Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    @ hondjes verschrikkelijk en hopelijk wat afleiding. Ik snap dat je je schuldig voelt. Maar je koos voor veiligheid voor jezelf en de kleine. Denk dat ieder gezond mens dat gedaan had. Ook al is het ren lastige keuze.

@ twix hoe gaat het met de kleine man ???

Dochtertje vandaag uitspelen dus tot 4/5 uure handen vrij yeah
    Haal de poetsdoeken maar te voorschijn. Vanavond kennismaking met kraamhulp. Ook spannend moment. Bij Vanessa was ik die avond opgenomen in het ziekenhuis. Nu komt de kraamhulp gelukkig wat later en geen zes weken voor de datum;)

2. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Maar is normaal toch van die steken in de je onderbuik zo nu dan onderbuik vagina

3. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @twix: zou even de dokter bellen. Er zijn speciale gels voor en die werken goed! Ik heb het een paar jaar geleden zelf gehad, wist niet dat dat kon als volwassene! Geen prettig gevoel, maar met de gel die ik had (Daktarin) was het binnen de week weg. Hoop dat jij en de baby er niet teveel last van hebben. Maar je bent er snel bij, gelukkig...

@Tallie: ik ben ook nogal "labiel". Loop al de hele zwangerschap tegen mezelf te vertellen dat dat de hormonen zijn en dat het voorbij gaat, maar dat lukt me de laatste weken steeds minder. Probeer met iemand te praten. Misschien de VK? Dz huisarts? Iemand in je omgeving? Je bent niet alleen, al lijkt het soms wel zo..

@mysterious: wat rot! En dat slecht slapen maakt het alleen nog maar moeilijker. Misschien helpt een massage? Ik had gisteren ook last en toen heeft mn man mijn benen met olie ingesmeerd. Alleen al het wrijven erover deed goed.

De laatste loodjes zijn duidelijk zwaar hier. Hoewel ik het heel jammer vind als anderen zich niet goed voelen en pijn hebben, ben ik toch blij dat ik niet alleen ben! Aan iedereen een fijne, stressloze en pijnloze dag toegewenst!

4. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tatiana: ik heb ook steken in mn vagina. Geen idee wat dat is.. ik veronderstel maar dat het erbij hoort. Net als alle andere K*Tkwaaltjes :p

5. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ok was bij jou al ingedaald Darkness? Doet me ct. zeer net met brood smeren ook een steek ineens

6. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Morning, wat een kwaaltjes weer. Klote meiden, hoop dat jullie je snel beter voelen, of dat er snel een paar baby's zich aandienen.
    Hier gelukkig goed geslapen, weinig last met plassen. Ga me dus even op het huishouden storten.

7. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Goedemorgen dames, heerlijk al die reacties :D ondanks dat ik het jullie ook allemaal niet gun uiteraard, ben ik zo blij dat ik niet de enige ben met pijntjes (K*Tkwaaltjes :D geweldig darkness heb je me toch even laten lachen), ontploffende hormonen en het helemaal zat zijn.. Ik wil niet 40 weken zwanger zijn :(:( ik wil niet meer heel de dag moppersmurf zijn en ik wil ook gewoon normaal uit m'n bed willen komen, zonder dat ik het gevoel heb een nijlpaard te zijn van 500 kilo.. Goed dat is er ook weer uit ;)

@ Darkness, ik snap je schuldgevoel en verdriet zo goed, wat iedereen ook zegt dat rot gevoel zul je wel even houden.. maar zoals de andere ook zeggen je hebt er echt goed aan gedaan, zeker voor de veiligheid, maar waarschijnlijk voor het hondje zelf ook :( maar ja het blijft gewoon zwaar KL*TE!!

Hier ook onwijs pijnlijke steken soms Tatiana, soms dat ik gewoon even moet zitten en bijna zwart zie, zowel in me buik als vagina.. mijn vl vertelde dat het met indalen i.c.m. weinig ruimte in je buik te maken heeft en voelt als messteken (dat klopt bij mij wel)..

@ twixie, gaat het al een beetje met de kleine.. ik kan me heel goed je onzekerheid en angst voorstellen, maar zoals ik je verhalen lees hier, doe je het juist super goed!!

Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen Linana?

@ hier, nog steeds bezig met de administratie, zeer veel last van uitstel gedrag... :p

8. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    Ja de vk weet ervan. Loop ook al bij mamakits.. Een organisatie voor zwangere vrouwen die het zwaar hebben.. En dat helpt wel maar die hormonen laten zich niet tegenhouden jammergenoeg..

9. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Bevallingslijst

MrsDee - 2 juni - verrassing - 3e kindje
    Elise75 - 3 juni - meisje
    HuiBooBee - 4 juni - verrassing
    Rowtje86 - 5 juni - jongetje - 2e kindje
    Twixie - 6 juni - jongetje - 1e kindje
    Joy13- 6 juni - jongetje
    Annamar - 8 Juni - meisje
    Oktober91 - 8 juni - verrassing - 1e kindje
    Tutu - 9 juni - meisje
    Kim01 - 9 juni jongetje
    Fleetwood - 11 juni - meisje
    Miekjepiekje- 12 juni- jongetje
    Mnon - 16 juni - jongetje - 2e kindje
    Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje
    LoveP - 18 juni - meisje
    Marliesba - 18 juni - jongetje
    Plurk80 - 19 juni - jongetje - 3e kindje
    Bananarama - 20 juni - jongetje - 1e kindje
    Danielle - 22 juni - verrassing
    Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje
    Dreamer - 25 juni - jongetje
    Miesje87 - 25 juni - jongetje - 2e kindje
    Liesbeth79 - 25 juni - verrassing - 3e kindje
    MysteriousG - 26 juni - meisje
    Taatje84 - 27 juni - jongetje
    Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje
    Libra - 28 juni - jongetje
    Romyvs - 29 juni - jongetje - 1e kindje

Bevallen
    Elise75 - 11-05-2014 -
    Babylove26 - 15-05-2014 - Jesper
    HuiBooBee - 20-05-2014 - Abbygail
    Oktober91- 24-05-2014 - Joëlle
    Twixie- 29-05-2014 - Kéoni
    Bananarama- 31-05-2014 - Castiėl
    MrsDee- 01-06-2014 -
    Plurk80- 02-06-2014 - Tim

10. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @Darkness Precies!! Tis niet leuk dat andere vrouwen zich ook zo voelen maar tis wel fijn om te weten dat je niet de enige bent! Ik heb het aangegeven bij de vk en loop nu bij mamakits.. Dat is een organisatie speciaal voor zwangere vrouwen die het heel zwaar hebben in de zwangerschap mentaal. En idd, ik hou me ook voor dat het de hormonen zijn maar wat kunnen die rot hormonen rare dingen met je doen..

@tatiana25 Ik heb al weken lang last van krampen en enorme messteken in mijn vagina. De vk zei dat het kwam door het indalen van de kleine. Drie weken geleden zei ze dat de kleine was ingedaald maar twee dagen geleden was dat toch niet het geval. Het kan dus door indalen komen maar blijkbaar ook doordat je baarmoeder groter wordt en je banden steeds meer oprekken. Al met al... het is een K*T gevoel (om met Darkness te praten..;))

11. Linana

Linana Niet meer actief

Wat mega fijn om op de bevallijst te zien dat er nog behoorlijk wat meiden moeten bevallen!
    Ik ben de kwaaltjes ook zat :( wat ik vooral "zwaar" vind is dat ik niet zoveel meer kan doen met mijn zoontje. Hele wandelingen naar de stad is te doen, maar dan ben ik vervolgens kapot alsnog thuis kom.
    Fietsen is heerlijk, maar mijn zoontje van 13 kg erop en eraf tillen is dan weer niet zo fijn voor de buik :X
    Om moedeloos van te worden....

Mocht ik echt doorlopen tot na de 40 weken deze keer en naar de gyn moeten bij 41 weken, dan plannen ze maar direct een afspraak voor inleiding in. Dit is helemaal niks :x

12. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @ TallieJ, Ik hoop dat er toch betere dagen snel zullen komen voor je of dat je kindje zich gewoon eerder laat zien. Het is niet fijn nee en zeker wel fijn dat er meerdere meiden zijn die er last van hebben. En je kunt altijd tegen ons 'klagen' hoor! Daar zijn wij natuurlijk ook voor :)

@ Linana, Thanks voor de tip! Die ga ik zeker onthouden :D

@Row, Goed bezig jij, bezig bijtje! Of ... je moet wel :p Jij liever dan ik. Ik moet er ook nog achteraan, maar heb daar nu echt geen zin in. '' Komt wel '' Hahah

@ Hier, Het zijn waarschijnlijk geen spruwen, maar blaasjes die komen door het zuigen. Maar de kraamverzorgster houdt het wel in de gaten vandaag. Gelukkig maar... :)

Hebben jullie het zonnetje al gezien? Hier nog half bewolkt...

13. Linana

Linana Niet meer actief

Hier is het grauw en grijs ;)
    Vanmiddag komt er ook regen volgens buienradar...

14. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Nou dan nemen we de messteken ook maar voor lief kan er wel bij ik ga maar is beginnen met poetsen. Dat arme mens kan niet aan komen in een zwijnenstal. Al voel ik me wel dik zwijntje. Ik ben best benieuwd naar jullie buikjes picture time ? ?

15. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Bijna 37 week en op de kop

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,6 KB
      Weergaven:
      6
  16. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Heey meiden,

Ben de afgelopen dagen nogal beroerd geweest dus heb niet alles meegekregen, sorry.

Jeetje Darkness vervelend, snap je gevoel hopelijk kun je je hondje snel een mooi plekje geven en kun je met een minder negatief gevoel hierop terug kijken. Ik denk dat je gedaan hebt wat het beste lijkt in deze situatie.

Even ego: Hier geen messteken gelukkig maar gisteren een voorwee die ik gewoon weg moest puffen dacht even daar gaan we dan het echte werk gaat beginnen.
    De vk komt straks langs om extra controle te doen. Ben al sinds maandag ziek hoofdpijn misselijk gisteren bijna flauwvallen dus toch maar even urine/bloeddruk check. Hopelijk gewoon een griepje en geen rare dingen. Soms zijn mannen toch ook schattig bezorgt die van mij hoorde dat de vk even kwam ging hij gelijk google wat mijn klachten allemaal kunnen betekenen, hij kwam uit bij zwangerschapsvergifteging en kwam mij even haarfijn uitleggen wat er dan allemaal moest gaan gebeuren als dat Zo was. Maar ik hoefde me geen zorgen te maken zei hij! Nou schatje bedankt voor de info!!!

17. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Mijn buikje 2 weken geleden samen met dochter haar buik bij de fotoshoot.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,5 KB
      Weergaven:
      30
  18. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Haha, leuke foto miesje!

@iedereen: sterkte met de voorweeen. Hier nog niks van dat al.

Vanmorgen draaipoging gehad en het is gelukt!! Vanaf vandaag mag ik ook thuis bevallen dus dat voelt een stuk relaxter :)

19. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Liesbeth: fijn dat het gelukt is zeg! Zie dat we precies even Ver zijn. Fijn he dat het nu thuis mag:)

Vk is geweest gelukkig waren alle controles goed dus miet gewoon wat meer rust nemen en wachten wachten wachten hihi

20. Linana

Linana Niet meer actief

Fijn Liesbeth!
    Hopelijk blijft de kleine ook zo liggen :D

Miesje: het leed wat wachten heet... Echt geweldig ;) Wel fijn dat alle controles goed waren!

Hier net toch maar even naar buiten geweest met mijn zoontje. Brood gegeven aan de geiten op de kinderboerderij en even mini krentenbollen gekocht voor hem :p Ik vond het zo sneu voor hem om de hele dag binnen te zitten :(
    Zometeen nog een wasje ophangen en lekker niks doen verder.

Buikfoto'tje, deze is van afgelopen zaterdag :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,1 KB
      Weergaven:
      30

Deel Deze Pagina