Goedenavond allemaal hoe is het met iedereen... Hier beetje de pest erin mijn harde buiken zijn afgezakt wel heb ik de hele dag gevoel dat ik moet plassen echt enorme druk op me blaas steeds blijf gaan naar wc terwijl er niet of bijna niets uitkomt! Heel appart kent iemand dit.??? @ Liesbeth wT een verhaal he jeetje blij dat alles goed gekomen is en dat je snel herstelt! Is geen fijne bevalling! Hoop dat je nu lekker kan genieten van je gezinnetje en dat je snel heerlijk thuis bent. Want dan kan het pas echt genieten beginnen . Linana hoe is het met jou ??? Hou je Hey een beetje vol. Zou echt flink de pest er in hebben. Helaas kunnen we niets doen. Wouden ze de weeën ook niet opwekken of iets ? @ twix hoe is het met jou en de kleine en de medicatie mssn heb je het verteld dat gestopt is maar op moment gaat alles langs me heen hoop dat ik niet zo vergeetachtig blijf sjonge jonge lijk wel een demente opgeblazen koe op moment! @ seher hoop dat je snel je verjaardags-kadootje in armen mag nemen! Ik zou bellen altijd zeker voor onzeker hou ons op denhoogte hihi Voor alle dames die gerommel hebben hoop dat allemaal doorzet want dit is geen pretje alle valse voor tekens. Gedonder begint nu al kleine boefjes hihi beloofd nog wat. Ik ben zo vergeetachtig dat ik bijna zou vergeten dat me dochter gewoon vrij is deze week. Groep acht heeft schoolkamp en leraren zijn mee. Dus de grote meid is lekker thuis heeft al weekend! Als ik dat niet te horen had gekregen toen ik haar bij hara vriendje ophaalde had ik lekker op school gestaan voor niets. Dom dom dom. Op moment met van alles in me hoofd ook Bezig ivm school van me dochter. Ze gaat straks over naar groep drie. En nu kregen we voor het weekend een heel onduidelijke brief over de klas indeling. Nu blijkt dat ze straks met 40 kinderen in 1 klas zitten. En op de woe en vrij is er 1 leraar op andere dagen 2. Moet nieuw leer systeem zijn wat goede recensies heeft. Was al naar diricteur gestapt want ik Ben persoonlijk van mening dat kleinere klassen beter zijn zodat kinderen alle aandacht kunnen krijgen. Maar nu zitten ze dus met twee leraren in de Klas voor 40 kids zodat ze ook de kinderen die vooruit gaan op de leerstof kunnen helpen met wat extra en de minderen ook. Nahjah ben nog niet echt overtuigd maar de 26 ste is er voorlichting. ALs ik red me vragen maar opschrijven want met mijn kortetermijngeheugen komt dan niet goed. Dames slaap lekker en hoop dat er bevallingen komen vannacht sweet Dreams!
De opvangbare buik weeen zijn overgegaan op rug weeen vanaf half 8. Ze komen om de 3 min en ben een uur geleden gestript met 2 cm en half verweekte baarmoeder. Zometeen moet ik de verloskundige weer bellen, maar er is niks veranderd. Hopelijk mag ik snel richting ziekenhuis, want ik trek dit geen hele nacht
Hallo dames, vandaag 22.14 is onze dochter Elisa geboren. 8 uur naar het ziekenhuis en ik dacht serieus dat ik het niet zou kunnen, de pijn etc... Gelukkig kreeg ik 10 voor 10 persdrang en mocht gaan persen.. En dat ging me gelukkig wel goed af! Klein beetje ingescheurd maar het valt allemaal mee😃 Nu ff lekker bijkomen en hopen dat ik snel t ziekenhuis uit mag😃
@linana: jeetje, meid! Hoop dat het wel een beetje vooruit zal gaan want dat wordt anders een lange dag morgen vrees ik.. beval jij maar lekker in mijn plaats dan ik duim hier flink voor je en wens je heel veel succes en vooral kracht! Zet em op! @sara: proficiat!! Je klinkt alvast heel erg positief over de bevalling. Geniet maar van je kleine meid nu @tatiana: die blaas van jou is ook maar k*t! Veel last mee he? Hier begint dat nu ook wel, van die belachelijke miniplasje tig keer op een uur.. maar de baby zit ook gewoon heel laag nu. Soms denk ik dat ze er al half uithangt
Jahoor de weeen zijn begonnen!!! Om het half uur flinke steken en weeen in onderbuik en rug met eenduir van ong 1 minuut.! Vind het ineens best spannend worden. Had tot nu toe geen zenuwen of spanning
@Saraa, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan! @Linana, spannend en hoop dat het snel doorzet en jullie kindje geboren wordt! @Seher, ook spannend en zou geweldig zijn als.jullie kindje nog op je verjaardag geboren wordt. @Tatiana, heb deze week ook dat gevoel gehad van veel druk van onderen en vaak moeten plassen. Bij mij helaas geen voorteken van aankomende bevalling... Hier is nog alles redelijk rustig op wat meer harde buiken gedurende de dag na...heb wel veel last met lopen...krampen in mijn bovenbenen, denk dat ze op zenuw duwt. A.s. vrijdag alweer 40 weken dus ze mag wel komen nu!
Neeeeeee dames wil juist horen dat teken van bevalling is Darknes de hele zwangerschap is gewoon ontzettend kttttttt !!! Echt een drama gewoon. Ben er ook klaar mee
@tatiana: ik ben ook niet graag zwanger, troost je. Het gaat het heus wel waard geweest zijn, daar ben ik me van bewust, maar het is niet iets dat ik vaker wil doen al die rotkwaaltjes ook! @hier lig ik met rugpijn in bed. Kan er niet van slapen. Vandaag hele dag met mn moeder doorgebracht en wat teveel geslenterd denk ik. Weet niet hoe ik moet liggen en mn man zal ik er ook maar niet mee lastigvallen. Pfff
Saraa, van harte met jullie dochter!! Nu lekker gaan genieten. Seher en linana, ik hoop dat jullie je kindjes inmiddels in jullie armen hebben pf dat dat snel gebeurd. Succes! Tatiana, ik heb hetzelfde als jou. Hele dag al niet lekker, weinig energie, harde pijnlijke buiken en om de seconde naar het toilet. Gek word ik ervan. Lig nu weer wakker van striae die als een gek jeukt!! Bijnaaaaaaa ben ik uitgerekend, ik wil mijn baby!!
@ Saraa, Van harte meid! Mooie naam ook Geniet ervan! @ Linana & Seher, Spannend zeg! Zijn jullie inmiddels al aan het puffen en persen? Hoop dat het nu al een beetje is begonnen. @ Tatiana, Zwanger zijn is niks voor jou hè? Nou, voor mij ook niet. Kan dus ook niet begrijpen dat vrouwen verslaafd kunnen zijn aan het zwanger zijn... Moet er niet aan denken! De apotheek is hier bijna gesloten. De medicijnen die hij voor zn spruwen krijgt is op. Morgen mijn laatste dag met de antibiotica. Alleen die zalf voor m'n tepels moet ik nog smeren, maar dat schiet er nog weleens bij in.. Haha @ Taatje, Nog 4 dagen volhouden! Je bent er bijna!!! (Hopen dat je niet over tijd loopt...) Ik duim voor je @ Darkness, Hoop dat je toch nog wat slaap kunt pakken. Is niet fijn nee en je man kan ook vrij weinig doen.
@ Row, Kun je niet slapen of ben je aan het voeden? Hier is het tijd om te eten of tenminste... Hij heeft zn toetje op. Hup in zijn eigen bed gooien
Had hier nog maar een keer eerder gepost, maar mijn vliezen zijn net gebroken . Ben nu 40+3.. Nu maar liggend wachten op de vk wachten omdat de baby nog niet was ingedaald.. Eindelijk gaat het dan gebeuren! Had net gisteren een afspraak gemaakt bij de gyn voor donderdag..
Saraa gefeliciteerd!! Mooie naam Linana en seher zet m op! Hoop dat jullie kindjes er al zijn Tmrzra, ooooh spannend! Succes! Tatiana , darkness en taatje, vervelend die klachten. Herkenbaar hoor dat jullie r klaar mee zijn. Hier ook het geval. Slapen lukt niet meer goed, draaien in bed is een drama, zere liezen, rug etc. Baby druk, vogels beginnen buiten alweer te fluiten pfff Twixie, fijn dat de medicijnen bijna klaar zijn en je zoontje het zo goed doet! Breken de gebroken nachten je al op of heb je er geen last van? Skimms wat jij zegt herken ik, ook zenuwpijn bij lopen, vooral s avonds als hij druk is met zn volksverhuizing in mijn buik. Niet fijn kan ik je.vertellen. Sorry dames die ik vergeten ben. Zwangeren;succes met.laatste loodjes. Nieuwbakken mama's; geniet!
@ TmrZra, Ooooh, spannend! Dit word een baby boom! De bevallingslijst word steeds kleiner. Heel veel succes @ Cupcake, Nou, de eerste nachten waren echt hels Nu ben ik er nog steeds niet aan gewend, maar alles gaat een stuk gemakkelijker. Het is een tevreden baby. Huilt alleen maar wanneer hij honger heeft! Jij bent vroeg wakker! Ik sliep net nog zo lekker....
Bevallingslijst Tutu - 9 juni - meisje Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje Marliesba - 18 juni - jongetje TalieJ - 19 juni - verrassing - 2e kindje Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje Miesje87 - 25 juni - jongetje - 2e kindje Cupcake10 - 25 juni - jongetje - 1e kindje MysteriousG - 26 juni - meisje 1e kindje Taatje84 - 27 juni - jongetje Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje Pompeltje - 28 juni - meisje - 4e kindje Romyvs - 29 juni - jongetje - 1e kindje Bevallen Babylove26 - 15-05-2014 - Jesper HuiBooBee - 20-05-2014 - Abbygail Oktober91- 24-05-2014 - Joëlle Twixie- 29-05-2014 - Kéoni Bananarama- 31-05-2014 - Castiėl MrsDee- 01-06-2014 - Mae Plurk80- 02-06-2014 - Tim LoveP - 11-06-2014 - Sarah Rowtje86 - 12-06-2014 - Rayan Dreamer - 14-06-2014 - Liesbeth79 - 14-06-2014 - Marjolein Kniffel - 15-06-2014 - Jeroen
@tmrzra spannend meid! Zet em op @hier heb nu al last van gebroken nachten pfff... mn voeten jeuken wr als een gek. Nix wil helpen en word continu wakker met harde buiken of omdat ik moet plassen. En wat is uit bed proberen te komen met een harde buik toch een hel :x