@dreamer: lijkt me ook zenuwslopend. Hier zouden de traantjes al lang gevloeid zijn! Heel veel succes vandaag. Komt goed met jou @liesbeth: ook succes! Wordt een interessant weekend hier! @slapen: hier goed geslapen. Paar keer wakker van buikpijn en volle blaas. Heb veel vocht vastgehouden gisteren en mijn voeten waren nog nooit zo dik. Ik ga wat in de tuin werken want als ik op manlief moet wachten, komt er niks van in huis en die baby komt toch niet. Denk dat die net zo lui is als mn man, haha!! @tatiana: Faye wordt uitgesproken als "fei" of "feej". Vind ik zelf ook een helebleuke, lieve naam ^-^
Oke meiden, even ego want ik zit hier te stuiteren van de zenuwen. Bevalling is zojuist ingeleid! Ik lig net aan het infuus en de vliezen zijn geprikt...Zo spannend!! vanavond of morgen hoop ik meer te kunnen melden Sterkte iedereen!!!!!
@Liesbeth: Oh spannend!!! Deed het veel pijn??? Succes! Hopelijk kan je snel melden dat je een kleintje hebt!!
Oehhhh, succes succes!!!! Nog een beetje kunnen slapen vannacht? Hoop voor je dat je vanavond je kleintje in je armen hebt, zet 'm op hoor. Bij elke wee denken, dit was er weer 1 dichterbij beebje.
Pfff ja ik zal mijn best doen... Het vliezen prikken was pijnlijk.. maar ja, alles voor het goede doel Heb nog wel redelijk geslapen ook. Maar gynaecoloog zei gisteren nog dat het nog wel een week zou kunnen duren (in het ergste geval) omdat alles nog potdicht zat. En nu na 2 tabletjes toch al kunnen inleiden!! Ik ben nog een beetje in shock, maar het komt vast goed. Denk niet of ik dit over een paar uur nog zeg...
Liesbeth: nu kan het heel snel gaan hier had ik na het breken van de vliezen, een kleine 4 uur later mijn mannetje in armen! Succes!! Tatiatia: faye vind ik niks aan, sorry, ook vanwege de uitspraak "fee". Dan vind ik fayen leuker. Maar deze namen zijn voor mij op het moment iets te popi Jopie... Je hoort ze zo vaak op de opvang enzo En nee hoor, hier nog geen baby. Deze kleine eikel blijft zitten tot z'n datum denk ik Ik was gisteren bijna in staat de verloskundige te bellen zodat ze kon kijken hoe het ervoor staat van binnen Ik ga vandaag lekker winkelen, deze kleine wacht maar ff met arriveren vandaag. Vanavond weer een kans hoor, mama wil even relaxen
@liesbeth & dreamer oooh spannend meiden! Zet em op!!! @slapen: ben ook om de zoveel tijd wakker heworden om te plassen. Had gisteren veel vocht vastgehouden niet normaal mr @linana ik heb ook t gevoel dat de kleine dame hier voorlopig niet van plan is te komen *zucht* @hier: ik weet niet of t afscheiding is of wat anders, maar heb vandaag al spontaan twee keer flinke vochtverlies gehad. Alsof ik een kleine plasje had gedaan, maar ruikt niet naar urine. Het liep er vanzelf uit en had er helemaal geen controle over maar als ik nu op mn hand blaas, komt er nix uit...
@Liesbeth: gaat goed daar zo te horen! Benieuwd hoe het verder verloopt. Vind het zelf spannend @hier heb ik het plan om in de tuin te werken al gestaakt toen ik merkte dat de buurman me vanuit zijn slaapkamer stond te begluren. Ik voelde het gewoon, keek op en zag hem staan. Hij draaide meteen weg dus ik deed verder maar draaide me meteen weer om en ja hoor: stond hij weer! Zieke, zieke vent. Heb flink gescholden. Nu lig ik maar op de bank. Ben beetje misselijk en heb hoofdpijn. Aan iedereen een fijne dag gewenst en hopelijk mogen we snel weer wat babytjes verwelkomen!
Heel veel succes Liesbeth! Tijd voor een nieuwe baby @ Linana, Wel een heel eigenwijs eikeltje ha ha @ Tatiana, Ben ook niet zo weg van je namen. Dan vind ik Mila en Silla leuker Jullie zijn er nog steeds niet over uit dus @ Darkness, Wat een zieke buurman heb jij... BAH! Hoeft mijn buurman echt niet te doen. Krijgt tie een vinger naar z'n kop toegeworpen ha ha ha Wat staat er nu op je planning? @ Hier, Me vriend heeft me heerlijk laten uitslapen! Was ik echt ff aan toe Voor vandaag niet heel veel op de planning. Het weer ziet er een beetje grijs uit.. Lekker chill dagje zo!
Pffff...nog steeds niks hier en word met de dag chagrijniger Kan er even niks positiefs van maken...vergelijk alleen nog maar met mijn eerste zwangerschap toen mijn dochter zich al in de tweede week van mijn verlof aandiende! Was nog volop aan het genieten van mijn verlof en totaal niet aan het wachten...vind er echt niks meer aan op dit moment... Ze was natuurlijk erg vroeg en er bevallen meer vrouwen net voor/na uitgerekende datum dan 2, 5 week ervoor
Zo Liesbeth gaat als een raket zo te lezen. Zet hem op meid! Dreamer, hoop dat ze je niet te lang hebben laten wachten, spannend. Linana. Jammer dat het niet heeft doorgezet. Eigenwijse. Darkness, dan ben je toch ook echt een rare vent, als je je hoogzwangere buurvrouw gaat bespieden brr haha Twix, wat fijn dat je hebt uit kunnen slapen. Hoe gaat het met de medicatie? Ik word net wakker, heb echt helemaal geen energie. Ga zo maar wat in huis doen, maar van harte gaat het niet. Man is weer werken, hoop dat hij beetje op tijd thuis is. Fijne dag meiden..
@twix: ik ga bankhangen en een New Girl marathon houden. Wordt altijd vrolijk van Zooey Deschanel. @mysterious: hou het ff in de gaten. Wie weet.. ik duim voor je dat het zover is!
@Darkness: Ik heb ook zo'n buurman... Hij is alleenstaand en een beetje een loner.. Maar iedere keer met mooi weer, als ik in bikini (en soms topless) lig, zie ik hem gluren door een klein gaatje in het gordijn... Heel creepy! Maar als ie wil kijken, lekker laten kijken... Heeft ie ook een leuke dag.... @Mysterious: Spannend!! Hoe gaat het nu? Heb je weer wat vocht verloren of niet?
@Tallie: deze is wel getrouwd en heeft zelfs kinderen maar die zijn al uit huis. Zijn vrouw is 50 maar werkt niet en hij is met pensioen. Het is zo'n hamsteraar die zijn hele voor- en achtertuin vol zooi heeft staan en ik wil niet weten hoe het er binnen uitziet! Als ie hier de garage open hoort gaan staat ie meteen buiten. Zo nieuwsgierig! Alles wil hij weten en schaamt zich nergens voor. Vind het maar vreemd altijd.. dat ie een hobby zoekt
@Darkness: Oei das idd vreemd ja... Vooral dat ie meteen buiten staat als ie jullie garage hoort... Ieuw....