Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Kunnen we de weeën elf niet opwekken dames ben het zat

2. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Hier nog even mijn toeter :D

3. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Tatiana als dat zou kunnen zou toch handig zijn. Gewoon zelf de juiste dag uitkiezen!

Liesbeth mooie buik! Leuk shirtje ook die je aanhebt!

4. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @Rowtje: Ja als die voorweeen nou ook nog wat zouden doen maar dat doen ze jammergenoeg niet..

@tatiana: Nou idd!!! Als we het nou zelf op konden wekken en zelf konden bepalen hoe lang die weeen duren had ik over een half uur een lief babietje in mijn armen haha!

Zo maar ff naar de winkel gaan en dan lekker in de tuin crashen met een leuk tijdschrift en genieten van de zon!

5. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tatiana: ik heb hier drie paar van die veel te dure kousen liggen. Door de jaren heen gekocht en soms heb ik ze echt nodig. Als ik lang in de auto/vliegtuig moet, lang moet staan en dan zeker alls het warm is. Het is veel geld, maar ik ben er wel mee geholpen.
    Klinkt trouwens wel alsof er bij jou ook flink wat gebeurt in je buik. Wie weet...

@ego: volgens de vk was het een valse start en ze hoopte voor me dat ik het niet te vaak meer zou hebben, haha. Verder was wel alles in orde. Ik ga dan maar met een boek in het zonnetje zitten en nog even proberen te genieten. Krampen vallen ook mee nu..

6. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ Tatiana, ik doe mee!! Ik heb vannacht al m'n man lief aangekeken, maar dat heeft ook niets geholpen haha;) ik sta op het punt bitter lemon en annanas te kopen :D

Mooie buik hoor Liesbeth!

@ Tallie, ja zo irritant!! Aan de ene kant denk ik waar zijn die voorweeen nou, dan heb ik tenminste het gevoel dat er wat gebeurd, maar als ik ze heb denk ik weer pfff waarom al dat gezeur als het toch geen effect heeft, haha :p

@ Darkness ik baal nog steeds namens jou!

@ hier, toch aan zolder begonnen, ik ben echt te rusteloos, pfff

7. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Row: dat rusteloze kan ook een teken zijn he.. dat zei de vk nog dat ik daarmee moest uitkijken. Ze zei dat sommige vrouwen vanalles begonnen te doen in dedagen voor de bevalling en dat dat eigenlijk niet zo goed is omdat je dan ook aan de energie van de baby raakt. Ik bedoel niet dat het verkeerd is, maar mss toch kalm doen?

8. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Liesbeth, mooie toeter hoor!!

Darkness, jammer, maar je weet wel waar je aan toe bent, of niet haha.. Spannend!

Row, erg he dat rusteloze.. Ik heb het vooral in mijn hoofd, uit mijn handen komt niks haha.

9. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ Darkness, nee ik snap het helemaal hoor en ik zou er ook aan toe moeten geven, maar ik lig net 10 minuten op de bank en ik word knettergek haha, hoop dat het inderdaad een voorteken is, alleen hoe krijg mezelf stil :$ miss in tussenpozes pfff als ik zit maak ik mezelf helemaal gek dat het allemaal zo lang duurt, whaaa ik zou wel even heel hard willen schreeuwen :p

@ Taatje, ook dat herken ik ;) rond de 35 weken wilde ik zoveel, maar ik kon niets anders dan op de bank liggen en voor me uit staren, pfff vrouwen, mannen hebben het ECHT makkelijk!! ;) (hij heeft het alleen niet makkelijk met mij ;))

10. Linana

Linana Niet meer actief

Jammer dat het niet doorzet darkness :(
    Hopelijk komt het toch weer op gang

En voor jou ook Rowtje... Duurt wel lang zo zeg.

Wat betreft de weeën elf, ja... Als die nou oproepbaar was, dan had ik hem op precies 37 weken al ff geroepen.

Hier geen tuintje om lekker in te crashen, helaas. Zometeen ga ik de kinderen van mijn schoonmoeder van school halen en bij haar voor de deur in het zonnetje chillen. De kids kunnen daar voor de deur in een speeltuintje spelen.

Het liefst blijf ik gewoon als een zak aardappelen op de bank liggen ;)

11. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @ Liesbeth, Mooie buik heb je! :D

@ Tatiana, Zou het dan toch?

Hoop dat jullie allen gauw bevallen. T is niet niks zo met dat warme weer...
    Het vocht wat ik in de zwangerschap vasthield, ben ik alweer kwijt, dus dames denk daar ook aan :) Toch weer een lichtpuntje in de duisternis hihi....

Ik zou vandaag uitgerekend zijn. Echt een raar idee..

12. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @Twixie: Ik vind het warme weer heerlijk! Doe mij maar meer zon!! Morgen ga ik ook echt ff genieten haha!

Ik ben het ook zat maar eigenlijk moet de kleine blijven zitten tot na de 15e. Daarna mag hij/zij komen haha!

Fijn weekend allemaal!

13. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Vind ananas wel lekker maar het middenstuk weer niet en bitterlemon ook niet echt haha maar morgen boodschappen doen en denk wel dat het in me karretje beland. Er is inderdaad wat bezig in me buik maar wat nu voel ik me redelijk goed en geen last alleen van me benen maar goed. ...

De zo'n schijnt hier lekker en me dochtertje heeft een schoolvriendinnetje te spelen 2 pittige dames bij elkaar. Lekker veel fruit in geslagen voor ze en ze wouden picknicken speeltuin is hier meteen achter en ideaal verder denk ik dat weinig ga doen. Beetje wasjes draaien en rommelen en rusten.
    Aangezien me moeder toch woensdag kom om alles aan te pakken.

Ven zo benieuwd wat ze volgende week vrijdag zegen in het ziekenhuis of ik eventueel met week 39 ingeleid mag worden.

14. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @twix: lijkt me ook een raar gevoel. Normaal was je vandaag uitgeteld, maar je hebt je baby gewoon al. Je had net zo goed nog kunnen zitten wachten nu :)

@row: het is idd makkelijk gezegd je rustig te houden. Ik heb ook weer zin om vanalles te doen, maar eigenlijk is er hier niet zo gek veel meer te doen. Ik wou nog eens wat opruimen in mn kleerkasten. In januari heb ik nog 4 grote winkeltassen met kleding weggebracht.
    Goh, wat een goed idee.. :D

15. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden

Darkness balen dat niet doorgezet heeft zeg
    Liesbeths wauw wat een mooie buik zeg

Vanaf morgen mag se kleine komen dan 37 weken moet zeggen eel dubbel gevoel. Liefst wil ik ze snel zien andere kant blijf maar lekker Zitten nog even genieten. Is hier namelijk onze laatste kleine raar idee

Over Zon gesproken hier best warm haha ... Heb vanmiddag maar zwembad voor de kinderen opgezet daar zitten ze lekker in en de jongste slaapt nog. Ik lig lekker languit op de lounge bed haha

Houden jullie het nog vol zwangere dames ?

16. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Hahaha Darkness je toverde wel even een glimlach op me gezicht, wat houden wij toch van lekker rustig aan doen.. Hier heb ik het een half uur volgehouden!! Toen alle privé administratie weggewerkt, dus op zich lichamelijk niet heel zwaar :) Nu weer even op de bank, als ik uitgerust ben doekje overal langs, stofzuigen en de zolder kan ook weer van m'n lijstje af, jeeh!!:D:p

Ik heb m'n man ook aangestoken, dus die is hard bezig de tuin lekker op te ruimen!!

Ik dacht er nog aan twixie, ik wilde jou uitgerekende datum dan maar gebruiken, maar ook dat zit er helaas niet meer in :p

Hihi Tatiana, ik denk dat het geen mallemoer uit maakt maar ik ga het straks toch ook echt halen, het maakt me nu niets meer uit :p Inderdaad spannend hoor wat ze volgende week zeggen!!

@ pompeltje ik vind het fijn dat de zon schijnt omdat alles lekker licht is, maar ik waag me écht niet buiten nu ;)

17. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hier heerlijk in de tuin gezeten, lekker weertje hoor.
    Heb gestofzuigd en de was gedaan, gister de bovenverdieping gedaan dus dat hoefde niet meer. Lekker alles schoon. Hoop dat mijn man vroeg thuis is, eten lekker een patatje. Lekker makkelijk.

18. Linana

Linana Niet meer actief

Aaaah dit weer trek ik niet hoor
    Mijn baby zit ontzettend hoog, dus ik krijg amper lucht en elke positie is bagger :(

Morgen wordt helemaal bagger vrees ik

19. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @ Darkness, Precies, het is echt heel raar, maar wel blij dat ik nu geen zware buik met me mee zuil.

@ Row, Die baby van jou wilt echt nog niet komen he! Hihi. Kleine eigenwijsje!

@ Taatje, Zo, jij bent druk geweest! Fijn dat alles lekker schoon is :) Lekker dat patatje! Hier ga ik maar weer gezond. Hier een zelfgemaakte maaltijd pasta salade op het menu! Yummm... Met eindelijk weer is, gerookte zalm! HEAVEN!!!!!

@ Linana, Wat vervelend :( Anders lekker pootje baden bij Baggelhuizen of zwemmen ze daar niet meer?? War ga je eten? Menotti?! Whaha

20. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, mijn kleerkast is alvast opgeruimd. Heb weer een hoop weggegooid. Kwam een jurkje tegen dat ik in september gekocht had om op vakantie te gaan. Jeetje wat klein! Kan me niet voorstellen dat ik daar ooit nog in pas..
    Ik zit nu met mn bloot buikje in de zon. Wat een zicht!! :)

Hier gaat de bbq straks weer aan. Ga dit weekend zoveel mogelijk genieten nog en lekker zwemmen. Straks is het gedaan met mijn zorgeloos bestaantje!!

Deel Deze Pagina