@linana: toen ik de eerste keer probeerde tussenbeide te komen was ik heel bang dat er wat zou misgaan en ikzelf gebeten zou worden. Tegelijkertijd stelde ik me voor wat er zou kunnen gebeuren over een paar jaar, als mn dochtertje me zou volgen en de hond zich tegen haar zou keren. Mag er niet aan denken dat zoiets gebeurt! Beslissen over leven en dood is lastig. Al is het "maar" een hond.
Darkness, wat klote meid. Maar denk dat je wel de juiste keuze hebt gemaakt, al zou het niet zo voelen. Sterkte ermee. Plassen, daar word ik ook gek van, denk wel 5/6 keer per nacht eruit moet. Waar al dat vocht vandaan komt, geen idee, probeer na 19.00 uur niet teveel meer te drinken.
Wat heftig Darkness, hoe goed je ook voor jezelf weet dat het de juiste beslissing is geweest, je blijft van zo'n beestje houden en dan is zo'n beslissing vreselijk om te maken.. heel veel sterkte Brownies mmm ik ben hier een pak bastogne aan het verorberen schaam... Ook hier weer lekkere steken, ik wil geen steken!! Ik wil weeën!! Haha
@Darkness Jeejtje wat heftig zeg Erg begrijpelijk hoor... sterkte ermee meid! Dikke knuf xxx @na 19.00 niet veel drinken: Dat gaat bij niet! Heb telkens een megadrost! Zelfs naast mn bed heb ik een flesje water staan Als ik wakker word moet ik eerst plassen (Als een olifant ) en daarna heb ik gelijk weer dorst grrr.... Hoe het komt dat ik zoveel vocht vasthoud weet ik ook niet, want ik drink veeeeeeeeel water en moet te vaak plassen @Rowtje hahaha gelukkig ben ik niet de enige die niet kan stoppen snoepen Laatste tijd heb ik alleen maar trek in zoetigheid.. Heb heel mn zwangerschap gezond gegeten en nu opeens kan ik me niet mr inhouden
Ooow dan kan ik je nog beter laten voelen; ik kan me heel de zwangerschap niet inhouden met snoepen.. Ik eet normaal zo gezond, maar ik ben veranderd in koekie, snoepie en chocolademonster als je zo gezond heb gegeten; geniet er lekker van
Ik hoef gelukkig maar 1 keer per nacht op. Ik ga rond 23u nog en meestal moet ik dan om 4u weer. Ik heb ook zo'n dorst altijd, maar probeer me s avonds wat in te houden omdat ik er anders te vaak uit moet. Ik drink dan s morgens wel zeker een halve liter in een keer om het in te halen. Hehe @row: ik wil ook weeen! Ik heb het wel gehad met dik zijn en olifantenpoten!!
Ik heb net een heerlijk Dudok appeltaartje gegeten. Zit nu bomvol... Ik eet ook gezond en snoep niet echt veel, maar soms mag je zondigen..
Ik heb ook trek in bitterballen @ darkness, wat zou dat heerlijk zijn he, voordat de hitte begint, buik weg, vocht weg, heerlijk lijkt me dat; en als bonus mag je met je baby kroelen
Heavy zeg, Darkness! Heel veel sterkte. Dit zijn geen leuke dingen om mee te maken @ Linana, Die beenweeën doen echt verschrikkelijk veel pijn hè? Ik kreeg ze tijdens de bevalling terwijl ik die ruggenprik gekregen had. Wat een hel! Hoop niet dat het de beenweeën zijn. @ Plassen, Op een gegeven moment heb ik gewoon een emmertje in de badkamer gezet. Wij hebben geen wc boven en anders liep ik heel de nacht trap op trap af. Nu gelukkig geen last meer van af. Nu moet ik bekkenbodemspier oefening doen van de kraamzorg. Dus ben heel de dag in de weer om me vagina en anus aan te spannen. Hahaha
Ik eet niet echt geZind eet wel elke dage fruit en probeer sla te eten als tegen prestatie maar kan soms zo maaltijd overslaan en enige wat ik wil eten is snackbar en de Mac. Maar ben nog maar 6 kilo aangekomen tenminste vorige Controle. Wat erg van je hond zeg ik moet er niet aan denken en kan me ook niet voorstellen hoe het voor jou moet zijn. Het is miet maar een hond tenminste in mijn ogen niet. Het is een deel van gezin. Je hebt deel van je gezin moeten wegbrengen om de rest van je gezin te beschermen. Want inderdaad je kan niet voorspellen hoe de hond reageerd als de kleine wat doet of er bij is met de andere honden. Denk verstandig besluit maar moeilijk. Veel succes. Knuf De steken blijven aan houden onder ine BUik vagina gevoel dat moet plassen maar kan niet plassen wat een gedoe wat is dit ??? Is nieuw voor me ??? Me buik staat strak em hard gevoel Dat openbarst doet zo zeer. Ook de pijnscheuten in me Rug gaan lekker tekeer denk dat mijn bed opzoek. Ben hele dag al aan het afvragen wat ik met me Voet gedaan heb wor steeds dikker naar mij idee. Maar op ment vertrouw ik mezelf nergens meer op met me warhoofd
Darkness: het is niet maar een hond. Het is onderdeel van je gezin een je ziet zo'n hond toch als een maatje na verloop van tijd. Ik denk wel dat je de juiste beslissing hebt genomen, helemaal als je je bedenkt dat inderdaad je dochter ertussen had kunnen staan... Daar wil je eigenlijk niet aan denken. Mijn vriend ligt al een uur te snurken, echt belachelijk hard te snurken. Denk dat ik hem straks richting de bank schop, want ik zie niet gebeuren dat ik met dat kabaal naast me kan slapen. Ik kan mij er ook gewoon aan irriteren tot zo'n punt dat ik hem een gebroken neus wil slaan hormonen.... Echt vervelende dingen Gelukkig nog even en dan ben ik hopelijk ook van dit mega korte lontje af. Bah, ik ben deze buik zo zat. Ook ik wil gewoon echte weeën en geen voorwerk iedere keer :x
Bedankt voor de troostende woorden, meiden. Doet goed! @bekkenbodem: ik doe die oefeningen al jaren om de boel ehm strak *grijns* te houden en volgens mij kan ik ook daardoor goed mn plas ophouden. Heb het me wat moeten afleren tijdens de zwangerschap, bang dat het me zuur zou opbreken met de bevalling.. @tatiana: baby op komst? Blaas? Hopelijk gaat het beter en kun je toch wat slapen vannacht.
@ linana ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen of heb je je man naar de bank geschopt. Het is echt vreselijk dat gesnurk. En zou met warme benauwde weer alleen maar erger worden ben ik Bang @ darkness hoe voel je je nu ? , En geen baby (helaas) nahja zou fijn zijn om Van de pijn etc af te zijn en me kleine meisje vast te houden. Maar ben nog iets aan vroege kant en nog niet klaar voor. Huishouden kom er maar niet doorheen. Volgende week woensdag ging me moeder samen met me dochter een maxi cosi kopen en naar de Mac. Kreeg maxi nog voor me verjaardag .... Maar gevraagd of mogelijk was of ze hele dag vrij kon nemen dat ik graag beetje hulp kan krijgen. Me moeder weet hoe erg ik ben met het opruimen en schoonmaken. Dus weet hoe ze met me aan moet. Ben blij dT ze wil gaan kijken of lukt mits er zieken zijn zegt ze. Gelukkig kan ze zich zelf inplannen. Nou toilet ronde weer gehad wat te drinken. Ga poging tot slapen nog ff doen. Sweet Dreams
@tatiana: voel me schuldig en heb daardoor slecht geslapen. Veel gepiekerd! ML heeft het er ook moeilijk mee. Maar toch was het de beste en veiligste oplossing. Zo'n hond kun je niet herplaatsen en in het asiel zou hetzelfde met haar gebeurd zijn. Zal me erbij moeten neerleggen! Straks komt mn moeder, de schat. Heb ik wat afleiding. Namiddag voetreflexologie, spannend. Hopelijk maakt het wat los en zo niet heb ik tenminste een voetmassage gehad
@twixie weet de kraamzorg dat niet? Voor de zekerheid allebei bellen dan! @hier: echt heel slecht geslapen. Werd midden in de nacht wakker met met menstruatiepijn. Uiteindelijk beetje kunnen slapen en dan rond 5 uur wr wakker met exrteme pijn/steken in mn heup, onderrug en vooral rechterbeen... na een uur pijn lijden vond ik t mooi geweest en heb ik ml wakker gemaakt want kon wel huilen zeg! Dacht dat mn been in stukjes werd gehakt na een paar keer warme kersenpitten opzetten is t een beetje gezakt eindelijk... ben echt doodop pffff als dit al voorwerk is, overleef ik de bevalling echt niet
Pfff ik ben morgen 38 weken en ik ben het zooooo spuug en spuug zat!!! Ik slaap weinig tot niet, heb onwijze menstruatie krampen, maagzuur, rugpijn, onrustige benen, buik zit ontzettend in de weg... Ik wil dat het over is en dat ik mijn lichaam en mezelf weer terug krijg... ben een compleet ander, negatief persoon en dat wil ik niet meer..... Sorry voor mijn geklaag... Maar het idee dat ik misschien nog wel maximaal 4 weken moet maakt me gek!! Sorry moest dit ff kwijt.... Soms moet ik het ff luchten..
De kraamzorg is hier pas om 09:00 uur, dus heb toch maar de verloskundige gebeld. Ik kon niet tot zolang wachten. Ze zei tegen mij dat de kraamverzorgster er even naar moest kijken en als het zo is, dan komt de verloskundige vandaag nog even kijken. Zulke dingetjes vind ik toch wel eng en maakt me gelijk helemaal onzeker @ MysteriousG & TallieJ, Zo herkenbaar die nachten en er is gewoon niks wat je er tegen kunt doen. VK had toentertijd tegen mij gezegd van geen tv meer kijken, warme douche/kruik, denk positief... Ja, net echt hoor! Dat hielp allemaal voor geen meter! Ik hoop dat je pijn nu een beetje is weggezakt, Mysterious. Niet fijn om je dag zo te beginnen en zeker niet voor een naderende bevalling Rot dat je je zo voelt, TallieJ... Dikke knuf! Het is niet niks nee... Heb je dit aankunnen geven bij je VK/gyn?
Twixie: pure kokosolie helpt tegen spruw. Pure kokosolie helpt trouwens tegen alles: eczeem, luieruitslag, spruw, droge huid, hydrateren van kroeshaar Gewoon een pot bij de natuurwinkel of bio-winkel halen (AH verkoopt het tegenwoordig ook) en dat in het mondje smeren. Je kan het ook op je tepels/speen doen. Hielp hier echt als een dolle
Waar kokosolie wel niet goed voor is. Gebruik Het voor me haar ook als masker daarom kon ik zo vaak verven en me haar is nog steeds redelijk gezond. De steken zijn hier behoorlijk aanwezig in me onderbuik en richting bij vagina? Tell me wat is het ???? Morgen de ligging echo yeah hoop op indeling