Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Ja... En begrijp me niet verkeerd hoor Miesje en Rowtje, geen enkel kind is perfect, ook mijn ventje niet, maar je hebt ook kids die het bloed gewoon onder je nagels vandaan halen...

Lijkt mij wel enorm pijnlijk hoor Liesbeth, al geef jij nu aan dat het redelijk relaxed is allemaal :p
    Ik kan maar weinig hebben op mijn buik, dus denk niet dat ik voor zo'n poging zou kiezen. Was het trouwens je eigen keus of is het min of meer opgedragen? Dat lees ik best vaak namelijk; dat de verlos doet of het moet ipv de keus voor te leggen.

2. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    @Linana, nee ik had echt een keus :) Viel me ook mee omdat ik idd ook wel anders heb gehoord. Ik hoefde trouwens ook niet naar een gyneacoloog, maar naar een versiekundige in het echo centrum. Misschien dat het daarom ook wat gemoedelijker ging. Na die tijd was ik trouwens wel wat van de kaart hoor, viel bijna flauw. Niet van de pijn, maar van het zo lang op m'n rug liggen.

3. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Hoop dat er snel weer iemand bevalt! :D

@ Linana, Zo te horen heb jij je middagje wel gehad... Poeh!

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Wat zag ik mooie buiken voorbij komen zeg :p

@Liesbeth: Yaaay superfijn dat t gelukt is :D

@miesje fijn dat alles in orde was meid :)

@Rowtje Jammer meid! Ik hoop toch echt dat je zsm kan bevallen :)

@Linana Arme meid! I sooo don't wanna be you right now :)

@Hier: Hele dag futloos en moe... heb gelukkig paar uurtjes kunnen slapen en bijkomen. De pijn is hier ook al weg, maar wat was het heftig zeg :$ Als voorwerk al zo pijnlijk is denk ik dat ik de bevalling niet ga overleven :$

5. MysteriousG

Bij deze hier ook mij buik van afgelopen donderdag :)

user77040_pic93405_1401539503.jpg

6. Linana

Linana Niet meer actief

Liesbeth: dat is wel fijn dat je er zelf iets over te zeggen had. En ja, op de rug liggen kan denk ik niemand meer van ons haha. In ieder geval niet langer dan een minuut of 5 :p

Ik heb inderdaad mijn middagje wel gehad, voorlopig niet nog eens haha

Mooie buik mysterious!

7. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buiken hier!

@Linana: klinkt net als het zoontje van mn schoonzus. Die droeg luiers tot zijn vierde, kan gewoon niet samen spelen, moet altijd zijn zin krijgen en zegt ook steeds dat hij naar huis wil als het niet gaat zoals hij dat wil. Maar mijn schoonzus is niet zo geïnteresseerd in de opvoeding van haar kind en dat merk je.

@Row: niet stilvallen nu! T is tijd voor jou om te bevallen :)

Ik had namiddag een afspraak voor voetreflexologie, maar het is gezicht reflexologie geworden (ja, dat bestaat dus ook). Ik was kritisch tot ik flinke darmkrampen kreeg. Ik besloot er niks van te zeggen tot ze zelf zei dat ze flink op mijn dikke darm gewerkt had en dat ik dat wel zou gaan voelen. Verder was het heel ontspannend, moest echt even bijkomen daarna want ik was helemaal op een andere planeet.
    Het rommelt nu flink hier, maar zelfs al zet het niet door; volgende week ga ik echt wel terug. Kan me niet herinneren dat ik nog zo ontspannen was. HEERLIJK!

8. Linana

Linana Niet meer actief

Leuk is dag Darkness... Opvoeden doe je niet alleen voor jezelf en je kind, maar voor de maatschappij. Maar goed, zo "overdreven" denk ik erover. Soms vraag ik mij af waarom anderen dan een kind willen en er dan vervolgens zo weinig tijd en moeite instoppen ;)

Je reflexologie klinkt wel goed! Bij mijn eerste zwangerschap begon het uiteindelijk ook met darmgerommel en de daarbij horende toiletbezigheden ;) Dus wie weet zet het nog door of doet het wat voor de eerste cm'ers!

Ik heb steeds het gevoel dat ik nog iets moet doen of iets moet kopen, maar voor zover ik weet is dat niet het geval. Hebben meerdere daar last van?

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Mysterious, mooie buik! En herkenbaar het futloze.. Hier ook totaal geen energie, niks uitgevoerd vandaag, maar ben doodmoe.

Linana, denk dat veel mensen een kind hebben onderschatten. Het is vaak ook de maatschappelijke verwachting, denk ik. Drukke banen, drukke sociale levens e.d...

Ik ben net terug van de vk. Baby ligt helemaal ingedaald, ze kon al bijna het hoofd niet meer op de echo krijgen. Vanaf morgen mag het komen, joehoe.. Maar denk dat het nog wel even duurt..

10. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Goedenavond dames....

Wat een mooie buiken en geen zee koeien hoor...

Ooh poepluiers van andere kinderen vreselijk vind van me eigen kinderen al drama laat dtaan van anderen.....
    En 3,5 laat toch ? Vanessa was redelijk zindelijk
    Voor ze naar peuterspeelzaal ging maar voor spanning nog wel
    Ff ingelaten toen en na maand niet meer dus 2,5 en ze was snel daarna ook s nachts zindelijk.

Balen dat het vals alarm is. Als ik hier nieuwe dingen ontdek denk ik ook yes gaat beginnen maar achteraf ben ik ook
    Blij wil zo graag bevallen. Maar wil ook
    Genieten. Van de pijn dan niet. Voor de momenten date
    Goed voel ook al vrij weinig is.

Vandaag echt alles schoongemaakt boven alle
    Vier de kamers alles was wel vier grote wasmanden opgevouwen en weg geruimd baby kamer klaar gemaakt.
    Douche helemaal schoon en toen beneden nog wc woonkamer etc alles spik en span. De kraamhulp is geweest voelde beetje ongemakkelijk ze zij weinig en dacht dat zij gesprek zou beginnen ene
    Alles uit zou leggen hoe rn wat maar ging niet echt. Zacht aardig mens is het wel. Had specifiek gevraagd naar iemand die iets ouder is en met een wilde in afgetemde hond omkan. Dus ging vannuit iemand met een bekkie dat zou ook wel goed
    Zijn voor mij namelijk hahaha

Maar conclusie helemaal gesloopt nu naar alles. Gelukkig gaat mijn kereltje zo wat lekkers van de Mac halen vind wel
    Dat ik dat verdient heb ;p ( vind ik elke dag wel)

11. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Ik heb het gevoel dat ik heel de dag op de wc zit voor de grote boodschap, ik ben geloof ik al 3/4 keer geweest vandaag, kan daar dus mee te maken hebben?

Ik herken ook dat veel ouders geen tijd meer hebben voor het opvoeden van hun kind, ik vind mijzelf ook behoorlijk streng als ik mezelf vergelijk met andere ouders, krijg ook met regelmaat commentaar hier over.. Ik zie het alleen als opvoeden, waar veel ouders naar mijn mening te wensen over laten.. kinderen mogen tegenwoordig maar alles..

Klinkt goed die gezichtsreflexologie :D

Mooie buik mysterious volgens mij ben jij bijna niets aangekomen, super!!

12. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Iedereen voed zijn kind anders op en vind ook dat iedereen dat zelf moet weten de 1 vind dat belangrijk de ander dat.

Ik ben niet streng te soft eigenlijk maar breng mijn kinderen wel respect me wil
    Respect van mijn kinderen en naar mijn kinderen en ook dat mijn kinderen dat naar andere hebben en vind belangrijk dat ze zichzelf kunnen zijn en zichzelf kunnen ontwikkelen in wie zie willen zijn recepteer hun keuzes en probeer ze het beste bij te brengen om
    De juiste keuzes te maken ook staat eerlijkheid hier hoog ik tolereer geen gelieg heb hekel aan ik ben niet streng en Je mag veel vane zolang respect krijg en eerlijkheid.

Waar ik net tegen kan is als mensen kinderen Huh zeggen als ze niey verstaan dan zeg ik automatisch " wat zeg je " laatst zij ik ook tegen mijn buurman omdat hij HE???? Zij tegen mij. Hahaha moest gelukkig lachen

13. MysteriousG

Tnx rowtje. Nouuuu ben tot nu toe al 17 kilo aangekomen en voel me echt een olifant! Volgens de vk komt t omdat ik met een laag bmi begonnen ben en veel vocht vasthoud en hoef ik me geen zorgen te maken... we shall see ;)

@opvoeding: respect en eerlijkheid staan bij mij ook op nr 1! Denk dat ik daarbij vooral streng zal zijn in de opvoeding van de kleine prinses :)

14. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Dat is echt niet te zien! Dus komt zeker goed!

De strengheid is ook vooral op regels, rekening houden met zijn medemens en inderdaad respect.. Ik denk dat hij heel weinig een nee van mij hoort, hij weet ondertussen goed wanneer iets wel of niet mag.. dat vind ik wel fijn aan deze leeftijd al het uitproberen versus standvastig blijven heeft nu zijn effect ;)
    Al vind ik de balans vinden tussen rekening houden met je medemens en voor jezelf opkomen soms wel lastig.. zoals het hele ouderschap eigenlijk haha... Ach ja ik denk dat vooral je best doen en liefde erg belangrijk zijn, fouten maken we allemaal..

15. Linana

Linana Niet meer actief

Nou, jij hebt ook wel weer een lekker dagje achter de rug of niet Tatiana!
    Wel bijzonder dat ze alles ging bekijken, hier ging de dame van de intake zitten, nam alles mega vlug door, overhandigde het boekje en een pak pampers en ging weer weg :D
    Zo ging het beide keren. Geen babykamer of slaapkamer bekeken...
    Die McDonald's heeft wel goed gesmaakt hoop ik?

Rowtje: zou wel het begin kunnen zijn hoor! Ik liep gewoon leeg, ik las ook destijds dat het te maken heeft met voorbereiden op de bevalling van je lichaam. Op zich wel een fijne gedachte dat je lijf dan een hele detox-kuur uit zichzelf doet voor de bevalling ipv tijdens de bevalling ;)

Opvoeding: ook hier zijn we redelijk streng. Ons zoontje van nog geen 2,5 zegt al "wat zei je/wablief" (tweede is meer Papiaments) en als hij ergens langs wil zegt hij "sorry/mag ik langs". Dank je wel en alsjeblieft, dit soort kleine dingen vinden wij belangrijk. Ook samen spelen en delen hoort hierbij. Zijn bordje brengt hij ook zelf naar de keuken en opruimen doet hij ook.
    Veel van mijn vrienden vinden dit allemaal te vroeg en overdreven, maar dat zal mij echt een worst wezen.
    Uiteindelijk wil ik een jochie met respect ipv een losgeslagen kind en ik denk dat we zo goed bezig zijn om het eerste te creëeren ;)

16. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Linana: dat kopen heb ik ook wel.. volgens mij is dat een soort nestdrang. Zeker willen zijn dat je alles in huis hebt, enz... ik maak nu lijstjes van wat ik dznk nodig te hebben en probeer niet te overdrijven want ik maak anders teveel geld op, haha!

@Tatiana: jij hebt hard gewerkt, zeg!! Rust nu ook maar goed dan. Wel een goed gevoel als alles weer bijgewerkt is.

@opvoeden: iedereen doet het op zijn manier en het is volgens mij helemaal niet makkelijk. Maar waar ik ontzettend kwaad van word is dat sommige mensen zich tegen de sterren op liggen voort te planten maar helemaal niks met hun kinderen doen. Ze geven hun kinderen geen aandacht, nemen niet de tijd om ze iets te leren en laten ze maar wat rondlopen. Mijn schoonzus is zo iemand en mijn man en ik vinden dat vreselijk. Laat ze haar kind op een schoolavond opblijven en tv kijken tot 23u. Vind ik niet normaal!!

17. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ik wist niet wat ik moet verwachten van de kraamhulp
    Dus dacht beter alles aan kant.... Hadden jullie voorkeur? Oud jong of maakt niet uit.???

De Mac beviel behoorlijk slecht gewoon te moe en kapot denk ik
    Heb Et er allemaal weer uitgespuugd.
    En ook laten staan.

Nu wil graag gaan slapen meet dat gesnurk naast me
    Irriteerde me mateloos en zeg ik
    Je snurkt gaat discussie aan dat niet zo is dat hij niet slaapt ja daaaaag soms mannen grrr kunnene
    Bloed onder me nagels vandaan halen.

Sjah het opvoeden blijft een hele kunst niemand legt uit hoe zwaar het soms kan zijn tenminste vind ik. Je wilt het goed goed maar is het beste ook altijd juiste... Zolang ik kan zien dat mij kind geluklig is ben ik dat ook. Wel wil ik dat ze er verzorgt bij loopt Haaren in een staart geen vieze mond.mooie kleding aan. Gewoon verzorgd.

Ja het is een hele taak om
    Ze groot te brengen em vervolgens los te laten...

18. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ik hoefde me bed gelukkig niet op klossen happy me

19. MysteriousG

Hey meiden het viel me net op dat mn afscheiding vandaag in rekbaar slijm veranderd is.. heeft dat wat te betekenen??

20. MysteriousG

@tatiana je doet ook veels te veel meid! En idd mannen!! Hier ligt ie ook te snurken en als ik vraag wil je ff goed liggen je snurkt krijg ik ook als antwoord ik sliep npg niet??? :$ ik snap ze soms echt niet ;)

@klossen die van ons moest er wel op, maar gewoon niet gedaan.. kan onze bed niet hebben, want heeft geen poten. En het is een nieuwe bed die ik liever niet beschadig omdat zij niet willen bukken! Als ze de beschadiging aan mn bed betalen, mag die op klossen en anders hebben ze mooi pech :D

Deel Deze Pagina