Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Hè hè! Dat werd tijd! Tijd voor een nieuwe baby, Row! Spannend... :D

2. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Hey meiden, bedankt voor het meeduimen!! Hier voel ik me na een warme douche alweer een stuk beter, al heb ik nog behoorlijk pijn down under ;) maar de krampen zijn weg.. aan de ene kant hoop ik dat er nog wat gebeurt, aan de andere kant is het ook wel lekker morgen alles rustig geregeld te kunnen hebben, het is ook nooit goed he :p

Inderdaad een super mooie naam mrsDee, leuk om weer even van je te horen en wat een vliegensvlugge bevalling weer.. In elk geval lekker genieten nu!!
    Ik geloof dat ze nu alleen de vliezen heeft los gemaakt, want ze zei dat ik gelijk moest liggen als de vliezen braken omdat de kleine nog niet helemaal is ingedaald..

@ Tatiana wat rot allemaal meid, ik snap dat je er niet helemaal gerust op bent, blijven bellen hoor.. zo zijn die laatste weken helemaal niet leuk :(

@ Darkness, ik hoop dat het voor jou ook snel gaat beginnen, die hormonen :( ook hier vandaan een dikke knuffel! Ik hoop dat het nu al wat beter gaat..

Spannend pompeltje!!

@ mannen, pffff hou op!! Ik heb met héél wat gedreigd dat ie dit keer meer mee moet helpen!! Ik moet zeggen dat hij na het vl bezoekje ineens poeslief is ;)

Pfff ik vraag me af of ik hier een beetje kan slapen, zo relax als ik was over de bevalling, zo zenuwachtig word ik nu het steeds dichterbij komt, brrr ;)

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Spannend rowtje!!

Pff ik ga morgen ook echt even klagen in t zknhuis.. Ik kraak aan alle kanten tijdens mijn slaap, wat zeer doet en waardoor ik dus weer wakker wordt.. Mijn buik voelt aan alsof ik uitgerekt wordt maar er geen rek meer is ofzo (herkenbaar voor iemand?) Verder is mijn buik zo ongeveer de hele dag hard.. Bwugh..

4. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer, ik heb dat ook! Mijn buik is de hele dag hard en als ie dan ontspant beweegt de baby en wordt ie opnieuw hard. Probeer dan maar eens comfortabel te zitten of liggen. Over lopen zal ik maar niet beginnen ;)
    Huid voelt ook superstrak en voel het gewoon van binnenuit scheuren. Bah!

@Row: het is wat he? De ene dag willen we dit, dan willen we weer dat.. volgens mij zijn onze baby's de enigen die het op dit moment wel weten!

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Voelen scheuren gelukkig (nog) niet. Maar kan me idd niet meer normaal voortbewegen..

6. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Oh row, spannend!!! Ik hoop toch dat het doorzet. Zet hem op meid!!

Tatiana hoe gaat het met jou?

Ik heb ook dat ik mijn huid voel scheuren. Sinds gister, zit heel erg onder de striae, baal er stevig van!

7. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Tijdens de zwangerschap wekenlang geklaagd dat ik het zat was, dat de baby eruit moest en toen de VK eenmaal bij me was en zei dat de bevalling was begonnen, wou ik niet meer HAHA! :p
    Eigenwijze babies hoor! Sjonge, ze blijven lekker bij de Mama's plakken!

8. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hahahaha ik denk dat ik ook zo'n gevalletje ben :p

9. MysteriousG

@strakke buiken/huid: Geen last van. Wel erg last van een baby die zich om weet te toveren tot een grote rots in mn buik ;) Voelt niet echt prettig..

@Hier: Ik heb echt nergens last van :$ geen harde buiken, geen krampen, geen menstruatiepijn, helemaal niks NADA :$ wanneer wil de voorwerk nou eens eindelijk beginnen?

10. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Spannend rowtje hoop dat Et doorzet ....en je snel je been vast kan houden... Blijf duimen voor je

Hier geen bloed verlies meer en geen harde buiken best balen had gehoop na onderzoek en gerommel aan mijn baarmoeder dat door zou zetten. Mjah de nacht is nog jong. Maar heb zo gevoel dat we voor de lastige weg gaan en voor inleiding straks moeten kiezen grrr :( ben echt blij dat de baby goed maakt maar ergens had ik gehoopt dat ze zich kwam melden....
    Dubbel gevoel hier

11. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hier liggen we lekker op de bank en hondje lekker op me bik te snurken wie weet wekt dat de weeeen op :p:p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,6 KB
      Weergaven:
      3
  12. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook helaas alles nog rustig:(
    Ik kan zowat niet meer lopen van al dat vocht en alleen nog maar slippers aan ghr!

13. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen op controle, doen ze aan eventueel strippen als je 40 wkn bent?

14. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ga ook even klagen hoor. Ik had al het idee dat onze uk weer gedraaid was, maar had pas voor vrijdag een afspraak staan. Toch maar gebeld vandaag, was er helemaal niet gerust op. Kon ik eind van de middag komen voor een echo. En ja hoor... voor de derde keer in stuitligging :$
    VK wild me gelijk doorsturen voor een tweede versie, maar nee, dat zie ik gewoon echt niet zitten. In elk geval niet zomaar draaien en dan weer naar huis. Heb de afgelopen dagen alleen maar in onzekerheid gezeten en angst dat de bevalling zou beginnen en dat ik dan met spoed naar het ziekenhuis zou moeten.
    Dus zij bellen met de gynaecoloog, in elk geval voor een gesprek over de mogelijkheden. Nou ja, dat mag dan nog wel, maar ik ben nu ook wel zover dat ik eigenlijk het liefst een keizersnee wil plannen en dan zijn we er ook maar af :)
    Maar goed, nu is er nog een optie: draaien en dan gelijk de bevalling inleiden. En dat zie ik dan wel weer zitten. Donderdagochtend een afspraak , ben heel benieuwd! Er is zelfs een kans dat ze het dan meteen gaan doen. Maar ja, moet er wel plek zijn...

15. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Tatiana, fijn dat het bloeden gestopt is. Jammer dat het gerommel daarmee ook gestopt is.

3vlinders, ik denk dat je dat wel kan vragen hoor. Ik ga donderdag ook aan vk vragen of ze wilt kijken of er al wat los is. Heb al dagenlang harde buiken, pijn in mijn liezen, last van mijn rug. Gaat het gewoon proberen.

Ah Liesbeth, shit!!! Snap wel dat je niet nogmaals een versie gaat doen, om weer weggestuurd te worden. Succes alvast, spannend!!

16. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Bedankt weer meiden, voelt echt als een ondersteuning al het medeleven!

Haha daar heb je een punt Darkness, daarom beslist de baby en niet wij:p

Haha twixie, ben blij dat ik niet de enige ben die een 'beetje' wispelturig is :D

Ik ken dat gevoel wel Tatiana, ik ben dolblij dat m'n buik een lekker warm holletje is waar de beeb zich blijkbaar vermaakt, maar had het niet erg gevonden als ie het met 38 weken voor gezien had gehouden :p sterkte meid, hopelijk zet het voor jou ook snel door!

@ Liesbeth, Jeetje wat balen meid, wat een eigenwijsje heb jij ook in je buik :$ spannend donderdag!! Dat wordt een duo bevalling ;)

@ alle meiden, hopelijk komt er vanaf vanavond een heuse babyboom aan voor ons allemaal!!

17. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @taatje: ik kreeg ook pas striae op 37 weken en het begon met drie ieniemienie streepjes die nauwelijks te zien waren. Ondertussen valt steeds meer op en elke dag wordt het erger. En ik vind dat echt zo vreselijk. Er zijn heus wel ergere dingen, maar toch. Ik was blij met mn mooie huidje..

@tatiana: leuke foto! Heerlijk zo die hondenknuffels!! Ben blij dat het bloeden toch gestopt is want dat leek me toch niet zo super voor je gemoedsrust. Ik merk dat je ook wat pessimistisch bent over de bevalling. Hier ook veel angst om ingeleid te worden. Maar je hebt nog tijd! Er kan nog zoveel gebeuren. (Zie me bezig, zelf een rasechte zwartkijker)

@liesbeth: wat een pech, hey! Maar als ze donderdag opnieuw kunnen draaien eniinleiden.. klinkt beter als een keizersnede! Spannend wel. Donderdag is duidelijk D-day hier.

18. MysteriousG

@taatje & darkness: wat vervelend zeg van die striemen! Ik snap jullie helemaal. Mijn billen zitten er onder en dat vind ik al heel erg.. hoop dat ii er geen op mn buik zal Krijgen.. but you never know ;)

@tatiana wat een leuke foto! En toch wel fijn dat de bloeding gestopt is hoor.. ik las ergens dat de baby aan t einde van 37 weken geboren kan worden.. dus wie weet meid... hopen dat onze baby's zich voor de 40 weken aandienen :) wil ook echt niet langer dan dat wachten hoor

@liesbeth wat vervelend zeg! Denk dat de beeb niet gedraaid wil worden.. mij lijkt een draaipoging tegelijk met inleiding ook veel beter dan een ks.. hopelijk gaat t allemaal lukken zonder al teveel gedoe... zal voor je duimen :)

@3vlinders vraag t morgen anders ff aan je vk. Ik zie dat je uitgeteld bent! Wil je nog 2 weken wachten of je heb je ook liever dat de baby eerder gehaald wordt?

@hier behalve steken in mn doos nergens last van.... begin nu onderhand ook erg ongeduldig te raken. Hoop eigenlijk dat de beeb zich volgende week aandient als alles hier in huis ook weer op een rijtje is. Helaas heb ik t niet voor t zeggen en moet ik gewoon afwachten :p

19. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mysterious ze mag van mij komen hoor haha. Omdat ik veel last van vocht heb zie ik het niet zitten om nog 2 weken te wachten;)

20. MysteriousG

@3vlinders denk echt dat bijna iedereen hier er zo over denkt haha :p dan maar gelijk aangeven bij de controle vandaag. Succs strax ;)

@hier auuuu ik heb last van mn linker heupbot! (Tijdje terug had ik dat bij de rechter heupbot??) Kan al uren niet mr slapen gr.... net de kersenpitten opgewarmd en erop gelegd. Hopelijk trekt t snel weg, want wil slapennnnn *gaaaaaaap*

Deel Deze Pagina