Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Nou dames, niemand bevallen vannacht? Of gaan we met z'n allen voor donderdag :D

@rowtje ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je tot morgen moet wachten als je gisteren al 2-3 cm ontsluiting had! Hoop voor je dat het snel op gang komt, of beter nog, dat je gewoon vannacht bevallen bent ;)

@3vlinders wat vervelend, zoveel vocht vasthouden!! Sterkte!

En alle anderen natuurlijk ook! Het eind is in elk geval in zicht :)

Ik hoop echt inderdaad dat ze morgen gaan draaien en inleiden, maar ja, voor hetzelfde geld moet ik toch weer naar huis en volgende week terugkomen ofzo. Ligt er natuurlijk ook weer aan of er plek is ed. Ben wel vastbesloten dat ik me niet zo naar huis laat sturen na een eventuele draaipoging. Thuis bevallen zit er dan ook wat mij betreft niet meer in. Nu hopen dat ik me niet laat ompraten, haha.

2. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Liesbeth Ik hoop ook voor je dat ze gelijk inleiden. Gewoon voet bij stuk houden! Moet het draaien ivm de lengte van de kleine niet voor een bepAalde tijd gebeuren?

Ik vind je idee ook wel een goede, dat we met zijn alle morgen bevallen! Dat zou nog eens fijn zijn voor allemaal!

Rowtje ik hoop dat het vanacht een beetje heeft doorgezet!

3. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    @miesje het draaien kan in principe tot aan de bevalling. Kans dat het dan niet lukt wordt natuurlijk wel steeds kleiner, maar kans op terugdraaien als het wel lukt, dan ook.

4. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    @liesbeth groot gelijk heb je. Succes alvast!

Ik ben ook benieuwd of er vannacht wat gebeurd is haha :)

5. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog baby's geboren vannacht?
    Of word het vrijdag de 13e een babyboom met volle maan?

6. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Spannend, ben benieuwd of row aan het bevallen is!

Hier een hele rustige baby al de hele ochtend. Ik hoop stilte voor de storm. Haha maar ik blijf bij mijn 13-6 datum, zou ik echt zo leuk vinden!

7. Linana

Linana Niet meer actief

Dus iedereen gaat voor donderdag zo te zien?
    Mijn eerste gevoel dat de baby deze week zou komen zakt steeds meer en meer naar de achtergrond ;)

Vrijdag de 13de? Zou ik wel grappig vinden, alhoewel... Dan is er ook voetbal op toch? Dat is dan weer niet zo tof :p

Denken jullie trouwens ook bij iedere "lekkage" dat het vruchtwater is? Ik loop soms op m'n hand te blazen als een domme idioot, midden in de winkel ofzo haha

8. Linana

Linana Niet meer actief

Ik had gisteren wel echt een enorm baalmoment...
    Kijk op de Facebook van mijn vriend en zie een jongetje voorbij komen met dezelfde naam als die wat wij in gedachten hadden als roepnaam.

We hebben 3 voornamen, waarvan de 3de de roepnaam gaat worden omdat dit het beste past bij de roepnaam van ons zoontje.
    Lang verhaal, maar heeft allemaal met compromissen te makem :p

Dus nu heb ik de halve nacht liggen nadenken over een andere passende naam in dezelfde stijl. Echt een ramp, want uiteraard vind ik nu NIKS leuk genoeg :(

Misschien kunnen jullie nog meedenken? We hadden B.rayson als naam en ons eerste zoontje zijn roepnaam is S.hay

9. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Hey meiden, nou hier helemaal niets hoor, hij wilt er echt niet uit ;)

Wel héél de nacht wakker gelegen, pff die spanning en wat ik nog allemaal moet doen, heb net ook van alles in huis aan voorraad ingeslagen, lig nu maar even plat, al zou ik het liefst heel m'n huis nog even willen soppen haha

Nou meiden hopelijk gaan we er vanaf morgen met z'n allen tegen aan!!

10. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Linana: haha ja dat herken ik wel een beetje hoor! Dus je bent niet de enige die dat doet haha.
    Wat balen van de naam, ik zou zelf geen andere naam weten ik vind deze die je hebt wel erg leuk! Als me nog iets te binnen schiet dan laat ik van me horen.

Rowtje: jammer meid, morgen moet je naar het ziekenhuis toch?

Vrijdag speelt inderdaad Nederland dus dat is het enige moment dat ik dan net even niet hoop dat die kleine komt, dan kan ik nog even genieten op het wk feestje van vrienden. Als nl nou veel scoort komt de kleine er 'snachts misschien wel uit na al het juichen (moet hoop houden toch)

11. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Ja klopt miesje morgenochtend mag ik me melden ;) ik heb wel goede hoop dat het dezelfde dag nog komt aangezien ik al een aantal cm's op weg ben ;)

Haha dat dacht ik ook met het wk, ik kán geen wedstrijd missen :$;) maar misschien door alle spanning en opwinding krijg je een paar cm cadeau :D

Ik heb dat ook hoor Linana, in het begin keek of rook ik ook steeds of het anders, dan anders was, maar op een gegeven moment werd ik gek van mezelf en ben ik er maar mee gestopt haha.. ook ik zal eens brainstormen over een naam..

12. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Hoihoi!

Ik lees al een tijdje met jullie mee en dacht ik kan best eens wat posten :)
    Ben vandaag precies 38 weken (banner klopt niet helemaal) en hallelujaaaaa wat ben ik blij dat het minder warm is vandaag! Killing hoor, zwanger zijn en die hitte oef.
    Wat mij betreft mag de baby ook snel komen. Wat vriendlief betreft niet, die heeft nog het één en ander te doen voor zijn studie met deadlines de aankomende weken.

Rowtje,spannend joh! Morgen gaat het zeer waarschijnlijk zover zijn! Leuk en spannend tegelijk of niet?

Linana: dat vochtverlies herken ik ja haha. Toch telkens even checken of het niet heel misschien al vruchtwater is ;)

Ik ga maar eens douchen en boodschappen doen. Wat eten jullie vanavond? Hier gaat het een maaltijdsalade zijn. Jam!

13. Linana

Linana Niet meer actief

Rowtje: je hebt in ieder geval de zekerheid dat de kleine er sowieso morgen of overmorgen is. Met een beetje gelul zelfs vandaag als de boel nog op gang komt :D

Grappig dat er toch nog zoveel dames voetbal willen kijken haha
    Zul je zien dat we dan allemaal met de benen in de lucht liggen te puffen en persen :p

14. Linana

Linana Niet meer actief

Cupcake: vertel maar aan je vriend dat de baby echt niks met zijn schema te maken heeft hoor :p haha

Ik heb trouwens weer van die mega irritante ongi krampen, begin er zo langzamerhand echt heel erg geïrriteerd door te raken, aangezien het niet doorzet :x

15. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Row, balen!! Ik hoopte echt dat je lag te puffen of genieten van je baby... Nou op naar uiterlijk morgen dan maar!!

Linana, wat balen van de naam maar aan de andere kant, zou ik niks anders verzinnen. Als je al zo lang deze naam hebt, maar klote is het wel. Ik ben ook zo blij, dat ik zeker weet dat niemand voor onze naam zou gaan. hihi... vind hem nog steeds te geweldig en kan niet wachten toch iedereen hem weet!!

Ik ben een enorme voetbalfan maar de hele poppenkast rond zo`n wk kan me dan weer niet bekoren. Vind het wel leuk, dat er veel jongens van Feyenoord meespelen... Dus ik ga voor vrijdag..

16. Linana

Linana Niet meer actief

Taatje: ik heb net een topic geopend over de naam, misschien komt er nog wat leuks naar boven waar ik nog niet aan gedacht heb. Ik heb wel besloten als er echt niks anders voorbij komt wat ik net zo leuk vind, dan laten we het zo.
    De naam van ons zoontje komt ook al weinig voor en ik vind zijn naam ook helemaal geweldig en dat heb ik met de andere naam ook

Ben nu wel heeeeeeel benieuwd naar jouw gekozen naam haha!

17. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames!
    Geen baby's geboren vannacht zie ik. Jammer! Het duurt wel lang genoeg nu, zeker voor Row.
    Ik heb vanmorgen eens klare taal gesproken met mn man en volgens mij is de boodschap aangekomen. Ik heb mijn rust nu opgeëist en gezegd dat hij vanaf nu zijn plan moet trekken ipv mij alles te laten regelen. Heb het zelfs op papier gezet zodat hij het zeker niet vergeet, haha!
    Daarna ben ik voor een sessie reflexologie gegaan en ben er met buik- en rugpijn buiten gegaan. Ik blijf hopen dat er wat gaat gebeuren nu :)
    Ik ga nog even de afwas doen en dan op de bank liggen, filmpje kijken en een dutje doen.
    En het avondeten? Dat zoekt mn man maar uit. Desnoods snackbar. I don't care..

18. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik denk dat wij allemaal voor morgen gaan!! Haha:D

19. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linana: als jullie die naam willen, dan zou ik het zo laten. Hier is het vermoeden ook groot dat een bevriend koppel dezelfde naam als ons wil of in elk geval iets dat erop lijkt. Ze hebben zich namelijk versproken toen ze net zwanger waren en wij waren toen al twee jaar zeker dat we die naam zouden geven als het een meisje zou zijn. Wij gaan dus nu niet meer veranderen, maar ik vind het ook goed dat zij die naam willen. Ik zou het jammer vinden als zij zouden denken dat ze dan maar een andere naam moeten zoeken.
    Doe wat goed voelt!

20. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    @Linana: haha jaaaa dat zeg ik mijn vriend ook al de hele tijd. Hoop toch stiekem dat baby eerder komt haha.
    Wat betreft de naam: ik zou er gewoon voor gaan hoor, echt! Jij vind het de mooiste naam voor jullie baby en zou echt jammer zijn als je een andere naam verzint omdat toevallig iemand anders die jullie kennen ook zo heet. Zou zonde zijn. Wat betreft krampen, ik heb er zo nu en dan last van, vooral als baby 's avonds tussen 20.00 en 0.00 uur druk is. Trekt ook zo door naar liezen en rug, pff niet fijn.

@Darkness, you go girl haha! Goed bezig. Laat hem maar ff zweten, wij zwangeren kunnen gewoon niet meer zoveel. Soms lastig te accepteren maar hij kan best veel dingen overnemen. En snackbarrrr mmmm. Klinkt erg aanlokkelijk. :)

Deel Deze Pagina