Hey allemaal wat een berichten kijk ff niet en paar bevallingen ook gewoon. Van harte gefeliciteerd allemaal. Ik ben beetje aan stressen heb de hele dag harde buiken. En menstruatie krampen. Maar heb nog geen vaste naam en twijfel echt overal aan. Mening gevraagd iver de naam lindy
00:00 uur geweest!! Vandaag jarig hoop dat de kleine vandaag komt... Wordt ooo gestript vandaag(morgen) duimeennn!!
Heb sinds een uur menstruatie achtige krampen die terug komen! Zou dit het begin zijn? Ik ben 39 weken vandaag dus het zou zo maar kunnen toch?
Hi allemaal.. Heb hier volgens mij nog niet eerder geschreven, maar wel veel gelezen Ik was de 15e uitgerekend, maar helaas nog steeds geen baby hier. Gisteren leek het erop te beginnen, maar toen de vk kwam stopte het weer. Ze heeft nog even gestript, waardoor ik nu 2cm (of misschien inmiddels meer ontsluiting heb) Net naar het toilet geweest en veel oud bloedverlies. Dus hoop dat het vandaag een beetje doorzet. Ben er nu toch wel klaar mee, voor mijn gevoel ben ik al bijna 4 weken overtijd omdat mijn dochter 6 jaar geleden met 36+4 is geboren haha. Heel veel succes iedereen met de laatste loodjes. En voor degene die hun baby al in de armen hebben; geniet ervan
Ik heb een nichtje die heet Jadey.. En eentje die Jayna heet en eentje die Jaycey heet Voor mijn gevoel is het een meisjesnaam . Maar komt dus door de namen van mijn nichtjes
Djeena, dus echt de ay als ee uitspreken.. Jammer dat ik het niet even kan uitspreken en hier posten haha
Seher, spannend hoor ben benieuwd! Succes.. Welkom nieuwe meiden. Tatiana, misschien een idee bijv. drie namen die jullie het mooiste vinden voor jezelf in gedachte te nemen en zodra je meisje er is, een beslissing te nemen? Zo hebben mijn ouders het gedaan haha. Denk dat er namelijk niks gaat veranderden aan je twijfels als ik het zo lees..
Gefeliciteerd met je verjaardag, Seher! Hoop dat je kindje het met je eens is en zich vandaag laat zien. Succes bij de VK!
@Seher: gelukkige verjaardag! Hopelijk levert het strippen een mooi cadeautje op @tatiana: wat was eigenlijk je allereerste naamkeuze? En wat zegt je man? @hier: ik vraag me af wat ik vandaag weer ga verzinnen om mezelf bezig te houden. ML is tot half 11 vanavond weg en ik heb geen auto.. bah, verveel me nu al!
Goeiemorgen dames! Nou ik weet niet wat de vk gedaan heeft gister maar de pijn trok na 3 uur gewoon weg!!!! Ik had voor het eerst in een paar weken gewoon GEEN pijn!! En ik heb vannacht voor mijn doen als een blok geslapen! Wel iedere twee uur wakker omdat ik moest plassen maar daarna ook snel weer in slaap gevallen.... Ik geniet nu van iedere seconde dat ik geen pijn heb! Wat een verademing zeg!! Ga ook zo wel weer ff liggen en heel rustig aan doen en niet ineens veel dingen want ben veel te bang dat het weer terug komt haah! Ik voel nu wel weer wat pijn maar tis zeker niet te vergelijken met de afgelopen weken. Kan dit door het irriteren van de vliezen komen? Dan moet je toch juist meer pijn krijgen? Ach, zo lang het zo rustig blijft en ik geen/weinig pijn heb teken ik ervoor!!! Ik merk dat mijn humeur nu ook een stuk opgewekter is haha! @ Seher: Heppie beursdeej toe joe!!!!! @mopj89: Ik wil je niet ontmoedigen maar van die krampen heb ik al een paar weken continu last....:x. natuurlijk kan het een begin zijn maar hou er rekening mee dat dit ook voorweeen kunnen zijn en je nog wel ff zoet bent... Ik hoop voor je dat het wel doorzet! Sterkte! @Bloedneus: Haalde vanmorgen mijn dochter uit bed en ze zei: Kijk mama, bah vies! Lag er een plasje bloed in bed! Ik schrok best wel maar zag al snel een hoop opgedroogd bloed bij haar neus. Ze heeft dus een mega bloedneus gehad. Zo sneu... Heb de hoes van het dekbed met shout behandeld en in de was gegooid. Zo krijg ik een bloedvlek er toch wel uit of zijn er ook andere middeltjes om bloed eruit te krijgen? Toch maar ff in de gaten houden vandaag...
Even ego: Vanaf dat mijn vriend vanochtend is vertrokken om een uur of 6 heb ik last van menstruatie achtige kramp. Daarna nog wel even geslapen om Vervolgens om 9 uur wakker te worden met dezelfde kramp. Het wordt inmiddels wel steeds krachtiger en het begint echt op menstruatiepijn te lijken ipv kramp. M'n darmen rommelen ook en ik wil eigenlijk de verloskundige bellen. Echter.... Gezien al 1,5 voorwerk met vals alarm twijfel ik en wil ik het weer afwachten. Het komt en gaat, maar niet met echte regelmaat (ene keer 5 en andere keer 8 min)
Limans gewoon even bellen. Is inderdaad makkelijker geZegt dan gedaan maar daar zijn ze voor en jij wilt ook weten waar je aan toe bent zorgt voor jezelf meer rust en op zo moment moet je heel ego denken! En wat ik me bedacht laatst ach bij de volgende ( als die komt) zijn ze me toch al vergeten wie ik was en zijn er al weer anderen artsen zie ze waarschijnlijk nooit meer
Ooh kwam eigenlijk ff gauw om Te vragen ik ben in de stad en heb super leuk baby/ geboortepakje gekocht wat zouden jullie doen als er romper met lange mauw onder gaat maat 50 of 56. Heb maat 50 gekocht maar bedacht het me net in eens
@linana: Snap je dilemma... Bij mij kwam het dus ook 2 nachten geleden met pieken en dalen en het deed echt pijn. Bleken ook voorweeen te zijn en heeft ook niet voor ontsluiting gezorgd. Ik wilde liever ook de vk niet bellen omdat ik niet als zeur over wil komen maar ze was erg aardig. Dus ik zou als ik jou was gewoon bellen. Misschien komt ze wel ff langs en dan heb je weer zekerheid. En misschien zijn het wel echte weeen he... Succes!