Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even ego: hier wakker geworden met flinke krampen en darmen die leeglopen. (Bah!!) Best veel slijmverlies ook. Ik durf niet te hopen maar damn wat zou ik blij zijn als nu eindelijk wat zou gebeuren!!
    Bidden jullie voor me? ;)

2. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @ Darkness, Zou het dan toch eindelijk gebeuren?? Ik hoop het zo voor je!

@ Hier, Een iets mindere nacht. Ik heb zoveel melk dat het teveel is voor m'n zoontje. Hij verslikt zich dan soort van en laat dan elke keer los. Ik moet hem minstens 6 keer opnieuw aanleggen.
    1 borst staat echt op ontploffen nu... Met de hand de grootste druk eraf kolven heeft vrij weinig zin. Het toeschietreflex is te sterk. Morgen maar een uurtje extra pakken.

3. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vliezen zijn gebroken :D
    Weeën doen wel #($&!! Veel pijn maar f*ck it, ik heb lang genoeg gewacht.

4. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Thx voor de felicitaties meiden☺️

Yeah Darkness nog even en dan jullie kleintje heerlijk bij je. Succes je kan het!!!

5. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Jeej Darkness, zet hem op!! Hopelijk gaat het lekker voorspoedig..

6. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Yeaahhh darkness eindelijk :D zet em op meid ;)

@twix aiiii klinkt pijnlijk! Kan je t niet met electrosch kolve verlichten?

@hier te vaak wakker geworden om te plassen pffff.. ben echt op! Ga proberen weer eens te slapen...

7. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Succes Darkness!!!! You can do it!

8. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Twix, wat lastig dat je zoveel melk produceert. Lijkt me echt super pijnlijk ook. Hoop dat je toch nog een beetje heb geslapen. En dat je de druk eraf hebt kunnen krijgen.

Ik heb best een goede nacht gehad, daar knap je best van op. Heb alleen allemaal bultjes op mijn benen, die ontzettend jeuken. Maar dat is vooral s'avonds en s'morgens.

9. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Darkness. Eindelijk!! Succes, zet m op!! :D
    Twixie, bummer. Vandaag ff wat bijslapen dan maar.

Hier, wel oké geslapen op de plasmomenten na. Het wordt steeds.erger met uit mn bed komen zeg. Erg vermoeiend.en pijnlijk.

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Jaaa darkness, succes!

Taatje, kijk je wel uit met evt cholestase?

11. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    YAY darkness eindelijk zet hem op meid je kan het!!!

Twixie balen dat je zo veel van je borsten had. Hoop dat je vandaag ergens op de dag nog je rust kan pakken. Ik had ook zo'n felle toeschietreflex. FF een warme kruik erop leggen doet ook wonderen. ;)

Hier heerlijk geslapen. Maar werd vanmorgen wakker met wat ongie krampen en ook slijmerig bloedverlies. We wachten rustig af.

12. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Dreamer, ik had daar inderdaad wat over gelezen. Ik heb alleen geen jeuk in handpalm en voeten. Eigenlijk zit het vooral op mijn benen, maar ga morgen sowieso de dokter en vk bellen.

13. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Zo, ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor! Ben nu 2 dagen thuis en het is heerlijk, maar ook een stuk drukker.

Miesje gefeliciteerd met je zoon!!
    Darkness spannend zeg!! Heel veel sterkte vandaag!

Het lijstje wordt steeds korter, zet 'm op dames die nog moeten bevallen!!

Hier gaat alles de goede kant op. Ben nog heel zwak en moe, maar kan wel lekker genieten van ons meisje. Ze doet het ook erg goed, tevreden na de voedingen en komt nu ook goed aan. Ik heb wel veel last van stuwing :( Ik was in eerste instantie van plan borstvoeding te geven, zelfs nog op de IC liggen voeden.. maar het bleek allemaal een beetje te veel voor mijn lichaam. Gelukkig doet ze het ook prima op flesvoeding ;)

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @ Kiera, Een warme kruik. Bedankt voor de tip! :D
    Te weinig melk is vervelend, maar teveel melk is ook niet leuk. Vind het niet alleen erg voor mezelf, maar voor m'n zoontje is het ook geen pretje als hij continu teveel binnenkrijgt. En boos dat die word... Oei!

@ Liesbeth, Fijn dat je weer thuis bent, dat is wel 10x beter dan zo'n ziekenhuis, niet? Oh, die verdomde stuwingen! Dacht je eindelijk van alles af te zijn, krijg je dat :p Heb er nu nog last van af en toe. Fijn dat alles steeds beter met jullie gaat. Voor je het weet loop je trots achter de kinderwagen (wel eerst goed uitrusten natuurlijk :))

Het begint bij jullie dames allemaal wel lekker te rommelen. Het wachtbankje word steeds rustiger. Dan beginnen we een nieuw topic 'de slapeloze nachten van de juni-mama's (en stiekem een paar mei mama's)'

@ Hier, Oma is hier, maar ik blijf lekker in bed. Lekker on line shoppen en me series kijken. Heerlijk zo'n zondagje :D

Fijne zondag!

15. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Eindelijk Darknes zal aan je denken vandaag super meid! Zet hem
    Op!

Twix online shoppen ik kan niet wachten om normale kleren te shoppen zat gisteren oude foto s te kijken zonder buik ooooh jeetje wat verlang ik daar na zeg hihi lekkere jeans aan hoge hakken normaal kunnen bewegen. Hihi
    Hoe is met je borsten ik had ook zoveel met Vanessa is echt geen pretje zeg!

Wat gaan jullie vandaag allemaal doen ik ga ff beneden aan de poets en me bedden goed uitwassen en ff tasje met kleren van me dochter naar vriendin brengen mocht het maandag wel gebeuren !

16. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Dames ik heb zo zin in blikje redbul zou het kwaad kunnen 1 x ? Ik heb echt energie nodig ook al zit het gevoel tussen menigten dat het zou helpen ...

17. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Twixie hier verlichte het flink en melk liep er gewoon vanzelf uit. Hopelijk bij jou net zoveel succes, was toen tip van mijn kraamzorg.

Tatiana ze zeggen dat er 1 per dag mag, maar het is zoveel cafeïne per blikje dat je kindje volgens mij echt even een boost krijgt.
    Zelf zou ik er niet voor kiezen. Heb je geen druivensuiker in huis?

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hoihoi!

Ik zou zelf ook niet voor troep als redbull oid kiezen.. Beter idd druivensuiker of dextro of zo iets...

19. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Heb twee slokjes genomen van me vriend meer niet als ze nu ook de boost krijgt om er uit te komen ;)

20. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik heb ook weleens tijdens de zwangerschap een halve redbull gedronken. En ook weleens rauwe zalm toen ik uiteten ging. Ik geloof niet dat dat dagvers is, maar goed alles is goed :)

Deel Deze Pagina