Pfoe wat een hitte dames hier ook badje opgezet voor morgen. Verder lekker in huis aan rommelen ff wasjes gedaan en gestofzogen maar wel hele dag weer bezig en liep net in park en kreeg ineens in me Boven been doof gevoel Heel appart tinteling/doof gevoel. Kennen jullie dat. Me voeten doen ook Onwijs zeer bleh!!! Wij gaan morgen bbq me mannetje is pas laat thuis als geluk hb voor twaalven..... Zit een ander op de planning baas zelf was er niet. En die circus ezel stuurt hem naar Luxemburg. Ze baas hoorde dat gister was niet zo blij mee omdat hij in buurt mocht blijven. Maar had wel zijn pasjes gegeven zodat hij thuis kon komen met de rij uren. Aangezien lang weekend is overal file.... Maar dan is lang dagje om 6 uur eruit zeven begonnen en mssn om 23.00 uur keer in Zwolle en dan naar Meppel. Dus heb al geZegt slaap maar lekker uit morgen ..... Kan toch niet lang slapen ... Hihi
OW en dames als werkt en heb vannacht ween of morgen dan horen jullie het zal proberen leeg te drinken lus het eigenlijk niet blehhh Status wanhopig hihi wilt babyyyyyy
Zo ik heb krampen... Moest ze net gewoon even wegpuffen Aan de ene kant hoop ik dat dit voorwerk is en aan de andere kant hoop ik dat het doorzet Twixie: nee geen menotti vandaag Ik eet pan bolo ("taart" van oud brood met ei, melk, kaneel en vanille) en batidos (mango, ijs, gecondenseerde melk en vanille ijs) Te warm voor normaal eten joh Darkness: kom je mijn kast ook ff doen? Haha
Tatiana: denk dat je beter je vent ff kan bespringen denk dat dat de reden is dat ik nu zulke krampen heb... Bitter lemon was zo'n beetje mijn zwangerschapsverslaving helpt echt geen donder hoor
Ooh linana echt niet kan het net opbrengen. Word liefst helemaal niet aangeraakt. Beetje kriebelig op moment. En Sex kan echt niet me Doos ziet er niet uit met die spataderen
Tatiana, mijn vent zou die spataderen niet eens zien denk ik Ik heb sowieso al een rare vent wat dat betreft... Maar dan wordt het toch andere zaken proberen. Alleen niet aan de wonderolie gaan hoor, daar lees ik niet zulke goede bij-effecten van
Ahh wat een lieve foto Tatiana!! Hier morgen ook bbq-en in onze mooi opgeruimde tuin en met onze nieuwe bbq, heb nu al zin al zou het ik het niet erg vinden als zoiets als een bevalling roet in het eten zou gooien Nou ik geloof dat het dan niets gaat worden Linana, als bij jou de bitter lemon niet heeft gewerkt en hier het bespringen niet, tsja dan blijft er alleen nog geduldig wachten over.. laat ik daar nou niet heel goed in zijn.. Twixie, die baby is héél eigenwijs, maar hij zou ook een beetje buiten de boot vallen als hij dat niet in ons gezin zou zijn Hoe gaat het met je mannetje? Kijk Darkness jij pakt het slim aan, gewoon genieten van het feit dat het nog even kan! Sow de zolder is helemaal klaar, heerlijk!!!!
Linana, ik kom jou kledingkast doen, dan kan jij hier eten maken. Klinkt goed allemaal zeg. Je vent boft maar met zo'n vrouw. Lieve foto tatiana, haha alles proberen, misschien helpt er iets! Rowtje, heerlijk bbq en een opgeruimde tuin! Wij gaan morgen trapleuning kopen en meteen plaatsen en de box opzetten. Verder niks! Man is nu nog aan het werk en heeft ook wel wat rust verdient.
Taatje: ik bof ook met hem, want hij is zelf ook een ware chefkok Vooral zijn karbonade en bbq kip is heerlijk!! Hier nog steeds krampen af en aan, maar zonder regelmaat. Mijn schoonmoeder wist gelijk dat er iets was haha Dat krijg je na 6 kids denk ik
Zoooo wat moest ik veel bijlezen zeg Hoop dat ik alles een beetje heb kunnen onthouden hoor @TallieJ: Dat had ik laat ook! Doet echt zeer heeeee @Darkness balen zeg van dat valse alarm Hopelijk zet t de volgende keer wel door! @Rowtje de duimen draaien hier als een gek voor jou!! @Liesbeth mooie toeter @Tatiana wat een lief foto zeg!! @hier: Druk dagje gehad! Had controle bij de vk. Gelukkig zag alles er goed uit. Daarna een nieuwe senseo apparaat gekocht (alvast voor vaderdag) voor ml en veel boodschappen gedaan voor t weekend.. Mijn ouders komen langs en blijven gezellig slapen (Kan namelijk niet mr zolang reizen naar hun toe, dus komen zij lkkr hierheen) en waarschijnlijk komt de neef van ml met vrouw, kinderen en moeder ook nog langs. Daar heb ik minder zin in.. Geen zin in de drukte en de drukke kids hier in ons kleine appartementje... Te heet en druk voor mij pfff.... Ik wil het huisje ook graag een buurt geven, maar eerst wacht ik af om er zeker van te zijn wie er allemaal komen. Als t druk wordt, wordt de boel toch overhoop gehaald hier in huis Denk dat ik zo meteen de keukenkasten een beurt ga geven en als ik nog energie over heb, onze kledingkast ook.. (heb ik toch wat nuttigs gedaan Maar nu eerst ff lkkr douchen en afkoelen! Heb t zooooo warmmmm niet normaal zeg
@MysteriousG: Idd!!! Dat doet vreselijk zeer! En als die voorweeen nou ook nog wat deden maar nee, tis alleen maar oefenen.. Doe mij dan de echte weeen maar haha! Morgen lekker warm.. Kijk er nu al naar uit!!!
Lieve foto tatiana! Mijn jongste van 4 moet ook altijd even mijn buik knuffelen, zo schattig @mysterious: zo wat een drukte zeg!! Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten... Hier al de hele dag gerommel, voor het eerst deze zwangerschap, maar stopt ook steeds weer tussendoor. Misschien indaling? zou leuk zijn, nu het net goed ligt Maar in een keer bevallen mag ook...
Linana, dat is helemaal top haha. Zo zo 6 kinderen, gezellige drukke boel. Mysterious, pff wat een drukte, moet er niet aan denken. Dan ook nog met die hitte. Dreamer, rot is dat he als de baby zo rustig is. Daar word je zo onzeker van, maar het schijnt er wel allemaal bij te horen.
6 kinderen petje af hoe houd je het vol zeg ook nog hoogzwanger nu ... En MG wat een visite zeg pfoe ik heb maandag een verjaardag van me Neefje zit al na te denken om af te wachten. Pinksteren verjaardag heb je een vrije dag pfff ( heb weinig met me Fam) Ik wil zo graag dat doorzet maar ptverdorie gebeurt niet alleen wat last van me buik en stoelgang is ook wat anders mjah weet niey of het wat zegt blehhhhh ongeduldig geïrriteerd momentje
Niet leuk he, tatiana? Hier is het ook weer van dat. Krampen en vervelend gevoel, maar niks dat doorzet. Ik geloof het pas als mn water breekt. Dat kind houdt me nu al voor de gek
Ja echt niet leuk had er helemaal geen moeite mee tot de gyn zij mssn kunnen we inleiden. Dus me gedachten van eerder komen dat geen kwaad kan is verdwenen kom nu maar dan !!!