Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Succes!!!!

2. Linana

Linana Niet meer actief

Succes Talliej!!!!

Cupcake: goed dat ze het in de gaten houden! Hopelijk gaat het zich niet ontwikkelen tot daadwerkelijk zwangerschapsvergiftiging

3. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Spannend!! Succes, hopelijk zet het goed door!

4. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Spannend Tallie, ik ben hier aan het duimen!!

5. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Succes talliej hopelijk heb je je kleintje snel in je armen!

6. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hey dames hoe gaat het
    Hier veel pijn en vermoeid lichaam. Beetje menstruatie pijn maar vooral in me rug heb ik altijd als ik ongesteld was vooral me rug dus ben benieuwd zal wel op niets uitlopen sorry beetje negatief op moment.

Talliej hoop echt dat doorzet voor je

En Darknes hoe is het met jou trek jij nog beetje

Linana kan niet wachten om te kijken hoe mijn dochter bezig gaat met de zusje zo leuk om te zien. Super dat zo goed gaat met jullie allen!

Sorry als ik wat vergeten ben voor de anderen. Maar denk aan jullie allemaal :)

7. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@talliej ohhh spannend meid :D Duimennnn

@Darkness hoe is t met jou?

@linana aaaaah wat schattigggg :D lekker samen genieten

@tatiana hopen dat t doorzet meid! Duim heel hard voor je. Ik snap je negatieviteit wel hoor als je zoveel tegenslagen hebt gehad..

@hier ik val de laatste dagen zomaar spontaan in slaap op de bank. Ben net dus wakker. Had mezelf echt uitgeput omdat ik een beetje baalde van t feit dat het vochtverlies vals alarm was. Ben eerst wezen shoppen en daarna mezelf als een gek bezig gehouden met de huishouden.. ben nu echt doodop, maar mn hoofd wil nog zoveel doen :$

8. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hopelijk is er niks aan de hand meid en mag je daarna gelijk wr naar huis :)

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Talliej, succes!
    Cupcake, hou het maar goed in de gaten dan!

Ik had hier vanmiddag geloof ik een begin gemaakt met reageren en toen klapte dochter de laptop dicht.. Doe vd week een nieuwe poging haha!

10. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Een kindje wat niet slapen wou. Bij me op de arm en slaapt als een blok.
    Zoveelste discussie met vriend over als dat de kleine huilt ik naar beneden moet gaan. Hem even duidelijk gemaakt dat hij degene is die naar beneden mag gaan als hij er last van heeft.
    Want meneer is degene die werkt... En voldoende moet slapen.

GELUKKIG DEZE MAMA NIET ;)

(Zijn dit de hormonen die zich nog rond dwarrelen in m'n lichaam? Ha ha ha... Kan hem ff niet uitstaan op het moment :p)

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Wauw wat een babyboom hier!!! Gefeliciteerd lieve meiden!! Geniet lekker van jullie baby's.
    Voor de meiden met de laatste loodjes heel erg veel sterkte en ook daar moeten jullie nog een beetje van proberen te genieten ook al is dat soms moeilijk.

Hier gaat alles goed, we zijn vorige week terug geweest naar het ziekenhuis en ons mannetje is helemaal goed gekeurd :D we hoeven niet meer terug dus dat is super! Hij is in een week tijd 500 gram aangekomen:) beetje slagroom tieten denk ik hahah

12. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Jij ook dus een Campina melk fabriek? :p Ik ook! Heb al een voorraadje in de vriezer staan.
    Fijn dat jullie mannetje het zo goed doet. 500 gram in een week, super! En goed ook dat je niet meer terug hoeft. Gaat lekker dus!

13. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ja gaat super hier! Bij jou ook lees ik (op je vent na dan:p)

Even spammen hoor!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      1
  14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Whaaa wat een poppetje! Om op te eten... En een stoer shirtje!! :D
    Ja, morgen als hij aan het werk is, krijg ik allemaal van die slijm appjes. Nou, daar ben ik voor morgen immuun voor!

15. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hahahaha ik herken je frustratie wel hoor. Hier ook een man die het af en toe niet helemaal snapt, die denkt elke keer als Jesper een kik geeft hij eten moet.... Nou dat dacht ik niet, soms kun je hem ook gewoon even troosten ;)

16. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Tallie, hoop op babynieuws morgenochtend!

17. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Baby love wat ontzettend mooie mannetje lekker genieten

Twix pfff je maakt me bang voor wat er nog gaat komen kindjes die niet willen slapen of huilen. En discussie met de man Ohw oeh

Kan zelf echt niet tegen huilende baby s. Maar Vanessa was prematuur en had zondevoeding en borstvoeding allebij en gaf nooit een kik sliep vanaf begin af aan door dus niet echt bij stilgestaan dat ook helemaal anders kan gaan straks waneer pak je ze op waneer hebben ze honger... Hmmm hoop gewoon op tweede tevreden baby'tje die gewoon eet slaapt en poept hihi

Me buik rommelt aardig vooral onderin veel menstruatie krampen ook veel in me rug. Als ik ongesteld werd kon ik ook altijd merken aan de pijn van me rug voelt nu zelfde ....

18. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Talliej: zet em op!

@babylove: cute!! En dat pakje, ooohhh! Helemaal geweldig :)

@hier had manlief vrienden uitgenodigd zonder me dat ff te zeggen en ik heb al niet zo'n beste dag. Snapt hij dan niet dat ik daar nu echt geen zin meer in heb? Alles overhoop beneden en meneer ligt hier met zijn walgelijke bieradem langs me te slapen want het was natuurlijk om ter meest drinken en lullen. Pfff.. het zullen de hormonen wel weer zijn, maar ik begin mannen echt steeds meer te haten.
    Ohja: kan ik morgenvroeg ook nog die puinhoop hier beneden opruimen. Kan het net zo goed nu al gaan doen want ben te kwaad om slapen.
    Dat moest er ff uit!!

19. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dankjewel! Wij vinden hem zelf ook erg knap :):D

20. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ Tatiana, wat ontzettend kl*te dat je,je zo beroerd voelt al die tijd.. hopelijk heb je snel je kleine meid in je armen! Zijn jullie al een beetje uit de naam :D

@ mysterious, hihi ik herken het ontzettend, al moet ik nu zeggen dat ik wel een klein beetje spijt heb dat ik niet wat meer uitgerust heb de laatste week/weken, voel het nu best wel, gaaaap ;)

@ twixie, ik kan mijn man ook af en toe wel wat aan doen, pff heel de dag zeuren hoe moe die wel niet is, nee ik niet :x hij slaapt lekker heel de nacht door grr..

Heerlijk om te horen babylove!! Fijn dat jullie ventje het zo goed doet, 500 gr :$ hij krijgt inderdaad daar volle melk :p fijn hoor meid, lekker genieten!!

@ hier, na bijna zes jaar moeder, hier toch weer heel onzeker.. wat vinden jullie? Hier heeft de klein 1 a 2 keer per dag moeite om alleen in slaap te komen, hij gaat dan heel hard huilen en kan dit érg lang volhouden.. mijn kraamzorg en man zeggen dat ik hem moet laten huilen (als ik zeker weet dat hij geen honger/pijn of vieze luier enz heeft), omdat hij anders er aan went om steeds opgepakt te worden.. mijn gevoel zegt dat ik zo'n klein droppie die na 9 maanden warmte en veiligheid niet zo lang kan laten huilen en deze warmte en veiligheid weer zoekt als hij zo huilt.. aan de andere kant wil ik ook niet over 6 maanden de pineut zijn, omdat ik hem te snel en te vaak gepakt heb, maar ik geloof niet dat, dit al zo vroeg geldt.. Daarnaast kan ik hem soms ook niet troosten, hij blijft na zijn voeding happen (terwijl hij 2 X 15 min bv krijgt, klein beetje melk teruggeeft en goed aankomt) een sppeentje pakt hij niet en ook de pink werkt maar even.. als ik hem dan toch in zijn bedje ligt, blijft hij zo hard huilen.. jullie meningen en tips zijn zeer welkom :D

Sorry voor het lange verhaal haha

Deel Deze Pagina