Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@darkness ik duim heeeel hard voor je dat t doorzet!

@hier onze vaatwasser is binnennnn yaaayyy :D morgen de benodigde spullen voor de aansluiting kopen en hopelijk kan die gelijk worden geïnstalleerd :)

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Darkness, spannend meid! Hopelijk zet het door. Ik duim voor je..

Mooi Rowtje!! Hopelijk snel een baby in je armen.

3. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, hier weer een berichtje van mij. Ik leef met jullie mee dames die nog moeten bevallen, hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten. Hier gaat het goed. Tim doet het super. De eerste dagen is hij erg misselijk geweest en heeft hij veel gespuugd maar vannacht is hij ineens veranderd in een hongerlapje. Omdat hij vanmorgen wat geel zag moest hij geprikt worden, het arme kind. De verloskundige heeft het twee keer geprobeerd zonder resultaat dus toen moest er iemand van het lab komen. Dat ging gelukkig wel goed. En ook de uitslag was goed.
    Nu hopen op een goede nacht:)
    Succes allemaal met de laatste loodjes!

4. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    -traktatie: ik heb voor de op de psz blauwe badeendjes op een stokje en aan dat stokje een blauwe ballon en een rozijndoosje. Voor de juffen ben ik er nog niet overuit.

-rowtje mooie buik! Lieve foto ook zo met de trotse grote broer.

-linana hopelijk blijft de kleine even zitten dan tot j man klaar is met werken of kan hij wel snel thuis zijn?

-plurk. Fijn dat de uitslag goed was ik zal met je mee hopen op een rustig nachtje.

-Darkness klinkt goed, hopelijk hoef je morgen niet meer naar de vk maar komt ze vanavond/vanacht gewoon naar jou!

-ik krijg altijd honger van jullie berichtjes nu man maar even naar de Mac gestuurd hihi

Even een heel ander vraagje, vanmorgen toen ik naar het toilet ging verloor ik best aardig wat afscheiding rook niet zoet Zoals vruchtwater, heb het hierna niet meer gehad en de handtest wees ook niks uit dus vruchtwater is het niet, maar hebben jullie dit ook weleens gehad vond het best bizar!

5. Linana

Linana Niet meer actief

Rowtje en darkness, zijn jullie dan de volgende 2???
    Hoop het echt voor jullie!!

Miesje: op zich kan hij wel snel thuis zijn, maximaal 40 min
    Weekend is gewoon wat "makkelijker" en morgen moet ik de kids van mijn schoonmoeder van school halen en even op letten. Niet dat deze baby daar iets mee te maken heeft ;) haha
    En volgende week heb ik mijn geld op gezet... Ik heb aldoor gezegd dat de baby in komende week geboren zou worden :p

6. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    miesje87 kan een stukje van je slijmprop zijn misschien.

Zelf de hele zwangerschap al een hoop afscheiding, de ene keer meer als de andere keer dus ik herken het verder niet.

Wel bij de andere zwangerschappen daar in 1x een stuk afscheiding maar dit was toen duidelijk van de slijmprop. Was echt een vieze sliert/bal met beetje bloed erin. (bevalling toen helaas niet gestart haha)

Over eten gesproken blij te lezen dat ik niet de enige ben, kan zoveel eten haha... Wel te merken momenteel ook aan me gewicht. Maar vooruit nu nog even lekker genieten afgesproken en na de bevalling er weer rustig tegenaan :)

darkness hoe is het nu?

7. Linana

Linana Niet meer actief

Miesje: vooral nu op het eind stroom ik leeg door afscheiding ;)
    Word er niet goed van... Het schijnt normaal te zijn, maar ik zal blij zijn als ik geen inlegkruisjes meer hoef te gebruiken ;)

8. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pompeltje; ik ben wat misselijk en de weeen (?) blijven zo ongeveer elke 10min komen. Ik weet niet hoe ik moet zitten of liggen en ook het bad ontspande me niet. De baby had net de hik en dat voelde ik heel diep. Ook als ik loop lijkt haar hoofdje eruit te willen. Zit nu in een hemdje en boxer, kan niks op mn buik verdragen.

@Rowtje: begin eens te bevallen, zeg! Worden we mss nog samen mama :)

@plurk: gelukkig is alles in orde met de kleine man. Zonlicht schijnt heel goed te zijn? Heb het eens gelezen..

Bah, ik ben zo misselijk! Maar ben te koppig om over te geven :p

9. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend darkness denk dat het nu doorzet.
    Klinkt als mijn eerste bevalling
    Kon me draai niet meer vinden en werd misselijk later dan inderdaad overgeven.

Nogmaals veel succes/sterkte met je bevalling voor als het meer doorzet.

10. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Bedankt meiden! Het is zeker een trotse grote broer, zo'n dikke knuffel krijgt de buik wel 10 keer per dag, heerlijk :D

Spannend Darkness, hoe gaat het nu? Wat je omschrijft herken ik wel een beetje, alleen heeft het nooit echt doorgezet de pijn.. Ik hoop voor jou van wel :) en dat de vl idd richting jou komt ipv jij morgenochtend naar haar :D Houd ons op de hoogte!!

@ mysterious, beter!! Me love mijn vaatwasser hihi!!

@ Plurk, ach wat sneu, gelukkig gaat het nu weer beter, je zou het zo graag overnemen als die kleintjes zo ziek zijn :( ik duim voor een rustig nachtje!

@ miesje, wat een orginele traktatie, erg leuk! Ik had twee dagen geleden ook een groot stuk slijm in m'n urine, ik hoopte dat het een stukje van m'n slijmprop was en dat het een begin was (dat hoop ik bij elk steekje, krampje, vlokje haha ;))

@ Linana, I hope so, dan duim ik heel hard voor jou bevalwens :p

@ pompeltje, ook ik ben blij dat ik niet de enige bent die kan blijven eten haha, ik schaam me soms rot :$ ;)

11. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Spannend darkness!!!!!
    Ik voel vrij weinig dus ben bang dat ik weer een beurt moet overslaan ;) ik ben heel benieuwd of het doorzet!!! You go girl!!

12. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Hihi gelukkig (sorry dames) ben ik dus niet de enige die lek is haha. Zo erg had ik het nog niet gehad en hoeft van mij ook niet meer;) ja misschien was het indd de slijmprop het was beetje vlokkerig. Aankomende dagen met die warmte en dunne broeken maar even luier om;) anders denken mensen nog dat ik incontinent ben geworden.

Darkness dat klinkt alsof de tijd nu echt is gekomen, succes!

Linana ik zou even tegen beeb zeggen dat ie mee mag delen in de winst als hij op de juiste datum geboren wordt misschien werkt het:)

13. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Goedenavond dames wat een berichten zeg en veel over eten gelezen grappig hahaha.ik heb meestal zin in alleen lekker trek en dan maar een paar hapjes en alweer zat van.... Ben dan ook nu nog steeds 6 kilo aangekomen. Bij de gyn was alles goed mochten
    De kleine ff zien en me dochtertje mocht assistente zijn en de echo maken en bloeddruk op meten. Alles was in orde kleine lag ingedaald. Niet vast maar was normaal bij tweede zij ze maar lag wel redelijk diep....
    Volgende week vrijdag weer heen gaan ze kijken hoe week me baarmoeder mond is geloof ik en of het al eventueel week is. Dan mag ik misschien ingeleid worden. Omdat hete best zwaar word op moment voor me benen. Zijn er meer met spataderen die dat gekregen hebben tijdens de zwangerschap. ? Op de benen heb ik
    Nu over ;)
    Maar verder was alles goed vroeg of er afwijkingen waren was er niet gelukkig. Ben ik altijd bang voor.

Daarna gelijk eten koken en klaar maken voor de avondvierdaagse en de rommel opruimen daarna thuis en nu in bed. Niet echt heel rustig dagje zoals ik eigenlijk wou.

Sorry dames ben kapot kijk morgen weer verder. En kruip nu tegenin snurkende mannetje aan.
    Liefde is....

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @ Row, Wat een lieve foto! Trotse broer, mooi om te zien :)

@ Linana, En de inlegkruisjes ruil je in voor dikke kraamverbanden. Hahaha ik vind het echt een hel. Ik draag de boxers van m'n vriend, want anders zit het voor geen meter :p

@ Darkness, Hoop dat het doorzet! Spannend zeg... Leef gelijk helemaal weer in het moment. Wil.me niet teveel inleven, want het is niet echt m'n favo ding om te doen.

@ Miesje, Toen de bevalling was begonnen heb ik mijn slijmprop naar mijn idee niet verloren. De VK had toen gezegd dat dit wel was gebeurd, door m'n afscheiding? Dus wie weet?

Vanochtend werd ik wakker en voelde aan me buik. Huh, geen baby???
    Ik keek naast me en daar zag ik twee bruine ogen me aanstaren. Wow!

15. MysteriousG

@darkness spannend meid! Hopelijk heb je snel je wondertje in je armen :)

@Rowtje ik duim voor je meid! Hopelijk mag jij ook binnenkort bevallen :)

@linana ben benieuwd of je gevoel ook daadwerkelijk klopt :D

@tatiana jeejtje meid heb echt repect voor je! Waar haal je al dat energie vandaan zeg :$ slaap lekker :)

@twixie he bah kraamverbanden! Kan je geen gewone maandverband gebruiken?Daar kijk ik dus echt tegenop.. dan maar hopen dat we niet al te lang blijven vloeien ;)

16. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Nee, volgens mij werkt dat niet zoals kraamverband dat doet. Je kunt op een gegeven moment wel overgaan op die maandverbanden van Kotex. Maar de eerste dagen heb je het echt nodig.
    En het is echt zo wat ze zeggen, je moet je echt niet druk maken en je teveel inspannen, want dan vloei je weer als een tierelier.
    Het advies wat mijn kraamverzorgster mij gaf, eerste 6 weken goed naar je lichaam luisteren. Niet teveel dingen op een dag doen, niet te zwaar tillen...

Ik had vandaag nog een beetje last van overgebleven nesteldrang en ja hoor, het werd erger.
    Gewoon lekker veel douchen en vaak verschonen, dan is het goed :)

17. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie al op tegen die kraamverbanden, bah. Lijkt me zo ongemakkelijk. Zie je dat eigenlijk in je kleding? Of hoor je het als je loopt? Stinkt het niet? Wat wij vrouwen toch niet moeten doorstaan.. ;)

Ik lig in bed maar dat is ook niks. Begint toch wel pijn te doen nu. Beetje rommelen dan maar? Manlief ligt in elk geval al lekker te snurken.

18. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohjeeeeee! Mijn darmen zijn zonet leeggelopen. Was maar net tijd! Straks heb ik gewoon een darmprobleem ipv dat ik moet bevallen. Stel je voor!

19. MysteriousG

@darkness of het is juist t begin van de bevalling.. bij heel veel vrouwen begint zo de bevalling.. meeste hebben continu een *poepgevoel*... ik duim nog steeds :)

20. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Pfff je maakt het wel spannend hoor!! Maar zoals ik me gister afvroeg, kan dat alsnog een teken zijn...

Deel Deze Pagina