Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben de enige die niet snurkt. Man en de kat kunnen het beter dan ik!

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Man heeft mij zelfs opgenomen, zo schattig vind hij het als ik snurk
    :(
    Rare wezens die kerels :p

Klaag! Ik voel me blech! Mijn handen zijn zo opgezwollen dat het lijkt alsof mijn vel springt. Zelfde geldt voor mijn olifantenpootjes.

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Zo zooo veel bij moeten lezen :p eens kijken if ik alles heb kunnen onthouden :)

@Smra welkom meid. Hier ook zwanger van de eerste en super zenuwachtig en ongeduldig :D

@Rowtje ik ga ook voor borstvoeding. Heb er een voorlichting over gehad en ben daardoor absoluut tegen flesvoeding! Zit bijna niks in voor de baby :$ verder ook hier erg moe en lui hoor.. heb zelfs geen zin om boodschappen te doen pfff...

@Disneyfan gefeliciteerd met je 30 weken en welkom :D

@babylove hier ook een snurkende man, maar ik slaap er goed doorheen, heb nergens last van (afkloppen).. hoop dat de beeb daar ook geen last van zal hebben, want wil haar eerste weken bij ons kamer hebben :)

@HuiBooBee wat mannen wel niet schattig vinden heeee :D ik word uitgemaakt voor een kleine chiuaua als ik boos ben haha :p

@hier mn borsten jeukennnn en als ik eraan kom, gaan ze lekken grrrr... ondanks dat ik lui ben, wil ik strax toch met ml stukje gaan wandelen (ook goed voor de beeb). Verder toch nog een babywasje gedraaid vandaag. Alle (hoes)lakentjes en wiegdekentjes gewassen. Moest ook eens gebeuren aangezien de kans groot is dat ik wat eerder dan gepland kan bevallen.. zit namelijk in de familie en ook ik ben een maand te vroeg geboren ;)

Fijne zondag allemaal :)

4. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik praat wel eens in mijn slaap, dat vind man dan ook wel weer schattig.

Niet leuk hè HuiBooBee, die opgezwollen ledematen. Ik heb tot nu alleen varkenspootjes (zoals ik ze liefkozend noem), hoop toch niet met zo'n plofkop rond te lopen straks!

Mysterious: wandeling hoeft niet lang te zijn. Maar je bent toch actief bezig!

Ik heb nog helemaal niets gedaan vandaag, alleen naar mijn elpee's en oude cassettebandjes geluisterd. De baby gaat de jaren 60' vast geweldig vinden! Ik zit nu klaar voor het feest, maar moet nog even drie kwartier wachten tot we gaan. :)

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Aaaargh mijn vriend wilde even naar een groot winkelcentrum.. Prima, zit een mega prenatal.. Heb ik vanalles aan m'n buggy hangen.. Gaat ie zeiken dat t er zo warm is.. Kind speelde er op in door vervelend te gaan doen. Dus was het zo zat dat ik alles heb terug gelegd.. Mannen.. Ga binnenkort wel een keer samen met een vriendin.. Die vent van mij is soms echt zo'n stuk ongeduld...

Hier valt t nog mee met vocht gelukkig!

6. MysteriousG

Aahh ik ben moeeee.. morgen ga ik de was wel strijken :) hier wel wat opgezwollen voeten, maar valt nog wel mee. Kan alleen paar van mn schoenen niet mr aan omdat ze te strak zitten ;)

@dreamer hahaha zooo herkenbaar! maar ik word dan net zo erg en ga aan zijn kop zeuren totdat ik mn zin krijg haha :p

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    We konden het nu al niet eens eens worden over de kleur van het dekentje.. Mènnn :p

8. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Hahaha heel herkenbaar met die mannen...
    Ik laat hem soms gewoon buiten wachten en dan ik gewoon me ding doen..

Ik zie zo op tegen deze week. Het word een hele drukke week en als ik eraan denk word ik al gek!
    Herkenbaar?? Het enigste pluspuntje is dat we dinsdag onze beeb mogen bewonderen! Super veel zin in. Dit word waarschijnlijk de laatste echo. Laat je dan maar zien kleine man!

9. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Mannen en shopppen je kunt beter zonder gaan vind ik :D
    Ik heb mij laatst uitgeleefd in de Primark :cool:.

Ik hou ook veel vocht vast, olifanten poten noem ik het inmiddels van maat 38 naar 40 gegaan pffff en mijn handen en gezicht zien er ook niet uit :( en dan moet het nog warm worden :$

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hier gaat t normaal gezien prima.. Maar meneer had z'n winterjas aan... Veel te warm in de winkels dus.. Mja zal ook wel deels aan m;n hormonen liggen want irriteer me nu nog haha :p

Leuk twixie! Wij mogen dinsdag ook babygluren :p
    Moet eerst bloedprikken, dan voor een groei-echo en daarna nog op controle :p

11. MysteriousG

@fleetwood veel plezier :D

@twixie leukkkk! Lekker van genieten ;) wij hadden vorige week onze laatste groeiecho. Ben benieuwd wannr we wr naar onze prinsjesje mogen gluren ;)

@hier ook een drukke week voor de boeg! Wordt er al moe van als ik eraan denk haha :p oh en ondekte net 2 paarse strepen op mn bil :$ gelukkig op en veilige plek.. nu maar hopen dat t bij mn bil blijft ;)

12. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @dreamer Zo, dat is nog is wat! Maar gelukkig mogen jullie gluren naar de baby. Echt een momentje om intens te genieten :)

@MysteriousG Ik ben ook super benieuwd naar het prinsje. Vind het wel eng worden nu hoor! Of.eng... Meer spannend. Dit word mijn eerste kindje.. Kan niet wachten!

13. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk ben je weer wat zen Dreamer. Dat is niet leuk winkelen zo!

Feest was leuk gisteren. Was wel een fanfare aanwezig en wat hard, en het was er warm, maar goed vermaakt. En het gebak was er erg lekker. We hebben ook nog een mooie canvas foto van neefje meegekregen, gaan we deze week eens ophangen. :)

Nu ben ik al vanaf half 4 wakker, eerste keer dat de baby mij wakker heeft gemaakt! Vond ik, ondanks het slaaptekort, wel grappig en bijzonder. Moest echt even gaan lopen en wiegen zodat ze weer rustiger werd. Man vond het gelukkig ook lachwekkend. Maar nu zit ik dus al een uur op de bank, te veel bekkenpijn en had mij toch hónger! Dadelijk nog wat bijslapen en het werk maar een dag overslaan.

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Hier niet zo'n leuke nacht....
    Lag 21:30 uur netjes in bed, omdat ik best moe was na een vermoeiende dag. Om 07:00 uur volgende morgen, nog steeds wakker. Als ik lag, dan lag ik niet goed, dan kreeg ik het benauwd of kwamen me rusteloze benen weer om de hoek kijken.

Ik ben ZO MOE. Wallen hangen tot m'n ballen....

Ik weet niet wie het was, over de straie op de billen, maar ik lijk wel een zebra! Op de borsten en billen had ik het wel verwacht, maar op me billen?? Raar! Hopen dat het wegtrekt, zal wel niet... :(
    Ff een baal dagje hier hoor!

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!

15. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Fijn dat je je dag zelf een beetje kunt indelen, Fleetwood. Qua werk bedoel ik, na een gebroken nacht zou ik ook niet zo best presteren op mijn werk :)

Hier ook een rotnacht achter de rug: ik heb alleen vanmorgen van 7 tot 9 kunnen slapen en de rest van de nacht alleen maar aan het draaien geweest en schoppen met mijn benen (ook rusteloze benen) en vechten tegen brandend maagzuur. Vriend is uiteindelijk toch maar weer vertrokken om op de bank te gaan liggen :(

Vanmiddag intake met de kraamverzorgster, daarna een verjaardag. Zal wel moe zijn daarna ;)

Fijne dag allemaal!

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Shoppen? Weet je hoe geweldig met man dat is!
    Als ik ga voor iets kom ik met dat terug, gaat man mee dan kom ik met dat terug en 20 andere dingen :p

@Fleetwood: fijn dat het een geslaagd feestje is geweest!
    Kennelijk was baby nog in fanfare stand :p

17. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ooh over die paarse strepen; ik hrb het heel erg op mijn bovenbenen een gedeelte. Echt lelijk, ik hoop dat het inderdaad nog wat wegtrekt want het zit echt vol in beeld ;) Balen he, die stomme veranderingen van je lichaam die je er gratis bijkrijgt!

Sterkte ermee in ieder geval!

18. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Zooo jullie hebben lekker door gekletst! Gezellig hoor!

Lees veel meiden met slechte nachten:( hier sluit ik me helaas bij aan. Ben zo moe maar slapen lukt me niet, heb 1 nacht goed geslapen na het aanschaffen van oordopjes en vannacht was het helaas weer drama.

Voor de meiden die dinsdag mogen baby kijken heel veel plezier!!

Wat fijn dat het een geslaagd feest was Fleetwood.

Twixie! Wat moest ik lachen om jou zeg de thee zat nog net niet over de laptop heen gesproeit. Wallen tot aan mijn ballen??? :D

Shoppen kan ik echt heel goed met vl ik ben niet echt een vrouw wat dat betreft denk ik :) Ben altijd snel klaar.

Paarse strepen heb ik ook een heleboel! Had ze van pubertijd en natuurlijk vorige zwschap. Nu komen ze weer aardig terug want ze waren een beetje aan het weg trekken.

Hebben jullie ook zon stijf lichaam? Ik heb echt overal spierpijn en heb geen idee waar het vandaan komt.

Meiden met een druk schema! Probeer ook goed je rust te nemen hoor!

Nou dat was het weer denk ik als ik mensen vergeet sorry!!

19. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo,, ben er even tijdje tussenuit geweest en een hoop babbels gemist zo te zien haha! Jullie kletsen wel raak ;) ZO vaak ben ik nou helaas niet van de partij.
    Maar wel even een vraagje voor degene die ook rond de 33 weken ver zijn?
    Ik heb de laatste anderhalve week vaak een heel vermoeid onderlichaam, van m`n heupen naar bovenbenen en kuiten.
    Hou (nog) geen vocht vast gelukkig, maar als ik met de hond een stukje ga wandelen, kan soms zo ineens dat tintelende, vermoeide gevoel op komen zetten alsof ik blokken beton aan mn benen mee draag (ik slaap snachts al met voeten gedeeltelijk omhoog) en probeer dat overdag ook regelmatig omhoog te leggen en toch regelmatig te bewegen.
    Hebben meerderen hier last van en evt. tips?

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    hoihoi!
    Hier is de rust wel weer terug ja :p vannacht weer ns ouderwets wakker gelegen..
    Kom ik net thuis, heeft vriend een briefje op t aanrecht neer gelegd.. Of we dan morgen na het ziekenhuis maar even de rest moeten halen (A) Ik zeg JA JA JA :p

Hier net klaar met werken, thuis ff gegeten.. Nu zo maar ff een uurtje ofzo gaan liggen...

Deel Deze Pagina