Als het komt en gaat linana zouden het rugweeen kunnen zijn. Spannend☺️ Dreamer: niet meer als dat hij normaal doet. Doet het zeer of dat niet?
Spannend, Linana! Hoop dat het doorzet! Wij willen een nieuwe baby Ik hoop dat het snel begint voor jou, Row! Voor iedereen trouwens, maar hoeveel afspraken hennen wij nu niet al gehad ha ha Mijn buik stond hartstikke strak einde van de zwangerschap, dacht dat ik op een gegeven moment uiteen spatte, Dreamer. Echt geen fijn gevoel nee... Hier ligt de kleine man al heel de avond op me buik. Lekker zeg! Even op en top genieten zo...
Ik hoop ook dat het doorzet, maar het lijkt nu eerder op afzwakken Rugweeen herken ik nog van mijn eerste en dit leek er wel veel op. Even afwachten wat er vannacht nog gaat gebeuren
Ik ben allang blij dat ik niet de enige ben Darkness en het ergste is voordat we het weten ligt ons kleintje ook in onze armen en denken we 'waarom waren we zo ongeduldig' nou ja met elkaars steun komen we er wel Ja het is nu heerlijk buiten, ik heb me lekker laten verzorgen in een hoekje in de schaduw Volgens mij kan je bitter lemon gewoon veilig drinken dreamer, als het zoals alles maar met mate is.. Gister had ik ook een hele strakke buik, volgens mij komt het door vermoeidheid, tenminste zo herken ik het bij mijzelf.. Hihi miesje, zo herkenbaar, al die zogenaamde goed bedoelde, of grappige opmerkingen whaaaaaa houd je mond en laat me met rust net óf IK niet wil bevallen grrrr... Mensen moeten nu gewoon uit m'n buurt blijven!! Maar wie weet lukt het wel met een bakje melk, ik ben nu in staat alles te proberen Spannend Linana, het weekend was ook goed zei je toch? ik ga hard voor je duimen! @ bananarama, leuk weer even wat van je te horen! En fijn dat het nu goed gaat, wat lijkt me dat frustrerend zeg, zeker als je er nog om vraagt! Hopelijk krijgen jullie nu lekker de tijd om te genieten! Hou op schei uit twixie, ik wil van niemand meer een datum horen haha, ik heb elke eind mei/begin juni wel gehoord uit ieder anders mond en ik maar hopen op een goede voorspelling van iemand heerlijk hoor dat je zo lekker aan het genieten bent van je kleintje!! Hoe is het met alle visites en vervelende schoonfamilie s gegaan vandaag? Ik ga zo lekker proberen te slapen weer een dag dichterbij de bevalling
Hahahahaha bakje melk nou als dat kon had ik allang gedaan! Maar snap je irritatie mijn vriend vind irritant als ik tegen me buik zeg van nou baby kom er maar uit. Denk dat het hem ergens benauwd zenuwen zijn wel schattig hihi. Mijn dochtertje is van eerdere relatie namelijk(praat er niet echt graag over). Dus ik ben zeer benieuwd hoe zijn reactie zou zijn. Limans hoop dat je ook mag bevallen. Ik heb ook vrij veel last van harde buiken etc en me voeten enorm opgezet niet normaal en pijn dat doet tintelt helemaal nu ik in bed lig bleh !!! Morgen weer een warme dag. Niet echt gunstig voor de hoogzwangeren
Linana, de nacht goed doorgekomen, of is het echt gestopt? Haha Miesje, irritant inderdaad. Snap dat je er helemaal gek van word. Zo Tatiana, dat is inderdaad behoorlijk dik zeg pff.. Vandaag weer zo'n lekkere warme dag. Lekker met de voetjes in een koude bak water. Hier weer opgestaan met rugpijn.. Heb zelf gezegd dat ik deze week zou bevallen haha, ben benieuwd. Zou je aan een vk kunnen vragen, of ze wilt kijken of de boel al een beetje verweekt is?
Ziet er niet prettig uit tatiana 😔. Taatje je kan het altijd vragen, alleen kan je volgens mij nog best lang doorlopen met een verweekte baarmoeder mond dus weet niet of het ook iets zegt over de bevalling. Weer een dagje verder rowtje, en vrees dat het bakje melk ook niet gaat werken hoor😔. Maar als er iets was wat hielp denk ik dat we dat met zijn alle heel snel gingen uitvoeren haha. Straks met vrienden, zusje en dochter even naar de paardenmarkt/kermis. En vanmiddag in de schaduw in de zon zitten. Jullie nog plannen voor vandaag?
Morning! Hier weinig plannen vandaag.. Gezinsdagje denk ik zo.. Beeb heeft er toch nog geen zin in geloof ik Mijn gevoel zei vanaf begin al 10 juni, maar nu het bijna de 10e is is mijn gevoel ver te zoeken
@tatiana: Ik heb ook van die opgezwollen voeten!!! Ik heb er gelukkig geen last van in de zin van pijn... Maar tis wel irritant met schoenen aan doen enzo.. Vandaag ben ik 38+4. Bij mijn dochter braken mijn vliezen bij 38+4, 12 uur later begonnen de weeen en bij 38+5 werd ze geboren. Deze zal langer blijven zitten ben ik bang.. Maar das wel vreemd haha!
Woow Tatiana!! Dat zijn mooie olifantenpootjes inderdaad :O Taatje: ik heb heerlijk geslapen, dus hier nog geen baby (helaas) Dreamer: mijn gevoel zegt ook de week van 10 juni, niet een specifieke datum, maar ergens tussen de 10de en 15de. Mijn beste vriendin denkt ook dat de baby deze week ergens komt. We zullen het zien. Plannen voor vandaag? Even snel naar de supermarkt voor brood En daarna lekker niksen denk ik. Oh ja, mijn wenkbrauwen epileren haha, want dat is echt noodzakelijk
@tatiana: dat lijken mijn voeten wel! Echte ballonnetjes! Ik merk ook dat het s nachts niet meer wegtrekt, dus dat wordt nog gezellig komende dagen/weken (?) Deze week is het volle maan dacht ik. Misschien dat we dan met zn allen kunnen bevallen? Ben heus niet bijgelovig hoor, t is de wanhoop die spreekt!
Goedemorgen meiden! Nog geen baby's dus? Balen dat het niet heeft doorgezet Linana.. Soms zien mijn voeten er ook zo uit Tatiana, het trekt alleen wel weer en doet geen zeer.. Lekker rustig aan doen maar! Ik ben inderdaad bang dat het bakje melk ook niet wil helpen miesje maar inderdaad we zijn alweer een dagje verder, als ik nu zeg morgen strippen, klinkt het ineens erg dichtbij Nou meiden ik hoop dat voor in ieder geval één van jullie je geplande datum wil lukken en anders allemaal maar met de volle maan Mijn plannen voor vandaag? Boven even lekker schoonmaken, maar dat is zo gebeurd.. ook nog een boodschapje en verder wachten, wachten, wachten...
Jammer linana dat het niet heeft doorgezet. Geduldig afwachten maar weer. Wij gaan straks even een kapstok kopen en op zoek naar een nieuwe kast. Verder weinig plannen. Fijne dag meiden!
Zooo heel wat afgekletst zie ik @linana jammer meid! Hopelijk is t snel zo ver... @tatiana ik heb precies zelfde voeten!! Zelfs met kussen onder voeten slapen heeft niet geholpen!! @hier: heb nu ook een bob kapsel. Lekker licht op mn hoofd verder ben ik ook opgezwollen bleehhh... maar heb hier nergens last van behalve af en toe een dikke klodder afscheiding wat op rekbaar eiwit lijkt @vraag: ik heb gisteren de baby wel gevoeld, maar naar mijn gevoel minder dan normaal... is dat nu normaal of zal ik de vk bellen?
Je moet beeb iig 10x pd voelen Mysterious. maar als je zelf grote verandering merkt moet je gewoon ff bellen..
Das wat hier laatste keer werd gezegd toen k zei dat ik minder voelde.. Sowieso op t eind worden ze rustiger en schijnt dat ze met de hitte ook rustiger zijn...