Ik liep letterlijk leeg! Ik had al helemaal mezelf ingeprent dat het me niks zou uitmaken als ik tijdens de bevalling boodschap 2 deed, maar dit gebeurde niet. Was zo leeg... Heb je nog last van weeën, Darkness?? Ik heb tijdens de kraamweek comfi kleren aangetrokken. Ik had opeens een 'vol' klontje, dankzij het kraamverband hahah. Je hoort het niet tijdens het lopen Je moet het wel minimaal om de 3 uur verschonen. Anders 'ruik' je het. Wij vrouwen zijn het sterkere geslacht he, dat blijkt maar weer! Ik hoop dat je nu de weeën aan het wegpuffen bent. Zet hem op!!!
Darkness, ben benieuwd hoe het met je gaat. Hoop dat het door heeft gezet en je vandaag lekker je baby in je armen hebt. Ah, twixie, wat lief die twee bruine ogen!! Geniet er maar lekker van. Hier weer echt een rotnacht gehad. Ben onwijs misselijk en maagzuur hangt al uren in mijn keel, bah.
Twixie: dat wij het sterke geslacht zijn, was mij al duidelijk toen mijn vriend griep had jeetje van een zielig hoopje ellende wordt zo'n vent dan ineens zeg... Ik kan niet wachten tot ik 2 van die liefdevolle kijkers naast me in bed heb (er ligt er nu ook 1 naast me in bed, maar dat is meer een bedmonster...) Hier kwam ons zoontje ons gezelschap houden vannacht en heeft letterlijk het bed overgenomen... Uiteindelijk sliep ik op de rand, is mijn vriend verhuisd naar zijn bed (90x200) en sliep meneer bedmonster op zo'n beetje 110 X 200 cm aan bed. Nog steeds gerommel, ik dacht vannacht heel even weeën, maar helaas niks wat doorzet. Ik werk even een broodje weg en ga weer slapen. Had stiekem gehoopt dat er weer een bevalling had plaatsgevonden
Goedenmirgen dames. Wat een gerommel hier. Hier de nacht niet al te best heb vreselijke pijn in me rug en buik vooral boven in vannacht. Ik kon niet op me rug liggen want dat des me zo zeer. Me rug pfff lijk net een oma als ik uit bed stap. Eerst zitten op de rand dan opstaan en pof tegen de muur aan leunen anders zak ik weer in elkaar en mank lopen naar de wc. Die vreselijke kramp in me kuiten gedver me benen voelen ook zo zwaar wn doen zo pijn pfff klote spataderen snijdend gevoel.
Goedemorgen meiden!! Het is verdacht stil rond Darkness, spannenddd!! @ Twixie, ooow die rot kraamverbanden, ik had ze nog even verbannen uit mijn gedachten @ Taatje, hè wat balen dat je weer zo'n rotnacht heb gehad hopelijk heb je vandaag wel even de tijd om wat in te halen.. @ Linana, hihi wat herkenbaar van je bedmonstertje, hier is er ook één die héél goed kan laten zien hoeveel ruimte hij nodig heeft voor zo'n klein wurmpie Maar jij moet nog even wachten he, anders komt je voorspelling niet uit!! @ hier, mijn vader haalt vandaag de kleine van school op en brengt hem naar zwemles, ik ben van plan de zolder helemaal aan te pakken.. gister een rotklusje wat ik al maanden uitstel toch maar gedaan en de gordijntjes hangen goed op maat in de babykamer, zo kan ik toch weer wat dingetjes afstrepen van m'n lijstje.. Hier geen enkel teken van een nadere bevalling, pff dat wordt de hitte doorbikkelen Meiden fijne dag en darkness ik hoop snel op goed nieuws!!!
Ik had vannacht zo last van me Buik en zo hard was die en gevoel Tussen me benen dat ik in bed had geplast. Zo raar dat nat was zeg maar. Klinkt misschien Eem beetje raar. Maar iemand ervaring mee?
Ben uiteindelijk toch in slaap gevallen en het is gewoonweg stilgevallen hier. Heb nog wel dat zeurende gevoel in mn buik en onderrug, maar dat samentrekken, harde buiken en de echte pijn zijn flink afgenomen. Vannacht kwam het elke 10min, nu eens per half uur en niet meer zo sterk. Pffff!! Ik ben zoooo teleurgesteld ik dacht vannacht echt dat het ging gebeuren. Benieuwd wat de vk zegt.. @tatiana: wat vervelend die pijn! Het slechte slapen maakt het alleen maar erger. Hoop dat het na de bevalling snel beter is. Helpen steunkousen niet tegen spataders?
Steunkousen helpen voor geen Meter moet je aangepaste hebben en kost me iets te veel aangezien ik al 60 euro lichter ben voor eennpaat kousen en verband etc
@ Darkness, wat balen zeg!! Hopelijk begint het gauw weer @Rowtje, succes met de zolder...je hebt er wel een stralende dag voor uitgekozen Hier maar even een rustig ochtendje ingepland. Ben zo moe! Ukkie ligt volgens mij nog steeds goed, dus dat is mooi Maar ik kan er niet zoveel van maken, wat nu waar ligt, haha. Hebben jullie dat ook?
@tatiana gewoon bellen hoor!! Pijn in je bovenbuik moet je mee uitkijken! En misschien is het niks, maar ben je wel gerustgesteld. Sterkte!!
Neeeeeee wat balen Darkness!! Hopelijk heeft het in elk geval wat opgeleverd!! Ben benieuwd wat de vl zegt.. @ Tatiana, gewoon bellen meid als je zoveel pijn hebt! En proberen een beetje je rust te pakken als het kan! @ Liesbeth, ik zit vooralsnog achter de pc met uitstel gedrag, maar het idee, dat alles straks echt helemaal spik en span is vind ik ook zo fijn Ik snap er ook niets van hoe die hier ligt, ik voel overal wel wat haha, gister heeft de vl het wel op een plaatjes laten zien, heerlijk met z'n billen omhoog, net zoals Noah hier nog heel wat jaren in zijn bedje sliep
Mijn stoelgang is overigens redelijk normaal wel wat zachter dan anders ( sorry voor de info) maar wil niets steeds voor niets bellen heb gevoel dat ik al zo zijkerd ben. Neem maar is warme douche wie weet
Tatiana ik zou even bellen, nu is het vrijdag en is de praktijk gewoon open en van het weekend wordt de drempel nog hoger om te bellen. Zo rowtje alleen de plannen al! Succes met opruimen. Jammer Darkness hopelijk komt het snel weer op gang. Zijn er nog mensen met plannen voor vandaag? Fijne dag geniet van de zon!
Zoooo vannacht bijna de hele nacht wakker gelegen van de pijn... Soort van menstruatiepijn die door trok naar mijn rechterbeen, zij en rug.. Sommige namen in hevigheid toe, anderen weer niet... Maar ik heb geen periode zonder pijn gehad. Denk dat dit de beruchte voorweeen zijn. Heb ze bij de eerste zwangerschap niet gehad dus ik weet niet wat ik moet voelen maar dat ze pijnlijk zijn weet ik nu!!! Nu nog wel last maar een stuk minder. Als dit voorweeen zijn is het geen voorbode voor de echte bevalling toch?
Heb even lekker gedoucht en ga ff half uurtje op bed liggen en dan kijken hoe gaat. Het komt me zo niet goed uit vandaag
Darkness, balen dat het niet heeft doorgezet, misschien is het wel een teken dat het eraan komt. Rowtje, hopelijk bij jou toch ook een baby dit weekend. Linana, heerlijk hoor die kids die je op de rand van het bed laten slapen haha. Mijn man doet dat, die ligt iedere nacht bijna horizontaal in bed, en ik op de rand. Tatiana, ik zou toch ook ff bellen. Snap wel dat je je bezwaard voelt maar het zou maar wat zijn. Ik heb gelukkig toch nog ff geslapen. Ga zo ff een nieuwe kattenbak halen, daarna door naar de bakker en om 12.00 komen twee vriendinnen in de tuin crashen. Lekker dagje dus. Fijne dag allemaal!
Nou meiden plannen zijn voorlopig even gewijzigd, moest meer mailtjes en facturen versturen dan dat ik dacht, ben net pas klaar en heb zonder hitte al dikke pootjes, het is ook rustig in m'n buik, dus maar even plat.. Klinkt als goed voorwerk TallieJ! @ Taatje, ik hoop het ook! Ik krijg steeds meer telefoontjes, appies en vragen of het nou nog niet zover is.. fijn dat je nog een beetje hebt kunnen slapen en klinkt als een gezellig dagje, have fun!!
Nou ik kijk het ff aan heb gedoucht en lig nog in bed ff geslapen ga zo uit en ff aankleden etc als dan nie beter gaat bel ik