Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Tatiana: ik wacht nog heel even, er lijkt nu wat regelmaat in te komen namelijk :D duimen dat dit het echte werk is!
    Over de romper: ik zou er een mt 50 romper onder doen als je het pakje ook in maat 50 hebt. Anders zit je met extra stof straks met een grotere romper als pakje

2. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Wat een gerommel bij sommige dames mijn duimen drAien dat het voor jullie doorgaat zetten.

Tatjana ik vind de meeste namen erg leuk die noemt. Zoals iemand al aangaf misschien meerdere namen en pas besluiten al ze er is. Als je haar ziet denk je misschien dit is echt de naam die bij haar past!
    Wat maat rompertje betreft sluit ik me aan bij linana.

Linana is je man wel snel weer thuis als het doorzet? Spannend hoor☺️

Hier gisteren heel veel krampen gehad en zo erg dat ik echt dacht dat het door ging zetten maar toch niet. Ging gisteren slapen met de gedachten hopelijk wordt ik vannacht wakker en is het zover. Toen ik vanmorgen wakker werd en alles was weg baalde ik best een beetje. Nu maar weer aansluiten op het wachtbankje☺️

3. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Seher:gefeliciteerd! en Hopelijk gaat het strippen vandaag helpen :)

TallieJ: wat fijn plotseling pijnloos te zijn (hee dat rijmt). Toch apart dat het irriteren van je vliezen kunnen zorgen voor geen pijn...:(

Linana, als ik jou zo hoor dan voel je wel verschil tussen de krampen die je al zo'n 1,5 weken hebt en de krampen nu. Zou daarom gewoon even een de VK bellen als ze regelmatiger worden en overleggen hoe en wat. Spannend!!!!!!!!!!!!!!!

Darkness: filmpje? boek? iets knutselen voor de babykamer ;) zoiets voor ideeen: RETHINK/RECYCLE, REUSE, REPURPOSE & DIY on Pinterest Ik begin me ook wat te vervelen, ga er zo op uit met de fiets en wat boodschappen doen, naar de action etc.

4. Linana

Linana Niet meer actief

Miesje: ik herken het als geen ander. Zo frustrerend!! Daarom ben ik nu ook zo afwachtend ;)
    Mijn vriend kan binnen 3 kwartier thuis zijn, op zich nog redelijk snel. En mijn schoonmoeder kan er binnen 10 minuten zijn, ook wel een fijne gedachte.

Cupcake: het voelt inderdaad wel iets anders. Ik ben ook trillerig en voel me licht beroerd :( Weet niet of dat ook nog iets kan betekenen. Het lijkt nu om de 8 tot 10 min te komen, bij 6 min moet ik bellen.. Nog even afwachten dus

Wel heel toevallig, de oom van mijn vriend is vandaag jarig en hij zegt al weken dat de baby komt op zijn verjaardag. Het zou wat zijn als hij gelijk krijgt zeg ;)

5. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Wauw dat is zeker heel vlot EP!! Van harte gefeliciteerd, lekker genieten! Ben je alweer een beetje bijgekomen?

Spannend Linana!! Zoals Tatiana zegt, gewoon even bellen en je verhaal doen! Ik ben benieuwd of het gaat doorzetten!! :D

@ Tatiana, ik vind persoonlijk Amy heel leuk :D, @ rompertjes; hier past de kleine echt alleen nog maat 50 zelfs dat is te groot, super schattig ;) maar dat verschilt natuurlijk..

Wat een gerommel hier meiden, gaan we een babyboom weekje krijgen :D sterkte allemaal en hopelijk hebben we morgen een wk baby erbij!!

@ Seher, gefeliciteerd, dat zou een leuk verjaardagscadeautje zijn!

@ Tallie, fijn dat je even pijnloos bent en lekker hebt kunnen slapen, even de nodige energie ophalen, kan je wel gebruiken!! Dat is schrikken van die bloedneus :(

@ Darkness, pff dat is een lange dag dan ja, kan je niet een lekker verzorgings-/ontspanningsdagje houden :D

Sorry meiden als ik iemand vergeten ben! Hier ben ik steeds meer aan het bijkomen, ik merk dat ik al weer van alles wil doen, maar heb mezelf voorgenomen zo min mogelijk te doen, tot de kraamzorg weg is, daarna krijg ik het druk zat, ik vind het best een beetje spannend! De kleine doet het ook goed, na flink te zijn afgevallen, is hij de laatste dagen lekker aangekomen :)

6. Linana

Linana Niet meer actief

Rowtje: je heb een nieuwe banner nodig meid ;) en wat een schatje <3

7. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Heb rompertje maat 50 en baby pakje ook maat 50 en in de was zitten hoop dat de baby denkt ik wacht daarop want hier was ik lang naar op zoek. Vond pakje erg duur maar de pakjes zijn nergens bijna verkrijgbaar of ik vond ze spuuglelijk hihi vind deze wel leuk. Is geld niet wArd eigenlijk maar de onrust wel hihi.

Limans ik ga duimen voor je !! Het is hier ook bezig al twee dagen bijna constant harde buiken snachts ook en wat menstruatie achter krampen hoop zo als pakje droog is vanavond en in tas zit dat vannacht begin hihi

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,7 KB
      Weergaven:
      3
  8. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Linana, spannend!! Oh hoop dat het doorzet, ik duim voor je.

Tatiana, Z8, lief!!! Ik houd van die pakjes, zijn inderdaad wel duur, maar te lief!!

Rowtje, wat fijn dat het goed gaat met de kleine man, wat een plaatje. Die haartjes ook, super schattig!! Geniet ervan meis.

9. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @cupcake: Ja dat vond ik ook zo vreemd!! Wie weet heeft het helemaal niks met die vliezen te maken en is het gewoon toeval maar toch...

@Rowtje: Wat een super lieve foto!!
    En is idd schrikken van die bloedneus. Maar gelukkig was het "maar" een bloedneus en niet een of ander ernstig iets..

@Miesje: irritant is dat he. Denk je dat het eindelijk begint en dan is het het toch niet... Hoe lang moeten we nou nog wachten haha!

10. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Nou meiden hier ff bericht vanuit t zh: had vanmorgen een groeiecho en toen ik aangaf dat ik me niet lkkr voelde, moest ik blijven voor verdere ondezoek. Heb net bloed geprikt en urine ingeleverd en zit nu vast aan een ctg voor een hartfilmpje van de baby. Het is warm hier pfff... hoop dat ik zo wel naar huis mag, want ben nogal erg moe..

11. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Begin ook te twijfelen om te bellen zit niet veel regelmaat in de harde buiken is constant hard al vanaf gisteren maar loop in park en voel gewoon dat me legging nat is geworden. .... Gauw onderweg naar huis nu

12. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Rowtje wat een schatje ben zo jaloers ik wil ook.... Deze pagina niet goed voor me :p allemaal mooie Beebs

13. saraa123

saraa123 Lid

9 nov 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, gister met 40+2 weken proberen te strippen maar helaas geen ontsluiting.. Wel kreeg ik een uur daarna veel voorweeen en in de nacht werden ze pijnlijker.

Vanochtend ben ik men slijmprop verloren en sindsdien heeeeell veel slijmverlies(hangt gewoon soms uit mijn vagina een lange sliert)
    Ook heel veel last van rugweeen en ze komen rond de 10 minuten en duren vaak maar een half minuut..

Kan/zal ik de vk nu al bellen of nog wachten en kijken of het doorzet?

14. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Nou bel toch maar niet ben thuis en lig op bed en is overv

15. Linana

Linana Niet meer actief

Jammer Tatiana!

Hier nog steeds om de 9 a 10 minuten. Als het 7 min wordt moet ik weer bellen... Duimen dan maar

16. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bevallingslijst
    Tutu - 9 juni - meisje
    Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje
    Marliesba - 18 juni - jongetje

TalieJ - 19 juni - geslacht al bekend, maar verrassing - 2e kindje
    Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje
    Miesje87 - 25 juni - jongetje - 2e kindje
    Cupcake10 - 25 juni - jongetje - 1e kindje
    MysteriousG - 26 juni - meisje
    Taatje84 - 27 juni - jongetje
    Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje
    Pompeltje - 28 juni - meisje - 4e kindje
    Romyvs - 29 juni - jongetje - 1e kindje

Bevallen
    Babylove26 - 15-05-2014 - Jesper
    HuiBooBee - 20-05-2014 - Abbygail
    Oktober91- 24-05-2014 - Joëlle
    Twixie- 29-05-2014 - Kéoni
    Bananarama- 31-05-2014 - Casti&#279;l
    MrsDee- 01-06-2014 - Mae
    Plurk80- 02-06-2014 - Tim
    LoveP - 11-06-2014 - Sarah
    Rowtje86 - 12-06-2014 - Rayan
    Dreamer - 14-06-2014 -
    Liesbeth79 - 14-06-2014 - Marjolein
    Kniffel - 15-06-2014 - Jeroen[/QUOTE]

17. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me eigen even goed ingevuld op de lijst :)

zie ik het goed 2 meiden met ''weeen''? Spannend zeg hoop dat het allemaal doorzet.

18. saraa123

saraa123 Lid

9 nov 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch maar de vk gebeld en ze komt zometeen langs.. Ben benieuwd of de baby dan toch vandaag komt!

@linana ik hoop dat het voor je doorzet!

19. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Spannend zeg, meiden! Laat die baby's maar komen!! :D

20. Linana

Linana Niet meer actief

Nou, er zit wat schot in
    Ene keer 8, andere 7 en net zelfs 6
    Irritante menstruatiekrampen, maar nog redelijk te doen qua pijn.

Vraagt m'n vent net doodleuk of ik de kip krokant schnitzels ff uit de vriezer haal ;)

Deel Deze Pagina