Kiera, wat leuk! 29 juni is ook mijn uitgerekende datum. Weet je al wat het wordt? Hier veel last van harde buiken maar nog geen tekenen van een aankomende bevalling. Pfff, ben het zo zat. Mijn partner noemt mij steeds 'schildpadje'. Leuk koosnaampje, zo voel ik me ook echt haha.
Nee naam staat niet vast staat het vast twijfel ik weer ik twijfel aan alles op moment het is echt een drama de naam en echt tijd hebben we niet dus inspiratie mag alles wat ik tegen kom zet ik neer duseni gen gevraagd hihi en inspiratie als dat vast staat mssn ook wat meer rust
Tatiana moeten de namen in een bepaalde richting gaan, bijvoorbeeld apart of engels of Nederlands. Moet het nog specifiek ergens bij passen? Yara is ook leuk trouwens kort maar krachtig.
Wil graag apparte naam maar niet TE en probleem is dat ik niet alleen kan beslissen hahaha bij passen zou leuk zijn dochter heet Vanessa maar hoeft niet persee zo was onze eerste keus liv kort krachtig stoer lief maar zijn zoveel nog
Appart maar niet te niet iets waar je meer van in de klas tegen kan komen. Maar ook niet dat onmogelijk is
En liv wil je nu helemaal niet meer of staat ze nog wel in je rijtje want vind het wel een hele leuke naam. Bovenstaande heb ik de namen van mijn dochter in staan dus bij ons komen ze wel voor maar verder hoor ik ze bijna niet. Aparte Babynamen - Meisjesnamen top 100 Deze site staan bijzondere namen misschien heb ke er iets aan.
Tatiana moeilijk hoor de namen! Ik twijfel eigenlijk ook nog maar tis vooral een kwestie van wennen bij mij.. wat dacht je van Sharon? Tja is maar een gokje als ik de andere namen zo lees, tis toch altijd moeilijk te bepalen wat een ander mooi vind! Waarom weten jullie nu allemaal hoeveel ontsluiting jullie al hebben? Ik ben heel nieuwsgierig of ik ook al wat heb door al t voorwerk maar hier gaan ze niet toucheren voor je overtijd bent... Vk zei vanochtend wel dat ze met 40 weken al wil strippen bij ipv 41 weken.. nou jippie ik hoop dat ik dan al bevallen ben vorige x met 40 weken precies dus ik houd moed
@Pompeltje oké dat is logisch dat je dat niet wilt. Balen dan dat de kleine nog niet is ingedaald. Hier ligt al sinds 31 weken vast in mn bekken. Maar zoals je ziet dat zegt natuurlijk helemaal niks. Ik merkte al na smeren gelijk verlichting van de jeuk. @Romyvs leuk!! Nee we weten niet wat het wordt. Weer lekker een verrassing zoals bij de 1e. Ben wel erg benieuwd hoor! En jij wel? Schildpadje hihi hier krijg ik waggelde eend naar mn hoofd. Ga ook niet zo vlot meer vooruit, maar mn loopje lijkt zeker op een eend. @Tatiana lastig dat je nog niet uit de naam bent. Yara vind ik een mooie naam! Ik wil je wel helpen, maar vond het voor mezelf al lastig om daar uit te komen. Hier wordt de kleine vernoemd dus scheelde al een hoop zoekwerk. Daarbij had ik een jongens en meidjes naam nodig. Aangezien ik niet weet wat het is.
Joëlle, Olivia, jill, miley, Vayèn Best lastig om mee te kijken voor een ander☺️ Het is toch heel erg smaak gericht.
Meiden, jullie kletsen echt teveel, kan het niet meer bijhouden! Tatiana, tja die naam blijft een dingetje. Wat vind je van saar, mila, isabeau? @ zenuwe voor bevalling, heb ik dus ook helemaal geen last van. Het is mijn eerste kindje en heb geen idee wat te verwachten.
Liv is als back up voor mij ik Vind Eden ook heel mooi maar mijn vriend niet en heb net opgeschreven shenna néomi(e) mila linde en Yara vind Vayén ook mooi .... Lauren trouwens ook hahahaha mar wil nama dat ik zeg ja dat is de naam maar leg de lat te hoog. Wel top dames dat jullie zo mee denken super lief ! Ik ga ff oo de link kijken
Dames hellp hahaha Ik heb de volgende namen ben er echt dag en nacht op moment mee bezig! -Liv (mooi appart stoer) -Mila ( lieve naam) -Linde ( hoor je ook niet vaak en toch stoer) -Senna,Shenna(sjenna) (toch met hond vergeleken maa. vind wel heel mooi) -Lauren ( tijdloos maar doet ook denken aan een Laurens) -Yara ( erg mooie naam) -Néomi(e). ( twijfel geval hou niet van naomie en toch beetje van weg) -Eden ( erg mooi en appart maar je hebt 18+ ster Bobbie Eden word anders uitgesproken maar toch) -Vayén(ne). ( gewoon erg mooi en niet veel voorkomend)
Ze waren bij mij 4 weken geleden niet zeker of de kleine wel ingedaald was. Want eerst zeiden ze van wel en toen later van niet. Toen hebben ze getoucheerd en nog een echo gemaakt. Vandaar dat ik weet dat ik een cm ontsluiting heb...
EDEN! Zo ken ik niemand en dat klinkt gewoon heel leuk en is apart. Liv vind ik zelf ook heel mooi. Ik ken een meisje dat Yara heet en dat is zo'n knap en lief kind.. Moest ik ooit nog een tweede willen en het is een meisje, dan wordt het Olivia Succes ermee!
Heb topic geopen in de baby namen is naam bijgekomen die me vriend net zij lyana lijkt erg op linana dus je bent een inspiratie hihi Maar meningen worden zeer op prijs gesteld en er lief voor de inspiratie en het mee denken Maar dit is de lijst en daar blijft het Bin ga niet weer veranderen nu nog de naam! -Liv (mooi appart stoer) -Mila ( lieve naam) -Linde ( hoor je ook niet vaak en toch stoer) -Senna,Shenna(sjenna) (toch met hond vergeleken maa. vind wel heel mooi) -Lauren ( tijdloos maar doet ook denken aan een Laurens) -Yara ( erg mooie naam) -Néomi(e). ( twijfel geval hou niet van naomie en toch beetje van weg) -Eden ( erg mooi en appart maar je hebt 18 plus ster Bobbie Eden word anders uitgesproken maar toch) -Vayén(ne). ( gewoon erg mooi en niet veel voorkomend) -Lyana