Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een bericht van mij, vandaag op de uitgerekende dag bevallen van onze dochter!
    Bevalling vond ik weer behoorlijk pittig...maar ze is er eindelijk!!
    Voor de dames die nog moeten, hopelijk zijn jullie snel aan de beurt, succes met de laatste loodjes en zet ' m op straks!

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ah, TmrZra, wat een mooierd!! Genieten hoor..

Skimms, van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Leuk op de uitgerekende datum. Nu lekker bijkomen en genieten!!

3. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Tmrza, wat een cutie, die lipjes :D!

Skimms, gefeliciteerd!!!!! Lange bevalling gehad? Wat fijn op de uitgerekende datum:)

4. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Hey meiden even een ego update, weeen blijven komen dus de verloskundige komt zo kijken. Dus nu maar duimen.

5. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Spannend Miesje, zeg hem op meid!! Op naar een goede bevalling en gezonde baby..

6. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Gefeliciteerd met je dochter en op de juiste datum
    Top!

Tmrza mooie foto en INDd die liefjes zo mooooi

Meisje hoe gaat bij jou bevallen al ??

Hier poging tot slapen snurkende vent en iets te veel biertjes op volgend mij discussie aan blijven gaan maar is hopeloos

7. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @ TmrZra, Wat een pracht ventje!

@ Skimms, Dat is leuk! Op de uitgerekende datum. Van harte!!! :D

@ Miesje, Ooooh spannend Mies! Ben je al aan het puffen en persen?? :p
    Op deze manier komt dat nieuwe topic gauw hoor!

@ Rowtje, Aan het voeden? Ik.ben net klaar, me ogen vallen zowat dicht. Ik had een berichtje getypt en druk verkeerde knop... Tekst weg. Grrr

8. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tmrzra: wat een knapperd! Die wangen, die lippen.. prachtig! Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent!

@tatiana: pfff mannen! Wat is dat toch met dat drinken? Die van mij wou gisteren ook weer een kratje van de supermarkt maar bedacht zich wijselijk.

@skimms: proficiat!! Als het zo doorgaat loop ik hier nog als laatste rond ;)

@hier: net de papegaai buiten gezet. Man, had me die weer lawaai!! Waar is de tijd dat ik kon slapen tot s middags?!

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hahah Darkness, is het de man niet, dan wel de papegaai die je uit slaap houd!

Hier ook weer echt een te slechte nacht. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Vocht in mijn benen wat echt zeer doet, striae jeukt als een gek en niks helpt, maagzuur waar geen rennie tegenop kan, bah! Sorry voor het klagen, lucht wel op..

10. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Miesje, succes! Nog voor onze uitgerekende datum:) fijn!

Darkness aaw een papegaai, heb je foto?

Hier steeds meer last v mijn gewrichten in handen :( Doet echt pijn. Ik hou wel wat vocht vast maar niet heel veel, zou dat t kunnen zijn? Meer dames last van?

11. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @taatje: klinkt echt niet aangenaam! Vrees ook nog eens dat er weinig aan te doen is. voor vocht in de benen helpt het hier om ze zo hoog mogelijk te leggen, maar dan krijg ik weer last van bekken en rug.. heb immens veel respect voor vrouwen gekregen deze zwangerschap. Ongelooflijk wat wij aankunnen!

@cupcake: hoe meer vocht in mijn handen, hoe meer last. Denk dat het extra druk zet?
    Zal zo een foto maken. Lig weer even in bed ;)

12. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Miesje ze moeten dan juist sterker worden. Nou volgens mij ben jij flink bezig. Heel veel succes!! Hopelijk heb je de kleine snel in je handen. :D

@Darkness nou het is de hele nacht rustig gebleven. Wel voor het naar bed gaan gerommel nog. Maar was een beetje moe dus ben lekker in slaap gevallen.
    Balen dat jij wakker werd van je papegaai.

@Tatiana snap dat je er goed ziek van wordt al dat gevraag. Snap sommige mensen niet. Alsof ze het niet te horen krijgen dat je bent bevallen. Hier heb ik een schoonzus die vraagt nou waar blijft het? Grrr...

@Taatje hier losse visite er komt anders toch wel visite voordat je een kraamfeest houd. Hier komt er toch niet zoveel visite dus is het prima te doen. Balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Hopelijk kun je vandaag nog ergens bijtanken. Tja die rotkwalen af en toe. Niks aan he! Sterkte vandaag!

@TmrZra ach wat een schatje!!

@Skimms gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Fijn precies op de uitgerekende datum! Ga er lekker van genieten.

@Cupcake Toen het heel warm was en ik last had van vocht deden ze bij mij ook pijn. Maar had toen wel goede opgezette vingers kon mn ringen niet eens om.

Hier is alles weer rustig. Echt irritant. Waarom kan het lichaam niet gewoon 1 seintje geven van nou gaat de bevalling beginnen. Hoeven we ook niet op ieder signaal te letten. Lijkt wel op het begin van een zwangerschap van periode voor het testen. Zou het of niet...

13. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze jongen houdt mij s morgens wakker. Leuk beest en heel veel hilarische uitspraken, maar van zodra de zon opkomt is ie eerst een paar uren heel druk..

Bijgevoegde bestanden:

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Goeiemorgen!
    Ben benieuwd of Miesje nu al bevallen is. Ik denk van wel :D

@ Darkness, Nou slapen tot de middag zit er de komende 10 jaar niet meer in ha ha. Ik ben zo toe aan een slaap van min. 8 uur achter elkaar. Was een echte slaapkop!

@ Kiera, Vervelend he dat wachten... Is het nu wel of juist niet. Leuk is anders!

15. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Goedenmirgen dames!!

Nog steeds niets wel veel pijn in me buik en rug kan wel janken. En dit is nog geen eens een bevalling. Ga echt aan mijzelf twijfelen of ik dat wel aan kan, de pijn van een bevalling.

Darknes. Mijn vriend had spontaan de Buuren even geholpen met straten van hun nieuwe tuin en ik zat voor het huis met de buurvrouw met onze pups die waren hele avond lekker aan het spelen. En snap als we dan s avonds even samen zitten em vurkorf dat biertje erbij echt wel lekker is. Ik zou ook graag een drankje willen drinken. Ik weet ook niet hoeveel hij er gehad heeft en ga er ook niet over beginnen want word toch gezeur. Ik weet dat hij normaal best wel wat rekening mee houd en maximaal drie of vier drinkt. En dat vind ik echt niet erg. Maar heb liefst ook niet meer. Hoop gewoon maandag DE dag is en ben ik er van af ....

Kiera vreselijk al die voortekenen maar niets wat het is. Heb dat ook nu na het strippen. Zoveel pijn maar weet ook niet meer wat het is. De pijn in me rug is duidelijk menstruatie pijn wat ik dan ook altijd heb. Maar ik heb ook scoliose dus dat gaat gepaard met elkaar en is moeilijk te zien wat het is. Me buik is knetter hard en ontzettend pijnlijk maar zet niet door helaas:(

Ik heb lekker geslapen tot kwart voor tien met vaak wakker tussen Door want omdraaien is echt een hell lig nu nog lekker in bed em tv aan gedrukt .... Wil vandaag nog wel 1 en ander doen en morgen rust dag houden en me energie besparen voor maandag mocht het wel mee zitten. Ook vandaag de naam maar is doorhakken ! Hihi

Wat gaan jullie dames doen vandaag???

16. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Mijn vriend stapt zo maar bed uit en zegt uk laat de hond wel ff uit en zal zo ff croissantjes halen wT een schatje zeg ! Of zou hij het weten hoe dan ook word gewaardeerd!!!

17. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Darkness wat een leuk beest!:D vooral de uitspraken van papegaai lijken me lachen. Ik begrijp wel dat dit te vroeg is als hij bij zonsopkomst al begint haha

Kiera en tatiana, he het wat jammer dat het nog niet doorzet zeg. Frustrerend vooral;)

Hmm misschien dan toch vocht in de vingers als meerdere dames het herkennen. Vind het alleen zo raar dat mn vingers echt niet opgezet zijn. Laat ook vanalles uit mn handen vallen.

Ik ga vandaag boodschappen doen, relaxen en zo'n feather extension in mn haar laten zetten. Had ik gewonnen via fb, ben benieuwd :)
    Vriend is druk bezig zijn deadline te halen voor zijn studie naast werk dus daar heb ik al weken niks aan haha. Hoop dat hij het snel klaar heeft, liefst voordat de baby komt. Fijne dag!

18. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Cupcake, ik denk ook vooral vocht. Mijn vingers zijn ook niet echt dik maar mijn trouwring draag ik al niet meer en soms voelen ze ook trekkerig.

Darkness, heb vannacht ook een kussen onder mijn voeten gelegd, maar dat is een bijzonder aparte houding om te liggen haha.

Wij gaan zo even een babyfoon kopen en verder doe ik niks. Net een beetje huishouden gedaan, vind het wel weer prima voor vandaag..

19. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Mijn moeder komt zo hierheen en past op de kleine. Zodat papa en mama even de week boodschappen kunnen doen en ff samen eruit zijn.
    Ik wou eigenlijk sushi eten voor de lunch, maar heb net dus al gegeten ;) Niet slim!

20. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Oowwwwww sushi!! Hele zwangerschap nog niet gehad omdat t niet mag. Maar vind het zooo lekker:D ik ben jaloers. Ook de carpaccio, medium biefstuk met rode wijn mis ik al maanden.

Deel Deze Pagina