Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Gefeliciteerd Caadje!! Hopelijk kan je nu lekker bijkomen en gaan genieten!!

Even heel ego; ik heb hier vandaag ZO'N baaldag, ben moe, alleen maar aan het slapen en hoe kom ik in hemelsnaam deze dagen tot donderdag nog door... :$:( sorry meiden, het moest er even uit..

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Mysterious, whaha ik moet zo lachen om jou enorme opruim woede..
    Wij zijn trapleuningen aan het plaatsen, hebben vanmorgen de box opgezet. Begin nu echt aan het eind van mijn to do lijstje te komen.

Ah Rowtje, klote dat de baby zich nog niet aandient. Snap dat je moe bent en dan deze hitte erbij. Sterkte nog ff meis.

3. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Knuf voor jou, Row! Wie weet komt de kleine man zich eerder laten zien (Maar ja, dat zeiden we een week geleden ook al, dus dat zegt niks :p)

Het is gewoon frustrerend dat iedereen zijn/haar mening erover heeft. Ik lach gewoon leuk en bedank hartelijk voor het advies. Daarna bepaal ik zelf wel wat ik er mee doe.
    Ik ben niet zo dat ik overal wat achter zoek.

Ze heeft de kleine 'gecontroleerd' en alles was prima. Nou goed toch!

Succes met die hitte dames. Het is niet niks. Zelfs ik ben nog niet buiten geweest. Ik zwaaide mesm uit en leek net alsof ik tegen een muur aanliep. Vies benauwd! Er staan wolken hier aan de lucht. Geen zonnetje te zien!

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

hahaha kan t niet helpen mn hormonen zijn op hol geslagen :)

De keukenkasten zien er weer netjes uit en de babykamer is ook weer spik en span :D

Hier ook zwaar benauwd en bewolkt bleeehhhhh.. Hou mezelf liever bezig dan dat ik op de bank zit te zweten haha :p

Vanavond komen mn ouders lkkr logeren en papa neemt zn kappersspullen mee om mn haren eindelijk te knippen :D Ik ga denk ik voor een bob.. Ben mn lange haren zat.. Geen zin ze telkens te moeten verzorgen en stijlen... Ben mn hele leven in totaal maar 4 keer naar een kapsalon geweest haha Ml gaat ook niet mr naar de kapper sinds wij samen zijn :p Heeerlijk zo'n gratis thuiskapper waar ik ook nog eens zielsveel van hou :)

Zoooo ik ga maar weer eens verder met de schoonmaak :D Ben vanavond vast gesloopt, maar nu voelt t heerlijk...

5. Linana

Linana Niet meer actief

De warmte valt mij eigenlijk heel erg mee ;)

Ik ben nu roti aan het koken en verder doe ik geen ene donder vandaag :D
    Net nog online gewinkeld voor de baby op kleertjes.com :D en ik denk dat daar het eerste pakje tussen zit! Ik had al 2 in m'n tas gestopt, maar 1 gaat er nu dus uit.

6. MysteriousG

phfoooeee hier is het hele huis is weer eens helemaal schoon :D Ben nu echt kapot pfff... Zometeen douchen en iets eten :$ Lost track of time :$ Ik ga voor cheese&macaroni :p Lkkr simpel en snel klaar..

Nu eerst ff douchen, want heb me kapot gezweet zeg!!

7. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dames? Hoe gaat het met jullie na deze warme dag?
    Ik ben vandaag naar een buitenzwembad geweest. Het water was nog niet zo warm, maar ik heb me er toch aan gewaagd. Gaf wel een vreemd gevoel aan mn buik, maar het heeft me goed gedaan. Heb wel wat moeite met het gestaar van mensen. Ik loop gewoon in bikini, maar ik voel de mensen kijken. heb ik anders nooit!

8. MysteriousG

@Darkness oh heerlijkkk! Dat gestaar heb ik ook last van hoor.. Ook zonder bikini pfff... ze kijken op een manier naar je buik alsof ze nog nooit een zwangere vrouw hebben gezien! ML werd er laatst ook gek van haha. Opeens zegt ie "waar kijken al die mensen toch naar!?? Hebben ze nog nooit een zwangere vrouw gezien??" :D

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Mysterious, goed bezig geweest dus weer haha.

Linana, heerlijk roti, jammie!!

Darkness, ik herken het helemaal. Liep net in de supermarkt, maar het lijkt wel of ik van een andere planeet kom pff.

Ik heb onwijs last van mijn rug en de hele tijd harde buiken. Voel me ook niet fit, ga dus vroeg naar bed, morgen doe ik helemaal niks.

10. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lig halfdood op bed. Mijn god wat ben ik moe opeens! En er zit hier een vervelende vlieg en die maakt zoveel lawaai. Nog nooit zo'n luidruchtige vlieg gehoord.*zucht* hormonen..
    Iemand, haal die baby uit mij!!

11. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo meiden allemaal de warmte overleefd dus vandaag :)

Hier wel even zwaar, behoorlijk last van nesteldrang en kinderen hebben ook nog even lekker in zwembadje gezeten.

En vandaag naar het sprookjesconcert geweest met de kinderen. Nou las dat iemand in bikini veel werd aangekeken ;) haha maar ik werd daar toch ook raar aangekeken haha... Sommige verklaarde me voor gek maar vooruit ben niet het type persoon wat gaat zitten afwachten...

Meiden die lekker vroeg naar bed gaan, slaap lekker allemaal. :)

12. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Druk dagje voor de boeg. Familie uit Assen komt op kraamvisite. Heel gezellig, maar wel wat druk. Me moeder heeft gelijk aangegeven dat als het teveel word ik het aan haar moet aangeven,zzodat zij iedereen de deur uit kan werken en dan gaan ze naar mijn moeders huis.

Voor nu dus de kleine eten geven. Mezelf een beetje toonbaar maken en dan is het alweer bijna tijd. Hier schijnt alleen geen zonnetje meer, dus jammer dat ze niet in de tuin kunnen zitten...

Fijne dag iedereen! Hebben jullie nog plannen?

13. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Twix: Succes met visite. Hopelijk is het je niet te druk. Hoe gaat het met de kleine man? Beter met zijn mondje?

@ego: Ik heb een rotnacht achter de rug. Kon maar niet slapen, vond mn draai niet, dan had ik het weer te warm,..
    Om 13u hebben we klanten en mijn huis is een puinhoop (dat heb je met een man die niks doet) dus ik kan maar beter beginnen aan de schoonmaak! Daarna zouden we op visite gaan bij schoonvader, maar daar pas ik voor. Krijg daar iedere keer het gevoel dat ik hen wat misdaan heb en ik kan dat nu niet meer hebben.

*over schoonvader: hij vind het maar niks dat het een meisje is, dat we geen groot huwelijksfeest hebben gegeven, dat de kleine dubbele achternamen zal krijgen, dat ik pro-borstvoeding ben en de baby zo lang mogelijk bij ons op de kamer wil laten slapen, enz.. En dat moet ik dus elke keer opnieuw aanhoren!

14. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @Darkness: Jeetje wat een veeleisende schoonvader heb je.. Tis toch allemaal jouw/jullie beslissing? Daar heeft ie zich maar bij neer te leggen. Sorry dak misschien zo bot overkom, is niet de bedoeling, maar je moet gewoon naar je eigen gevoel luisteren en doen wat jullie willen!

Dan had ik nog een vraagje. Kep hem ook int forum gesteld maar doe het hier ook. Als je zelf voor een zh bevalling kiest, hoe lang na de bevalling moet je dan weer naar huis als alles goed is gegaan?
    Bij mijn eerste zwangerschap moest ik int zh bevallen en moest ik 5 dagen blijven.. En dat vond ik wel fijn...;)

15. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    @Talliej: als verder alles goed is, mag je dezelfde dag naar huis hoor. Alleen als je 's avonds bevalt moet je misschien een nachtje blijven, maar 5 dagen zonder medische noodzaak zit er niet in hoor.

@darkness: wow wat een schoonvader :$ Echt irritant als je steeds alles weer moet aanhoren. Sterkte na je rotnacht...

@Twixie: succes met je bezoek... fijn dat je moeder het een beetje in de gaten houdt!

Hier verder geen bijzonderheden. Geen plannen, dus lekker rustig dagje.

16. MysteriousG

@twix succs en veel plezier met de visite :) hopelijk heb je een leuke dagje zonder gedoe :)

@darkness omg zo'n sv heb ik ook! Maar dan nog erger. T wordt niet gezegd waar ik bij ben, maar achter mn rug om! En dan ook alles verdraaien alsof ik bv met opzet een meisje heb gekregen ofoz :$ gelukkig hebben we een tijdje al de contact verbroken.. werd al zn beledigingen spuugzat en ml ook!

@ Talliej ik heb gehoord da als t verder goed met moeder en baby gaat, je dezelfde dag naar huis mogen dan :)

@hier ik heb ook lekker rustig dagje met mn ouders :)

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogge!
    Hier ook de warmte overleefd gister.. Lekker bij oom en tante gebbq'ued.. Ik had me daarna een voeten haha! Gelukkig vannacht redelijk weg getrokken..

Net ineens aan de diarree.. Hoop dat het een teken is :p :D
    M'n meisje is fijn bij de oma's. Ik ga zo alleen ff stofzuigen en de was in de droger gooien (tsja t regent steeds, heb t liever buiten haha).

Eerst nog maar wat eten.. Barst vd honger ondanks twee broodjes vanochtend...

18. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Morning meiden,

Twix succes met de visite. Lief van je moeder, dat ze ze mee naar huis neemt als het teveel word.

Darkness, pff wat een schoonvader. Alsof een meisje minder bijzonder is. En wat een eisen. Jullie bepalen toch zelf hoe je je leven indeelt.

Talliej, volgens ga je inderdaad een paar uur na de bevalling naar huis, als alles voorspoedig is verlopen.

Fijne dag meiden, geniet van de visite, of juist de rust. Wij gaan even naar mijn schoonouders en samen een terrasje pakken, heerlijk!

19. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

terug van weggeweest! Ik ga zo even op zoek naar de laatste kopie van de lijst, want ben natuurlijk hartstikke benieuwd wie er bevallen zijn en wie ik dus mag feliciteren!

Sinds we dinsdag uit het ziekenhuis zijn ontslagen, hebben we heel wat beleefd. De eerste dagen na de bevalling hapte Castiël steeds niet goed aan, dus viel hij flink af. Hij heeft bijvoeding gekregen en het zag er even naar uit dat het gewoon niet ging lukken met de borstvoeding. Vanaf dinsdag dus thuis en met de kraamhulp heel intensief gewerkt aan het borstvoeding probleem, en heel langzaam zagen we wat verbetering. Onze kraam werkt in een duobaan, dus na een aantal dagen hebben we een nieuwe gekregen. Gisteren lag castiël in de wagenbak toen hij begon te huilen en toen zag ze dat zijn tongriepje vrij kort was. Deze is gisteren ook gekliefd door de verloskundige.... nou, wat een verschil! We hebben de afgelopen 24 uur meer vooruitgang geboekt dan in de hele week bij elkaar. Zo blij! Ook boos, want ik heb in het ziekenhuis nog gevraagd of het niet te kort was omdat ik wist dat het een te reden kan zijn dat het niet wil lukken. :x

Als het gelijk was gekliefd, hadden we waarschijnlijk niet zoveel hoeven vechten om de voeding te laten lukken, was hij niet zoveel afgevallen waardoor we langer moesten blijven, enz... grrrrr

20. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mysterious: ik heb ook zo'n gevoel dat er vanalles achter mn rug om gezegd wordt, maarja.. ik heb de eerste jaren dat we samen waren mijn.man moeten dwingen op bezoek te gaan bij zijn vader en hem te bellen. Dus ik snap niet waarom ik de slechte ben. Hij weet het ook altijd beter en neemt niets van een vrouw aan. Voor mij hoeft dat allemaal niet meer..

@Tallie: t is niet bot. T is de waarheid :) enige goede dat die man ooit gepresteerd heeft is mijn vriend verwekken en daarmee is het ook meteen gestopt!

Deel Deze Pagina