Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Tatiana fijn dat ik niet de enige ben met dat gevoel.

@Twixie voor de lijst:
    bevallingsdatum 29 juni - verrassing - 2e kindje
    Hier geen Netflix. Zag het wel op onze smarttv staan nog nooit gebruik van gemaakt. Mag je dan net zoveel programma's kijken als je wilt?

@Cupcake fijn dat alles goed was bij de vk. Spannend hoor dat ze jou volgende week gaan proberen te strippen. Hoop voor je dat het niet nodig is en dat het gewoon nog voor die tijd zelf op gang komt! ;)

Darkness balen dat die kleine het nog zo goed heeft! Jammer dat het niet al wat verder is! Geduld is denk het enige wat we kunnen hebben. Al vind ik dat jij al aardig op de proef wordt gesteld zo met 6 dagen over tijd.

Hier lekker 2 uurtjes geslapen vanmiddag! Helemaal bijgetankt. Nog steeds het komen en gaan van harde buiken en voorweeën. Had ook net weer wat slijm met beetje bloed in mn maandverbandje. Dus er gebeurt wel wat daarbinnen. Het kan alleen nog wel even duren ben ik bang.

2. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Bij mij is het best rustig op moment en daar baal
    Ik van..... Plas me ongeluk en drink helemaal niet zo veel. Voel gewoon dat me lichaam op is maar zelf zou ik
    Mog wel wat willen maar ook weer niet ben erg o rustig.

Net ff bij schoonmoeder geweest. En de tweede die tegen mij zegt dat ik er slecht uit zie. En bedankt mensen!
    Zie er

3. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Gefeliciteerd talliej met jullie zoontje

4. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Bij mij is het best rustig op moment en daar baal
    Ik van..... Plas me ongeluk en drink helemaal niet zo veel. Voel gewoon dat me lichaam op is maar zelf zou ik
    Mog wel wat willen maar ook weer niet ben erg o rustig.

Net ff bij schoonmoeder geweest. En de tweede die tegen mij zegt dat ik er slecht uit zie. En bedankt mensen!
    Zie er ook niet uit haren niet gedaan geen make-up trainingsbroek aan van me vriend hahaha.
    Ik vraag me af wat beste is om lekker druk bezig te gaan of rust te houden om alles wat op te wekken....??? Wat denken jullie....

Darknes ooit moet je baby eruit nooit 1 blijven zitten alleen het wachten sloopt je geestelijk en lichamelijk werkt het dan ook niet meer mee....

Ik lig nu lekker op de bank en heb lekker trek .....

5. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd tjallie, heerlijk mannetje :D en heel herkenbaar, ik vind het een heel raar idee om moeder te zijn van 2 kinderen.. bij de eerste vond ik het vreemd om mezelf mama te noemen, nu heel vreemd om broer te zeggen ;)

Bedankt voor jullie adviezen meiden ik ben al lekker heel de dag aan het kroelen, wie er ook maar wat van zegt..

Hier ben ik snel naar boven gevlucht, een huis vol schoonfamilie whaaaa :$:$
    Ook een beetje te veel gedaan vandaag, dus ben helemaal gesloopt!

Sterkte dames, hopelijk een weekend vol nieuwe baby's!!

6. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ik typ altijd vanaf me iPhone ze moeten app maken veel handiger hihj

7. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Stel je voor he ze kunnen mijn vliezen wel breken grote kans dat ik
    Dan beval met 24 uur. Hoorde ergens dat het doen moest omdat je vruchtwater dan weg is ofso ....

Dus als zo is en maandag worden me vlezen gebroken mag ik dan naar huis of denken jullie blijven. Ik had dat gisteren moeten vragen grrrrrr

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Talliej, gefeliciteerd!
    Ook een turbo bevalling gehad dus :D Dan ben je echt ff van de kaart he.. Nu lekker genieten meid!

9. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Twixie hier helaas geen Netflix kan niet op onze tv. Maar vrienden hebben het wel dus pakken daar nog weleens een filmpje.

Talliej gefeliciteerd met de kleine man! En op de uitgerekende datum helemaal super!

Ik denk dat ze je gelijk laten blijven dan tatiana want als ze ze breken is er meer kans ip infectie gevaar omdat ze binnen zijn geweest.
    Zo'n app lijkt mij ook heel handig. Doe ook altijd veel op me iPhone type.

Hier al de hele dag (voor)weeen. Vanmiddag om fe vijf minuten en duurde gemiddeld 50 tot 60 sec. Toen ik slaap gevallen en sinds dien heel onregelmatig van 4 minuten tot 8 minuten en soms 40 sec rn dan weer 1,5 minuut. Man moet zo de deur uit die heeft nachtdienst en me zusje slaapt hier dus hoop dat het of doorzet en ik hem terug kan halen of dat het stopt want die onzekerheid zo bah! Ze worden wel steeds erger heb ik het idee alleen zijn nog wel op te vangen. Vanmorgen ha dik de vk al gebeld omdat ik sinds maandag veel tot continu ongi krampen had en wilde weten of dit uitmaakte maar dit komt waarschijnlijk omdat ze maandag heeft gevoeld. Hopelijk zet het vannacht door maar mijn gevoel zegt dat ik morgen gewoon weer wakker wordt met de zelfde klachten en geen stapje verder ben.
    Moest het even delen hoor, kan het aan niemand verder kwijt want anders wordt ik de hele avond en morgen suf geappt of het er al is.

10. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Tatiana leuk dat mensen ook lekker gaan reageren op je uiterlijk. Zit je toch niet op te wachten. Ik zou me er alleen maar slechter door voelen. Een app zou idd een stuk handiger zijn als je met een telefoon tiept. Dat is soms echt drama. Hier op dit moment achter de pc.
    Als ze je vliezen breken dan moet je gelijk blijven. Dus of ze komen naar je huis of ze doen het in het ziekenhuis. ;)

@Rowtje als het te druk is gewoon mensen naar huis sturen. Soms lijken ze het niet te snappen dat je weleens de hele dag al visite over de vloer hebt gehad.

@Miesje tip die ik kreeg vanmorgen van de vk. Onder de douche gaan staan. Als het echte weeën zijn worden ze erger. Zijn het voorweeën dan zwakken ze af. Je kan evt. een paracetamol in nemen voor de pijn. Maar het is ook wel even fijn natuurlijk je je (voor)weeën even hun gang te laten gaan. Hopen dat het door gaat zetten!!

11. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Heb hele tijd gevoel dat moet olassen ben afgelopen half uur al drie keer geweest ofso is dit ook een teken ?

12. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Kiera en moeten ze dan tijdens het douche afzwakken of sterker worden of erna?

Ik weet niet of dat een teken is tatiana wel hoot je vaak dat je lichaam zichzelf leegt van te voren dus misschien is dat ook met urine. Ik hoop het voor je.

13. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tatiana: rot als mensen zeggen dat je er slecht uitziet! Dat helpt je echt niet op dit moment. Iemand zei deze week dat ik nu wel was bijgekomen en dat vond ik ook zwaar klote. Vooral omdat ik eigenlijk niet meer ben bijgekomen, maar ik wel veel vocht vasthoud. Mn handen, voeten en gezicht zijn nogal bol.. tja..

@kiera: klinkt toch alsof er vanalles gebeurt bij jou! Ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan.

@row: een huis vol schoonfamilie is mijn grootste nachtmerrie! Ik zou ook naar boven vluchten.. krijg al de bibbers als ik eraan denk.

@miesje: het is die onzekerheid die het lastig maakt. Hadden we maar een glazen bol he? Zou ons een hoop gepieker besparen!

@hier: hoe langer ik overtijd ga, hoe minder zwanger ik me voel. Klinkt absurd, ik weet het. En wat ik precies voel krijg ik niet verwoord. Het wordt allemaal gewoon minder werkelijk. Alsof ik morgenvroeg zou kunnen wakkerworden en die hele zwangerschap nooit gebeurd zou zijn. Ik zie het ook niet meer voor me. Alsof ik het losgelaten heb? Heel vreemd..

14. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Zou echt balen zijn als dus niet zover is me
    Lichaam grrrr als je dan rond half 12 ontploffing hoort ben ik het maandag!

Mijn iPhone is soms langzamer dan ik met typen of gaat op enter rot ding soms. Maar zou niet zonder kunnen hihi.

Verveel me beetje rustig aan doen is duidelijk niets voor mij!

Nog iemand aan bevallen ?

15. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Miesje, spannend! Volgens mij moeten ze erger worden als je onder de douche vandaan komt. Hopelijk snel een baby!!

Tatiana, ik denk ook dat ze je in het ziekenhuis houden, ivm infectie gevaar.. Hopelijk kunnen ze maandag je vliezen breken.

Row, vreselijk hele huis vol visite.. Brrr ik moet er ook niet aan denken.

Doet iemand van jullie een kraamfeest ipv losse visite?

16. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Sjah het is inderdaad niet altij leuk maar ik weet dat ik ook heel veel doe nog en mezelf uitput wil ook proberen rust te houden dit weekend mocht het wel maandag gebeuren dat ik beetje uitgerust ben.

Word ook schijtziek van de vragen of het er al of waneer nou als ik je dat toch is kan vertellen zou perfect zijn sjonge jonge. Vrouwen die zelf ook al kinderen hebben. Die snappen toch wel dat het frustrerend
    is die vraag en dat ik niet weet waneer het komt !!! Mensen echt soms.

Darknes word echt tijd voor je meissie dit is ook niet leuk als ik mijn plaats maandag kon geven aan je zou ik graag willen doen! Zo lang overtijd en gewoon niets wat lijkt te komen pfff en dan mannen nog... Ik duim met je mee dat snel op gang komt !

17. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Taatje heb er wel iver nagedacht maar wij doen toch Lisse visite ik weet hoe we zijn komt er toch nooit van en wil wel kadooooootjes hihi ;):p

18. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ga loom bord van me dochter maar is pakken ff wT doen zitten rusten en wat doen

19. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe een kraamfeest!! Maar ik vrees dat ik evenzeer visite ga krijgen en daar heb ik op voorhand al geen zin in.. ik ben ietsje te graag op mezelf, denk ik. Heb zelfs een briefje gemaakt om aan de deur te hangen dat mensen beter wegblijven, haha!

@tatiana: heel lief van jou!! Maar doe jij maar maandag. Voor jou wordt het ook tijd nu, je hebt het zwaar genoeg gehad.
    Mijn man is wel weer lief voor me nu. Hij had spijt van gisteren.. mag net nog op mn buik naar de baby te luisteren ;)

20. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Mijn "kleine" Zahir!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,5 KB
      Weergaven:
      0

Deel Deze Pagina