie dat de kleine het zo goed doet, heerlijk he als ze zo lekker tegen je aan liggen, genieten Balen Taatje inderdaad maar even naar laten kijken, ik zat vannacht ook vaker wel dan niet op het toilet @ Mysterious, nesteldrang, ik? Haha ik plan vandaag maar een rustig dagje inderdaad! Succes vandaag en hou ons op de hoogte! Ben benieuwd wat je van de cocoa butter vindt @ Liesbeth, balen hopelijk lukt de draaipoging morgen, ik snap dat het de nodige spanning met zich mee brengt.. Sterkte!! Ik las het ja 30 graden ik hoop dan toch echt dat de kleine zich dan in elk geval houdt aan de uitgerekende datum
Na dat weerbericht hoef ik ook niet meer zo nodig te bevallen! Liever zwemmen en bbq dit weekend en dan volgende week misschien.. of vandaag nog vlug even
Ga zo maar even urine laten checken.. Het doet alleen zeer als ik iets te lang wacht om naar toilet te gaan. Misschien ook omdat de baby nu helemaal alles verdrukt, maar beter zekere voor het onzekere. Heerlijk voor het vocht 30 graden haha. Nou ik ga in de tuin liggen en verroer me dan maar niet. Lekker de bbq aan s'avonds.. Genieten hoor. Hoe gaat het met de rest van de meiden?
Tatiana: succes bij de kapper! Het weerbericht is veelbelovend zeg donderdag is ook nog eens de laatste werkdag van de week van mijn vriend, dus dat is helemaal fijn! Mijn zoontje is alles aan het schoonmaken met een Zwitsal doekje en straks gaan we even naar mijn schoonmoeder. Mijn schoonzusje en haar kindje zijn er, dus dan kunnen de jongens even spelen
Plurk, gefeliciteerd meid! Nu heerlijk genieten Hier een beroerde nacht.. Weinig geslapen.. En bij elke keer dat ik omdraai lijkt het wel of mijn bekken kapot kraken.. BAH...
Plurk van harte gefeliciteerd met jullie zoon lekker genieten nu! Zit er al vanaf negen uur bij de kapper en heb geZegt ga niet eerder weg dan dat ik redelijke normale kleur heb! Hahahaha 30 graden van weekend moet en zou alles af hebben voor die tijd badje in de tuin dan lekker voor de hond en kind en. S avonds bbq aan. Bevallen mag van mij ook nog week wachten of twee maar fan moet ook echt want wil niet bevallen op de verjaardag van mijn vriend. En ook niet op de 27 ste dan heb ook verjaardag ...: pfff dram drama heerlijk ff overdrijven hihi
Gezellig meiden kom ik toch nog even de laatste weken mee kletsen Zag een lijst voorbij komen mag ik daar ook op? Zou iemand dat voor me willen doen.... Ik ben 28 juni uitgerekend van ons 4e kindje en het word een meisje Zie al hele mooie namen voorbij komen van kindjes die geboren zijn zeg.
Volgens de gyn doet de baby t goed. Volgens haar metingen zit ze binnen haar eigen curve en groeit ze goed alleen kon ze t hoofdje niet mr meten, omdat deze te ver in de bekken lag.. daarom krijgen we over twee weken weer een echo voor de zekerheid. Maar wij hoeven ons gelukkig nergens zorgen over te maken ben weer gerustgesteld @liesbeth aaah meis datbis niet wat je wilde horen! Hopelijk lukt de draaipoging.. succs morgen @30 graden: dat wordt dan thuiszitten hier! @rowtje ga zo de douche in en dan lkkr insmeren ben ook benieuwd
Bevallingslijst MrsDee - 2 juni - verrassing - 3e kindje Elise75 - 3 juni - meisje HuiBooBee - 4 juni - verrassing Rowtje86 - 5 juni - jongetje - 2e kindje Twixie - 6 juni - jongetje - 1e kindje Joy13- 6 juni - jongetje Annamar - 8 Juni - meisje Oktober91 - 8 juni - verrassing - 1e kindje Tutu - 9 juni - meisje Kim01 - 9 juni jongetje Fleetwood - 11 juni - meisje Miekjepiekje- 12 juni- jongetje Mnon - 16 juni - jongetje - 2e kindje Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje LoveP - 18 juni - meisje Marliesba - 18 juni - jongetje Plurk80 - 19 juni - jongetje - 3e kindje Bananarama - 20 juni - jongetje - 1e kindje Danielle - 22 juni - verrassing Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje Dreamer - 25 juni - jongetje Miesje87 - 25 juni - jongetje - 2e kindje Liesbeth79 - 25 juni - verrassing - 3e kindje MysteriousG - 26 juni - meisje Taatje84 - 27 juni - jongetje Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje Libra - 28 juni - jongetje Pompeltje - 28 juni - meisje - 4e kindje Romyvs - 29 juni - jongetje - 1e kindje Bevallen Elise75 - 11-05-2014 - Babylove26 - 15-05-2014 - Jesper HuiBooBee - 20-05-2014 - Abbygail Twixie- 29-05-2014 - Kéoni Bananarama- 31-05-2014 - Castiėl MrsDee- 01-06-2014 - Plurk80- 02-06-2014 - Tim
@ Tatiana, hoe gaat het met je haar of wordt het overnachten? @ Pompeltje, welkom! Ik heb je erbij gezet! Wauw 4e kindje, respect leuk een meisje, wat zijn de andere kids? Hoe voel je, je? @ Mysterious, wat fijn dat alles goed gaat daarbinnen Kan je lekker verder genieten, tot vrijdag, want dan wordt het afzien met het weer haha Douchse en genietse (hoop ik haha) van het smeren @ hier, bezig met de administratie, maar ik heb het veel te lang laten liggen en heb geen zin meeeeer....
Zo, dat word warmmmmm.... Ben nu wel blij dat ik geen buik meer heb Maar nog even meiden en dan kunnen we met z'n alle genieten! Hoop dat je haar dit keer wel word zoals had verwacht, Tatiana! Wie weet begint je bevalling wel.na je bezoekje aan de kapper. Ging bij mij ook zo Hahaha Nou, Row, je bent weer goed bezig! Als je het te lang laat liggen heb je er op een gegeven moment geen overzicht meer van (hier ook eentje). Ik lig nu weer lekker in bed met de kleine. Even uurtje rust pakken. Maar m'n borsten doen zo'n verschrikkelijk pijn. Oei! Ik smeerde me buik/billen/kuiten met BioOil. Of het geholpen heeft, betwijfel ik. Cocos is altijd lekker en doet het altijd goed hier! Voor je het weet is het op Wat staat er op het menu voor vandaag, Mama's?
@mysterious: zorgen om niks, gelukkig! Blij dat het goed gaat met baby. Genieten maar! @Rowtje: hatelijk he, die administratie altijd. Pff. Ik heb me daar gisteren even doorheen gewerkt, want als ik dat aan manlief moet overlaten komt het nooit goed! Ik ben klaar voor mn middagdutje terwijl mn man de garage onder handen neemt. Wat ben ik toch moe! Pfff.. weg energie... Kijk er toch weer naar uit mijn actieve zelf te zijn.
Hier wordt het bbq, Twix. Lekker en makkelijk! Ik heb wat brood gehaald voor erbij en ik maak een salade. Dat moet maar volstaan!
Jaaaa ik geniet zeker baby heeft al wat babyvet aangemaakt zelfs en we zagen haartjes op haar hoofdje ♡ *smeltttt* Hmmmm ik ben nu officieel een fan van palmers cocoa butter. Het ruikt zo lekker dat ik hem op kan eten haha vond de bio oil echt 10 x niks! Te vet en plakkerig en kreeg er door toch striemen op mn billen! @administratie: oh god moet dat ook nog doen blehhhhh! Het is ook nix voor mannen haha. Tenminste nix voor mijn mannetje. Die haalt alles door elkaar @menu: wij gaan vandaag voor pizza. Heb ik sinds gisteten al zoooo'n zin in ook lkkr makkelijk
Pff en dan te bedenken dat dit alleen nog maar de zakelijke administratie is, privé ligt boven ook nog op me te wachten nou ja het is in elk geval niet lichamelijk zwaar.. Heerlijk twixie ik geniet maar even met jou mee ik zei vanmorgen tegen m'n man, ik ben blij als ik bevallen ben, al is het alleen al dat je even niet meer hoeft/wil toe te geven aan die nesteldrang.. Groot gelijk darkness ik lig ook even met (m'n dikke) voeten omhoog.. Vanmiddag weer naar zwemles, daarna heb ik pasta met cherrytomaatjes, pesto, geitenkaas en pijnboompitten op het menu staan, zóó simpel en heerlijk mmm heb er nu al trek in..
Hallo dames, Heel lang niets van me laten horen sorry Op 24 mei zijn wij de trotse ouders geworden van ons meisje Joëlle. op 22 mei was ik toch opgenomen voor een hoge bloeddruk en mogelijk zw.vergiftiging, 23 mei ingeleid omdat bloedwaardes slechter werden en bloeddruk bleef hoog ondanks medicatie. Na heel lang continu weeen had ik nog maar 5 cm. daarom een ruggenprik gekregen met als gevolg een bloeddrukdaling van 110 naar 36, hiermee ging ook de hartslag van de baby naar beneden waardoor ze binnen 15 min. geboren moest worden, intussen had ik volledige ontsluiting heb zelfs nog een poosje geperst en vac. pomp wilden ze nog proberen maar duurde allemaal te lang waardoor het een spoedkeizersnee werd, onder algehele narcose er was geen tijd meer voor een ruggenprik. kortom erg heftig allemaal en iets wat we echt even moeten verwerken maar gelukkig is alles goed afgelopen, ze woog 3020 gram, 15 dagen te vroeg. Ik knapte eerste dagen niet echt op waardoor ook borstvoeding slecht op gang kwam, ze heeft de eerste dagen nauwelijks voeding binnen gekregen met als gevolg dat toen we dinsdag na huis mochten ze geelzucht had en onder de lamp moest. bledwaardes bleven hoog ma uiteindelijk was vrijdag alles goed en mochten we eindelijk gaan. Nu thuis heerlijk aan het genieten. Zo een lang verhaal. Alle dames die ook zijn bevallen gefeliciteerd en de rest sterkte met de laatste loodjes!
Welkom pompeltje! Oktober, wat een verhaal meid! Gelukkig nu lekker thuis om te kunnen gaan genieten, maar kan me voorstellen dat je dit even moet verwerken zeg...
Jeetje oktober, wat een verhaal! Ik kan me voorstellen dat zoiets even de tijd nodig heeft om allemaal te laten bezinken.. Fijn dat alles nu goed gaat, zodat jullie welverdiend kunnen uitrusten en genieten!!
Wow heftig, oktober! Hopelijk knap je gauw weer wat op en kun je lekker van je dochter genieten. Sterkte!