Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Okeee... wie geeft me een schop onder mn hol? Moet nu echt eea gaan doen haha!

2. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @Dreamer: Nee hoor ik geef je geen schop onder je kont... Lekker helemaal niks doen vandaag! Het is rotweer en lekker genieten van een lui dagje... ;)

@Ontslag na bevalling: Het lijkt me zo snel om na 2 uur na je bevalling alweer naar huis te gaan/moeten. Ben je er dan echt wel aan toe?

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Tsja zonder medische indicatie zal je denk ik weinig te zeggen hebben.. Je bent vrij om in t zhuis te bevallen.. Maar net zoals met ziekte en opname, ze houden geen "kostgangers" zoals wij dat altijd zeggen ;)

4. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @ Schoonvader, Afschuwelijk lijkt me dat! :(

@ TallieJ, Ik was met 2,5 uur weer thuis. Heerlijk! Was er echt aan toe. Beter dan dat ziekenhuis...

5. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Banana, balen van de opstart problemen, maar fijn dat er nu wat aan gedaan is en je meteen vooruitgang ziet.. Nu lekker aan het genieten met je mannetje thuis, oh lijkt me zo heerlijk!

Schoonvader, pff ja nogmaals, vreselijk! Helaas krijg je familie er altijd gratis bij. Soms heb je geluk en soms echt pech. Kunnen jullie hem niet links laten liggen, of wilt je vriend het contact graag houden?

Dreamer, lekker genieten van je rust. Je zal het wel nodig hebben. Ik lig ook nog steeds op de bank, niet vooruit te branden ook zeg pff haha.

Mij lijkt het juist heerlijk om meteen naar huis te mogen. Heb afgelopen jaren genoeg ziekenhuis gezien..

6. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hey stelletje kletskousen!

Kan het moeilijk bijhouden maar leef en lees wel met jullie mee hoor!
    Het is zo gek om te lezen dat (de meeste van jullie) aan het hopen zijn op een snelle bevalling en de echte laatste loodjes aan het beleven zijn en ik al weer 3 en halve week mama ben (was ik natuurlijk al)

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik wordt echt geeeekk.. Heb gister zoveel vocht vastgehouden en nu moet ik echt elke vijf minuten plassen..

8. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @banana: jammer dat ze het niet eerder hebben opgemerkt want dat had je heel wat zorgen bespaard. Gelukkig gaat het de goeie kant op nu!

@taatje: ik ben degene die mijn vriend haast dwingt contact met zijn vader te onderhouden omdat ik dat belangrijk vind. Ga ik toch eens mee stoppen, denk ik zo. Heb het hem net nog gezegd toen hij uit zichzelf zei dat ik niet mee hoefde.

Ik heb net liggen huilen omdat de wasmachine stuk is (draait niet meer rond, rook verbrand). Stomme hormonen! Stomme laatste loodjes!

Zou Rowtje aan het bevallen zijn? :D

9. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier hetzelfde qua bijhouden :D

Wat gaat dat hard zeg, 3,5 week alweer! Hoe gaat het met de kleine?

Ik ben er nu ook wel aan toe om te gaan bevallen, maar het is nog rustig hier :p Misschien aankomende week dan maar...

10. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Dag dames wat een berichten

Hoe gaat het met iedereen.
    Hier redelijk ben druk inde weer geweest en tee flesjes bitterlemon verder en mog geen baby....
    Ben er echt zo zat van en tot vrijdag duurt cht nog zo lang.

Schoonouders vervelend zeg ik heb dat ban mijn moeder niet ervaren dus ben benieuwd hoe mijn schoonmoeder zou zijn.

Banan wat vervelend dat ze niets opgemerkt hebben had hoop drama gescheeld en vind het ergens ook wel
    Laks als jij het aan gegeven hebt....

De zon schijnt nu vol op dus ga lekker hapjes maken en vlees en de bbq zo aankalken. Me dochter wil pannenkoeken met komkommer en arbeiden met Choco saus haha.pannenkoeken met komkommer is hier tortilla wrap met parturijn en komkommer reepjes ;)

11. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hebben jullie ook zo zere voeten nu met dit weer en pijn en veel vocht is normaal toch ?

12. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, Caadje! :)

Heb een aantal pagina's teruggelezen, maar ik heb geen lijst voorbij zien komen.. Zijn er nog dames bevallen? Ik ben veel te lui om tientallen pagina's door te worstelen .... ;)

Hoe gaat het met de nieuw(her-)bakken mama's? Kunnen jullie een beetje de draai vinden?

Schoonvaders... ik heb onwijs geluk met die van mij, het is een schat! Mijn schoonloeder daarentegen... hihi.. ;) Valt wel mee hoor.. maar kan af en toe best overheersend doen (beetje zoals jouw schoonvader, dus) en heeft dus zelf een sterke mening, waardoor ze de mening van een ander niet goed kan accepteren. Maakt verder niet uit, maar ze geeft dan van die steken onder water... en dan de vermoorde onschuld uithangen als je er iets van zegt of laat blijken dat haar passief-agressieve gedrag je irriteert. ("ik doe toch niets?"). Ik zou liever hebben dat men er eerlijk en direct voor uitkomt, dan achter de rug om of met omhalen!

Maar dan behoud ik me het recht wel voor om zelf ook even 'subtiel' te zeggen wat ik ervan vind.. :D

Maar wel super vervelend.. je kunt het er gewoon niet bij hebben nu! En het is gewoon rete irritant en vreet aan je... knuf!

13. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Helaas Darkness op wat krampen na, helemaal geen teken van een nadere bevalling hier ;) wat mij behoorlijk chago maakt en samen met 0,0% energie vandaag alleen maar geslapen en op de bank gehangen..

Ik ga morgen weer proberen het één en ander schoon te maken en te reageren op jullie berichtjes en wat socialer over te komen als nu :p vooralsnog lijk ik op een zombie, sorry meiden..

14. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @row: met zo'n hitte zou het maar vreemd zijn als je geen zombie zou zijn. Bah, zo benauwd! Ik weet geen blijf met mezelf en ben het zo beu, maar ik voel me een overdrijver als ik aan jou denk.

@tatiana: ik heb nog geen enkele keer zo'n last van mijn voeten gehad als vandaag. Lijkt wel of ze opgeblazen zijn als een ballon. Voelt echt niet aangenaam en niks lijkt te helpen.

15. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Ahh nee hoor Darkness, we hebben het allemaal zwaar zo die laatste dagen, zeker met dit weer :$ ik merk alleen de laatste dagen hoe erg ik er toch wel tegen op zie om weer ingeleid te worden en voel me teleurgesteld dat het niet spontaan gebeurd (wat niet is kan nog komen, maar als ik m'n lichaam zo aan voel, loop ik nog wel tot donderdag door.. Ik heb nu al m'n hoop op het strippen overmorgen gezet ;))

Hoe was jullie dag meiden?

16. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Row: zelfs ik heb dat met inleiden en ik ben net 39 weken. Zou nog bijna 3 weken kunnen rondlopen in principe. Begint me meer en meer op te vallen hoe pessimistisch ik eigenlijk denk :)

Buiten is het heerlijk nu!! Alleen de gin-tonic ontbreekt :D

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ooooh ja k geloof dat ik vd week maar bitter lemon haal.. Kan verder geen kwaad toch? Vind het sowieso lekker maar nu met dit warme weer helemaal :D hoeft nog niet eens persee wee-opwekkend te zijn. Maar kan verder voor de beeb geen kwaad toch als ik het weer drink?

18. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    - tatiana tot vandaag had ik geen gezwollen voeten maar nu zie je niet eens het verschil tussen me been en me enkel😳

Bananarama fijn dat het nu wel llukt met drinken, wat was er eerst waardoor het niet ging want dat begreep ik even niet uit je stukje sorry.

Rowtje kan me voorstellen dat je opziet tegen het inleiden, hoop met je mee dat het strippen gewoon gaat lukken.

Of het door de warmte komt of door de hormonen ik weet het niet maar mijn irritatie level is laag niet normaal. En dan vooral als mensen elke keer dat je ze spreekt zeggen, kun je vandaag die kleine niet op de wereld zetten! Tuurlijk kan ik dat, ik zal er een bakje melk voor zetten in de hoop dat hij er op af komt! Of me man met een zaklampen ervoor laten liggen om hem de weg naar buiten te wijzen. Ik kan er gewoon niet vriendelijk meer op reageren! Niet dat jullie er iets mee kunnen maar ik heb het weer even van me afgeschreven hihi.

19. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, bakje melk! Oh Miesje, geniaal. Lag dubbel :D

20. Linana

Linana Niet meer actief

Ff heel ego... Sorry
    Ik heb nu sinds 8 uur af en aan echt enorme pijn in m'n onderrug. Ben net even onder de douche gesprongen en het hield even op, maar inmiddels begint de zeurende pijn weer.
    Ook af en toe een harde buik. Is dit nu eindelijk het begin of dit nog steeds voorwerk. Want dit voelt wel anders als de menstruatiepijn in alleen de buik die ik al een week heb af en aan.
    Ik hoop echt dat dit het echte werk is ;)

Deel Deze Pagina