Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Spannend Linana, die dag komt wel dicht in de buurt :D Toen ik ingeleid werd, moest ik om 9.00 daar zijn om 19.02 is de kleine geboren en moest één nachtje blijven, als ik zelf kon douchen mocht ik weg, ik sprong er gelijk onder ;)

Dank je mysterious, ik hoop dat al het duimen van iedereen werkt :D mocht ze inderdaad kunnen strippen denk ik wel dat ik de rest van de dag bij elk krampje zenuwachtig word haha

@ Tatiana, hier voel ik de baby wel zo vaak ja, ik moet wel zeggen dat er dagen zijn, zoals vandaag, dat ik er wel even voor moet liggen..

@ Bibii, spannend hoor dat is ook al bijna!! Ik voel me zeker gesteund en begrepen hier, dat is zó fijn af en toe :D

@ Darkness, heerlijk lijkt me die reflexologie, ben jaloers :D hopelijk helpt het ook dat donderwolkje boven je hoofd te verdrijven, niet leuk!!

2. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben hier ook nog niet eerder geweest, maar ook aan het aftellen en inmiddels behoorlijk ongeduldig...
    Mijn dochter geboren met 37 wkn 5 dgn en daar zit ik nu al overheen met 38 wkn 3 dgn...had beetje gehoopt dat ze er ook al zou zijn! Maar iedere zwangerschap/baby/bevalling is natuurlijk anders.
    Ook nog weinig tekens van een naderende bevalling. ..alleen vorige week een dag met veel harde buiken en rugpijn, maar helemaal niks meer.

Sterkte dames met wachten, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje ;)

3. Linana

Linana Niet meer actief

Welkom! En vast wel :D er wordt hier een hoop afgekletst!!

Darkness: ik las laatst dat veel vrouwen hier op het eind last van hebben :( Hopelijk helpt "de behandeling" wel wat! Ook voor misschien het een en ander opwekken

4. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Ik had een vraagje, afgelopen donderdag lag de baby nog niet ingedaald, een heel klein stukje zat ze erin volgens de verlos.
    Kan daardoor de bevalling langer op zich laten wachten?

5. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Hier nog steeds krampen maar niet korter achtereen of heftiger. Gelukkig vandaag geen vocht in me voeten. Balen tatiana dat je daar zo'n last van hebt.

Dus over 6 dagen heb je je kleintje lekker in je armen bibi lekker hoor!

Rowtje heel veel succes morgen hopelijk lukt het strippen!

Nou Darkness hoop wel dat ze dan samen met de nageboorte gelijk je postnatale depressie ook weggooien😉. Geniet er maar lekker van woensdag.

Goede nacht toegewenst allemaal, zonder al teveel warmte en plaspauzes!

6. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Nee dat zou niet uit moeten maken wat ik begrepen heb, sommige baby'tjes dalen ook echt pas in tijdens de bevalling.

7. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@bibii & @skimms welkom meiden! :D

@3vlinders tot zover ik weet heeft indaling niet veel meer te maken met een bevalling. Ten minste dat heb ik me laten vertellen ;)

@tatiana ik heb t vandaag beetje bijgehouden en volgens mij heb ik haar al 10x gevoeld.. :)

8. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee nou ja afwachten dan maar :D

9. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    M'n Armeense buren hebben visite en zitten in de tuin te kletsen. Zo hard dat ik er niet van kan slapen... Ik snap dat echt niet he. Het is bijna 23:00 uur. Zou je toch denken dat ze wat zachter praten? *zucht

10. MysteriousG

Bah bahhhh hier onweert t nog steeds! En t is zooooo benauwd hier blehhhh.. ik kan voorlopig blijkbaar niet slapen *zucht*

11. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook helaas.. echt plakkerig in huis.

12. MysteriousG

Oohhhh twixie erg is dat heee!? Wij hebben een bovenbuurvrouw die in de zorgv werkt en meestal avonduren moet draaien. Telkens als ze net thuis is of weggaat midden in de nacht, knalt ze alle deuren superhard dicht alsof ze issues heeft :$ en loopt ook nog een heel hard stampend met naald hakken thuis aan pfff... ml noemt haar mevr paard :p

13. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah mysterious:p ik ken het, hier ook helaas zon buurvrouw ghhr

14. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ik heb me beeb alleen vanmorgen heel even gevoeld en lig nu half uur op bed en vanmiddag bij mijn schoonouders op de tuinstoel gezeten en verder niets echt bijzonders... Zal morgen f beetje in de gaten houden.... Vond al wel wat rustiger maar dacht ook dat was omdat het warm is En minder ruimte.

15. MysteriousG

@3vlinders erg heeer!?? Om gek van te worden

@tatiana anders ff de vk bellen meid! Beter t zekere voor t onzekere nemen..

16. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Afschuwelijk is het. Ik bedenk me altijd hoe het is voor de ander als ik zo rumoerig was.. Nou, not so amused! Gelukkig is het opgehouden

17. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Heerlijk twix van die buren die alleen aan zichzelf denken.
    Gelukkig geen ervaring mee in onze buurt, maar je kan daar behoorlijk last van hebben.

Wat een hitte in huis. Ik lig al een uur met harde buiken af en aan in bed. Zijn niet heel prettig maar het voelt niet heel pijnlijk. Ik wil gewoon lekker slapen of mijn baby!!

18. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zo te zien niet de enige die een slechte nacht heeft/had. Ik heb maximum een uur geslapen en voor de rest lig ik te piekeren en te woelen. En alsof het nog niet erg genoeg is gaf ML me zonet nog even wat meer stof om over na te denken. Hij is lekker werken nu en vrouwtje kan het oplossen. Heb straks 2 kinderen ipv 1 :D
    Ben die pijntjes in mn onderbuik en -rug ook stilaan zat. Sinds die "valse start" vanvorige week is dat blijven sluimeren. Blergh..

19. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Zo, een uur slaap... Dat is niet veel! Kun je overdag nog wat bijslapen?
    Lekker he, die mannen :p Je kunt niet met en niet zonder ze. Je lichaam is nu wel vollop aan het rommelen he, darkness. Dus wie weet? Zou leuk zijn! Kunnen we weer iemand feliciteren!

Ben zo benieuwd wie de volgende is :D

Iemand nog wat van MrsDee gehoord?

20. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Pff lig ook al een uur wakker :( ik ben zo misselijk blegh..

Deel Deze Pagina