Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    Ik heb al 1,5 dag last van menstruatie krampen en ontzettende diarree. Sorry voor de details... Maar de kleine moet nog ff blijven zitten hoor!! Anders duw ik hem/haar gewoon terug!:D

@Rowtje: Ook van mij heel veel succes!!!

@Cupcake: Idd!! Ik ben ook altijd een enorme koukleum en ik heb het nu in bed zo warm dat ik soms zelfs zonder deken slaap! Als ik al slaap....

2. Linana

Linana Niet meer actief

Rowtje heel veel succes vandaag!!!

Voedingsbh: geen tips, die krengen gebruik ik niet :p

Mysterious: zit je ook aan de diarree? Want daar kan het wel doorkomen. Of vochtverlies, het weer is ook weer omgeslagen, tenminste hier wel....

3. Linana

Linana Niet meer actief

Talliej: waarom moet de kleine blijven zitten? Je hebt een mooie termijn toch? Of heb je een geplande keizersnede staan? Want zodra de bevalling zich meldt, gaan ze dat alsnog uitvoeren lijkt mij?

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ooh ik hoop dat t een teken is van een naderende bevalling :D
    Ik heb geen diaree, maar moet wel 2/3 keer per dag een grote boodschap doen :) sinds gisteren heb ik tijdens mn wcbezoek voor een grote boodschap ook last van onprettige krampen in mn onderbuik.. ben benieuwd!
    Heb morgen controle bij de vk. Zal t dan gelijk navragen.. nu heb ik trouwens last van lichte menstruatiepijn ;)

5. Linana

Linana Niet meer actief

Hier ook last van menstruatiekramp ;)
    Heb deels het gevoel alsof ik moet poepen, maar heb ook die rare krampen. Kan er niet echt iets van maken....

Bij mijn eerste zwangerschap had ik last van rugkramp en nu dus echt in de buik. Soms weet ik echt niet wat ik ervan moet denken, aangezien dit helemaal nieuw voelt voor mij :(
    Zo zie je maar weer, elke zwangerschap is echt anders...

6. Linana

Linana Niet meer actief

Krijgen jullie trouwens ook zo vaak vragen als:
    - is het nog rustig daar?
    - is de baby er al?
    - al tekenen van een bevalling?

Word er zo langzamerhand een beetje chagrijnig van. Alsof ik niks zou zeggen als er inmiddels een baby was ofzo ;)

7. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, jullie hebben krampen, diarree of iets wat kan duiden op een aankomende bevalling. ..ik voel gewoon helemaal niets :(
    Kan wel janken vandaag dat beeb er nog steeds niet is en morgen alweer 39 weken...mijn dochter was er al een dikke week en dat termijn van eerste en volgende kindjes meestal dicht bij elkaar liggen gaat bij mij dus niet op...
    Word er heel onzeker van, denk momentee dat ze niet van plan is om uit haarzelf te komen:(
    Heb echt een baaldag!

8. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    @hier De keizersnee staat gepland voor 25 juni, dan ben ik 39 weken en 3 dagen.
    vandaag alle intake gesprekken gehad en bloedgeprikt voor de opname.

mijn ouders en schoonouders weten dat we een keizersnee gaan krijgen, maar we hebben ze de datum nog niet verteld, dat willen we graag nog even voor onszelf houden. Nu reageerden beide kanten erg teleurgesteld dat we het niet wilde vertellen. Zijn er meer mensen die een geplande keizersnee krijgen of hebben gehad en de datum nog niet wilde vertellen?

9. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Drukke boel hier, gezellig :)

@ Linana, irritant hè die vragen! En dan maar proberen 'netjes' te blijven... Rot van je buik, maar je teentjes zijn er tenminste klaar voor! Wat gaan we eten vanavond??

10. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Linana: ja alsof je alles weer opnieuw moet ontdekken. Hopelijk zet het door☺️
    Ja hier ook al die vragen! Bloed irritant! Misschien rare vragen maar eens beantwoorden met rare antwoorden. Ik snap ook de gedachten van mensne niet zo goed. Ik probeer me bij bekenden rond deze dagen juist een beetje op de achtergrond te houden. Wel vragen hoe het gaat maar niet gericht op de bevLling.

Skimms: snap dat je even baaldagje hebt! Zul je zien jij hebt geen voortekenen en bevalt straks als eerste van ons;)

Kniffel geen ervaring met de keizersnede maar wij zoden het ook voor ons houden en dat accepteren mensne dan maar. Dus niks van aantrekken en gewoon genieten van jullie geheimpje!

11. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@Linana: OMG dat heb zooo erg met onze buren!! Je ziet mn dikke buik toch!?? En alsof ik de baby voor hun kan verbergen ofzo ;) Erger me er soms echt kapot aan grrrr (Hormonen??).. Een oudere buurvrouw van ons vraagt telkens weer opnieuw of we weten wat t al is terwijl ik het haar al tig x heb verteld.. Volgens mij heeft ze last van dementie ofzo, maar wordt er echt moedeloos van! Weet precies wat gaat zeggen: "En?? Weet je al wat t is?? Je moet t een verassing laten, niet naar vragen" *zucht*...

@Skimms meid ik heb ook nergens last van hoor vergeleken met de andere meiden hier... Word er ook erg onzeker van soms. Dikke knuf! Bekijk maar zo: De baby moet er wel ooit uit :p

12. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @linana: Mijn dochter heeft zondag voor voor het eerst een balletvoorstelling en daar wil ik graag bij zijn! Vandaar dat de kleine tot zondagavond moet blijven zitten..:D

13. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Thnx voor het advies wat betreft voedingsbh's en ff kijken bij de h&m. Hoop wel dat ze mn maat hebben, ik ga t zo ff checken.

Ik krijg vragen als: hoe gaat het me je, hoe gaat het met de baby, hou je het nog vol? Geen irritante vragen wat betreft of de baby er al is gelukkig. Ik zou ook gillend gek worden;)

Hmm het rommelt wel aardig zo te lezen bij meerdere. Spannend!
    Net bij vk geweest en ze gaf aan dat baby nu ook vast ligt in bekken en er niet meer uit kan haha. Beter :D

Skimms, geen voortekenen zeggen niet perse dat het niet zomaar kan beginnen he. Wie weet zeg je morgen wel dat je weeen hebt haha. Lets hope so!

Tallie. Jaaa ik begrijp dat je na zondag wil bevallen! Balletvoorstelling van je kleintje lijkt me erg aandoenlijk en schattig :)

Goed ik ga eens online de voedingsbh"s checken. Qua egen wordt het hier vanavond bloemkool met kaassaus, aardappel purree en een stukje vlees of vis

14. Linana

Linana Niet meer actief

Domme vragen: ja, ik zeg ook elke keer: zolang je niks hebt gehoord, is er niks ;) of ik zeg: ja, de pokkel zit er nog toch?
    Kan er dusdanig geïrriteerd door raken, dat ik ook geen fatsoenlijke antwoorden meer kan geven (blame de hormonen haha)

Kniffel: dat is jullie beslissing toch om niks te zeggen? Jammer dan hoor dat er mensen teleurgesteld zijn ;) Daar zou ik dus niet zoveel om geven, het is nog altijd jullie baby. Fijn dat anderen zo meeleven en ook benieuwd zijn naar de kleine, maar daarom hoef je nog niet alles in de groep te gooien.

Skimms: kan me heel goed voorstellen dat je een baaldag hebt. Maar gerommel hoeft niks te betekenen he, wie weet beval jij wel als volgende en zitten wij, de rommel-dames lekker met een baby in de buik tot 41+ weken (laten we hopen van niet, maar je weet maar nooit)

Talliej: lijkt mij heel aandoenlijk om je kleine meid haar showbte zien geven! Hoe oud is ze?
    Eerst ballet en dan bevallen :D

Eten: Mac & cheese, maar dan wat "luxer" dan de Amerikaanse versie. Hier is het pasta naar keuze, behalve macaroni ofzo, crème fraiche, geraspte kaas, bieslook en ham.
    Eventueel een salade erbij en klaar is Kees!

15. Seher

Seher Lid

3 sep 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Word zo langzaam echt ziek van de berichtjes en vragen of de baby er NOG niet is!!

16. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Same here ;)

Mijn oma had gisteren 7x gebeld (om de 5 minuten) en 5 keer de voicemail ingesproken met de vraag of ik al aan het bevallen was. Ik krijg allemaal vragen op WhatsApp of het al zover is en wanneer het zover is (alsof ik dat kan voorspellen ;) ) en mijn moeder en zus staan steeds voor de deur om te vragen hoe het gaat (daarbij duwen ze 4x op de bel, alsof er iemand in brand staat). Verder komen er smsjes en telefoontjes van familieleden waar ik normaal nooit iets van hoor en bovenstaande natuurlijk allemaal op het moment dat ik mijn slaap aan het inhalen ben, omdat ik maar een half uurtje per nacht maak ;)

Het zal vast allemaal goed bedoeld zijn, maar ik had liever wat meer rust gekregen. Ik heb al 100 keer gezegd dat ik het echt niet geheim houd als ik bevallen ben :)

17. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik kan de vragen inderdaad...

Hier nu ook vaak hoelang moet je nog? Zeg ik zal het niet weten ;) Maar vast tussen nu en 3 weken.

Nog geen nieuws van rowtje?

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Cupcake, ik herken die vragen. Nu al.. Op den duur zo irritant :p En dan komt mijn moeder ook steeds, heb je al oppas voor A? Dus ik zeg dr net dat het zo goed als geregeld is, het ook van het moment afhangt en er altijd genoeg mensen om onsh een zijn waar ze terecht kan.. Stuurt ze terug, je kijkt maar.. Kan ik zooo niet tegen...

19. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Linana, gelukkig geen ervaring met die vragen. Lijkt me bloed irritant!

Skimms, ik voel al dagen van alles maar er komt niks haha. Hopelijk heb je geen last van voorwerk en breken straks gewoon je vliezen en heb je snel daarna je baby..

Kniffel, ik zou de datum gewoon lekker voor jezelf houden. Ze horen het vanzelf. Zie dat jullie ook een behoorlijke weg hebben gelegd. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is, vind je niet dat de zwangerschap heel snel aan je voorbij is gegaan?

Tallie, wat leuk een ballet voorstelling, snap dat je daar heel graag bij wilt zijn.

Hoe zou het met Rowtje zijn?

20. Linana

Linana Niet meer actief

Ik hoop dat Rowtje inmiddels bevallen is!!

Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zich dood ergert aan die "domme" vragen. Goed bedoeld of niet ;)

Ik bedenk me trouwens vandaag dat ik op 38+3 bezig was met bevallen van mijn eerste. En nu? Geen bevalling... Echt een hele rare bewustwording

Deel Deze Pagina