Hey meiden, alweer een hoop afgekletst hier zie ik, gezellig Nee twixie helaas niet aan het bevallen vandaag precies 40 weken, zucht.. Kom net van de verloskundige vandaan.. ze hadden eerst een paar keer een hoge bloeddruk opgemeten en samen met me dikke enkels , toch even m'n urine op eiwitten gecheckt gelukkig niets aan de hand, even later meten was m'n bloeddruk ook weer wat lager.. Als er niets gebeurd word ik dinsdag gestript, woensdag onderzoek in ziekenhuis en donderdag ingeleid, gelukkig allemaal wel lekker vlot achter elkaar, maar doe mij maar liever vanavond spontaan Meiden sorry voor mijn ego berichtje maar m'n ogen vallen dicht
Tallie: kinderbijslag komt altijd achteraf. Dus als de kleine in juni wordt geboren, dan krijg je het 1 oktober. Het kwartaal juli tm september heeft de kleine dan "uitgezeten" Twixie: je weet het, je bent welkom Menotti? Ik ken hier alleen de patatzaak Julio Menotti, maar ik denk niet dat je daar zin in had? Rowtje: ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat je er helemaal geen zin meer in hebt. Ik zit op nog niet eens 38 weken en ben er al 2 weken klaar mee Hopelijk wil je beeb er nog voor het weekend uit, lekker van het zonnetje genieten
@ Linana, Oh jawel, daar had ik zin in! En dan je vorkje in het rietje stoppen om zo geen vieze handen te krijgen. Dat kennen ze hier in Rotterdam niet ha ha. Vond het de uitvinding van de eeuw @ Row, Wat een eigenwijze babytjes! Ze willen maar niet komen hè? Hoop toch dat het eerder en uit zichzelf komt. @ Kinderbijslag, Dat moet je aanvragen he? Kan ik dat nu al doen??
@ Kinderbijslag, Dat moet je aanvragen he? Kan ik dat nu al doen??[/QUOTE] Volgens mij gaat dat vanzelf. Als je je kind opgeeft bij de burgerlijke stand dat dan automatisch doorgestuurd wordt?? Maar ik weet het niet zeker.. laatste keer is al bijna 5 jaar geleden
Volgens mij kan je dat al wel zelf doen als je een burgerservicenummer van de beeb hebt en digid van jezelf. En anders krijg je een brief thuis, maar ik heb het toen gewoon zelf gedaan. Ging ff iets sneller Al maakt het voor ons niet uit, onze kids tellen pas bij de volgende ronde mee voor de kinderbijslag Oh en bedankt... Nu wil ik ook menotti, in zo'n enorme dikke zak met patatkruiden (inmiddels kwijl ik). Op vrijdagavond loop ik daar met een grote boog omheen, veel te lange rijen :X
Gatver, mijn vriend moet overwerken en morgen misschien ook aan de bak.... En ik had nog zo gehoopt op een lekker lang weekend samen
@linana dat is balen meid hoop dat je ondanks dat toch nog van je weekend kunt genieten! Dikke knuf ♥ @hier mmmmm net een lekkere bami naar binnen gewerkt na een vermoeiende wandeling mn eetlust wordt met de dag groter nu ff uitrusten en zometeen de keuken in.. wij eten vandaag zilvervliesrijst met oosterse groenten & kip
Moet wel goedkomen met het mooie weer wat voorspeld is, baal alleen nu ff Oh jij hebt ook al zo'n vreetschuur haha. Ik word gewoon wakker met honger soms en dan kan ik gedurende de dag alles naar binnen werken wat ik tegenkom Bami... Hmmm lekker! Bami, patat van menotti... Dit topic is zo slecht haha Straks zelf lekkere barra's maken, vers uit de pan! Na de bevalling naar streng op dieet
Oh ik kan gewoon niet onthouden wat er allemaal geschreven is, sorry meiden. Mijn energie niveau heeft zijn dieptepunt bereikt. Wil van alles doen, komt niks uit mijn handen, bah. Straks van 14.30 tot 15.45 liggen slapen. Moet stofzuigen en de was doen, maar zit liever op de bank. @ Honger, pfff hier nog een, zo een honger heel de tijd.. Heb net een meergranen triangel met kaas en komkommer op, nog steeds rammelt mijn buik. Hoop dat mijn man vroeg thuis is, kan ik lekker andijvi stampot eten. Hoe gaat het met de rest, nog rommelende buiken of iedereen rustig? En uiteraard, hoe gaat het met de mama`s en hun lieve kindjes?
Hier wel gerommel vandaag hoor taatje, af en toe flinke menstruatie kramp Maar ik heb liever dat de kleine volgende week of in het weekend komt haha
Net wat gerust op de bank en wakker geworden met flinke buik- en rugkrampen. Het trekt door tot in mijn billen en bovenbenen en is toch pijnlijker dan de krampen die ik tot nu toe heb gehad. Voel me wat ongemakkelijk. Fingers crossed!!
Vandaag toch nog even snel wat foto's gemaakt voor het te laat is Spannend Darkness, ik ga hard voor je duimen dat het doorzet!!
Mooi buikje, Row! Schattig zo met je zoontje erbij Hier is mijn buik al meer dan een uur kei en keihard. Af en toe trekt het onderin samen en dat doet "pijn". iemand die het herkent? Heb morgenvroeg nog een afspraak bij de vk, maar ik hoop dat ik dat niet meer haal...