Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Wat een bevallingen gefeliciteerd allemaal:) .....
    INDd baby boom. Hoop dat we allemaal snel volgen.
    Ben lichtelijk jaloers beetje ;) maar ontzettend blij voor jullie.

Ja gisteren voor slapen me ziekenhuistas echt helemaal klaar gemaakt wn van de baby ook had zo gehoopt dat het allemaal tekenen zijn maar heb hard hoofd in en dat het nog wel lang zou kunnen gaan duren. Heb morgen afspraak bij gyn en gaan ze kijken naar de baarmoeder. Me dochtertje is vrij van school en moet dus mee.... Ben bang als weer niets is dat ik in tranen uit barst maar kan dus niet want de kleine is er bij dus moet me inhouden. En blijven glimlachen met kiespijn grrr

2. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Tatiana!

Waarom kijken ze op deze termijn al naar je baarmoeder? Ik dacht dat ze meestal wel wachten tot minstens 40 weken voordat ze gaan kijken waarom de baby er nog niet is.

Ik heb iig maandag weer controle en krijg dan inwendig onderzoek en eventueel strippen als het kan.

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hallo dames,

Mag ik ook nog mee komen kletsen hier zo op het einde?
    Iedereen die al bevallen is gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine wondertjes!
    Ik ben uitgerekend op 29 juni. Mijn zoon is geboren met de termijn van 38+2. Dat was gisteren wel onwijs veel harde buiken gehad en voorweeën. Maar zet niet door.

4. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Skimms ja snap dat dit dan lang duurt als je oudste er nu al was. Je hebt die periode dan toch een beetje in je hoofd.

Ja nog even cupcake dan zijn wij ook aan de beurt met zijn alle☺️

Tatiana hopelijk hoef je niet te lachen als een boer met kiespijn en komt er iets positiefs uit bij de gyn.

Welkom kiera. Het aftellen is nu echt begonnen he☺️!

Talliej wie weet is het het startsein☺️ Zal voor je duimen.

5. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @skimmms: ik ben het ook beu! Maar ik geloof er heel hard in dat de baby komt als ze er klaar voor is en dat dat de beste manier is. En dat dat bij mij wat langer duurt is gewoon vervelend voor mijn lichaam, maar komt wel in orde. Ik ga ook tot het absolutse maximum wachten. Als ze 14 te laat komt, dan is dat maar zo.

@tallie: ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ben mn slijmprop al van zondag kwijt en ikwaggel nog steeds "vrolijk" rond..

@tatiana: om die reden laat ik voorlopig geen inwendig onderzoek toe. Ik weet dat ik hoe dan ook teleurgesteld zal zijn. Tenzij ik 4cm heb ofzo, haha.
    In principe word ik morgen gestript en ik overweeg zelfs om het niet te laten doen. Ik wil zo weinig mogelijk geprul aan mijn lijf, ook al ben ik het helemaal zat en verlang ik naar mijn baby. Ze zal heus wel komen als ze er klaar voor is. En verder: die uitgerekende datum is niet meer dan een schatting. In de wetenschap kunnen ze nog steeds niet met zekerheid zeggen hoe de bevalling precies begint en of het het lichaam van de moeder is die het proces in gang zet of dat de baby bepaalde hormonen afgeeft. Het zijn allemaal theorieën die om de zoveel jaar weer veranderen. In mijn redenering is wachten het allerbeste. Hoe moeilijk het soms ook is.
    In elk geval succes!

6. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Haha ik wilde het zelfde aan jou vragen, maar ik lag alweer half in coma, na een drama dag, de kleine heeft heel de middag/avond gehuild door die vervelende krampjes.. :(:(

Jeeeeh Linana gefeliciteerd!!! Toch nog doorgezet, fijn hoor nu heerlijk genieten en goed van je dat je toch je mooie naam heb doorgezet!!

Saraa ook jij van harte gefeliciteerd!! Een héle mooie naam inderdaad en wat fijn dat de bevalling is meegevallen! Genietse!!

Volgens mij gaat het nu erg hard hier, aan al die krampen, gebroken vliezen enz..

Oooow Darkness voor jou ben ik zo hard aan het duimen!! Ik hoop zo voor je dat je snel mag bevallen, ik kan me zo voorstellen dat je het helemáál gehad heb!! Ik duim duim duim...

@ mysterious, ik had ook zo last van jeukende benen, ik werd er helemáál GEK van :$!! Gelukkig is het na de bevalling gelijk weg getrokken..

@ cupcake, Sow jij heb een druk dagje voor de boeg! Klinkt wel allemaal gezellig!

@ Kiera, welkom! Bij jou dus ook al flink aan het rommelen, spannend hoor!

Meiden jullie weten het, hormonen, sorry als ik iemand vergeten ben!

7. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Ik had ook echt spijt van het strippen, zoveel pijn voor niets..

Wel knap dat je er zo rustig en nuchter over na kan denken!!

8. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ze gaan kijken omdat ik vanaf de eerste maand al behoorlijk wat te voordeuren heb gehad en er echt helemaal door geen zit nu met de zwNgerschap het duurt niet lang meer dat weet ik. Maar mijn vriend is vrachtwagen chauffeur en kan ook aan de andere kant van nl op moment zitten. De gedachten dat hij het niet red ivm file en vrachtwagen niet overal tussen door kan en begrenst is dat maakt me nerveus wil dat hij er bij is en niemand anders. Ik had vorige keer trouwens bevalling plan ingeleverd. Maar ben wat vergeten zou mog wel kunnen morgen. Maarzou raar zijn als ik er bij zet dat ik liever geen stagiaires wil hebben. Vind lullig zij moeten het ook leren maar had met de eerste ook stage loper en vindvecht ongemakkelijk en laatste keer dat ik in de nacht was geweest ook stagiaire voelde zo niet fijn

9. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    @ tatiana nee dat is helemaal niet lullig gewoon duidelijk aangeven hoor! Jij moet je op je gemak voelen op dat moment. Ik wil er ook geen stagiaire bij zowel niet thuis als in het zh. Dit staat ook duidelijk op mijn kaart van de vk.

10. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @row: die nuchtere en rustige momenten wisselen af met angst, paniek en ontgoocheling, hoor! Ik probeer mezelf wel voortdurend op te peppen :D

@tatiana: dat met stagiaires snap ik!! Had maandag met de ctg eentje die maar geen hartslag vond en me vroeg of de baby nog wel bewogen had.. ongelooflijk gewoon!! Ik was zo kwaad. Ze beseffen niet wat dat doet met een zwangere vrouw!! In mn achterhoofd wist ik wel dat alles goed was, maar toch.. daarom: als ik in het ziekenhuis beland blijven stagiaires VER uit mijn buurt.

11. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@linana yaaayyy van harte meid :D

@kiera welkom meid :) gezellig samen aftellen en afwachten :p

@cupcake veel plezier ondanks de drukte meid

@skimms bekijk t maar zo meid, we zijn er bijna :D

@rowtje aaah zo zielig als ze last hebben van krampen :( krijgt hij bv of fv?

@darkness hoe is t met je meid? Ik duim heel hard voor je :)

@talliej spannend meid! Hopelijk zet t door. Duimennn :D

@tatiana ik zal voor je duimen meid. Snap wel dat je t helemaal gehad hebt hoor...

@dikke/jeukende voeten: ik heb net fresh feet verfrissende gel van scholl ontdekt in mn nachtkastje (geen idee waar t vandaan komt). Wat is t toch een heerlijk verlossing zeg :D heb nu al 30 min geen last mr van jeuk en irritatie en mn voeten blijven lkkr koel :D tot nu toe I LOVE IT :D

Verder hier nergens last van :( wnnr beginnen hier de voortekenen nou??? Ik wil mijn babyyyyy

12. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Darkness jeetje je zou spontaan bevallen als de stagiaire zulke dingen doet en vraagt😳

Mysterious fijn dat je iets hebt gevonden wat helpt bij de jeuk.

Heb ik net me schoonvader aan de telefoon zegt ie: kun je niet elke dag even bellen of iets op fb zetten dan weten we zeker dat het nog niet begonnen is😳. Uhm even nadenken NEE! Zie het al voor me dat ik elke dag heel de familie af moet bellen om te zeggen dat er nog niks is.

13. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Hallo! Wil graag meepraten de laatste weken nog de tijd kruipt voorbij hier ondanks dat er een klein meisje rondhuppelt. Voor iedereen die al bevallen is: gefeliciteerd! Lkkr genieten :) en voor iedereen die nog moet en net als mij zit te wachten: heel veel sterkte... Bah wat ben ik t zat zeg! En dan moet ik nog tot 30 juni :p heb heel veel last van mn bi, de therapeut kan ook niks meer voor me doen, mn bekken zakken elke x weer scheef hoe vaak ze t ook rechtzet. De enige remedie is bevallen en revalideren, maarja moet de kleine wel komen :D sorry voor mn klaagzang, wil ook echt niet ondankbaar overkomen want ben heel blij met dit wondertje! En ach tis nog een krappe twee weken tot mn uitgerekende datum dus nog ff doorzetten!;) nog meer mensen met zware bi? Tips welkom

14. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @Darkness: Dat weet ik... De vk zei ook dat het nog wel twee weken kan duren.. Maar toch, het idee dat er iig iets gaande is stelt me gerust!

15. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Talliej zullen we maar samen bevallen haha... Net naar de wc en verlies ook me slijmprop ;) Weet dat het vaak niks betekend maar heb goede hoop aangezien ik gisterenavond toch al ruim 1 a 2 cm ontsluiting had in het ziekenhuis en de verloskundige/gynaecoloog wat heb zitten wroeten...

Nu maar even hard duimen dat de bevalling mocht die beginnen niet begint met het breken van de vliezen.

16. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Thnx dames! :D

@Tatiana is helemaal niet lullig! Gewoon duidelijk aangeven wat je wel en niet wilt. ;)

@MysteriousG fijn dat je nog wat zalf had liggen van dr scholl. Jeuk kan echt irritant zijn.
    Nou aftellen is het nu zeker pff. Zoonlief kwam zo onverwachts en nu had ik eigenlijk erop gehoopt dat deze ook een beetje op tijd zou komen. Ik loop voor mijn gevoel al 1 dag overtijd. Terwijl dat zo helemaal niet is.
    Je hoeft niet altijd voortekenen te hebben hoor. Kan zo ineens ontstaan. Bij mijn zoon nergens last van. Ja in de nacht braken ineens mn vliezen toen ik opstond.

@Marianne ook welkom! Ik heb geen bi, maar wel erg last van mn heupen. Kan je hier dus niet mee helpen. Sterkte lijkt me erg pijnlijk!

@Pompeltje waarom wil je niet dat je vliezen breken als de bevalling op gang komt?

Vanmorgen naar de HA geweest. Heb op het laatste moment nog een schimmelinfectie te pakken. JIPPIE NOT. Hopelijk blijft de kleine nog 1 a 2 dagen zitten. Vind het zo zielig als het spruw kan krijgen daardoor.

17. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Heb mezelf maar rustige middagje ingelast zit op de bank met zak chips dochtertje is uitspelen om
    Vier uur weer ophalen en vanavond makkelijk een patatje ivm de voetbal om zes uur...

Ga proberen om te blijven zitten en ga namen zoeken ook al staat er boven nog was te wachten. Heb echt moeite met rust nemen.
    Ben gewend om altijd te werken en moest nu voor de 20 welen al stoppen en ben best zat nu alleen maar poetsen poetsen poetsen.
    Beneden vanmorgen schoon gemaakt
    Morgen dan maar boven als ik het zolang volhoud hihi
    Zou rust niet teken kunnen geven van kom mar beeb omdat ik juist altijd zo druk in de weer ben...???

Ga maar is namen zoeken alle inspiratie van jullie word zeeeeeeer gewaardeerd want irriteer me enorm dT niets vind

18. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @Pompeltje: Ja goed plan! Als je nou ff zegt hoe laat je gaat bevallen kom ik naar je toe...:p. Ik loop al 3 weken met 1 cm ontsluiting en afgelopen maandag ook de vliezen geirriteerd maar ik ga er niet vanuit dat het vandaag al gebeurt. Ben bang dak nog een paar dagen moet wachten. En waarom wil je idd niet dat je vliezen breken? Bij mijn eerste braken mijn vliezne 's morgens om 10:00 en 's avonds om 22:30 begonnen de weeen en om 02:49 was ze er al. Als je vliezen breken weet je volgens mij sowieso dat je binnen 24 uur bevalt... Dus dat heb ik liever dan de slijmprop hihi :D

19. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Da naam noé , Yara

20. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, zullen we dan maar na de voetbalwedstrijd bevallen ;) Liggen de kinderen hier op bed, kan ik rustig me moeder bellen en naar het ziekenhuis haha.. Worden ze wakker dan grote verassing (dromen mag he)

Ik heb teveel vruchtwater en de kleine is niet volledig ingedaald. Dus als me vliezen breken schijnt het een behoorlijk waterballet te worden en moet je zo veel mogelijk (liefst gelijk) plat gaan liggen. Dus hopelijk gewoon weeeen eerst en dat waterballet maar in het ziekenhuis haha....

@tatiana staat de naam nog niet vast bij jullie?

@kiera balen van die schimmelinfectie. Die middeltjes doen wonderen die je ervoor kijgt, en vaak snel hun werk. Dus hopelijk is het snel over

Zijn jullie trouwens zenuwachtig meiden die nog moeten bevallen? Ik word maar raar aangekeken als ik zeg dat ik totaal geen zenuwen heb en vrij nuchter ben. Ja het is geen pretje, en natuurlijk doet het zeer. Maar is toch altijd afwachten hoe het gaat... Me moeder en vriend zitten bomvol zenuwen haha... Vooral me moeder die is helemaal ''gek'' aan het worden ;) Heeft buikpijn en nesteldrang haha...

Deel Deze Pagina