Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ik wil broodje filet american en biefstuk met gangazola saus en blikjes red bulllllll

2. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Heey meiden even kort, vanavond wat langer☺️

Vanmorgen om 12.04 zijn wij de trotse ouders geworden van kyan. We maken het goed en hopen snel naar huis te kunnen.

3. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Oh heerlijk he sushi, medium biefstuk, carpaccio!! I love it...

Miesje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje, wat een leuke naam! Geniet ervan..

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Miesje, gefeliciteerd!

Hier mijn kleine mannetje alweer een week oud! Vandaag precies weer op geboortegewicht :) Ik kan nog steeds niet bevatten dat dat kleine mannetje echt van ons is en ik echt al een week geleden bevallen ben.. Maar de liefde die we voelen voor dat mannetje is echt zó groot..

5. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Darkness een prachtige papegaai hebben jullie! Ach ja uitslapen deed ik vroeger ook zo graag. Denk hierbij aan half 12. Nu is het half 8 omdat zoonlief mama dan wekt. Ach ja het is straks gewoon een kwestie van gewenning.

@Tatiana jij hebt nog veel meer klachten dan ik. Erg frustrerend lijkt me. Fijn dat je wel lekker geslapen hebt. Ja dat draaien kan soms erg pijnlijk zijn. Heb het ook. Succes met het uitkiezen van de naam!

@Twixie idd, ik ga er ook niet teveel meer aan proberen te denken. Ontspannen is het beste wat ik op dit moment nog kan doen. ;)

@Cupcake soms best frustrerend idd. Als die vliezen nou breken weet ik genoeg. :) Laat het daar maar weer mee beginnen.
    Leuk dat je zo'n feather extension heb gewonnen.!Vind ze altijd erg leuk staan bij mensen. Hopelijk haalt je man nog de deadline dan voor de baby er is. Want als die er eenmaal is hebben ze het ook even wat drukker. ;)

@Miesje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Kyan! Hopelijk mag je snel naar huis en kunnen jullie lekker van hem gaan genieten!

Broodje filet american en biefstuk en een lekkere glas witte wijn o wat mis ik dat!

Hier al boodschapjes gedaan en ik kom bijna niet meer vooruit in de winkel. Lopen gaat echt onwijs moeilijk. Voel me net een eend en een oud wijf! Nu lekker even relaxen en vanavond nog ff stofzuigen. Heb ik morgen weer lekker een dagje rust. :D

6. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Miesje gefeliciteeeerd! Ik ben jaloerssssss haha. Beide as woensdag uitgerekend en jij bent gewoon al zover. Geniet!:D

Oohja de redbull, zoo lekker, evt wodkaatje er doorheen jamm.

Vanavond wordt het pannekoekjes gevuld met spinazie, rozijnen, feta, koflook. Erg lekker.

7. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miesje: gefeliciteerd!!

@cupcake: kan ook carpaal tunnel syndroom zijn. Google maar eens. Had mn nicht ook bij haar zwangerschappen.. ik dacht dat je last had van vocht, maar dan heb ik verkeerd gelezen. Hormonen? ;)

@hier: lig dood op de bank. Ben compleet uitgeput na een dagje speeltuin met mn neefje. Heb elke dag minder energie merk ik. (@row: had jij dat ook?)

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Wij eten broodjes shoarma vanavond :)
    Morgen eten we iets van aardappels met groente en vlees.. Alleen nog geen idee welke groenten, heb nog eea in huis dus we zien t morgen wel :p

9. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Darkness, hmm daar lijkt t wel op zeg....onder invloed van hormonen ontstaat t lees ik net...hoop dat t wegtrekt na de bevalling zeg. Vocht hou ik heel weinig vast gelukkig dus zou het raar vinden als dat het is. Vingers zien r helemaal niet opgezwollen uit namelijk.

Ooh ik merk ook dat elke dag de energievoorraad lager is. Zal bij jou wel ' erger' zijn omdat je overtijd bent. Mooi rustig aan doen hoor. Op de bank met een alc.vrij wijntje vanaaf ;)

10. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Mmmm shoarma, ook zo lekker! Veeel knoflooksaus erbij :)
    Kan me trouwens voorstellen dat t nog steeds raar is dat mason er al een week is. Blijft toch wennen lijkt me van dikke buik naar minder dikke buik en baby erbij ;)

11. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Gefeliciteeeeerd, Miesje! Joeppieeee :D Mooie naam!

Nadat ik was bevallen kwam het vrouwtje van de keuken of ik nog wat wou eten. Ik zei gelijk 'Jaaaa, een broodje filet americain. Heb er al maandenlang zin in! '
    ' Sorry dat hebben we niet...' Slechte zaak!
    Dag daarna gelijk inhaalslag gemaakt met de filet. En oooh, wat smaakte dat biefstukje lekker. Alleen mag ik nog geen rebull :( Ook nog steeds gestopt met roken... Whoehoee!

Lekker zeg, Dreamer! Broodje shoarma... Heb ik ook wel trek in!

12. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Van harte gefeliciteerd met kyan mooie naam die stond ook bij ons op de lijst samen met finn hihi

Twix blijf je stoppen denk je heb je er moeite mee roken ? Ik soms wel

13. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Dreamer, ik had helemaal gemist dat jullie kindje M.ason heet. Dat is mijn 2de keuze jongensnaam.. Helemaal geweldig haha.

Wij eten schnitzel met patat. Lekker slecht maar zo geen zin om te koken. Voel me niet echt lekker, dus lekker makkelijk.

14. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een pasta gemaakt met kip, room, rode pesto, kerstomaat en zongedroogde tomaat gemaakt, maar had zelf uiteindelijk niet zoveel honger. Heb wat buikpijn, zo rond mijn navel. Hmpf..

Grappig hoe je kan uitkijken naar bepaald voedsel of drank. Ik heb dat met gin-tonic! Mijn god daar heb ik zin in nu!

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Haha ik zag laatst die reclame van amster radler grapefruit.. Dus ik gelijk tegen vriend oooooh die wil ik proberen zodra het kan... Gister dus mooi geprobeerd haha!

16. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@miesje gefeliciteerd!!!! Wat een mooie naam :D geniet zeee

@eten: wij hadden zilvervliesrijst met tuinbonen en vis :$ is weer voor t eerst in mn zwangerschap dat ik vis kan eten en er niet misselijk van word :$ :D

@hier: waarom heb ik toch nergens last van :( ?? ik wil een teken!! Ik wil mijn babyyyyyy!!

17. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Bevallingslijst
    Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje
    Marliesba - 18 juni - jongetje
    Cupcake10 - 25 juni - jongetje - 1e kindje
    MysteriousG - 26 juni - meisje 1e kindje
    Taatje84 - 27 juni - jongetje
    Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje
    Pompeltje - 28 juni - meisje - 4e kindje
    Romyvs - 29 juni - jongetje - 1e kindje
    Kiera - 29 juni - verrassing - 2e kindje

Bevallen
    Babylove26 - 15-05-2014 - Jesper
    HuiBooBee - 20-05-2014 - Abbygail
    Oktober91- 24-05-2014 - Joëlle
    Twixie- 29-05-2014 - Kéoni
    Bananarama- 31-05-2014 - Castiėl
    MrsDee- 01-06-2014 - Mae
    Plurk80- 02-06-2014 - Tim
    LoveP - 11-06-2014 - Sarah
    Rowtje86 - 12-06-2014 - Rayan
    Dreamer - 14-06-2014 - Mason
    Liesbeth79 - 14-06-2014 - Marjolein
    Kniffel - 15-06-2014 - Jeroen
    Tutu - 16-06-2014 - Sophie
    Saraa123- 17-06-2014 - Elisa
    Linana- 18-06-2014 - Brayden
    Seher - 18-06-2014 - Melek
    TallieJ - 19-06-2014 - Xabian Xaro
    Skimms - 20-06-2014 -
    Miesje87 - 21-06-2014 - Kyan

18. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Wij hebben hier zelfgemaakte pizza gegeten. Was heerlijk!!

Ook ik merk dat ik steeds minder energie heb. En dan zijn ook ineens alle symptomen weg. Geen harde buiken, geen voorweeën.
    Nou ja hoef ik ook nergens op te rekenen he. ;)
    Ik ga lekker heerlijk languit op de bank zitten met een haakwerkje en tv aan.
    Iedereen fijne avond!

19. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ik heb ook weinig symptomen. Hoop echter toch dat ons ventje niet heel lang meer blijft zitten. Ben zo benieuwd naar hem!

20. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    En dreamer hoe was de Amstel??? Ben benieuwd naar de nieuwe Malibu en de nieuwe jilzz hihi

Wij hadden weer spontaan avondje met de buren wel gezellig hoor picknicktafel hondjes spelend op grag vuurkorfje erbij hier hebben ze alles wk versierd ook dus wel erg leuk als dan zo spontaan ff gebeurd. Had eigenlijk andere plannen vanavond. Bevalling ofso ;) grrr nee grapje schoonmaken wou ik beneden zijn met de keuken bezig geweest vanmiddag. Afzuigkap neer geha gen en ff wat leidingen weg gewerkt spotjes gemaakt onder in de arechtkastjes mjah nu weer poetsen dus hihi morgen gauw en voor rest wil ik rust!!!!

Sweet Dreams en hoop op goede nachtrust of een bevalling voor iedereen die nog moet

Deel Deze Pagina