Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Goed bezig Darkness. Eigenlijk moeten we is een weekje ruilen met de mannen of ze zo'n nep zwangere buik omdoen dan weten ze ook eens wat wij allemaal doen! Volgens mij denken ze dat wij heel de dag niksen en dat alles vanzelf gebeurd. Man doet hier wel dingen als ik het vraag maar kan me zo irriteren aan die kleine dingen, loop heel de dag achter zijn en dochtershol aan om alles weer weg te ruimen.

Linana ja dat zou wat zijn precies tijdens de wedstrijd! Is wel een goede afleiding 90 minuten lang tijdens de weeën hihi.

Zit nu heerlijk op een bankje in de speeltuin, vond voor dochter beetje sneu om weer heel de dag in de tuin te moeten spelen. Niet dat ze daar niks heeft hoor😉.

2. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ Cupcake, welkom! Voor jou begint het dus ook spannend te worden! Hier voel ik vooral spanning nu :) ik wil nog heel veel doen, maar besef ook dat het verstandig is morgen goed uitgerust te zijn.. hier heb ik heel simpel allerlei kant en klare hapjes gehaald, want nadenken lukt nu niet echt ;)

@ Linana, ja het is wel een heel raar idee dat in het weekend gewoon ons kleintje bij ons is.. Haha ik dacht al dat ik de enige gek was die nadacht over het voetbal vs bevallen, ondanks dat de bevalling uiteraard bovenaan staat merk ik dat ik stiekem ook wel een beetje zenuwachtig word van de aankomende wedstrijd haha, misschien denk ik er vrijdag heel anders over ;)

@ Taatje, ik ben nu zo blij dat ik een datum weet dat ik het niet eens zo erg vind dat het niet heeft doorgezet, ik begin me nu een beetje een schijtluis te voelen haha ;) en ja hier ook één trots op de vele feyenoorders :D

@ Darkness, you go girl!! Haha goed zo, hopelijk kan je samen met de reflexologie (wat een woord :D) nu een beetje ontspannen!!

En nogmaals mannen; pffff drama!

3. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Heerlijk Rowtje, spanning hoort erbij.. Misschien ben je morgen gewoon mama, in ieder geval uiterlijk vrijdag..

Wij zijn vrijdag de 13de getrouwd, ik was precies 12 weken zwanger vrijdag de 13de, vandaar dat ik het ook heel leuk vind om de 13de te bevallen. Maar alles wat hij eerder zou komen, is helemaal prima haha. Denk alleen dat het hem niet gaat worden..

4. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Dat zou inderdaad leuk zijn taatje!! Ik hoop dat jou beeb iets minder eigenwijs is :D mijn man en ik hebben ook altijd iets met de 13e gehad en zijn daarom ook op de 13e getrouwd, alleen vrijdag de 13e vind ik dan weer een beetje spannend haha ;)

5. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    @taatje, oeh dat zou wel errug leuk zijn als baby as vrijdag komt! Voor jou dus geen ongeluksdag vrijdag de 13e :)

@rowtje, dankje! Jaa spanning begint ook hier te stijgen. Denk telkens: heb ik alles wel in huis, ben ik niet iets vergeten? Dan hou ik mezelf voor iets te kopen de volgende dag en dan heb ik er die dag gewoon ook geen puf meer voor etc...... vicieuze cirkel. Maar wat een leuk vooruitzicht dat jullie beeb er van het weekend al is!

Ik heb net 2 rolmopsen op, heerlijk! Trouwens, het viel me op dat er een aanpassing is gedaan op voedingscentrum.nl
    Eerder mocht je rond de 300 gram/ml? koffie drinken per dag, dit staat gelijk aan 3 a 4 kleine kopjes. Nu staat er dat je maar 1 kopje koffie mag op een dag. Ik drink max 2 kopjes, hele zwangerschap al gedaan eigenlijk. Drinken jullie koffie?

6. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net terug van controle. Ze willen pas donderdag volgende week gaan strippen pff. Hoop toch echt dat ik die afspraak kan afzeggen haha:p

7. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Cupcakes ik lust geen koffie dus kan je daarin niet verder helpen😉

3vlinders zo dat duurt nog even dan. Hopelijk is het dan indd niet meer nodig!

8. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    @cupcake ik drink ook elke dag 2 koppen koffie, bij vorige zwangerschappen ook gewoon gedaan. Ik weet natuurlijk niet wat het effect op langere termijn is, maar tot nu toe is er niets aan de hand met mijn jongens :D

9. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Haha Liesbeth, kijk dat is fijn om te horen! :D Je zoon had geen lager geboortegewicht ofzo? Ik denk dat het allemaal wel meevalt hoor met die koffie, maar vind het apart dat die wijziging er plotseling is.

Oeh 3 vlinders, dan nog een week wachten (tenzij het eerder begint, daar maar op hopen!)

10. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    @cupcake nee hoor, oudste was 3680 en jongste 3860 gram. Niks mis mee toch :D

Ik werd net gebeld door de gynaecoloog. Omdat het morgen erg druk is op de verloskamers zit een inleiding er sowieso niet in...Nu stelde hij voor om het een dagje te verplaatsen en wel meteen in te leiden na het draaien. Dus tja, ik doe morgen niet mee met de massale bevalling..
    Beetje dubbel gevoel. Aan de ene kant ben ik teleurgesteld dat er morgen niets gaat gebeuren, maar aan de andere kant ben ik wel blij dat de gynaecoloog toch meteen wil inleiden. Nu is dat ook weer geen garantie dat het lukt, inleiden kan alleen als de baarmoedermond al wat verweekt is, maar goed, je weet nooit. Wie weet ook een WK kindje dus :D

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Even ego..
    Had vandaag controle.. Maar mijn bloeddruk was ineens 145/100 op de poli. Dus moest door naar verlos afdeling.. Daar opnieuw gemeten en daarna aan ctg en automatische metingen.. Uiteindelijk zakte hij naar 135/92. Kreeg inwendig onderzoek en zit nu op 3cm.. Vrijdag moet ik terug komen en dan doen we het hele riedeltje nog een keer en krijg ik wssnlijk een inleidingsdatum. Gezien mijn klachten over een harde strakke buik continu met vlagen flinke hoofdpijn en minder leven voelen willen ze het niet al te lang meer afwachten.. To be continued..

12. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Liesbeth, wat jammer, maar wel netjes dat je weet waar je aan toe bent.. Spannend nog even dus.

Jeetje Dreamer, jij maakt het ook spannend! Misschien is het wel helemaal niet nodig om tot vrijdag te wachten en komt het nu vanzelf op gang. Hebben ze je niet gestript?

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Geloof t niet haha :p Zou niet weten hoe dat voelt :p Ze kon nu in feite ook wel afspraak maken en dan vliezen breken maar bmm was nog net niet helemaal verstreken dus ze wilde liever nog een paar dgn aankijken of dat verstrijkt waardoor t iets makkelijker kan gaan.. Maar mennn de zenuwen gierden door mn lijf haha! Sowieso ga k de 40 weken niet halen zei ze.. Dus ben benieuwd :p

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Spannend, Dreamer!

Even ego.
    Ik moest vandaag voor het eerst naar het consultatiebureau. Voor de gehoortest en de kleine man is ervoor geslaagd! :D Hierna nog een gesprek en we hebben kennisgemaakt enz. Het consultatiebureau zit hier bij ons in het gezondheidscentrum. Er werd nog gekeken naar zn navel en naar z'n mond. En hij heeft last van spruwen :(
    En z'n Mama heeft last van beginnende borstontsteking! Dus door naar de huisarts. Daar nog halfuur moeten wachten. Daarna door naar de apotheek. Antibiotica voor mij, zalf voor mij en een zalfje achtig iets voor die kleine.

Hij weegt nu 3924 gram. Hij woog 3680 gram bij z'n geboorte, dus dat is mooi, maar ik heb er wel ff flink de balen in :( Heel de middag in het gezondheidscentrum. Ik ging half 2 weg en ben net pas thuis. Die kleine lopen huilen omdat hij honger had... Zo zielig. Blegh! Nu vollop aan de medicijnen. Ik moet 4 keer per dag die antibiotica slikken. Zo sorry hoor, maar ben gelijk emo

15. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ Cupcake, fijn he die hormonen :D ik liep vandaag als een zombie door de winkels, wat heb ik nou echt nog nodig.. hier drink ik als zwaar verslaafde elke dag een blikje energy, ik denk zolang je iets met mate drinkt dat het geen kwaad kan, ik zorg er daarnaast wel voor dat ik verder geen/zo min mogelijk cafeïne binnen krijg..

Balen 3vlinders, ik zal hard duimen dat het inderdaad niet nodig is!! Misschien doe je morgen/vrijdag lekker mee ;)

Ahh nee voor jou ook balen Liesbeth! Hopen dat het vrijdag wil lukken en dat je, je wk kindje in je armen kan houden!!

@ dreamer, Jeetje wat spannend meid!! Hopelijk heb je vrijdag wat meer duidelijkheid, hou ons op de hoogte en sterkte!!

:( twixie, knuffel, dat is balen, daar zit je niet op te wachten.. hopelijk knappen jullie snel op!! Sterkte!

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Ik hoop gewoon echt dat ze vrijdag zeggen dat ik volgende week ergens terug mag komen voor actie ;) Dan heeft uk iig nog even de tijd om evt zelf te komen maar heb ik ook de rust dat ik niet meer lang hoef aan te modderen. Klinkt misschien krom haha..

17. Linana

Linana Niet meer actief

Dreamer: ben benieuwd of de verlos gelijk heeft en je de 40 weken niet gaat halen. Zou wel heel fijn zijn ;)
    Wel ff na de wedstrijd he ;)

Twixie: kan me voorstellen dat je even emo bent. Het is ook een hoop tegelijk op 1 dag, maar het komt vast en zeker weer goed en dan kan je weer helemaal happy zijn!

Hier vandaag ook weer een bezoekje gehad bij de verloskundige. Kleine is weer ingedaald en zit weer in het bekken. Verder was alles goed. Ze gaf nog wel aan dat het eerste en tweede kindje vaak rond dezelfde termijn komen, maar dat geeft geen garanties. Nou, dat hebben ze nu al een 3 keer gezegd en ik heb er een hard hoofd in.
    Ondanks al het voorwerk tot nu toe, denk ik dat deze kleine eikel blijft zitten tot ze hem halen ;)

18. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Twix, wat klote meis! Snap dat je ff emo bent. Heerlijk die hormonen en dan zoveel troep meekrijgen voor jezelf en de baby. Hopelijk knappen jullie snel op.

Ik heb vandaag ook echt geen reet uitgevoerd zeg.. Vreselijk! Op de bank gelegen met de laptop op schoot.. Drama!

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Linana, met deze klachten gaan ze me niet door laten lopen tot 40 weken ;)

20. Linana

Linana Niet meer actief

Lijkt me zo'n heerlijk vooruitzicht om dan op zo'n korte termijn sowieso je kleine in armen te hebben Dreamer!
    Tikkeltje jaloers, ondanks je klachten!

Deel Deze Pagina