hahahaha twixie wallen tot aan mijn ballen leuk is dat niet natuurlijk maar je uitspraak wel! Hier gelukkig nog geen extra striae erbij gekregen nog niet heb nog 8 weken te gaan dus ja wie weet heb van mijn vorige zwangerschap wel nog striae maar niet op mijn billen! Caadje geen idee klinkt wel heel vervelend! jammer genoeg dus geen tips ja vandaag ook gebeld voor een intake van de kraamzorg, volgende week dinsdag komen ze langs voor het eerst een thuisbezoek van de kraamzorg dus ben benieuwd hoe dat gaat bij de 1ste ben ik naar een kraamzorghotel gegaan, en de 2e keer had ik een telefonische intake. wat komen ze dan doen en wat willen ze weten?
Oh, ben ik niet de enige die een moeizame nacht heeft gehad! Dreamer, lief hoor dat je man nu toch toegeeft. Zeg je hem dat hij nu geen winterjas meer aan doet? Baby is nog steeds in 'fanfare stand', heb ook niet veel anders gedaan dan gerust vandaag dus dat verklaard het misschien ook wel. Man gaat ook graag winkelen voor dochter. Hij is soms wat onzeker of het goed bij elkaar past, maar ik probeer hem toch altijd te overtuigen het aan te schaffen. Het is namelijk ook zijn dochter! Ik wil hem nooit het gevoel geven dat ik uiteindelijk de keuze heb, wij hebben een heel gelijkwaardige relatie namelijk. En daar hoort gezeik over kleding niet bij. OK, het zal niet altijd mijn keus zijn, maar hé, ik kan niet altijd mijn zin hebben. Ik vind het ook heel erg schattig uitzien als man wat uit de rekken pakt. *smelt*
Hey dames! Vanaf vandaag heb ik nog 10 weken te gaan. Een spannende tijd hoor. Ik werk nl in de zorg en ik ben benieuwd hoe die laatste weken voor mij gaan verlopen.
Yeah!! Ik mag eindelijk meekletsen Vandaag precies 30 weken zwanger en hopelijk toch echt iets minder dan 10 weken te gaan, maar de baby zal het beslissen. Hier krijgt onze kleine man een broertje erbij en ik ben heel benieuwd hoe de interactie tussen hun zal zijn straks. Alles is baby ready, op 3 gordijnen die nog een zoompje nodig hebben na Oh en wat baby wasjes Ik las over een contract wat ondanks de ZW verlengd was, nou die zekerheid heb ik nog niet... Ik mag einde van mijn verlof contact opnemen om te kijken of het inmiddels druk genoeg is om mij een verlenging te geven Een beetje onzeker nog, maar ik maak mij er niet al te druk om. Ondanks mijn leeftijd (26) heb ik 6 maanden WW staan en ik heb plannen met mijn beste vriendin om iets voor onszelf op te starten, dus een ramp zou het niet zijn. Ik ga vanavond even rustig de tijd nemen om alles door te lezen
@miep yaaay jij ook hier? Gezellig @Linana welkom meid en wat fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken over je contract! Ik moet na mn bevalling eens weer op zoek gaan werk *zucht*... @twixie hahaha grapjas hier ook last van slapeloze nachten hoor pffff... ene keer is t de baby, andere keer ergens last van... ook erg last van de are dromen en nachtzweten pffffff... word dan kletsnat wakker bahhhhh @hier drukke dag blehhhh... sinds vanmorgen al onderweg om allerlei zaken te regelen.. nu zit ik bij carglass. Sterretje wordt gerapareerd en kan daarna eindelijk naar huis! Ben echt op!
Ik ben er nog niet zo zeker van of ik na m'n verlof nog werk heb, maar ik maak mij er in ieder geval niet druk om Ieder nadeel heeft z'n voordeel, wie weet vind jij straks wel een veel leukere/betere baan! Er kan nog zoveel gebeuren in de komende weken
Welkom dames! Lilana: wat vervelend dat je geen zekerheid hebt met je werk. Maar je klinkt erg vastberaden, en zo te horen heb je iets anders moois in het vooruitzicht (naast je baby dan )!
Hoihoi allemaal! Hier ook nog maar even te gaan, oke geen 10 weken maar nog 8,2 weken officieel. Maar eigenlijk nog maar een week of 5/6 tot ze de kleine pluisjes halen! Ik geniet momenteel echt van het zwanger zijn, geen kwaaltjes dus dat is fijn. Alleen verplichte bedrust maar ach genoeg tijd om uit te rusten voor de bevalling
Welkom nieuwe dames! Haha fleetwood, das een goeie al is t nu ineens een stuk minder warm.. Annamar, hier was bij de eerste intake toen een babbeltje, hoe je het graag zou zien tijdens je kraamweek, jonge of wat oudere persoon.. (sommige vragen ook of een man een probleem is, blijkbaar zijn er mannelijke verzorgers ) Ze wilde hier toen weten of ik bv of fv ging geven, of er en stagiaire bij mocht zijn en hoeveel uur ik in gedachte had om af te nemen... Verder wilde ze toen t kamertje even zien.. EN vooral gezellig gebep aangezien de intaker een vaste klant bij ons in de winkel is haha!
Tsss, krabbelt die vent nu ineens terug.. Nou serieus, mijn hormonen slaan op tilt nu.. Hij bekijkt het maar.. Einde van de maand ga ik wel zelf shoppen.. Heb k hem verdorie niet voor nodig...
Hahahahaha dreamer! Ik lach me suf om jou Extra veel uitgeven op zijn kosten, probleem opgelost! Hahah
haha Mannen... indd adem in adem uit en gewoon lekker zelf gaan shoppen! bedankt voor de info in ieder geval @linana komt vast goed als ik het zo hoor @twinkeltjes wat leuk een tweeling en heerlijk nog een paar weekjes dan zijn ze er leuk vooruitzicht nog 5 a 6 weken!
Ik val wel in slaap maar wordt gezellig midden in de nacht wakker. Nu al vanaf 4 uur... geprobeerd weer in te slapen maar nu toch maar even geplast en even wat internetten. Hopen dat ik straks nog in slaap val.
@babylove en Elise, het zal wel bij de laatste 10 weken horen. Waar ik eerst in slaap viel zodra ik mijn kussen rook, lig ik nu wakker op bed te draaien en te woelen om vervolgens eindelijk in slaap te vallen en dan 3 keer per nacht weer wakker te zijn Ik denk dat ik alles bij elkaar een uurtje of 6 heb geslapen en ik mag straks eerst een half uur in de bus en dan 8 uur lang een nieuwe groep begeleiden
Oooh Dreamer, daar zou je niet goed van worden, de draaikont! Lekker zelf gaan winkelen... Ik heb wel goed geslapen vannacht, maar ik was dan ook erg moe! Maar bekend is dat het gewoon hoort bij het laatste trimester. Wel heb ik nu snel last van maagzuur, zelfs als ik niet gegeten heb. Rennies in de aanslag! Hebben jullie nog plannen vandaag meiden? Ik moet nog twee uurtjes werken, al zal het de laatste vragen van de vervangster zijn, er is geen computer vrij. Daarna met mijn beste vriendin gaan winkelen voor de laatste kleertjes in maat 56. Ik heb mij echt moeten inhouden! Dus heb er veel zin in.
oh heerlijk winkelen, hier niet veel doen wat schoonmaakwerkzaamheden thuis, met de kids lunchen en vanmiddag zwemles met de jongste dat was het wel zo'n beetje deze week best een rustige week! Lekker shoppen heb ik ook wel zin in maar maat 50 en 56 heb ik wel genoeg nu 62 heb ik ook al wat liggen maar wil daar nog even mee wachten komt wel!