Row en love p gefeliciteerd!! snelle bevalling ook nog uiteindelijk row. Tatiana, succes vandaag! Linana het rommelt goed bij jou zo te lezen, duimduim dat t snel doorzet!! Twixie, lastig zo de aankomende dagen met bv en de zalfjes en pilletjes, wil je sterkte wensen. Is ook niet fijn lijkt me, maar over een paar dgn als de pijn minder is en het allemaal weer beter gaat ben je vast blij dat je doorgezet hebt. Darkness, wat een gedoe ook he, ben je al labiel krijg je ook nog eens twee keer slecht nieuws uit je omgeving sterkte, hoop ook voor jou dat been snel komt en je minder last krijgt van die vervelende horrormonen Hier, geen voedingsbh gevonden bij h&m. Ik heb blijkbaar geen standaard maat? 75e. Maar weer verder op zoektocht. Vannacht redelijk geslapen. Dit keer het voedingskussen eens niet uit bed gegooid binnen 2 min haha. Wordt toch weer snel wakker van rugpijn en het niet kunnen draaien als je een buikformaat van een hangbuikzwijn hebt op naar een schoonmaakdag (heeeeeel erg nodig, maar geen zin en puf)
Tatiana, succes vandaag!! Twix, het is wat al die medicatie. Wel fijn dat het bij jou zo snel effect heeft. Hopelijk knappen jullie snel helemaal op en kan je nog meer gaan genieten. Darkness, balen meis dat er zoveel op je pad komt nu. Het is ook allemaal zwaar en als je je dan ook nog zo labiel voelt, bah meis. Dikke knuffel, hopelijk komt kleintje snel..
@pijnbestrijding: Heb bij de eerste zwangerschap geen pijnbestrijding gedaan en ondanks dat ik als de dood ben voor de pijn wil ik dat bij deze bevalling ook niet... Kijk als het niet anders kan, dan wel, maar liever niet. @Darkness: Zo herkenbaar dat labiele gevoel... Wat dat betreft wil ik ook wel dat de kleine nu komt. Sterkte! @MysteriousG: Dank je wel!! Ik hou gewoon stijf mijn benen bij elkaar!! De kleine moet nog ff 2 dagen blijven zitten... Dat moet lukken toch? @Linana: ja vond jij de bevalling meevallen? Pfff.. Knap hoor! Ik weet de pijn nog precies! En idd ook de herstelperiode van de knip daarna. Wat een hel! Maar goed, dit is de allerlaatste keer dus nog ff doorbijten en dan ben ik ook weer van die pijn af... Ben nl helemaal geen held wat pijn betreft haha! @Tatiana: Idd, heel veel succes vandaag!! @Twixie: Au, dat lijkt me erg pijnlijk zo'n borstontsteking.. Sterkte ermee! @Linana: Mijn man ligt al twee weken op een andere kamer omdat ik niet kon slapen door zijn gesnurk..... Niet leuk maar wel erg lief van hem! Ik word de laatste drie dagen wakker met enorme krampen in mijn buik.. Bah! En dan ook nog eens aan de diarree...Vandaag maar weer extra genieten van die heerlijke zon want morgen gaat het regenen!
Rowtje gefeliciteerd met je mannetje!! En nu genieten Lovep ook gefeliciteerd met jullie dochter! Twixie Borstontsteking is erg vervelend!! Sterkte ermee. Ik heb het bij de tweede gehad en erg ziek van geweest. Hopelijk slaat de kuur gauw aan. Wat betreft de voedingsbeha's in niet gangbare maten: bij Bonprix heb je veel mogelijkheden! Heb er gisteren wat besteld, maar weet niet hoe het valt. Succes allemaal! Hier een en al zenuwen... over een half uurtje gaan we naar het ziekenhuis Baby ligt nog net zo en gisteren de hele dag voorweeen gehad, dus hopelijk zijn de condities voor inleiden goed.
@ Cupcake10: Bij Prenatal heb je ook goede voedingsbh's van Noppies o.a. Ik heb dezelfde maat als jij en die hadden ze daar voldoende. Misschien een tip
Liesbeth en tatiana heel veel succes vandaag. Dreamer jij moest vandaag ook naar het ziekenhuis toch? Twixie balen meis maar wat er hierboven ook al staat als het straks over is komt die roze voedingswolk vasst weer 😉 Vannacht was de wcpot mijn allerbeste vriend! Super veel buikkrampen en diarree zo erg dat ik er helemaal flauw van werd en man zijn bed maar heb uitgetrokken voor het geval ik tegen de vloer zou gaan. Vandaag dus maar even een rustig dagje. Meiden maak er een mooie vrijdag de 13e van😉. En voor de voetbalfans dat we maar heeel veel mogen juichen vanavond😄 en daardoor er vannacht heel veel bevallingen ontstaan hihi.
@rowtje gefeliciteerd met je zoon @lovep gefeliciteerd met je dochter lekker even bijkomen en genieten van jullie kleintjes een knuffel van kniffel
Liesbeth en Tatiana: succes vandaag!! Het "regent" weer baby's Cupcake: het rommelt al behoorlijk sinds afgelopen weekend en begin er om eerlijk te zijn nogal geïrriteerd door te raken. Het is vast ergens goed voor, maar ik wil gewoon dat het doorzet Twixie: fijn dat het bij jullie zo snel aanslaat! Nu nog meer genieten van je kleine man! Talliej: ja, ik vond het echt meevallen. Achteraf gezien dan he Moet er wel bij zeggen dat ik "stoned" was door het morfine pompje zonder dat ding was ik nooit bevallen denk ik... Vannacht tot een uur of 2 kramp gehad en toen opeens: weg! Nu begint het weer ik hoop dat de bakerpraatjes over volle maan nog enigszins waar zijn en dat er veel baby's vannacht geboren worden. Vrijdag de 13de en volle maan, zou wel een mooie dag zijn
Nou mijn wens voor een vrijdag de 13de baby kan in de ijskast haha Geen enkel teken dat het eraan komt, heb wel heel goed geslapen vannacht en daar ben ik heel blij mee. Liesbeth, succes vandaag! Hoop dat ze draaien en inleiden. Tallie, nog ff twee dagen binnenhouden, dan mag het zondag nacht wel beginnen. Heb je je meisje nog mooi zien spelen.
@linana: Dat morfine pompje zal misschien wel een beetje geholpen hebben idd... Maar toch fijn dat je het achteraf vond meevallen toch! @Taatje: Ik ga zeer zeker mijn best doen! Als het begint kan ik er niks aan doen natuurlijk. Maar je zal altijd zien dat op zondagochtend ineens de weeen beginnen ofzo. Zou me zo schuldig voelen als mijn lieve dochter voor de eerste keer optreedt en haar ouders zijn er dan niet bij.... Tis dan wel een legitieme reden natuurlijk maar het voelt niet goed! Denk dak zelfs met weeen er nog naartoe zou gaan haha!
Thnx Liesbeth en tutu voor de tips, ik ben nu op weg naar prenatal ,) Liesbeth succes zo!! Linana Jaaa ik begrijp je hoor. Pokkeklachten He taatje bummer, had t je gegund op deze dag maarrr dedag is nog niet voorbij haha. Miesje dat klinkt alsof je een behoorlijk beroerde nacht hebt gehad, hoe voel je je nu?
Talliej: echt het allerergste vond ik herstellen van de knip!! Wat een hel!! Op dag 4 of 5 kon ik amper m'n bed uitkomen om de kleine de fles te geven snachts. Heb echt zitten janken als een klein kind, alleen omdat ik niet zelf de fles kon maken waar je je al niet druk om kan maken, terwijl er gewoon een vent rondloopt die het prima kan doen... Uiteindelijk bleek dat ze iets te fanatiek had gehecht, want toen er een hechting was losgeknipt ging er een wereld voor me open
Dinsdag op mijn verjaardag wordt ik gestript.. Zijn er meiden met ervaring wat beteeft het strippen? Wat kan ik verwachten?
Cupcake hopelijk hebben ze daar de juiste maat. Ik heb 80d dus naar andere maten heb ik niet gekeken maar heb daar wel hele mooie (toch nog een beetje chRmante) bh's gehaald hihi. Voel me nu gelukkig een stukje beter. Alleen zo'n leeg gevoel in me maag maar dat zal vandaag niet wegtrekken denk ik. En moe door het slaap tekort. De vk wil maandag proberen te strippen aangezien ik steeds vaker van die flauwe momenten heb momenteel dus hopelijk helpt dat. Ja die knip zelf voelde ik ook niet maar daarna😳. Mijn kraamzorg zei dat ik er juist op moest gaan zitten omdat het dan minder werd maar daar had ik geen oren naar. Werd jullie dit ook verteld of had ik gewoon een aparte kraamverzorgster? Seher ik ben met mijn dochter Gestript geen prettig gevoel maar ook niet heel pijnlijk toen, maar toen had in al weeen dus kan je er verder weinig over zeggen. Maandag hoop ik je meer te kunnen vertellen☺️
Seher: als ze mij deze keer weer willen strippen sla ik het over. De vorige keer gebeurt en kreeg er enorm pijnlijke weeën van en amper ontsluiting. Zat na 3 uur pijnlijkere weeën op 1cm extra Ik had toen al ongeveer 18 uur weeën en 3cm ontsluiting. Miesje: dat werd mij ook verteld, het hielp wel iets, maar zodra ik dan moest staan ofzo ging ik weer bijna dood. Ik ben gewoon echt te strak gehecht
LinAna dat is wel echt waardeloos dan zeg! En na hoeveel dagen hebben ze die verwijderd dan? DreAmer: spannend dus het weekend heb jij je kleine mannetje in je armen! Fijn zeg! Ben je geslaagd bij de prenatal cupcake?
@linana: Hoe lang hebben ze je moeten hechten? Bij mij zijn ze een uur bezig geweest. Ik heb ook heel veel last gehad en ik moest ook juist op een harde stoel zitten maar dat deed nog veel meer pijn!! Bij mij hebben ze een aantal keer gekeken maar het was goed gehecht en niet te strak. Ik had het "geluk" dat ik nog 5 dagen na de bevalling in het ziekenhuis lag. Dus de zusters konden ondertussen voor mijn dochter zorgen zodat ik kon herstellen en dat scheelt wel.. Hopen dat we nu geen knip hoeven!!