Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @ Taatje, Medicatie gaat goed :) De spruwen zijn al zo goed als weg, maar ik blijf nog ff een aantal dagen z'n medicijnen geven. Met m'n borstontsteking gaat het gelukkig ook beter. Wat wel vervelend is, is die zalf. Na een voeding moet ik het op m'n tepels smeren. En voor een voeding het eraf halen. Maar ook blijf ik nog een aantal dagen smeren. Gaat steeds beter!

@ Darkness, Hoe verloopt je marathon? :D

2. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Mijn vent is de chefkok vanavond (altijd meestal :p) en vandaag eten we zelfgemaakte kip saté van de BBQ, komkommer in zoetzuur en rijst. Hmm... Mijn buikje knort al! :D

Als het om eten gaat, is hij meestal degene die Molukse gerechten kookt en ik degene die Hollandse pot voorschotelt. Verschil moet er wezen :p
    Ik ben van Molukse afkomst en hij is Nederlands ha ha

3. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt goed, Twix! Beetje volhouden die zalf zodat het niet terug komt nu.
    Wel handig zo'n man die kookt. Dat zal hier vanavond ook moeten want mn maag draait als ik aan eten denk. Mn marathon is in bed geëindigd vanwege de pijn in mn onderrug en buik. Mijn schaambot voelt gebroken en ook mijn stuitje is niet blij. Voel me een oud vrouwtje, haha!
    Heb immens veel respect gekregen voor mn 85-jarige grootmoeder die wat sukkelt met haar heupen e.d. ;)

4. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    Mag ik ajb ff klagen?
    Ik heb de hele dag al enorme krampen...Zeurende pijn... Die steeds erger wordt... Maar het zijn geen weeen want de pijn is continu en zonder pieken of dalen. Maar ik word hier zo gek van!! Misschien is het wel de zenuwen omdat ik zo graag wil dat het niet voor morgenmiddag geboren wordt dat ik er de hele tijd aan zit te denken. Ik zit zelfs met de kleine te praten dat hij/zij nog ff moet blijven zitten...En dat terwijl ik zo nuchter als de pest ben... Begint het nou wel of niet? Is het alleen maar rommelen? Word hier zo onzeker van!!!

Duimen dat het echt pas morgenavond door zet..

Sorry voor mijn geklaag maar ik ben gewoon klaar met de pijn. Eerste bevalling begon zo anders....

5. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hatelijk he Tallie, pijn maar geen actie? Ik loop zo ook al een tijdje rond en de ene dag is het erger dan de andere. Ik geloof het pas als mn water breekt..
    Paracetamolletje? Dat zei de vk tegen mij. En wachten, wachten..

6. EP1982

EP1982 Lid

19 okt 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vanochtend mijn slijmprop verloren! Ben erg benieuwd of het snel door gaat zetten. Donderdag gestript en sindsdien alleen maar buikkrampen icm met harde buiken.

7. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Nou meiden zo spannend is t hier ook weer niet hoor.. af en toe lekt er wel wat, maar kan nooit vruchtwater zijn, want dat moet blijven lopen toch? Ik denk eerder dat mn afscheiding erg waterig en veel is geworden ;) lkkr dan mag ik weer na tijden met rot inlegkruisjes lopen blehhhh...

Heb t een beetje druk vandaag en komende weekend met visite ed.. Ik lees alles mee en zal af en toe wat van me laten horen, maar denk niet dat ik op iedereen kan reageren.. hopelijk kan ik een aantal meiden binnenkort feliciteren :)

8. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Twix, wat fijn dat de medicatie zo snel aanslaat. Ik zou ook nog even doorgaan, voor het geval dat. Wat fijn dat je man ook nog eens zo heerlijk heeft gekookt. Geniet van die fijne momenten.

Darkness, balen dat je je zo slecht voelt. Hopelijk duurt het niet te lang meer!

Tallie, ik duim dat de kleine tot morgenavond blijft zitten..

Ep, spannend zeg! Ben benieuwd of het nu doorzet. Had je al ontsluiting?

Mysterious, ik weet eigenlijk niet of vruchtwater moet blijven lopen. Pff nooit in verdiept haha. Fijn weekend met al je visite.

Hier echt niet vooruit te branden, ik ben helemaal op. Ben om 12 opgestaan vandaag. Gestofzuigd boven, de was gedaan, vaatwasser in en uit geruimd, pannenkoeken gebakken. Vanmiddag nog een uur een tukkie gedaan, en ik zit er nu echt aan te denken om naar bed te gaan. Ik kan niet meer, herkend iemand dit? Sorry voor het geklaag maar wil gewoon wat fitter zijn!

9. EP1982

EP1982 Lid

19 okt 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Taartje: Afgelopen donderdag had ik 2 cm ontsluiting.
    Ik herken de moeheid wel. Heb ik ook. Vanmiddag 2 uurtjes geslapen. Maar voel me niet echt uitgerust.

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Na een stortbevalling van nog geen 2,5 uur is vanmiddag om 12:12 ons zoontje en broertje geboren!

Liep dus allemaal al erg uit vanmorgen.. Tegen 9.45 werden eindelijk de vliezen geprikt maar helaas weer geen krachtige weeën van mezelf.. Om iets na 10:00 is het infuus aangesloten en toen ging het snel.. twee keer opgehoogd geloof ik en na de laatste keer leek ik in 1 lange wee gezeten te hebben. Iets voor 12e moest ik plassen en terwijl ik zit voel ik enorme persdrang opkomen. Arts zou tegen 12:15 komen toucheren maar heb geschreeuwd dat ze nu moest komen (wilde pijnstilling haha :p ) Getoucheerd en 9 cm.. 1 wee heeft ze de laatste cm weggemasseerd en twee of drie persweeën en 7 min later had ik een klein jongetje op m'n buik liggen <3

11. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Dreamer gefeliciteerd! :D dat is idd snel gegaan! Hoe voel je je nu? Hoe heet je zoontje?
    Denk niet dat je uiteindelijk nog pijnstilling hebt gehad he? ;)

12. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Dreamer, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Jeetje dat is inderdaad wel een stort bevalling. Nu lekker uitrusten en genieten.

13. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dreamer..

Hoe heet jullie zoontje?

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    We hebben er een nieuwe baby bij! Joeppieeeeere
    Van harte Dreamer!!! Geniet ze! :D

15. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dreamer :D lekker genieten!

16. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Gefeliciteerd dreamer. Hoe heet de kleine man?
    Geniet ervan :)

17. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Van harte gefeliciteerd dreamer

Wou dat mijn vent is kookte zeg maak me al druk om hoe het straks gaat....

Ik ga slapen ben kapot en buikpijn en chagerijnig en emo en wat niet eigenlijl

18. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Dreamer gefeliciteerd met je zoontje

19. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @Dreamer: gefeliciteerd!!! Nu lekker genieten!

@taatje: Dank je wel! Hoe meer mensen voor me duimen, hoe meer het misschien zal helpen....:)

@Mysterious: Volgens mij hoeft vrichtwater niet te blijven lopen. Bij mij eerste verloor ik twee x achter elkaar best een hoge hoeveelheid vloeistof met vlokjes erin en daarna niet meer. Dat bleek vruchtwater te zijn... Dus het zou best kunnen...

Ik ga zo lekker ff een filmpje kijken en dan slapen. Ben gewoon al best nerveus voor haar optreden van morgen, stom he!:D

20. EP1982

EP1982 Lid

19 okt 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Deamer!
    Nu lekker genieten van jullie ventje en goed uitrusten

Deel Deze Pagina