Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kniffel: proficiat! Wat een mooi vaderdaggeschenk! Gaat alles goed met jullie?

@Tallie: jij bent net als ik! De ene dag wil je het zus, de andere zo.. haha! Ben benieuwd hoe het bij de vk gegaan is. Ik hoop dat het strippen echt helpt en je niet nog een slapeloze nacht bezorgt. Je rust heb je ook nodig want anders loopt het mentaal ook fout..

@hier: vanmorgen naar de advocaat geweest en oh wat had die medelijden! Ik had echt niet zoveel sympathie verwacht.. mn centjes zijn vandaag terug overgemaakt dus al die stress van gisteren vallen terug wat van me af. Oef!

2. Linana

Linana Niet meer actief

Wij hebben de maxi cosi overgenomen van mijn schoonmoeder en daar zat ook echt niks bij :(
    Wel een standaard zwarte gekocht, maar deze vind ik mooier en er veel comfortabeler uitzien. Dat laatste moeten we nog achterkomen :p

Het is deze, de ene kant is zacht velours en de andere kant is van een ademende stof. Zo kan je hem in ieder seizoen gebruiken, ook geen overbodige luxe

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,3 KB
      Weergaven:
      2
  3. Linana

Linana Niet meer actief

Wat fijn darkness!!
    Hele opluchting dat het zo snel opgelost kon worden :D

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Holy crap..Ik heb echt enorme stuwing nu al.. Bwugh...

5. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @linana: Wat leuk! Ik wist zelfs niet dat dat bestond.. lijkt me lekker voor de baby, zo zacht..
    En het is idd snel opgelost, sta ik van te kijken zelfs. Pfff, wat een titeltje al niet kan doen! :)

6. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Ach wat cute Linana! :) hebben ze die ook in volwassen vorm? Lijkt me errug comfortabel! :D me like.

Darkness, fijn dat het zo snel opgelost is zeg! Kun je dat ook weer loslaten.

Dreamer, tja die stuwing, ik hoor veel vrouwen er over, maar ben benieuwd hoe het voelt. Soort druk? Doet het ook pijn? Sterkte!

7. Linana

Linana Niet meer actief

#3127 Linana, 16 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2014
    Haha dat dacht ik ook al cupcake!
    Ik word er steeds meer enthousiast over, ik zie net staan op de Engelse site dat dit ding ook geschikt is voor de buggy, autostoel groep 1 en 2, wipstoel, kinderwageninzet... Uiteraard moet ik hem nog "testen", maar het klinkt perfect :D
    Voor de geïnteresseerden: bol.com verkoopt ze ;)

Ik moet donderdag weer naar de vk en hoop dat het echt niet meer nodig zal zijn...

8. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    :) klinkt goed Linana! multifunctioneel en ook lang te gebruiken dus. Goede investering.

Vraagje: is een luiertas nu ook een goede investering of kun je net zo goed een eigen tas gebruiken? Ik begrijp dat een luiertas meer vakjes heeft, extra hengels om 'm aan de wagen te hangen en misschien daarom handiger is?

Ik moet ook donderdag weer naar de VK. Zal dan eens informeren wanneer ze gaan strippen en evt inleiden.
    Ben je trouwens al uit de naam? Hou je het bij de naam die je in gedachten had?

9. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Cupcake: hopelijk hebben we samen snel onze knulletjes in onze handen☺️ Ik weet niet of een luiertas per defentie makkelijker is, als je een ruime handtas hebt kan het misschien ook. Ik heb eel een luiertas had ik bij dochter ook en die zat helemaal vol dus ik vond het wel handig zelf.

Linana die ziet er gaaf uit! en hij klinkt ook heel handig zeg.

Talliej hoe is het bij de vk gegaan?

Dreamer: het schijnt dat kool in je bh daar tegen werkt. Geen idee of het ook zo is maar misschien wel de moeite waard.

Hier al de hele middag met menstruatiekrampen op de bank. Denk doordat ze toch naar binnen is geweest dat het een beetje geïrriteerd is. Straks even douche en dan me bedje in. Misschien heeft ze toch meer kunnen doen als ze dacht☺️

10. Linana

Linana Niet meer actief

Cupcake, ik heb bij de eerste geen luiertas gehad en nu weer niet.
    Ik stop alles in mijn eigen tas, aangezien die groot genoeg is

Voor mijn vriend is er een kipling tas die zo goed als klaar staat. Enige wat hij daarin moet gooien is een poedertorentje melk :)

11. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @cupcake: bedankt voor het toevoegen aan de lijst! Tis alleen mijn tweede kindje en niet mijn eerste..:)

@strippen: nou ze kon nog niet volledig strippen maar ze heeft wel de vliezen geïrriteerd. Au! Dat doet best pijn! Als het nou voor donderdag niet op gang is gekomen en ik het echt niet meer trek kan ik smorgens bellen en kunnen ze me Ws wel goed strippen. Anders moet ik proberen om het tot dinsdag te laten gaan, mijn volgende afspraak. Ik hoop iig dak vannacht beter slaap want dit breekt me nog meer op. Mag je eigenlijk paracetamol gebruiken? Ja toch? Anders neem ik twee pillen voor ik ga slapen. Wie weet helpt dat...

@dreamer: idd fijn dat het zo snel geregeld kan worden! Dat scheelt een
    Hoop gezeur en zorgen!

12. EP1982

EP1982 Lid

19 okt 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Even een berichtje van mij.
    Vanacht ben ik bevallen van een gezonde zoon!
    Om 2.30 begonnen thuis de weeeen en om 3.30 waren we in het ziekenhuis.
    Om 4.30 is hij geboren. Zonder knip, vacumpomp of wat dan ook. Ik kwam met 4 cm binnen en na 30 min. zat ik al op 10cm en mocht ik persen. 3 persweeen later kwam hij al. Om 7.15 uur waren we weer op weg naar huis. Ik kan niet geloven dat het zo snel is gegaan en ben er nog steeds een beetje onderste boven van! Nu heerlijk uitrusten

13. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @ Darkness, Zo, dat is fijn! Scheelt jou ook weer kopzorgen!

@ Dreamer, Stuwingen... Nee, das niet fijn! :(

@ TallieJ, Ja, je mag 2 paracetamol van 500 innemen. Hoop dat je een goede nachtrust zult krijgen! :)

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Gefeliciteerd EP1982! Geniet ervan!

15. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    @luiertas, oke niet zozeer (meteen) nodig dus. Ik zal eens kijken wat mij gaat bevallen, ga 'm dan nu nog niet halen en ff uitproberen.

Nou Miesje, misschien heeft het dan toch wat uitgehaald, zou mooi zijn! Misschien paracetamol tegen de pijn?

TallieJ k heb de lijst aangepast haha. En idd parcetamol mag, dus gewoon doen zou ik zeggen. Misschien zet het vanavond al wel door...

Oef hier is de baby heul druk. Elke avond weer tussen 20.00 uur en 00.00 uur houdt ie een hele volksverhuizing. Ik geloof dat ie denkt dat ie nog alle ruimte heeft, maar dat is dus niet zo ;) auw. Steken in liezen, schaambeen, ribben hebben t te verduren. Misschien zorgt ie ervoor dat de vliezen breken op deze manier, let's hope so.

Bevallingslijst
    Tutu - 9 juni - meisje
    Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje
    Marliesba - 18 juni - jongetje
    Pompeltje -
    TalieJ - 19 juni - geslacht al bekend, maar verrassing - 2e kindje
    Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje
    Miesje87 - 25 juni - jongetje - 2e kindje
    Cupcake10 - 25 juni - jongetje - 1e kindje
    MysteriousG - 26 juni - meisje
    Taatje84 - 27 juni - jongetje
    Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje
    Romyvs - 29 juni - jongetje - 1e kindje

Bevallen
    Babylove26 - 15-05-2014 - Jesper
    HuiBooBee - 20-05-2014 - Abbygail
    Oktober91- 24-05-2014 - Joëlle
    Twixie- 29-05-2014 - Kéoni
    Bananarama- 31-05-2014 - Castiėl
    MrsDee- 01-06-2014 - Mae
    Plurk80- 02-06-2014 - Tim
    LoveP - 11-06-2014 - Sarah
    Rowtje86 - 12-06-2014 - Rayan
    Dreamer - 14-06-2014 -
    Liesbeth79 - 14-06-2014 - Marjolein
    Kniffel - 15-06-2014 - Jeroen

16. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    EP gefeliciteerd!!!! Wat is dat snel gegaan! Kan me voorstellen dat je overdonderd bent. Geniet :)

17. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Zo EP, wat een droombevalling.. Gefeliciteerd met jullie zoon, geniet ervan!!

Tallie, je mag paracetamol... Misschien heet het toch iets uitgehaald. Ben benieuwd, hoop voor je dat je kindje snel komt.

@luiertas, ik heb meteen een tas gekocht die hetzelfde is als mijn bugaboo. Vond hem vooral mooi haha. Geen idee of het functioneel is.

18. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Wow ep wat enorm snel!!
    Hopelijk mag ik je zo volgen haha!

19. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damn EP! zo snel?! Hoop stiekem dat het toch iets langer duurt hier, want lijkt me toch moeilijk om het allemaal te beseffen of niet?

@luiertas: ik heb deze van BOO! in fuchsia. Ik vond dat ik op zn minst een mooie tas verdiende!

Bijgevoegde bestanden:

20. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    @ luiertas: Niiiice!!!!!!! lekker simpel, maar erg stijlvol :D Ik vind ze wel erg duur hoor die tassen.

Deel Deze Pagina