Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Verlies je altijd je slijmprop en waneer en beval je vaak daarna hoe zit dat met die slijmprop

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@tatiana je hoeft t niet altijd voor de bevalling te verliezen. Zelfs als je t verliest, wil dat dan nog nix zeggen... je lichaam maakt zo weer een nieuwe aan als dat nodig is. Geen pijl op te trekken dus...

@hier ben wezen douchen en heb nix mr gedaan haha :) ik wil zoveeeel doen, maar als ik moe ben, ben ik niet van de bank af te slaan! Heb er 2 uur met mn handoek om me heen gewikkeld gezeten. Was zelfs te moe om me aan te kleden :p nu ben ik eindelijk ingesmeerd en aangekleed haha

3. MysteriousG

Meiden ik zag net in mn plas rare witte stukjes zweven. Zijn dat de vlokjes van t vruchtwater? En heeft dat wat te betekenen en moet ik iets doen???

4. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,, eindelijk eventjes tijd gevonden om jullie te laten weten dat wij afgelopen woensdag onze zoon hebben mogen verwelkomen op de wereld.
    Alles goed gegaan! 1 dagje later dan uitgerekend, na 14 uur kwam de ontsluiting niet verder dan 8 cm. Uiteindelijk werd t een keizersnede waae ik ook best blij mee was ;) straks (eind v/d ochtend) mogen we lekker naar huis. Lekker verder genieten!
    De mooie man woog 3280 gram en 51 cm :) We zijn enorm blij met hem!

Voor de (nu nog) hoogzwangere meiden; ik wens jullie nog mooie laatste daagjes/weekjes van jullie zwangerschap!!
    Geniet ervan en hou t vooral lekker rustig met de warme tenperaturen komende dagen. Liefs van mij!

5. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Caadje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet ervan!

6. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @Caadje: Gefeliciteerd!!! Hoe heet hij?

@MysteriousG: Weet je zeker dat het je urine was? Want als je idd vocht verliest met witte stukjes is dat idd vruchtwater! Probeer het op te vangen in een bekertje en laat het de vk ff nakijken! Spannend!

Dames, wat ik nu weer lees in de telegraaf:

Baby gered uit bloedhete auto | Binnenland | Telegraaf.nl
    Ik lees dit bericht en ik kan er zo kwaad om worden! Het gebeurt de laatste tijd weer zo vaak! Waarom laat je je 2 weken oude baby in de auto zitten als je boodschappen gaat doen??? Ongeacht het weer!!!! Wat vinden jullie?

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Caadje, gefeliciteerd!
    Heftig geweest dus, maar straks lekker naar huis en daar lekker verder genieten en herstellen!

Ik begin echt gesloopt te raken.. Dochter slaapt al nachten beroerd en is vroeg weer wakker. Vriend heeft vroege diensten deze en volgende week dus die moet er om 5 uur uit.. Dus komt merendeel op mij terecht.. Maar nu kan ik zelf niet meer.. Zie nu al tegen vandaag op :( Straks even naar de braderie en maar ns even met vriend overleggen of ze niet ergens een nachtje kan tukken ;)

8. Linana

Linana Niet meer actief

Caadje: gefeliciteerd!!! Nu lekker genieten

Tatiana: de 6 kids zijn van mijn schoonma he :p waarvan 3 al volwassen en 3 nog klein (4, 9 en 10). Meestal spelen ze gewoon buiten voor de deur en heb ik er totaal geen last van. Het is wel altijd een enorm drukke bende daar, maar daar houd ik wel van :D Zo ben ik ook groot geworden; altijd kids thuis uit de buurt.

Krampen hebben niet doorgezet, kon heerlijk slapen zonder gedonder ;)

Vandaag bloedheet, heerlijk vooruitzicht.... Ik heb ook zin in dingen die we niet om huis hebben (stokbrood met tonijn)

Hebben jullie nog plannen om de dag fatsoenlijk door te komen?

9. Romyvs

Romyvs Actief lid

31 okt 2013
    105
    0
    16
    Vrouw
    Student
    Caadje gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat je je mannetje eindelijk in je armen hebt na een moeizame bevalling. Hoe heet de kleine kerel?

10. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Caadje gefeliciteerd!!! Fijn dat het allemaal achter de rug is.

Mysterious, ik zou het idd ook even laten checken! Klinkt wel als vruchtwater.

Hier is het weer rustig. Ik vraag me nu alleen af of de kleine niet weer gedraaid is gisteren. Heb ik de vorige keer ook wel een dag last van gehad.

11. MysteriousG

Caadje van harte gefeliciteerd jullie zoon meid :D fijn dat t uiteindelijk allemaal gowd is verlopen :) nu lkkr bijkomen en genieten maar ;)

@hier: denk niet dat t vruchtwater was. Het was eenmalig wat t ook zijn mag.. en vruchtwater moet toch blijven komen?

@dreamer aaaah dikke knuf meid! Ik zou ook gesloopt zijn :( ik hoop dat t geregeld kan worden!

12. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik heb een hele lieve schoonmoeder. Schat van een mens. Ze is heel erg met de natuur, aarde etc. bezig. Vriend en ik totaal niet. Daar zijn wij te nuchter voor.

Nu appte ze netjes of ze langs kon komen. Prima! Geen probleem natuurlijk :)
    Op het moment dat ze aankwam, was de kleine man vollop aan het huilen. Vriend en ik wisten dat dat meneertje honger had. Dit wist sm dus niet. Zij wou hem wel kalmeren. Ik maakte al aanstalten om naar boven te gaan. Nog steeds aan het brullen, wou ze haar pink in zijn mond doen om iets te activeren in de hersenen???:( Geen idee wat. Vriend werd een beetje geïrriteerd, omdat ze haar vinger in zn mond deed. Hij doet dat niet eens, alleen ik.

Eenmaal boven roept ze naar boven of ik het erg zou vinden als ze erbij kwam zitten. Ze wou de kleine onderzoeken en dit kon alleen maar als hij ontspannen was... Gelukkig zag me vriend mijn gezicht. Nee sorry, als ik bv geef is dat heel intiem. Momentje voor mij en me zoon. Is dat zo gek?

Ik snap dat ze wilt helpen. Allemaal lief bedoeld, maar ik weet nu echt wel als me kind huilt wat er aan de hand is. Het was echt honger, want meneer zit nu zo gulzig te drinken.

Zo, moest het even van me afschrijven. Sorry voor het ego berichtje. Ik merk alleen dat ik zoveel adviezen krijg over hoe ik het anders zou moeten doen en word daar onderhand een beetje gek van. Ik ben net een week moeder en moet alles nog ontdekken. Voor mij is dit ook nieuw... Waar is die bubbel gebleven waar ik tijdens de zwangerschap veilig in zat? Die is in 1 keer opengeklapt. Recht in m'n gezicht. Auw!

13. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    twixie...

ik kan het gevoel helaas...
    Bij onze eerste had ze onwijs veel krampjes, heel veel gehuild en we konden zelf alleen slapen als we haar in slaap wiegde/loopte..
    Zoveel mensen wisten maar raad te geven, allemaal wat anders van de meest uiteenlopende meningen. Kortom ik werd er helemaal gek van!

Ik zeg altijd, volg je eigen moeder hart jij kent je kindje het beste en ik snap echt wel dat je niet een sm bij de borstvoeding wilt en zeker geen vinger van haar in de mond wilt van je kleintje. Sterker nog ik zal denk ik gaan flippen...

Trek gewoon je mond open, probeer het... Zeg wat jij wil, die fout heb ik helaas bij de eerste gemaakt door alles maar te pikken en daardoor heb ik de eerste paar maanden/jaar nou niet echt op een wolkje geleefd.

Kortom je bent een top mama :)

14. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    @caadje gefeliciteerd met de kleine man. Fijn dat je vandaag naar huis mag.

@twixie je moet indd gewoon doen wat jij goed acht andere weten het altijd beter maar jij bent zijn mama en daar moet ze dan maar mee dealen. Hopelijk laat ze je een beetje met rust verder.

@dreamer hopelijk kan de kleine meid even een nachtje ergens naar toe. Helemaal vermoeid de bevalling ingaan is ook niks.

Vanmorgen op de fiets gesprongen snel een klein badje gehaald dus dochter heeft al een baantje gezwommen. De temp is nu nog te doen dus zo even beetje opruimen en vanmiddag helemaal NIKS doen. Vanavond naar de verjaardag van me schoonvader als ik het een beetje trek tenminste.

15. MysteriousG

@twixie ahhhh meid schrijf t lkkr van je af. Erg begrijpelijk dat je daar niet van gediend bent.. ik zou ook flippen als iemand een vinger in de mond van mn baby zou doen of me overal met de baby wilde achtervolgen. En zoals anderen zeggen nix van aantrekken en je eigen moederhart volgen ;)

@hier ik heb last van zware nesteldrang en rugpijn grrrrrr!! Wil de keuken in en de kasten overhoop halen!!! Wil de babykamer weer eens grondig aanpakken en onze kledingkast een buurt geven!!

16. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @twix: voor de bevalling zelf ben ik niet bang en ook niet voor de pijn en alles wat er eventueel mis kan gaan. Maar de situatie met je schoonmoeder die jij hier aanhaalt, daar ben ik bang voor!! De commentaar, dat bemoeizieke gedoe, bah! Ik hoop dat ik sterk genoeg zal zijn om ze allemaal de mond te snoeren, want het lijkt me echt vervelend. Goed dat je het hier wel even kan schrijven, want dat blijft anders op je zitten.

@hier Ik heb zin om te gaan zwemmen en wat te chillen, maar mn mannetje is nog werken en ik wil opeens nergens meer alleen heen. Hmpf :(

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pfff ik dacht met dochter te gaan tukken maar t lukt me niet :p Vanavond maar weer op tijd dan.. Denk dat k dr toch maar thuis hou haha.. Tis toch mn kleine schatje :p

Einde vd dag lekker bbq'en.. Hoop dat t droog blijft :p

18. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff hier is het zo benauwd, al paar druppels regen gevallen maar helaas koelt totaal niet af.
    Blij dat ik rolluiken in huis heb haha, zit dus lekker in het donker binnen maar hou het zo wel vol ;)

Vind best raar, vandaag 37 weken dus de kleine meid mag officieel komen. Zo dubbel gevoel. Aan de ene kant hoop ik dat ze snel komt, maar aan de andere kant mag ze nog lekker blijven zitten van me. Nog even ''genieten'' aangezien het onze laatste kindje is.

Scheelt dat ik niet hoef te kiezen maar de kleine zelf kiest hoe wat waar en wanneer hahaha....

En meiden houden jullie het nog een beetje vol??? Daar ook zo vies benwaud?

19. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Twix, je doet het hartstikke goed! Sm zal het allemaal heel goed bedoelen maar wat je zelf al schrijft, ik denk dat je als moeder zelf het beste aanvoelt wat je kindje nodig heeft.

Even ego : ik heb zo'n onwijs last van mijn rug, weet niet of het wat betekend maar is niet prettig..
    Hoe gaat het met de rest, trekken jullie de hitte een beetje?

20. MysteriousG

Hier ook last van rugpijn en de hitte pfffff.. maarrrr de nesteldrang heeft gewonnen en ben ondertussen druk bezig met keukenkasten opruimen :)

De gordijnen en het plafondlamp voor de babykamer is eindelijk binnen!! :D Als ml thuiskomt deze gelijk vastmaken en is onze babykamertje compleet :D Yaaaaaaaaaaaaaaay

Voor mijn part mag de beeb nog een weekje blijven, want heb nog een boel dingen die thuis moeten gebeuren ;)

Ik ga maar weer een lkkr verder met de keuken :)

Deel Deze Pagina