Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Wow Liesbeth, wat heftig!! Wat moet dat erg zijn geweest voor je man. Gelukkig knap je snel op en kan je heerlijk genieten van jullie mooie meisje.. Beterschap...

2. Linana

Linana Niet meer actief

Pfff hele dag stomme weeen en harde buiken, komt de verloskundige net langs: 1 cm en nog niet verweekte baarmoeder :x

Dit kan dus nog wel even gaan duren, met pech tot 41 weken :(

3. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ik heb echt last an harde buiken en voelt ook gespannen aan en onderin last van steken/ menstruatie pijn ook ben ik jiet vooruit te branden en misselijk hele dag al zou dit wat zijn ???sorry lees straks alles bij las het ff gauw van linana wat erg zeg vervelend het zet me wel weer ff met bede benen op de grond dat het dus niets hoeft te zijn !maar kan hart gaan in 1 x

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Cupcake, stuwing doet retezeer haha.. Vannacht amper geslapen..
    Miesje, klopt. Witte kool in de bh :) Heb nu via kraam ook druppeltjes bij de drogist laten halen die stuwing minderen..

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Holy crap Liesbeth.. Blij dat k jou verhaal lees na zelf ook bevallen te zijn en niet er voor...

6. Seher

Seher Lid

3 sep 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    De vk zou vandaag komen strippen, kwam er eeen spoedbevalling tussen.. Dus nu komt ze morgen:( balennnn

7. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @row: zo'n mooi kereltje!! Vind donkere haren altijd prachtig bij babytjes. Zo schattig!

@liesbeth: wat een verhaal zeg! Dat moeten afschuwelijke uren geweest zijn voor je man. Ik stel het me al helemaal voor als zoiets hier zou moeten gebeuren. Mijn man zou gek worden..

@iedereen die vandaag wil bevallen: ik vind dat Seher en ik eerst mogen ;)

8. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Balen linana en seher, hopelijk snel schot in de zaak!

Darkness, ik vind het prima! Dan kom ik het weekend er achteraan..

9. Linana

Linana Niet meer actief

Darkness, van mij mogen jullie!
    Ik hoop alleen dat ik er snel achteraan mag. Ik heb nog steeds last van "weeën" of wat dit ook moet voorstellen.
    Ben benieuwd wat er vannacht nog gaat gebeuren :p

10. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @linana: Jeetje, jij treft het ook niet he? Hele dag zoveel pijn en dan maar een cm ontsluiting en niet eens een verweekte baarmoeder... Sterkte! Ik hoop dat je vannacht kan slapen!

@Bevallen: Natuurlijk mogen Darkness en Seher eerst bevallen... Als Linana en ik dan daarna mogen.. DEAL? ;)

@Stuwing: Ben blij dat ik daar geen last van heb. Bij mijn eerste ook nooit last gehad van stuwing, ook na de bevalling niet... Dus hopelijk na deze bevalling ook niet...

Hier nog steeds alles rustig en weinig pijn. Dus drie wassen weggewerkt en gestreken en gevouwen en opgeruimd. Babykamer verder opgeruimd.. Moet natuurlijk wel meteen gebruik maken van het feit dat ik weinig pijn heb haha! Zo hou ik het nog wel 2 weken vol! Maar dat hoop ik natuurlijk niet..;)

11. Seher

Seher Lid

3 sep 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooo mijn vliezen zijn gebroken denk ik???:eek: voelde ineens een plens water komen!!! Moet ik de vk gelijk belle of wachten tot de weeen komen???

12. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @ Linana, Balen zeg :( Hoop dat het toch wel doorzet. Hoe smaakte de kip krokant schnitzel? :p

@ Darkness, Wat heb je uiteindelijk nog gedaan?? Ik ben gisteren begonnen aan New Girl. Geniale serie en wat een top wijf die Jess! :D

@ Row, Hoe is het met je en het eigenwijsje? Wat een knap ding! Ben he weer terug gekeerd naar planeet aarde?

@ Zwangere kippies, Hoop dat jullie snel allemaal aan het puffen en persen zijn! 9 maanden is veel te lang om zwanger te zijn hè... Pff!

Ben zo blij dat ik er vanaf ben! Denk aan jullie!

13. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @ Seher, Spannend! Ik moest al waren mijn vliezen gebroken eerst kijken of het helder of groen was. Als het groen was, gelijk bellen en anders moest ik de volgende dag bellen.
    En anders gewoon bellen! :)

14. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Seher wat spannend straks toch nog beginnen op je verjaardag.
    Wat twixie ook zegt indd je moet even opvangen en de kleur bekijken bij bruin/groen direct bellen. En bij roze, doorzichtig of wittig zou je kunnen wachten tot de weeen goed doorzetten. Maar als je twijfelt gewoon bellen!

15. jp87

jp87 Actief lid

26 okt 2011
    275
    22
    18
    Hier vandaag bij vk geweest gevraagd of ze wilde probereb te strippen! Dit lukte niet echt nog. Baarmoedrhals bijna helemaal verweekt. Nu weer afspraak voor maandag!
    Moest er van de middag zijn van te voren hele huis schoon gemaakt de auto en de familyfix erin gepruts dus baal best dat het na alle voorweeen van afgelopen tijd niet wou.

@seher. Wanneer de kleine niet is ingedaald en de kleur van het vruchtwater niet helder is moet je bellen.

Wat deed je voordat de vliezen braken? ;)

16. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@seher oooh spannend meid! De duimen draaien hard hier ;)

@bevallen van mij mag iedereen bevallen hoor.. wou dat we daar daadwerkelijk wat over te zeggen hadden ;) gek genoeg ben ik zelf ik niet in de stemming te bevallen..te slap en moe daarvoor.Heb ook nergens last van behalve af en toe harde buiken, veel maagzuur en extreem dikke/pijnlijke voeten

17. Seher

Seher Lid

3 sep 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miesje inderdaad misschien toch op mijn verjaardag!!!

@twixie heb gwwn gebeld vor alle zekerheid:) ze kon niet komen zit met een bevalling... Mocht ik weeen krijgen en de kleur is zoals jullie zeggen groenig zeker nog een keer bellen dan zou iemand anders komen..

@ jp87 ik stondd op het punt om een brief op de post te doen dus ff stukje wNdelen met man:) ging dus niet door voor de deur kreeg ik ineens dramg om te plasse maar kon het niet op houden en plensss nat was ik:)

18. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Seher spannend zeg :) Hoop dat de weeen ook snel volgen dan zeg.

Hier vanavond controle gehad en is weer teveel vruchtwater gezien. Nu dus weer suiker prikken liefst morgen nog is deze te hoog dan met spoed een inleiding.

Wel al 1 cm ontsluiting en ze heeft de vliezen geprikkeld zoals ze zei. Dus even afwachten maar weer :)

19. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Oh seher, wat spannend meis. Ik duim dat het doorzet.

20. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeej Seher!! Dan kan ik zo meteen ook bevallen en dan de rest? Hihi, zou wat zijn als het zo simpel was. Succes in elk geval. Het wordt tijd :)

@twix: ik vind Jess helemaal geweldig en Nick ook. Altijd lachen!

@pompeltje: hoop dat je suiker in orde is morgen. Wat een zorgen weeral.. hoop dat je toch een beetje rustig slaapt vannacht..

Deel Deze Pagina