HELP!! Voel sinds vanmorgen ongelooflijk pijn onder mijn borst begin van mijn buik!! Kan amper lopen, bukken of bewegen ik kan alleen rechtop zitten.. Iemand enig idee wat het kan zijn of het misschien een begin is?
Wat een mooie buiken! En leuk dat die foto met je dochtertje, Mies! Voel je je al wat beter dan eerst?
Seher, hoe was/is je bloeddruk? Anders toch even bellen om dat te laten checken.. Pff even ego hoor.. Vanaf t begin is mijn ukje al wat groter dan gemiddeld.. Twee weken terug was het vrije keus tot inleiden vanaf week 40. Nu net zei de arts pas vanaf 41. Ik geef aan dat k mn beeb al sinds t weekend slecht voel..Zegt die eikel, ja ik zie m nu duidelijk bewegen op de echo (voelde het zelf niet, nu overigens wel maar dat terzijde). Ik ben gewoon zó bang dat t dalijk een mega beeb wordt.. Dat het niet gaat passen en weet ik wat nog meer.. BAH
Meiden willen jullie aub meeduimen!! M'n krampen zijn weer terug en het mag nu toch wel het voorwerk zijn van het echte werk!! Wat een mooie buiken allemaal Ik bedacht me ineens dat dit weleens m'n laatste woensdagmiddag met z'n tweetjes zou kunnen zijn.. dus ik heb koekjes bakken en een gekke fotoshoot middag (gewoon thuis met z'n tweetjes) op het programma staan.. als daar nog leuke buikfoto's van komen zal ik hem ook even posten @ miesje, fijn dat alles toch in orde was, gelukkig houdt je man het wel goed in de gaten nu lekker rustig aan! @ Liesbeth, fijn dat het gelukt is! @ Seher, geen idee, ik weet dat een symptoom van zwangerschapsvergiftiging een pijnlijk gevoel in de bovenbuik kan zijn, maar ik zou voor de zekerheid evene de vl bellen..
Oooh dat zou super zijn Rowtje! Hier van t weekend flinke krampen gehad maar beeb was nu dus ook ingedaald woehoe! Was ook t enige positieve aan deze controle
Seher: als je het niet kan plaatsen en het mogelijk wel zwangerschap gerelateerd is, zou ik gewoon bellen. We zitten allemaal op de laatste loodjes, dus elke verloskundige heeft liever dat je een keer teveel belt ipv te weinig Rowtje: is het dan eindelijk zover??? Ik hoop het echt voor je het zou super zijn als je voor de warmte van komend weekend van je buik af bent! Het zullen bij mij de hormonen wel zijn, maar bij zo'n beetje elk topic in "de lounge" denk ik: mens, waar maak je je druk om... Chill your tits
Seher, ik zou vk bellen! Zeker nu je zo op het einde loopt. @draaipoging, wat fijn dat het gelukt is. Deed het niet onwijs veel zeer? Rowtje, spannend meid, zou fijn zijn als het doorzet, ik duim voor je..
@liesbeth: goed nieuws dat het gelukt is! Je zal wel opgelucht zijn nu! Viel het een beetje mee? @Twix: gelukkig geen spruw dan. Wel goed dat het in de gaten gehouden wordt. Lijkt me toch even schrikken als er met je kersverse baby wat scheelt.. @Row: hou ons op de hoogte! Zou wel leuk zijn als toch iemand van ons nog zou bevallen vandaag. Ik blijf hopen dat de voetreflexologe mij baby eruit gemasseerd krijgt zo meteen..
Weekje geleden! Heeft lang geduurd om dik te worden, maar toen het eens begon was er geen stoppen meer aan
Nou echt niet hoor taatje! Mooi buikje Heb ik weer... Speelt er een vriendje van mijn zoontje hier, heeft het jochie gepoept Hij is 3,5 en ik heb geen luiers voor hem in huis (ja, hij draagt nog luiers...) en zijn zus heeft niks achtergelaten voor hem. Heb zijn zus maar gebeld en hopelijk brengt zijn moeder zometeen dan een luier (en verschoont hem dan ook gelijk...)
Ik voel me gelukkig steeds iets meer mens worden. Morgen maar is een boodschapje proberen te doen. Linana; oh dat is balen indd hopelijk komt zijn mama snel langs. Rowtje; ik ben voor je aan het duimen hoor dat het het echte werk is nu! En als dat zo is succes!!! Ik zie geen zeekoe hoor Taatje alleen een mooie buik☺️ Trouwens allemaal mooie buiken. Dat we daar nog maar even van mogen genieten (niet te lang natuurlijk hihi)
Nou Miesje, zijn broer is geweest... Met alleen een luierbroekje Kon dus mooi die vieze bende zelf gaan schoonmaken. Ligt het aan mij of is een luier bij een kind van 3,5 licht overdreven? Ik mag toch hopen dat mijn zoontje binnen nu en ongeveer een half jaar zindelijk is
Nou meiden denk toch vals alarm, op een krampje af en toe na, geen last meer , ik wil te graag denk ik Taatje, nou totaal géén zeekoe hoor!! Ik zie idd allemaal mooie buiken.. @ Linana, fijne timing!! Gelukkig was Noah met 3,5 overdag wel van de luiers af, helaas nu 's nachts nog steeds niet, het boeit hem ook totaal niet een natte kon t, héél fijn, not Nou ik ga maar aan het eten beginnen, als het toch niet gaat gebeuren..
Linana ja mij lijkt het ook fijn als een kind met 3,5 zindelijk is. Bij mijn dochter op de psz zijn er maar drie kindjes met een luier en die zijn allemaal nig geen 3 dus denk dat als je genoeg oefent vanaf het derde jaar het dan toch zou moeten lukken. Misschien is het ook wel gemakzucht. Rowtje jammer zeg😔. Had het je gegund vandaag!
Rowtje: overdag van de luiers af is al heel wat vind ik. 'S nachts is vaak toch iets lastiger, maar dat komt ook vanzelf. En bevallen: misschien komt het alsnog op gang vanavond veel vrouwen bevallen in de nacht, dus wie weet... Kan nog alle kanten op Miesje: toevallig kennen wij zijn moeder redelijk goed en is dit inderdaad gemakzucht. Hij is haar jongste kind en ontzettend verwend. In de kleine 2 uur die hij nu hier is, heeft hij zeker al 6 keer gezegd dat hij naar huis wil (omdat hij zijn zin niet krijgt). Zonet begon hij half te huilen omdat ik ze van de vensterbank heb af "geschopt"... Heel vervelend Allemaal dankzij zijn moeder
Ik corrigeer: 10 keer heeft hij inmiddels gezegd dat hij naar huis gaat. De afgelopen 10 minuten nog eens een stuk of 4 a 5 keer extra....
Hahahaha Ik hou niet van verwende en/of brutale kindjes, zeker niet met deze hormonen, grrr haha Nou laat het vannacht dan maar komen, mooi op z'n uitgerekende datum
Leuk zo'n manneke. Vind het leukste aan kinderen van andere dat je ze mee naar huis kunt geven aan het einde van de dag. Blijft hij nog lang of kun je bijna van je rust gaan genieten?
Mooie buikjes allemaal hoor Ik zal ook eens kijken of ik er eentje kan uploaden. Wat betreft de draaipoging, het viel me reuze mee!! Ging allemaal vrij relaxed, muziekje erbij, kopje koffie tussendoor. En ja het drukken op de buik was wel even pijnlijk, maar was gelukkig zo weer over. Ben wel bang dat ie nu zo weer terugdraait, omdat het zo makkelijk ging... maar ja, voor nu is het goed