Zijn alle mannen het zelfde, ik dacht dat ik alleen een @*$% man had.. Ik vraag me heel hard af waar zij hun hersenen voor gebruiken :x
Darkness serieus ??? Had hem zelf lekker op laten ruimen zo makkelijk kwam je niet e bed in. Hij weet hoe prescies ik ben in opruimenen kruimeltje en stofje hier daar. We hebben afgesproken dat ik me minder druk moet maken en hij wat meer rekening mee houd en gaat prima. Maar zomaar uitnodigen zonder overleggen en jij hoogzwanger zou ik ook echt miet leuk vinden. Wel moet ik zeggen en niet lullig bedoeld maar dat ik Fijn vind of fijn verkeerd woord lastig te verwoorden zonder dat verkeerd opgevat word maar kort om blij dat wij hier niet de enige zijn die wel die ruzies en gezeur hebben. We hebben afgelopen periode best heftig gehad in onze relatie dat ik Echt dacht serieus dit is het maar weet ook dat ik Echt een b*tch kan wezen en onredelijk en hormonen en nu bijna afgelopen is is weer bijna de oude hihi wel Afkloppen
Babylove, wat een knappe vent!! En super leuk shirtje. Heel fijn dat het zo goed met hem gaat. Hnm, Rowtje, lastig dilemma, ik snap dat je zo'n klein fragiel kindje niet wilt laten huilen maar wat je zegt, is wel een beetje waarheid. Als ze nu al gewend raken aan opgepakt te worden als ze hard huilen, blijft dat dan niet zo. Ik ben zelf geen moeder dus kan je echt geen zinnige tip geven. Misschien even met consultatiebureau overleggen? Sorry de rest ben ik inmiddels weer vergeten, pfff. Weltrusten meiden!
@ row: ik vind niet dat je de kleine moet laten huilen. Ze zijn al die tijd zo dichtbij je geweest en ik vind het nogal hard om dat dan nu zo te verbreken. Dat je hem over 6 maanden laat huilen, ok.. maar nu is ie toch echt wel jong. Maar voor mannen en buitenstaanders is het makkelijk praten natuurlijk.. Ik ben misschien te soft, maar mijn meisje zal de eerste tijd heel dicht bij me zijn. Ik wou dolgraag dit kind en ze zal voelen dat ze niet alleen is. Ik vind dat het zo hoort. @tatiana: hij is gewoon naar bed gekomen en lag na een paar seconden te snurken. En ik blijf het hem maar uitleggen dat ik dat niet meer wil nu en hij blijft het maar vergeten. En morgen heeft ie weer spijt natuurlijk.. *zucht* Maar ik ben ook best veeleisend..
Gisteravond, precies op de uitgerekende datum, is onze zoon geboren: Xabian Xaro!! Na een hele heftige, snelle en intense bevalling van twee uur is hij na twee x persen geboren. Ben nu alweer thuis en moet nog ff op aarde landen.... Nu lekker genieten en herstellen! Voor alle andere zwangere dames: zet em op!!!
@ TallieJ, Van harte meid! Eindelijk kun je genieten. Wat een mooie naam heeft het manneke! @ Darkness, Een nieuw clubje ik-haat-mannen? Leuk, waar kan ik me aanmelden Je kunt niet met en niet zonder ze hè? Dus morgen aan de schoonmaak jij? Trap hem het bed uiten laat het hem zelf doen! @ Row, Volg je moeder instinct. Als jij vind dat je hem niet moet laten huilen dan moet je hem gewoon bij je nemen. Precies wat je zegt, 9 maanden dicht bij je en nu zo kwetsbaar en daarnaast, hij is pas een week. Me vriend zegt ook dat ik hem teveel verwen, omdat ik hem snel oppak als hij aan het huilen is. Ik laat hem max. 5 min huilen en dan moet ik er wel zeker van zijn dat hij lichamelijk geen pijn heeft. Dus doe vooral waarbij jij je goed voelt. @ Tatiana, Je bent zeker niet de enige die soms issues heeft met de man des huizes. Af en toe is het ook weleens goed. Als je er maar sterker uitkomt samen Daarnaast mannen komen van Mars en wij van Venus dat kan nooit 24/7 goed gaan
@Talliej: proficiat! Wat een knapperd! Was echt een bevalling in sneltempo, damn.. geniet nu maar lekker @Twix: morgenvroeg (over een paar uurtjes) heeft ie weer 1001 andere dingen te doen en het uiteindelijk nog zelf doen. Ken hem uiteindelijk al goed genoeg. Ga hem alvast een appje doen met instructies voor het geval ik nog terug in slaap val en het niet kan zeggen.
@Darkness: het deed ook vreselijk veel pijn haha! Wel ingescheurd en gehecht maar nu wachten op de kraamzorg die straks komt en dan ff niksen. Thx allemaal! @Twixie: dank je wel!!
TallieJ gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Hier sinds gisterenavond flinke harde buiken die aan het doorzetten zijn. Mijn weeën zijn hier op gang aan het komen. Ben ze aan het klokken op dit moment. Kon niet meer slapen. Heb denk een uurtje in bed gelegen. Manlief was zo veel geluid aan het maken dat ik er maar uit ben gegaan. Zit lekker te ontspannen met een muziekje nu beneden. Hopelijk blijft het zo goed doorgaan!!
Oké nu bijna 45 min aan het klokken en de weeën komen gemiddeld om de 4,55 minuten. En houden dik een minuut aan. Ik ga toch maar ff bellen denk. Moest vanaf 5 minuten bellen.
Klinkt goed, Kiera! Al gebeld ondertussen? Hoe voel je je? Heb je wat kunnen slapen vannacht. Alvast heel veel succes gewenst. Er wordt voor je geduimd!
Nou balen hier!! Weeën zijn nog niet sterk genoeg! Advies paracetamol nemen en ff een douche pakken. Had pas 1 cm en hier kan ik ook al even mee rond lopen. :S Balen dus. Als het door de douche heftiger wordt dan weten we genoeg. Dus ik ga ff paracetamolletje nemen en denk gewoon ff lekker in bad.
Ohjee, wat frustrerend!! Hopelijk zet het toch door. Ik heb een tweetal weken een valse start gemaakt met weeën om de 10min. Na een uurtje of 5 zwakte het af. Dan voel je je beroerd hoor!! Geniet even van je bad. Even relaxen en wie weet zet het dan pas echt door. Succes!
Talliej, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Wat een leuke naam. Lekker bijkomen van je stortbevalling. Kiera, jammer dat het niet sterk genoeg is, maar misschien is het een goed begin. @ mannen, ik heb het best getroffen als ik het zo lees. Mijn man doet helemaal niks in huis, maar ik heb hem gevraagd om niet meer te drinken als hij weggaat en dat doet hij dan ook echt niet. Dat vind ik wel echt fijn, je vliezen zullen maar breken en de bevalling op gang komen en je vent kan niet rijden... Zo ik zou echt heel boos zijn...
Ojee darkness dat beloofd dan niet zo veel goeds als ik jou zo hoor. Lig lkkr in bad nu. Weeen lijken afgezakt, komt denk door. Het nieuws. Ff flink ontspannen. Tja op de brief staat ook niet hoe sterk ze moeten zijn. Ze kwam minder dan 5 min. Ik zei ook bij bevalling van zoon begonnen ze ook zo. Alleen toen later gebeld want bij een eerste moet je langer wachten.
@ Kiera, Jammer, misschien zet het toch nog door zodra je uit bad bent? En anders vind je kleine het gewoon veels te gezellig bij Mama @ Darkness, Heb je nog kunnen slapen?? @ Hier, Vriend maakte me wakker vanochtend of tenminste deed een poging tot. Ik 'sliep' en ja hoor de appjes zijn al ontvangen. Als hij vanmiddag thuis is, is alles weer goed tussen ons, maar voor nu bekijkt hij het maar lekker Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
Gefeliciteerd tallieJ met jullie mooie zoon, dat is snel gegaan! @row: ik zou je kleintje ook niet laten huilen, dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen. Ze zijn nog zo klein en ze hebben mama gewoon nodig om rustig te worden. Lekker van genieten!! Verwennen kan naar mijn idee echt nog niet nu. Fijne dag allemaal!
@Kiera: hoe gaat het nu? Hoop dat het doorgezet heeft. En zoniet: tijd zat nog om opnieuw te beginnen. Je lichaam doet in elk geval iets.. @Twix: ik ben net terug wakker. Meneer kwam me vertellen dat het huis terug schoon was en dat ie nu de auto onder handen gaat nemen. De boodschap is duidelijk aangekomen. Gelukkig! Heb niet eens mn ogen geopend toen ie dat kwam vertellen en meer dan "hmhm" kwam er bij mij niet uit. Laat hem nog maar wat sudderen.. tegen dat het middag is zal ik ook wel weer normaal doen, net als jij!
Nee darknesss helaas afgenomen. Als ik dat had geweten had ik al eerder de douche genomen. Wist niets eens dat voorweeeen zo frequent konden komen. Schaam me dood.