Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Miesje: op dag 5 mocht het pas, anders kon de boel weer open gaan staan.

Talliej: daar heb je dan inderdaad nog "geluk" mee gehad. Op zich ging het wel hoor, je bijt je er toch doorheen, maar het liefst heb ik never nooit meer een knip! En hoe lang ze bezig zijn geweest? Geen idee, ik geloof niet heel lang. Ik weet alleen nog dat ik de hele tijd heb lopen kwebbelen met dat mens tussen m'n benen :D
    Echt een spraakwaterval haha. Om 3.15 ben ik bevallen en stond om 7 uur alweer buiten. Dus tussen die tijden ben ik gehecht, heb ik gegeten en geknuffeld met mijn kleine, gedouched en aangekleed

2. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @Linana: Wow, dat je dat kon...praten met die vrouw tijdens het hechten haha! Ik had die tijd mijn dochter op mijn buik maar kon niet eens van haar genieten omdat ik zo bang was dat het pijn zou gaan doen. Ze heeft echt een uur lang gehecht en ik hoop ook niet meer ingeknipt te hoeven worden! Is idd een hel!!!

3. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Even ego update, beetje lastig om aalles op mijn foon te moeten lezen. Baby is gedraaid, maar inleiden kan nog niet omdat de boel potdicht zit helaas. Ze gaan nu primen en dan inleiden. Kan wel een paar dagen duren...

4. Linana

Linana Niet meer actief

Liesbeth: balen zeg!!
    Toch nog iets meer geduld dus ;)

Talliej: ik was geloof ik al platgespoten met verdoving voor de knip. Il heb echt van de knip en het hechten niks gevoeld.
    Mijn beste vriendin heeft het nog gehad over een brandend gevoel toen haar kleine eruit kwam, maar ook dat heb ik niet gevoeld ;)

5. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @voedingsbh: als je echt veel keuze wil en je vindt het niet erg om online te bestellen, zou ik het eens op Boobs-'n-Burps proberen. Verzenden gratis naar nl en hebben echt veel keuze!
    Ik heb zelf ook twee bh's gekocht via die site. Levering was heel vlot! 3dagen max.. ik heb nu 85F en ik wou toch een beetje een mooie bh aan.. heb een rode met beugel van Anita en eentje zonder beugel van Mammae voor 's nachts of als ik pijnlijke borsten zou hebben in het begin. Die van Mammae vind ik trouwens echt supermooi en vrouwelijk en ga ik me na een maand ofzo bijkopen. Eerst zien hoe het gaat met voeden en of mn borsten nog groeien. Vind een mooie en stevige bh wel belangrijk.

@dreamer: spannend!!

@knip: ik heb ook al gehoord dat je er meteen op moet gaan zitten zodat het soepel wordt en minder pijn doet. Vriendin van me heeft dat ook gedaan. Zelf zou ik het niet kunnen zeggen maar ik denk dat ik het toch ook zou doen..

@hier heeft mn moeder vandaag lavendel geplant in de voortuin, een haagje gesnoeid en de stoep gekeerd. Ziet er helemaal anders uit en ben zo blij! Heb zelf ook zin gekregen om vanalles te doen.
    Straks ga ik zwemmen met mn man. Heb er zo'n zin in! Even genieten van het water, neemt me even het gewicht van die buik weg.
    Ik heb het gevoel dat de baby pas over een week komt. Zit zo in mn hoofd.

6. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond herstel van knip en bevalling ook reuze mee vallen, ik stond de dag erna onder de douche ik dacht kan alles weer, alsof er niks gebeurd is! Na paar keer de trap op en af te zijn gelopen, voelde ik het toch wel maar al met al viel me dat mee. De bevalling zelf eigenlijk niet, kreeg vanuit het niks een weeenstorm en dochter binnen 3,5u geboren. Kijk nu ook best op tegen de bevalling maar ben het aan de andere kant ook helemaal zat;)
    Hoop dat volle maan iets triggert vannacht maar vrees van niet...nog steeds geen enkele voortekenen van een aanstaande bevalling :(

Misschien moeten we ons maar flink druk gaan maken bij de wedstrijd vanavond en levert dat iets op!

7. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @linana: Ik heb ook niks gevoeld van de verdoving en de knip en het hechten omdat die eerste twee tijdens een wee gezet zijn. Maar de herstel periode was echt vreselijk pijnlijk!

Ik merk nu dat ik ineens psoriasis uitslag krijg op mijn buik.....:(...Hopelijk kan dit geen kwaad..

8. EP1982

EP1982 Lid

19 okt 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    #2968 EP1982, 13 jun 2014
    Laatst bewerkt: 13 jun 2014
    Hoi meiden,

Ik meld me hier ook. Erg leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat. As zondag ben ik uitgerekend van ons tweede kindje. Onze zoon is 3 jaar geleden op de uitgerekende datum geboren. Dus wie weet as zondag. ;)
    Gisteren ben ik gestript in het ziekenhuis door de gyn.
    Na 30 min begonnen de heftige krampen. Maar na 2 uur zijn ze verdwenen.
    Vannacht eindelijk goed geslapen, na paar slechte nachten.
    En vandaag weer een klein beetje zeurend gevoel in mijn buik, maar niet zo erg als gisteren na het strippen. Ben erg benieuwd...

9. Linana

Linana Niet meer actief

Nee hoor talliej, psoriasis kan geen kwaad :)
    Komt gewoon door de hormonen, straks als de kleine er is wat borstvoeding erop smeren en het is zo weg.

Skimms: mijn verloskundige maakte ook al een grapje, omdat ik zei: de kleine mag na de wedstrijd komen! Toen zei ze: heel hard gaan juichen in de hoop dat de vliezen breken :D
    Dus wie weet wat de wedstrijd + volle maan gaan doen haha

10. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Dat hoofdje voelde ik wel branden toen ik aan het bevallen was. Dacht nog dat ik in de fik stond. Zo'n geen pretje...
    Ik heb twee kleine hechtingen gehad. En had meer last van de verdoving, dan van het hechten zelf. Nadat ik gedouchet had, liep ik als een omaatje. Oh wat had ik pijn. De kraamverzorgster adviseerde me dat ik op een harde stoel moest zitten. Gedaan en ook dat was geen pretje. Week later nergens meer last van. Alleen van dat cadeautje wat ik kreeg van Moeder Natuur tijdens de bevalling, daar heb ik af en toe nog last van (lees: aambeien)

@ Darkness, Zo lekker! Geniet ervan. En gelijk een beetje quality time met het mannetje voordat je met z'n drietjes bent.

@ Bevallen, Dat zou leuk zijn, allemaal tegelijk! :D

@ Liesbeth, Balen zeg! :(

@ Linana, Wat gaan we eten vanavond?

11. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Pff, hier zijn de menstruatieachtige krampen begonnen, hoor ;) Hopelijk gaat het doorzetten, ik heb 14 Juni gegokt op het begin van de zwangerschap :p Haha!

Heb ineens ook meer last van maagzuur en misselijkheid, dus ben benieuwd!

Hopelijk gaan er meer meiden het weekend in met een bevalling. In ieder geval succes allemaal, als ik hier niet meer kom vandaag :p

12. EP1982

EP1982 Lid

19 okt 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend Tutu! Heel veel succes!

13. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Linana, je hoort het wel vaker over die hechtingen, brrr

Dreamer, spannend!! Eindelijk actie. Ben benieuwd, dit weekend gewoon je kindje in je armen..

Liesbeth, wat ontzetten balen! Hoop dat het toch snel op gang komt, maar wat een geduld moet je hebben zeg.

Ik ben vooral heel bang dat het te snel gaat. Mijn moederr heeft 3 kinderen binnen 3 uur gebaard en mijn zus haar oudste binnen 1,5 uur en haar jongste binnen 30 minuten, vliezen braken en ze kreeg meteen persweeen. Gevolg 18 hechtigen en 5 dagen naweeen..bbrrrr

Welkom EP, spannend ook dus.. Wel fijne gedachte dat je er bijna bent. Voel je je goed?

Tutu, oh zou wel leuk zijn als je echt op de datum gaat bevallen die in je hoofd zit. Zet hem op meid!

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Holy taatje, 18 hechtingen :O
    Dat wil ik nou net niet weten :p

15. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Jullie maken me bang met jullie horrorverhalen :$

@Ep: welkom meid! Gezellig dat je meekletst :D

@eten: wij hebben bulgur met oostersr groenten gegeten. Ml gemaakt, want ik heb nergens zin in ;)

@linana: heeft je haar de verf goed gepakt? Ik denk er ook over na mn haren te verven

Sorry meiden ben de rest allemaal vergeten. Ben erg moe en suf vandaag (alweer)

@hier: controle bij de vk was ok. Mn buik is weer eens gegroeid en zit me nu echt in mn weg!! Kan bijna niks mr grr... net na t bukken kreeg ik toch een pijnlijke harde buik pffff :$ werd er misselijk van :$ kan dus ook niet mr bukken om pannen uit de keukenkast te halen ;)
    Heb trouwens aan de vk aangegeven dat ik niet langer dan 40 weken wil wachten op de baby. Als de baby na 40 weken er nog niet is, mag ik worden gestript :) fijn om te weten

16. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hey meiden.....

Vandaag echt een ontzettende baaldag en wou paar keer berichtje typen maar kon me er niet toe zetten..
    De controle was allemaal goed gewicht zelfs aangekomen terwijl
    Hele zwangerschap bijna niets aangekomen ben was in maand tijd twee kilo aangekomen. Als je vergelijkt met
    Een hele zwangerschap(bijna) en maar 6 kilo aangekomen ben vond ik 2 kilo in maand veel.....
    Mjah laatste loodjes wegen zwaarst toch.
    Ze hebben van binnen gekeken naar de baarmoeder of
    Gevoeld zeg maar. Altijd een fijn moment (ahum) steeds weer oooohw je hebt last van spataderen jeetje is wel
    Heel erg ja mevrouw ik weet het... Voel
    Hey elke dag. Maar baarmoeder is niet week zit pot
    Dicht wat baalde ik. Het deed me trouwens erg zeer dat voelen hadden jullie dat ook. Heb ooit spiraaltje gehad voelde zelfde pijn ongeveer ben toen van me stokkie gegaan. Dat de gyn me klap (zachtjes) ope
    Wang gaf om wakker te worden. Dus was geen pretje.
    Was ontzettend teleurgesteld dat er dus niets gedaan kan worden. Baal er echt van. Want ben alle pijn wel zo zat.
    Naar poos chagerijnig te zijn geweest en lees afgereageerd op alles en nog wat. Dacht ik te gaan winkelen een geboorte pakje wou ik graag maar ook niets kunnen vinden nu morgen maar ff kijken ergens anders. Geboortekaartjes boek gehaald. Maar niets schijnt te lukken vandaag alle boeken waten weg dus veel bevallingen hier in Meppel.

Heb net maar boodschappen gedaan en lekkere hapjes gehaald voor bij de voetbal troostvoer! En hopen dat doorzet! Veel pijn!

Hebben jullie ook wel bloedverlies na een inwendig onderzoek???
    Had eerst niet maar eind middag wel zag ik in me inlegkruisje....

17. Linana

Linana Niet meer actief

Mysterious: helemaal vergeten!
    Ik zou een foto plaatsen haha :D het heeft goed gepakt hoor!
    Dit was voor
    Je hebt tres lechi, maar ook tres colori ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,7 KB
      Weergaven:
      0
  18. Linana

Linana Niet meer actief

En nu is het zo

Sorry moet even in 2 Posts, want via iPhone kan ik maar 1 foto tegelijk uploaden. Het is dus nu meer een geheel. Op de foto lijkt het wat gelig zie ik nu, maar dat is het in real life niet!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18 KB
      Weergaven:
      0
  19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Tatiana vervelend zo'n dag :(
    Hier is toucheren niet pijnlijk geweest. Ook niet prettig maar met rustige ademhaling goed te doen...

20. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@tatiana jeejtje meid t zit jou ook niet mee he :( wat vervekend zeg! Ik weet wel dat je na een vrijpartij kan blieden omdat er een bliedvaatje geraakt kan worden. De baarmoeder is tijdens zs goed doorbloed. Kan geen kwaad hoor :) dikke knuf verder ♥

@linana ziet er goed uit meid :D ik ga mn haren ook verven dan. Duimen dat t hier ook goed pakt :p

Deel Deze Pagina