Goedendag dames wat een berichten zeg haha Ik heb de kapper overleefd en eindelijk een kleur om aan te zien ik sponser niet langer de wk voetbal gelukkig! Had om 9 uur afspraak was half 1 thuis pfff Je zou denken na ochtend op je luie kont te zitten barstend van de we energie ben gewoon kapot blehhh Heb ff gauw een badje gescoord bij de action ; En straks toch echt aan dr slag even want morgen komen ze van kraamhulp en niets klaar. Twix had dan inmiddels als drie keer mogen bevallen helaas niet gebeurd Ik ben zo vergeetachtig ik heb mijn voet gestoten of iets laten vallen conclusie boven op me voet dikke bult en blauw en weet niet hoe en wat. Weet wel dat ik cola fles heb laten vallen maar of die nu op me Voet was ??? Echt te erg vor woorden dit kan allemaal niet meer olaatsen waarschijnlijk omdat ik op dat moment net ff te druk was. Oktober wat een verhaal en weet hoe je je voelt. Had hetzelfde met me eerste dochter ook zw vergiftiging en ben bevallen met 34 weken toen. Maar gelukkig geen zeelucht gehad trok goed weg alleen ademen heeft ze hulp mee gehad even maar ging na dag goe
@ Oktober, Wat een heftige bevalling! Gelukkig kun je nu genieten van je meisje en dat is het allerbelangrijkste Weer 1 van de lijst af! Gaat lekker zo! @Tatiana, Nu moeten ze op zoek naar een andere sponsor! Hahah. Gelukkig dat je haar eindelijk goed is! De avond is nog jong voor hetzelfde geld begint het nog @ Iedereen, Ik krijg al trek bij het lezen wat jullie gaan eten, bbq, pasta. Row, lekker stuur recept maar door. Heel veel sterkte iedereen met dikke pootjes. Lekker binnen blijven en de koelte opzoeken! Ik denk aan jullie zaterdag! Blegh! Vies, warm weer! @ Hier, Vandaag is mijn vriend weer gaan werken. Is wel ff wennen hoor. Had dan wel 's ochtends de Kraamzorg, maar toch ben je écht alleen. Gelukkig ben ik inmiddels gewend aan die kleine dondersteen. En elke dag word ik steeds een beetje meer verliefd. Er gingen zoveel gedachtes door me heen, maar merk ook wel dat ik mezelf gewoon gek maak. Even de knop naar de echte wereld omzetten. De kleine zag een beetje geel vanochtend, dus hij is op geelzucht getest. Gelukkig is het niet ernstig. Ik heb een tintje, dus daarom kan het ook nog zijn... Ook heeft de verloskundige de hielprik afgenomen. Meneertje was even geschrokken, maar daarna ging het wel weer. Wij eten vanavond ook pizza. Home made! Vriend staat al in de keuken en ik hoef straks alleen aan te schuiven. Bofkont! En bij wie begint het te rommelen! Wij willen baby's!!!
@oktober wat een verhaal zeg! Gelukkig is t uiteindelijk allemaal hoed gekomen. Neem je rust en geniet lekker van t moederzijn @tatiana fijn om te horen meid heeft idd lang geduurd zeg! Ik wil mn haren ook graag verven, maar wacht er nog ff mee. Ben toch al bijna van mn zshormonen af (hoop ik)
Jeetje oktober, wat een heftig verhaal cq bevalling. Fijn dat het nu goed gaat. Neem de tijd om het te verwerken, maar vooral geniet! Tatiana, wat fijn dat je weer toonbaar bent. Mag ook wel na zo`n lange zit. Ik heb urine laten testen, het is niet helemaal schoon maar geen duidelijke blaasontsteking. Het staat nu op kweek, morgen bellen ze terug. Ik moet me ochtend urine opvangen en naar het lab brengen, voor verder onderzoek. Ben benieuwd wat daar uit komt.
Oktober: heftig zeg!! Hopelijk kan je het allemaal een plekje geven en gewoon lekker genieten! Gefeliciteerd Yeaah Tatiana is weer toonbaar Geen oranje boven meer haha Taatje: gaat lekker... Hopelijk is het niks! Twixie: heerlijk! Pizza de vorige pizza die hier gepost is, staat nog in mijn geheugen. Hier geen pizza, maar lasagne. Ook zeer goed te doen. Voeten: mijn voeten waren vandaag in 3.5 seconde gezwollen tot formaat nijlpaardpoot zal zaterdag wel helemaal een ramp worden... Rommelen: af en toe wat krampen, nu al een goede week. Nog geen slijmprop gezien en de vliezen zijn ook nog in tact... Ben heel benieuwd wanneer de kleine zich meldt. Op zich zou ik volgende week nog wel willen winkelen, dus wie weet krijg ik die kans nog wel
@taatje aiiii hoop t niet voor je meid! @linana hier ook eentje die last heeft van vocht blehhhh...totaal geen zin in t weekend dus @hier af en toe gemene steken in mn doos en erg moe.. verder was de pizza hier ook heeerlijk Ik blijf maar snoepen van de browniecakjes of ijsjes somebody stop meeeee!!!
Mysterious: die steken in m'n doos gisteren vond ik echt fijn! Niet dat ik het toe wil voegen aan het voorspel ofzo, niet zo fijn... Maar fijn in de zin van dat het voor mij een bevestiging was dat m'n uk weer was ingedaald En ja hoor, een hele avond geen maagzuur gehad en ook vandaag geen maagzuur (hiep hoi). In het weekend maar voor de ventilator zitten denk ik... Of ergens op een kleed in de schaduw
Oh zijn die steken een teken van het indalen? Mn is meisje zit al heel diep met der hoofd in de bekken. Zo diep zelfs dat de gyn weigerde het hoofdje te meten vandaag, omdat ze zeker wist dat de meting fout zou gaan.. Soms heb ik ook echt het gevoel alsof haar hoofdje er zo uit kan! Kan dat nog dieper indalen??
Die steken zijn inderdaad van het indalen, sinds ik dat van het weekend heb gehad, heb ik ook die klachten tijdens het plassen. Ik moet morgen naar vk, dus even horen wat ze zegt. Hahaa Mysterious, klinkt goed hoor, brownies, jammie. Ik heb een stuk appeltaart gehaald bij Dudok vanmiddag, heerlijk!
Hey dames dat vocht houden heb ik niet echt last van gelukkig..... Maar is knap vervelend dat weet ik van de eerste.... Ik ben echt blij met me haar weer toonbaar.... Inmiddels vele uren kwijt en 100 euro lichter.... Ben zo futloos gadverdamme. Morgen gaat me dochtertje spelen na schooltijd dus morgen wil Ik echt aan de slag mijn doel is voor zaterdag met warme weer klaar te zijn en dan nog ff genieten van de rust.... Kijken hoe de plan in uitvoering gaat.... Ben benieuwd ....
In principe kan ze nog dieper natuurlijk, ze moet er een keer uit Maar even zonder gekheid, ik denk echt dat het indalingssteken zijn. Of het moeten steken zijn, omdat de kleine zo met het gewicht op je baarmoedermond drukt. Dat zou ook nog kunnen.... Domme vraag, maar kan de warmte er nog voor gaan zorgen dat je juist wel gaat bevallen? Ik zie het al gebeuren dat ik met 30 graden lig te puffen en persen in het ziekenhuis, omdat de kleine man het juist dan een mooi moment vindt
Goedenavond meiden, die steken zo herkenbaar. Ik heb ze vaak tijdens het lopen als ik de andere kids uit school haal. Echt heftig dan soms dat ik even moet stoppen haha... Net terug uit ziekenhuis alles was weer goed. KLeine meid ligt bijna helemaal ingedaald. Nog wel ruimte dus ze kon nog bewegen. Erg benieuwd naar het gewicht van de kleine.. Onze vorige 3 kinderen waren ''reuzen'' en deze ligt tot nu toe vrij gemiddeld qua groei haha.... Moeten jullie er ook zo vaak uit snachts om te plassen? En spierpijn van alle gewicht?
Hahahaha Linana ik hoop t niet! Ik zou dan echt flauw vallen van de hitte Voor mijn part beval ik midden in de nacht als de baby echt rond 26 juni geboren gaat worden
@Plassen: OH HOU OP! Word er echt gek van grrr... ik heb geen spierpijn, maar als ik uit bed wil komen, doen mijn knieën en bekken zo'n zeer!! Pffff.. Ook overdag moet ik om de zoveel tijd naar de wc, omdat de kleine dame met haar hoofd en handjes graag tegen mn blaas drukt blijkbaar
Pompeltje: nee, geen last van! Wanneer ik slaap, dan slaap ik tot de volgende ochtend. Soms is dat wanneer m'n zoontje naast mijn bed staat en soms wanneer mijn vriend naar werk gaat Heerlijk, want bij mijn zoontje moest ik soms 4 keer per nacht eruit. Mysterious: het liefst beval ik ook snachts, maar helaas hebben we dat niet voor het zeggen Zwangerschap = afwachten. Erg fijn voor een ongeduldige hoogzwangere....
Zooo krijg me paar steken in me doos aan de linker kant loop in park met de hond. Gauw rondje af maken en naar huis mensen zullen wel denken raar mens zo krom te lopen
Iemand ervaring met beenweeën? Ik heb opeens behoorlijke "pijn" in beide benen. Soort van spierpijn... Alleen heb ik niks gedaan vandaag waardoor ik spierpijn kan hebben
@oktober: wat een heftig verhaal! Hoop dat je het een plek kan geven. Lijkt me niet makkelijk.. Ego: daarstraks met heel veel pijn in het hart een hond moeten laten inslapen. Was een schat van een beest naar mn man en mij toe, maar levensgevaarlijk voor andere honden en mensen. We hebben alles geprobeerd, maar er was niks aan te doen. Was vanmiddag heel even alleen thuis en toen viel ze een van onze andere honden aan. Met veel moeite heb ik ze dan toch uit elkaar gekregen maar hond nummer 3 heeft vermoedelijk mijn angst en wanhoop gevoeld en is kunnen uitbreken. Hond nummer 3 viel de agressieve aan en het was zo ontzettend heftig! Ik was doodsbang en heb moeten wachten tot de agressieve zwaar toegetakeld was om ze uit elkaar te halen. Het was al het zoveelste incident en we hebben veel geprobeerd, maar ik blijf me heel schuldig voelen. Voelt voor mij echt als moord.
Plassen blijf ik doen. En vergeet het soms Ook nog is dat ik net geweest ben. Ga , probeer er aan te denken voor ik weg ga te plassen maar zit ik op de fiets en voel Ik alweer de drang te moeten en dan weet ik gewoon niet meer of geweest ben.
Oh jeetje darkness, wat heftig Als jullie alles al geprobeerd hebben, dan is er gewoon niks anders meer... Waarschijnlijk was we ook echt geen andere keus dan deze. Het zal nog wel even pijn blijven doen de komende tijd, maar het is waarschijnlijk beter zo. Voor jullie en ook voor de andere honden. Sterkte meid