Maar ben heel bang voor de teleurstelling dat het toch net gaat gebeuren ze hebben afgelopen donderdag gevoeld en gestript maar nog niets helaas ... Maar ze zij vergeleken met fspraak daarvoor was het echt al stuk opgeschoten dus ze zij ik wil je maandag weer zien kijken of ze me vliezen kunnen breken en anders weer strippen denk ik
Nou ik duim dat ze je kunnen helpen!! Hoop dat je een beetje kan slapen en fijn dat je man er gewoon lekker bij is. Succes meis. Mijn man rijd gelukkig in de regio. Mocht er iets gebeuren, dan is hij snel thuis..
Heey meiden. Heb even twee dagen gemist dus sorry als ik iets vergeet☺️ Vervelend die jeuk, en helpt verkoelingsgel er niet tegen? Of mag je er niks op smeren? Darkness hopelijk heb je inmiddels de kleine in je armen. Tatiana succes morgen zal aan je Denken! Mysterious leuk zulke buren😳 pfff, na je antwoord zal ze het niet meer vragen hihi don't mess with à pregnant woman😉 Hier gaat alles super de kleine doet het goed en na de achtbaan die ze bevallen noemen mag ik me ook redelijk goed noemen. Ben wel net bertha de koe haha volgens man gaat ie een koe bel voor me kopen😳. Even me trots hieronder laten zien hoor hihi. Grote zus helpt enorm goed en heeft geholpen hem in badje te doen dus op en top genieten.
Rowtje idd die laatste loodjes zijn sucks!!! Taatje gelukkig dat je alles wel helemaal is nagekeken en alles in orde was!! Balen dat je zoveel jeuk hebt! Hebben ze er geen leuk middeltje tegen om het wat te verzachten? Tatiana ik vind Yara erg leuk! MysteriousG leuk zo'n buurvrouw. Alsof je zelf een babystoeltje in de auto gaat doen als je net bent bevallen. Hoe dom weer. Vind helemaal geen heftige reactie! Moeten ze maar geen domme vragen stellen hoor! Hier ook een aantal appjes gehad. Sommige mensen zijn echt ongeduldig alsof je hen niet gaat vertellen dat je bevallen ben. Ik ga alleen niet van tevoren melden dat ik bezig ben! Gaat niemand wat aan! Gelukkig kan ik hier nog mijn ei kwijt lekker zo anoniem! Samen even dingen delen die anderen niet hoeven te weten. Hier alleen vanmorgen bloedverlies met slijm gehad. Verder niks meer gezien. Manlief wordt wel zenuwachtiger nu zucht... Onze zoon was er al 5 dagen en hebben we niet op hoeven wachten. Flink verpest dus. Achja we moeten nog even geduld hebben ben ik bang.
Tatiana nou hopelijk kunnen ze je morgen verder helpen. Duim hard voor je mee!! Miesje lekker ventje hoor!! Fijn dat grote zus lekker aan het helpen is! Lekker genieten dus!
Nou met zoveel duimen moet vast lukken. Ben zelf totaal niet positief i gesteld en vrees dan ook ergste voor morgen maar goed hoop heb ik nog ergens en mijn vriend denkt wel dat ze kunnen breken morgen nou ik hoop dat hij nu een keer gelijk heeft Net alles nog ff netjes bijgewerkt onder de douche. Hahah en me vriend heeft ff snel me teen nagels gelakt. Wie weet breken me vliezen wel spontaan vannacht fat mag ook nog natuurlijk. Meisje wat een mooi mannetje zeg super !
Ahhhh wat een cutie en wat lekker dat de grote zus zo goed meehelpt !! Heerlijk!! Hier inderdaad ook het gevoel dat ik een soort Campina fabriek ben, mijn man blijft er ook maar naar kijken haha.. @ Taatje, nee nog niet geprobeerd, ik weet niet wat handig is er op te smeren Maar irritant is het wel pfff.. @ Tatiana, ik zal morgen voor je duimen dat het lukt! Wat een ellende om zo zwanger te moeten zijn ... @ Kiera, dan is het helemaal zuur pff, ik ging al van twee weken uitloop uit vanwege de eerste, maar alsnog werd ik vanaf week 37 ongeduldig
Rowtje op welk termijn is jullie eerste en tweede geboren? Ze zeggen altijd vaak komt de tweede eerder. Maar was daar niet echt van uit gegaan. Wel gehoopt dat ons tweede wondertje rond die tijd geboren zou worden. Maar nu ik 39 weken wordt ik toch wat ongeduldiger. Onze zoon was al een flinkerd van 4 kilo met 38 weken dus wat moet er van dit kleintje gaan worden... Termijn klopte gewoon van mijn zoon trouwens. Weet precies wanneer mijn eisprong was bij deze ook. Dus baal wel een beetje en met die irritante voortekenen wordt het er niet makkelijker op.
Miesje, wat een mooie man!! Heerlijk genieten en leuk dat zijn grote zus zo goed meehelpt!! Rowtje, je zou een creme met menthol kunnen proberen of after sun met menthol erin. Dat schijnt de klachten te verminderen. Kiera, heerlijk he die anonimiteit. Wij gaan ook niemand op de hoogte stellen, willen het lekker voor onszelf houden. Als de baby s`snachts word geboren, gaan wij ook pas laat in de middag mensen op de hoogte stellen, behalve familie natuurlijk. We hebben er dik 6 jaar op moeten wachten, dus willen er eerst even een paar uur zelf van genieten.
@ Tatiana, Yara! Leuk Hoop voor je dat ze je morgen kunnen helpen. Niet fijn dat je zoveel pijn hebt en dan kun he eindelijk van je meisjes genieten. Staat de naam al vast of word het nog 'Baby zonder naam' de eerste uurtjes? @ Miesje, Zo lief! Mooi koppie en leuk dat trotse zus zo goed meehelpt! @ Row, Pff... Ik wil de Campina fabriek sluiten! Lijk echt wel een koe. Jullie dus ook ha ha. Ben ik tenminste niet de enige. Yes! @ Kiera, Geduld, degene die dat heeft uitgevonden mag de boom in klimmen! @ Hier, De laatste voeding zit er weer op. We proberen het draakje nu wakker in bed te leggen. Dit is echt nog wel een opgave en vergt ook echt wel energie, maar... Hij slaapt! Hij maait alleen wild met z'n armpjes in het rond waardoor die soms van wakker schrikt. Inbakeren heeft hier geen zin, want dan zit ik met een wild, hels kind Maar voor nu mag ik niet klagen. Ik kan niet slapen. Jammer genoeg Ik hoop dat ik nu op het goede knopje druk. Want heb al een paar nachten gehad dat ik op 'vorige onderwerp' drukte en heel m'n verhaal weg was... Tja, 's nachts een halve zombie ha ha
@ kiera, bij de eerste ben ik ingeleid met 41,5 bij de tweede zou ik ingeleid worden met 41, maar was het breken van de vliezen genoeg en begonnen de weeën na 10 min, bij de tweede heb ik ook veel meer voorweeen gehad.. Ik kan me goed je ongeduld nu voorstellen!! Sow dat was inderdaad een flinkerd zeg op hoeveel schatten ze de tweede? Hier allebei net over de 3 kg bij over tijd lopen, echt twee mini's, maar dat ben ik zelf ook Nou ik ga voor je duimen dat het toch vlug gaat gebeuren!! @ Taatje, ik zat zelf idd aan after dun te denken, want het voelt hetzelfde als een lichteverbranding van de zon, maar daar is het niet van.. Ik ga eens kijken of ik iets van menthol in de kast heb staan.. en een slim idee, zeker na zo lang op je wondertje te hebben moeten wachten, lekker eerst saampjes genieten!! @ Twixie, haha nee hoor niet de enige, en het aanleggen doet hier nog steeds zoveel pijn pff gelukkig de rest van de voeding niet meer.. Ik ben wel jaloers dat je de kleine man wakker in z'n bedje kan leggen, hier is het een groot krijsfestijn, zodra ik hem neerleg ik moet zeggen dat het met de dag minder wordt, maar het is wel frustrerend.. Haha ik heb ook zóó vaak m'n hele verhaal op die manier weggedrukt, IRRITANT!!!
@tatiana als ik jou verhalen lees lijkt het soms alsof ik mezelf lees. Neem het onderwerp namen hier wel uit de naam maar nu nog steeds twijfel over de schrijfwijze. zwangerschap verloopt hier ook niet echt prettig ben er klaar mee! Ik hoop dat ze morgen er alles aan doen om bij jou de bevalling te laten starten. Moet je naar verloskundige of gyneacoloog? Ik ben afgelopen vrijdag 2de x gestript lukte niet goed hoofdje lag niet diep genoeg? Doorgestuurd voor ctg. Ivm minder leven voelen Ze willen me niet inleiden. Morgen 3de strippoging, gevraagd wanneer die niet lukt om vliezen te breken maar dat mag niet zomaar tegewoordig! Grrrr. Bij mn eerste ben in ingeleid bij 39.5 om dezelfde klachten als nu. Regels daarin zijn dus alweer veranderd. In het zh waren ze niet zo positief over strippen...
Taatje gelijk hebben jullie hoor!! Erg lange tijd hebben jullie moeten wachten lijkt me ook een erg zware weg. Hopelijk duurt het ook niet lang meer bij jou! Twixie ja dat mag van mij ook wel!! Weg met dat woord!! Erg vervelend als je na je verhaal per ongeluk op het verkeerde knopje drukt. Is mij ook weleens overkomen. Ik hield mijn zoontje altijd lekker wakker bij me. Zodra ik zag dat hij in slaap viel bijna legde ik hem in zijn bed. En die is echt super makkelijk met het naar bed brengen. Rowtje fijn dat jij dan een beetje wist wat je te wachten stond. Lijkt me heerlijk om van zulke kleintjes te bevallen. Hier werd zoon geschat trouwens geschat op 6 pond met de geboorte dus ze zaten er daar al behoorlijk naast. Nu voelde ze en zij ze denk dat deze 7 pond is op dit moment. Dat was dus donderdag. Maar ik ben lang en heb dus een hoop ruimte in mn buik. Bij mijn vriendin zaten ze er ook aardig naast. Daar zeiden ze bij 7 pond, maar dat was toch echt een 10 ponder. HELP! JP balen dat er al 2 strip pogingen zijn mislukt. Succes morgen met je 3e poging.
Nou, jaloers hoef je zeker niet te zijn hoor, Row! Het is niet zo dat als ik hem wakker in bed leg hijpprinsheerlijk z'n oogjes dicht blijft houden. Nee... Meneer zet het op een krijsen! Whaaa Nu troost ik hem gewoon dat hij blijft liggen. Eerst haalde ik hem eruit. Heb ook weleens dagen dat ik hem bij me houdt totdat hij in slaap valt. Misschien gemakzuchtige, maar het werkt dus waarom niet. Heb ook weleens nachten gehad waar die hij me in bed sliep. Is niet goed, maar als hij niet wilt slapen en bij me in bed Wel, tja, so be it. Ik doe nu waar ik me goed bij voel en dan komt het wel goed. Ben pas sinds ene paar daagjes bezig om hem wakker weg te leggen, dus resultaat moet nog komen, maar voor nu ben ik een tevreden mama (die nog steeds niet kan slapen en erg baalt bij de nachtvoeding straks ) Het is weer een heel verhaal geworden... Sorry! Lees hier maar lekker overheen meiden
Jp lastig he DE naam maar denk ook dat hormonen zijn... Ik twijfel echt vind Yara echt heel leuk maar Éden ook omdat Éden net iets minder populair is en Yara steeds meer voorkomt.... Mjah wacht morgen maar ff af en zien dan wel nog lang genoeg denk niet dat ik dan binnen uur beval. Denk helemaal niet zal vast wel weer nieuwe afspraak moeten maken weer die kant op reizen grrrr Sorry voor me negativiteit wil gewoon niet te veel hopen. (Onbewust toch doen ) Dames ik klik ook wel is ergens anders op per ongeluk maar met de knop volgende en vorige kan je zo weer vinden toch bij mij raar de tekst er altijd nog. En anders ff af en toe kopieëren als je heel lang ericht typt hihi
@ twix heel goed dat je doet waar jij je goed bijvoelt soms is de keuze ook erg moeilijk om juiste te doen. Maar lekker doen waar jij je goed bij voelt meid! Ik heb ook geen idee wat mij te wachten staat straks. Want Vanessa sliep vanaf begin door. Vanes had ook zindevoeding voor de nachten en liet ik haar gewoon slapen en kon ik thuis geven. Dus de nachten heb ik nooit gehad het huilen ook niet heel veel. Maar als ze kik gaf stond ik er ook meteen bij met als gevolg toen ze prematuur af was en paar maand verder was dat ik haar wiegend in slaap moest krijgen. Maar ven er ook mee opgehouden gewoon in bedje gelegd en ben buiten gaan zitten binnen kwartier was ze stil en sliep ze. Vriend zat binnen die kon er wel tegen hihi Het is en blijft een bijzonder vak kindjes opvoeden en groot brengen ... Maar mooiste wat er is en met veel liefde te doen
@ kiera, Ow wat erg 10 pond het zou bij mij niet eens passen denk ik , het was ook drie keer persen hier en hij was eruit, de tweede in elk geval, de eerste was zo'n drama vacuüm bevalling.. @ twixie, hier slaapt de kleine bij mij in bed, ik heb het bij de eerste ook gedaan, ik heb echt m'n nachtrust nodig, tegen de tijd dat hij z'n speentje pakt, ga ik een poging wagen hem in z'n bedje naast mij te leggen, maar ik zie de drama 's nachts al helemaal voor me krijsende baby, wakker wordend ander monstertje en die vervolgens niet meer wakker krijgen voor school wel goed van je dat je er al mee begonnen bent, ik zal niet meer jaloers zijn Succes morgen Tatiana! Hier ga ik inderdaad ook maar eens slapen, met een nachtvoeding en schooldag in het vooruitzicht
Viel net in slaap en werd alweer wakker gejengeld door een hongerige baby. Hopen dat hij vannacht een beetje door slaapt, maar heb er een hard hoofd in. Ik kan ook niet goed tegen dat gehuil hoor, mijn vriend kan er beter tegen. Ik laat mn zoontje max. 5 minuten huilen. En na die 5 min is het weer stil of het lijkt dan net alsof de sirenes aanstaan. Weet je wat ik echt zo klote vind? 's Nachts eruit moeten om de luier te verschonen en dan maar hopen dat hij me niet onderpiest ha ha Allemaal nog wakker?
Na een helse bevalling is vanavond ons dochtertje A.lexis geboren. Mn sterrenkijkertje heeft het zwaar gehad en mama ook. Maar we zijn zooo gelukkig!! Maar denk toch niet dat we voor een tweede gaan.. Ik probeer snel bij te lezen want wat een berichten hier weeral!
Groot gelijk heb je, Row! En als het op die manier gaat voor jou/jullie prima toch? Ik vind alleen die 'super moeders' die altijd maar denken het beter te weten. Zijn dit hormonen die spreken??? Hahah Welterusten en succes voor straks. Ik ga hier eruit om te verschonen en weer aan.de borst.